quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:19 schreef IQM het volgende:
Wat Breath betreft is op haar 'geilen' een groot woord.Breath is namelijk meer dan een (naakt)foto. Ze is ook nog een mens van vlees en bloed, weet je.
Ik geil niet op haar.
quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:44 schreef remlof het volgende:
Er is bijna geen topicreeks waar zoveel bans vallen als in deze en dat is niet iets om trots op te zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Unless you have an IQ higher than mine, I’m not interested in what you think."
Dr. Walter Bishop
quote:Op donderdag 6 november 2008 13:30 schreef Cypress_Hill het volgende:
Wie is dit eigenlijk:
[ afbeelding ]Haley BennettSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
quote:Op donderdag 6 november 2008 13:31 schreef afcajos het volgende:
Zit ik ff op hyves te koekeloeren naar jailbait, kom ik dit tegen. 14 jaar verdomme, kijk die jetsers.
[ afbeelding ]
ok onderzoek jij haar mond dan doe ik de restquote:Op donderdag 6 november 2008 13:32 schreef de_boswachter het volgende:
Ik begin met het spleetje van BT !!!!
quote:Op donderdag 6 november 2008 13:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Haley BennettGodverdomme, verkeerde vraagstelling FTLSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Unless you have an IQ higher than mine, I’m not interested in what you think."
Dr. Walter Bishop
Nee, doktertje spelen we, geen tandarts.quote:Op donderdag 6 november 2008 13:32 schreef de_boswachter het volgende:
Zoiets als bij mijquote:Op donderdag 6 november 2008 13:21 schreef afcajos het volgende:
[..]
Whehe omdat ik er niet echt goed in ben ?meestal ben ik dronken en gebeurt het zo nu en dan
Check die koortslip !!!!quote:Op donderdag 6 november 2008 13:31 schreef afcajos het volgende:
Zit ik ff op hyves te koekeloeren naar jailbait, kom ik dit tegen. 14 jaar verdomme, kijk die jetsers.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 6 november 2008 13:32 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, doktertje spelen we, geen tandarts.
IK HEB EEN PIEMELLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL!quote:Op donderdag 6 november 2008 13:32 schreef de_boswachter het volgende:
quote:Op donderdag 6 november 2008 13:33 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
IK HEB EEN PIEMELLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL IN MIJN MOND!
Whehe BT is homo! Net als Juicyhilquote:
Arme BT ...quote:
moet jij weer alle aandachtquote:Op donderdag 6 november 2008 13:33 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
IK HEB EEN PIEMELLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL!
Oh, okayquote:Op donderdag 6 november 2008 13:37 schreef dagdag het volgende:
[..]
moet jij weer alle aandacht
het gaat hier over hurbert die ze bt(bretels heeft ingeslikt
en die wij gaan laten weghalen
quote:Op donderdag 6 november 2008 13:36 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Niet waarnouja, op het moment niet tenminste
Ik stel voor dat het volgende topic gaat over gynaecoloogje spelen met jouw Noorse schonequote:Op donderdag 6 november 2008 13:36 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Arme BT ...
Jij bent wel een heel erg gewenst lustobject
Bobby hoopte dat hij/zij nog maagd was.quote:
Goed ideequote:Op donderdag 6 november 2008 13:39 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik stel voor dat het volgende topic gaat over Gynaecoloogje spelen met jouw Noorse schone
quote:Op donderdag 6 november 2008 13:39 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik stel voor dat het volgende topic gaat over gynaecoloogje spelen met jouw Noorse schone
Had ik nou mijn grote mond maar gehoudenquote:Op donderdag 6 november 2008 13:40 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Goed ideeik ben namelijk een bi-seksuele man
!
Beetje als broekpaling dit of niet? Die waS toch ook van geslacht veranderd?quote:Op donderdag 6 november 2008 13:40 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Goed ideeik ben namelijk een bi-seksuele man
!
Het bevalt me wel.quote:Op donderdag 6 november 2008 13:41 schreef Cypress_Hill het volgende:
[..]
Beetje als broekpaling dit of niet? Die waS toch ook van geslacht veranderd?
Nou nee.quote:Op donderdag 6 november 2008 13:39 schreef Cypress_Hill het volgende:
[..]
Bobby hoopte dat hij/zij nog maagd was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Duh.quote:
ze leest zeker nu meequote:Op donderdag 6 november 2008 13:43 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Duh.
Beste leukste mooiste liefste slimste vrouw ter wereld.
Ja nu ben ik opgewonden.quote:
wel een probleempje heb je dagdagpuntenquote:Op donderdag 6 november 2008 13:43 schreef ondeugend het volgende:
Ik kaap even een plek in dit topic.
Neen ze is aan de studiequote:
quote:Op donderdag 6 november 2008 13:44 schreef dagdag het volgende:
[..]
wel een probleempje heb je dagdagpunten
Awwquote:Op donderdag 6 november 2008 13:45 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Neen ze is aan de studie
Maar ik ben een toegewijde lieve vriend en bijna haar man !
Ja ik ben blij met haar
Biogarde is ook een man, FYIquote:Op donderdag 6 november 2008 13:46 schreef dagdag het volgende:
noooooooooooooooo vertel me niet dat ondeugend ook een man is:(
quote:Op donderdag 6 november 2008 13:45 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Neen ze is aan de studie
Maar ik ben een toegewijde lieve vriend en bijna haar man !
Ja ik ben blij met haar
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:
quote:Op donderdag 6 november 2008 13:43 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nou nee.Ik wist al dat ze geen maagd was.
HahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Whehe, neequote:Op donderdag 6 november 2008 13:47 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Hij is toch die milf in zijn avatar ?![]()
Toch ?![]()
TOCH
Wie maakt dat je wijs?quote:Op donderdag 6 november 2008 13:46 schreef dagdag het volgende:
noooooooooooooooo vertel me niet dat ondeugend ook een man is:(
hij heet eigenlijk leoquote:Op donderdag 6 november 2008 13:47 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Hij is toch die milf in zijn avatar ?![]()
Toch ?![]()
TOCH
ja prima morgen voetbalquote:
quote:
quote:
ondeugend zei je word opgewonden van vrouwquote:
quote:
Ben je nou serieus?quote:Op donderdag 6 november 2008 13:50 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
![]()
Ik hoor net dat jij een kerel bent !
Wel ...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vikingen zijn niet dood !
Noorsbloed officiële Fok! Vikingsnelkookpan !
heb je trouwens een camquote:
Niet waar, David.quote:
Remlofquote:Op donderdag 6 november 2008 13:53 schreef dagdag het volgende:
oke duidelijkheid
bio ben je man
ondeugend ben je man
remlof ben je vrouw
dit moet naar waarheid ingevuld volgens art 3
quote:Op donderdag 6 november 2008 13:54 schreef Biogarde het volgende:
Bio man, Termie man, Ondeugend vrouw, Bos onzijdig en Juup een man.
oke duidelijkquote:Op donderdag 6 november 2008 13:54 schreef Biogarde het volgende:
Bio vrouw, Termie man, Ondeugend man, Bos onzijdig en Juup een man.
KUTNACHTquote:Op donderdag 6 november 2008 13:55 schreef gers het volgende:
maar noorsbloed hoe was het nog op je werk![]()
en neem nou vanavond instantkoffie mee en een waterkokert
maar die machinisten hebben toch koffie in hun hokjequote:Op donderdag 6 november 2008 13:56 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
KUTNACHT
De SC was extreem dood.
Geen koffie.
Ik ben 2 x nat geworden van de regen.
En alle machinisten waren UBERVROLIJK
Ik zit in hun hokjequote:Op donderdag 6 november 2008 13:58 schreef gers het volgende:
[..]
maar die machinisten hebben toch koffie in hun hokje
Leuk woordgaRpje...quote:Op donderdag 6 november 2008 13:57 schreef Breathtaking het volgende:
Ik ga weer. Daaag mannen en vrouwen van de SC![]()
Jij slaapt ook niet erg langquote:Op donderdag 6 november 2008 13:56 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
KUTNACHT
De SC was extreem dood.
Geen koffie.
Ik ben 2 x nat geworden van de regen.
En alle machinisten waren UBERVROLIJK
uhumquote:Op donderdag 6 november 2008 13:57 schreef Breathtaking het volgende:
Ik ga weer. Daaag mannen en vrouwen van de SC![]()
ow dat wist ik nietquote:Op donderdag 6 november 2008 13:58 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Ik zit in hun hokje![]()
Bezuinigingen enzo.
Mijn enigste troost was dat zij ook geen koffie hadden. !
Mirre der schuld.quote:Op donderdag 6 november 2008 13:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jij slaapt ook niet erg lang
Ja zal ik doen Gerskequote:Op donderdag 6 november 2008 14:00 schreef gers het volgende:
[..]
ow dat wist ik niet![]()
wel koffie meenemen he vanavond
quote:Op donderdag 6 november 2008 14:03 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Mirre der schuld.
Ze zou om 2 uur op het station staan.
Dus zou ik haar ophalen.
Maar nu belt ze net dat het 3 uur word.
Dus ik had nog wel even kunnen slapen.
[..]
Ja zal ik doen Gerske
Anders ben ik weer zo humeurig
Ja kijk dan zelf naar dat plaatje....quote:Op donderdag 6 november 2008 13:50 schreef dagdag het volgende:
[..]
ondeugend zei je word opgewonden van vrouw
Hey !quote:
Eindelijk iemand die weet wat ie moet waarderen.quote:Op donderdag 6 november 2008 14:06 schreef NoelGallagher het volgende:
Ondeugend luistert wel supertoffe muziek
ze zal het toch wel goedmaken hequote:Op donderdag 6 november 2008 14:05 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Hey !![]()
Toevallig is het niet haar schuld dit keer.
Het liep uit.
Maar toch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |