Teveel water drinken is schadelijk dat ontken ik niet. Maar zoals al vermeld ik bedoelde er helemaal niet mee dat je alleen op water moest ga leven. Mineralen kan je ook uit andere producten halen.quote:Op donderdag 6 november 2008 11:41 schreef Levitation het volgende:
[..]
Veel water drinken is juist schadelijk. Juist omdat er niets in zit, ook geen broodnodige mineralen.
De waterdrink hype is onwetenschappelijk en zelfs schadelijk voor de gezondheid.
Tja van kinds af aan heb ik altijd al veel gedronken (daarom ben ik ook zo zwaar geworden)quote:Op donderdag 6 november 2008 12:38 schreef Imanok het volgende:
[..]
Miss_S: Dat komt al heel erg op de ongezonde kant uit.
Dat hoop ik ook altijdquote:Op donderdag 6 november 2008 13:44 schreef Levitation het volgende:
Probleempje... 2 collega's zijn jarig, allebei vandaag 30 geworden en ze moeten nog trakteren. Ik hoop echt dat ze iets vies, iets heel heel vies halen.![]()
![]()
Nog steeds niets!quote:Op donderdag 6 november 2008 14:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook altijdEn soms nemen ze idd slagroomtaart mee of zo en ik lust geen slagroomtaart
Wat is het geworden?
Maar dronk je dan vooral frisdrank? Kan denk ik wel aantikken als je daar 3 liter van op een dag opdrinkt. Of chocomel en tweedrankquote:Op donderdag 6 november 2008 14:20 schreef Miss_S het volgende:
Tja van kinds af aan heb ik altijd al veel gedronken (daarom ben ik ook zo zwaar geworden)
Zal ik hier ook maar weer komen dan? Ik ben wel weer een beetje dikker sinds je bruiloftquote:Op donderdag 6 november 2008 14:23 schreef Levitation het volgende:
Nog steeds niets!![]()
![]()
Met een beetje geluk blijft dat zo tot 16.30.
![]()
Isa![]()
Ik ben ook weer een dikkertje sinds mijn bruiloft.quote:Op donderdag 6 november 2008 14:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zal ik hier ook maar weer komen dan? Ik ben wel weer een beetje dikker sinds je bruiloft![]()
En ik duim met je mee!
Ik ben heel slecht in het volgen van meerdere sc topics, sorryquote:Op donderdag 6 november 2008 14:25 schreef Levitation het volgende:
Ik ben ook weer een dikkertje sinds mijn bruiloft.Ik vind het wel heel leuk als je weer terugkomt in je eigen topic.
![]()
Dat heb ik nu nooit.quote:Op donderdag 6 november 2008 14:25 schreef Isabeau het volgende:
Je kan nu mijn lievelingstaart voor me neerzetten en ik neem geen hap. Wilskracht hč
Eerst roosvicee, toen yogo, tweedrank en op het eind frisdrankquote:Op donderdag 6 november 2008 14:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar dronk je dan vooral frisdrank? Kan denk ik wel aantikken als je daar 3 liter van op een dag opdrinkt. Of chocomel en tweedrank
Allemaal vloeibare calorietjes waar je als kind geen flauw benul van hebtquote:Op donderdag 6 november 2008 14:27 schreef Miss_S het volgende:
Eerst roosvicee, toen yogo, tweedrank en op het eind frisdrank
quote:Op donderdag 6 november 2008 14:27 schreef Levitation het volgende:
Dat heb ik nu nooit.![]()
Levi gaat haar gewicht van vanmorgen maar in het lijstje zetten, wie weet schrik ik er zelf dan van.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En no way dat mijn gewicht in wat voor lijstje dan ook komt
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
ja, overdrijven is een van haar specialiteitenquote:Op donderdag 6 november 2008 14:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Allemaal vloeibare calorietjes waar je als kind geen flauw benul van hebt![]()
En MoBlo:![]()
![]()
![]()
(en ze overdrijft
je ziet er normaal uit)
quote:Op donderdag 6 november 2008 14:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En no way dat mijn gewicht in wat voor lijstje dan ook komt
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
Ik kende een een oude chinees-surinaamse vrouw. Die zei altijd: "vroeger toen ik jong was, was ik mooi en vol, net als jij*... maar nu ik oud ben, ben ik lelijk en mager en is er niets van mijn ronde vormen over." ( * Levi dus)quote:Op donderdag 6 november 2008 14:28 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb juist mn oma 'dood laten schrikken'(was het maar zo'n feest), ze vond dat ik er ielig en eng mager uit zag
overdrijven is ook een vak
Ik ben ook dol op drama! Toffe omaquote:Op donderdag 6 november 2008 14:33 schreef motorbloempje het volgende:
ja, overdrijven is een van haar specialiteitenvooral als het gedramatiseerd kan worden
Gewoon: niet lijnen. Maar gewoon weer netjes mijn maaltijden eten, voldoende bewegen en vooral, ik herhaal vooral, uit de buurt blijven van snoeppotten en koekverpakkingen.quote:Op donderdag 6 november 2008 14:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ben ook dol op drama! Toffe oma![]()
Maar eh, Levi, hoe start je weer met lijnen nadat je het zolang aan de kant hebt geschoven? Ik heb de puf niet meer en ik ben zoooooo boos op mezelf! Ik was bijna onder de 70 kilo nota bene
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |