Pizzabus? Tell me more...quote:Op donderdag 6 november 2008 12:08 schreef Stormqueen het volgende:
De pizzabus op dinsdag is een echte aanrader
Iedere dinsdag tussen 17:00 en 20:00 staat er een pizzabus op het pleintje voor De Blokhut waar ze kraakverse pizza's maken terwijl je wacht. Ik was sceptisch, maar dinsdag hebben we de gok eens genomen en ze zijn echt te jummiequote:
Lijkt mij niet, hij ligt er veel te glad in om origineel te zijnquote:Op donderdag 6 november 2008 12:11 schreef klusfoobje het volgende:
Ziet er netjes uit hoor! Nog leuke oude elementen.
Die koelkast, zijn dat dus neplades of is het een grote gekoelde la waar je dus van boven in kan ipv van voren ?
Weet je trouwens zeker dat die mooie boven vloer eiken is? Het lijkt mij d eoriginele vloer en das meestal grenen.
Welke cultuurbarbaar heeft trouwens in die mooie paneeldeur dat ventilatie rooster gezet ????
Het zijn in totaal twee lades, 80cm breed en 60cm diep. Met verdelers kun je dan zelf vakken maken.quote:Op donderdag 6 november 2008 12:11 schreef klusfoobje het volgende:
Ziet er netjes uit hoor! Nog leuke oude elementen.
Die koelkast, zijn dat dus neplades of is het een grote gekoelde la waar je dus van boven in kan ipv van voren ?
quote:Weet je trouwens zeker dat die mooie boven vloer eiken is? Het lijkt mij d eoriginele vloer en das meestal grenen.
Vroegen wij ons ook afquote:Welke cultuurbarbaar heeft trouwens in die mooie paneeldeur dat ventilatie rooster gezet ????
Hebben we overwogen, maar ik vind schotten veel strakker ogen. Kan me niet voorstellen dat we daar ooit vanaf willen.quote:Op donderdag 6 november 2008 12:13 schreef klusfoobje het volgende:
oh ja, wat je plannen voor die schotten betreft...
Is het niet handiger om daar een soort bakken te maken met schuine kant maar op wieltjes? Dan kun je er eenvoudiger spullen kwijt en als je ervan wilt hoef je niet de hele handel weer te slopen...
quote:Op donderdag 6 november 2008 12:24 schreef Faithz het volgende:
TVPpppppppp
Over 2 weken komen we breken
De keuken is al verkocht via MP. De eerste dag komt er gelijk iemand om hem eruit te halen en mee te nemenquote:Op donderdag 6 november 2008 13:07 schreef Syytön het volgende:
Wat een hoop jaren 30 woningen de laatste tijd .
Leuk huis zeg! Het ziet er goed uit zo op de foto's. Fris en modern. Leuk ook die badkamer en suite (tegels niet echt mijn smaak).
Ik vind de keuken die er nu in zit echt heel gaaf. Ik zou 'm op Marktplaats zetten als je 'm er uit kan halen zonder te slopen.
Ook erg mooie gang en trap en vloeren.
Je weet, ik vind het een machtig huis...quote:Op donderdag 6 november 2008 13:17 schreef PiperMaru het volgende:
[..]
De keuken is al verkocht via MP. De eerste dag komt er gelijk iemand om hem eruit te halen en mee te nemen
Ik heb er nog een paar in mijn schuurtje staanquote:Op donderdag 6 november 2008 11:47 schreef PiperMaru het volgende:En als we mooie en niet te dure suitedeuren kunnen vinden, gaan we de originele kamer-en-suite herstellen. De overburen hebben dit ook en het is errrrrg mooi
Ik heb ook nog wel interessequote:Op vrijdag 7 november 2008 22:30 schreef junami het volgende:
[..]
Ik heb er nog een paar in mijn schuurtje staan
Dat is interessant! Hoe zien ze eruit, hoe groot ongeveer, waar staan ze en wat moeten ze opbrengen?quote:Op vrijdag 7 november 2008 22:30 schreef junami het volgende:
[..]
Ik heb er nog een paar in mijn schuurtje staan
De magnetron komt aan de overkant op een plank aan de muur (losse magnetron).quote:Op vrijdag 7 november 2008 20:26 schreef hierissieweer het volgende:
Die keuken is echt geweldig! (de oude dan) De koelkast in de nieuwe is wel heel bijzonder, wat kosta? En nog een vraagje, ben je niet de magnetron vergeten?
Als je goed kijkt zit het rooster gelukkig geheel in het paneel gemonteerd, dus rooster eruit, nieuw paneel erin en de deur is weer 100%quote:Op donderdag 6 november 2008 12:23 schreef Leipo666 het volgende:
dat ventilatierooster zit in de deur van de badkamer? want dan zal die wel nodig zijn om te voorkomen dat je schimmels krijgt
Thx voor de tip!quote:Op zaterdag 8 november 2008 16:17 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Als je goed kijkt zit het rooster gelukkig geheel in het paneel gemonteerd, dus rooster eruit, nieuw paneel erin en de deur is weer 100%![]()
Vochtprobleem los je op met een ventilator met tijdsuitloop van zo een 15 min en een schuin afgezaagde deur van zo een 2 cm aan de buitenkant hal zijde oplopend naar 3 cm aan de binnenkant badkamerzijde
Heb ik hier ook in huis en werkt helemaalen je ziet er niets van
Nee, dat is een ander stel, de voornamen matchen nietquote:Op zondag 9 november 2008 23:29 schreef bleiblei het volgende:
En hoppetee, eigen account:
Jullie huis vind ik vanbinnen toch wel erg tof.
Badkamer is zelfs nog heftiger dan die van ons![]()
.
Begin volgende week is de overdracht toch? Mogen we dan keer komen kijken?
Onze buurman schijnt trouwens Skabouter te kennen, iets met een knippende zus enzo.
Hij is wel klein ja. 150 liter inhoud geloof ik, dus het houdt niet over. Maar ja het was dat of een heel kleine werkruimte en dan vonden we de werkruimte toch belangrijker. We hebben nog een koelkast over dus als blijkt dat we echt ruimte tekort komen, sluiten we die aan en die komt dan op zolder of in de schuurquote:Op zaterdag 8 november 2008 13:23 schreef k_man het volgende:
Wat leuk, die koelkast. Ik wist helemaal niet dat zoiets bestond.
Ik vraag me alleen af of ie niet een beetje klein is? En geen vriesvak of vriezer?
Inderdaadquote:Op maandag 10 november 2008 13:51 schreef PiperMaru het volgende:
Iemand die de douche wél leuk vindt
![]()
Het enige wat niet zo handig is, is het halve wandje. Daar willen we dus een glasplaat op gaan plaatsen, zodat we iig aan de zijkant geen douchegordijn nodig hebben.
Douchegordijnen
Onze standaardkoelkast is ook maar 161 liter hoor, dus dat valt erg meequote:Op maandag 10 november 2008 15:44 schreef PiperMaru het volgende:
[..]
Hij is wel klein ja. 150 liter inhoud geloof ik, dus het houdt niet over. Maar ja het was dat of een heel kleine werkruimte en dan vonden we de werkruimte toch belangrijker. We hebben nog een koelkast over dus als blijkt dat we echt ruimte tekort komen, sluiten we die aan en die komt dan op zolder of in de schuur
Dat laatste probleem heb ik ookal met een 'gewone' koelkast.quote:Op donderdag 13 november 2008 19:44 schreef mefke79 het volgende:
Ik geef je een maand en dan gooi je die ladekoelkast de deur uit. Is echt superonhandig, past niets in en je hebt altijd nodig wat onderop ligt of achteraan. Maar wel een heel leuk huisje!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |