Oow oke... dat schiet al wel lekker op dan!quote:Op vrijdag 26 december 2008 11:03 schreef PiperMaru het volgende:
[..]
Wordt waarschijnlijk volgend weekend
Nee 2 hoogquote:Op zondag 28 december 2008 22:22 schreef maedel het volgende:
Is dat laminaat beneden?
Valt wel mee. Vertel maar ff van die lekkere korting die je hebt bedongenquote:Op zondag 28 december 2008 22:30 schreef PiperMaru het volgende:
Nee beneden zijn het eiken vloerdelen. En op de zolder komt een laminaat vloer. Inderdaad 16 pakken naar zolder met dank aan Faithz die weer flink mee heeft geholpen! (Skabouter aan het woord)
Die is van IKEA ja. De RIMFROST om precies te zijn. Alleen is hij helaas uit het assortiment. Wij hadden de allerlaatste uit de koopjeshoek en dat is alweer een paar maanden geleden...quote:Op maandag 29 december 2008 10:29 schreef Syytön het volgende:
Ziet er goed uit! Waar is die lamp in de hal van, ook van IKEA? Die is tof.
Zo te zien hebben ze er nog plenty van!quote:Op maandag 29 december 2008 10:55 schreef PiperMaru het volgende:
[..]
Die is van IKEA ja. De RIMFROST om precies te zijn. Alleen is hij helaas uit het assortiment. Wij hadden de allerlaatste uit de koopjeshoek en dat is alweer een paar maanden geleden...
Thxquote:Op dinsdag 30 december 2008 11:49 schreef Stormqueen het volgende:
Piper, wat is het schitterend mooi aan het worden zeg, echt petje af
quote:Op dinsdag 30 december 2008 15:40 schreef PiperMaru het volgende:
Hmmm... ik vermoed dat het toch te maken heeft met de vorst. De afvoer buiten zal wel bevroren zijn, ik heb iig vergelijkbare ervaringen gegoogled...
Dat wordt wachten met badderen tot de vorst voorbij is
[..]
ThxIk ben er zelf ook echt blij mee. Het is tof om je ideeën waarheid te zien worden
![]()
het is alleen jammer dat je steeds alleen de dingen ziet die nog gedaan moeten worden![]()
I know heeft me ma ook gedaanquote:Op vrijdag 2 januari 2009 08:57 schreef PiperMaru het volgende:
Nee, tafel komt van de Gamma(en ziet er nu hij geolied is meteen 2x zo duur uit
)
Is ze daar niet een beetje te jong voor?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:44 schreef zwemmer431 het volgende:
ik krijg visioenen...
begin maart gaat het bij ons gebeuren in een vergelijkbaar setting; jammer en suite is er uit gehaald.
verder alles vergelijkbaar toekomstig geklus met keuken ( IKEA)- vloer- waarschijnlijk gelijmd parket- granitto vloer reviseren enz enz. ik verheug me op de metamorfose: schitterend je gaat er een mooi huis van maken met een personal touch.
blijf het volgen: mooi verhaal zo.
succes bij de overgang!
Ik heb jullie bezig gezien! Althans de vader van skabouter en een broer?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:19 schreef PiperMaru het volgende:
We zijn over! Althans... mijn spullen komen morgen, maar de essentials zijn er: bank, bed.... en internetEn vannacht slapen we er voor het eerst!!
![]()
![]()
![]()
Alupete gehaald bij de Gamma:quote:Op zaterdag 3 januari 2009 08:52 schreef DonJames het volgende:
Wat hebben jullie eigenlijk als ondervloer gebruikt? Is de eiken vloer gelijmd/gespijkerd of ligt 'ie los?
Wat gaaf zeg, ik ben benieuwd naar jouw topic t.z.t!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:44 schreef zwemmer431 het volgende:
ik krijg visioenen...
begin maart gaat het bij ons gebeuren in een vergelijkbaar setting; jammer en suite is er uit gehaald.
verder alles vergelijkbaar toekomstig geklus met keuken ( IKEA)- vloer- waarschijnlijk gelijmd parket- granitto vloer reviseren enz enz. ik verheug me op de metamorfose: schitterend je gaat er een mooi huis van maken met een personal touch.
blijf het volgen: mooi verhaal zo.
succes bij de overgang!
Pubquiz, leukquote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik heb jullie bezig gezien! Althans de vader van skabouter en een broer?
Ik heb jullie alvast aangemeld voor de volgende pubquiz als zijnde ons team![]()
Veel plezier in jullie fraaie stulpje
Ik ben niet van plan d'r 2 jaar mee te wachtenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:47 schreef Faithz het volgende:
Als het na 2 jaar nog in een doos zit...
I knowquote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:59 schreef PiperMaru het volgende:
[..]
Ik ben niet van plan d'r 2 jaar mee te wachten
Egaliseert dat wel voldoende dan? Ik heb houten vloeren in mijn huis, en echt vlak zijn die niet..quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:31 schreef Faithz het volgende:
[..]
Alupete gehaald bij de Gamma:
[ afbeelding ]
En de vloer is gelijmdgeadviseerd ook door de leverancier van de vloer meen ik.
Dat egaliseert helemaal niet. Daar is het ook niet voor.quote:Op zondag 4 januari 2009 14:53 schreef DonJames het volgende:
[..]
Egaliseert dat wel voldoende dan? Ik heb houten vloeren in mijn huis, en echt vlak zijn die niet..
Dat zal ik zeker doen, maar ik vroeg me af hoe het hier (of bij jou) gedaan was.quote:Op zondag 4 januari 2009 16:47 schreef Faithz het volgende:
[..]
Dat egaliseert helemaal niet. Daar is het ook niet voor.
Voordat je de vloer gaat leggen moet je ervoor zorgen dat de vloer eronder egaal is, anders krijg je zeker bobbels. Wat dat betreft kun je, je het beste even laten voorlichten in een speciaalzaak
De originele vloer zou ik zeker laten zitten. Het is vrij gebruikelijk om een eindje van de deur af te zagen, is zeker bij zulke massieve paneeldeuren geen probleem.quote:Op zondag 4 januari 2009 17:24 schreef bleiblei het volgende:
Maar jullie hebben de originele vloer er wel in laten liggen? Als wij dat hier doen kan er geen deur meer open denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |