Sowieso alle dialogen.quote:Op maandag 30 augustus 2010 00:23 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Vooral dat verhaal over Bosnië, over hoe hij een stukje van zijn ziel had kunnen redden. Mooi. Stil.
misschien had je hem in de bios moeten gaan zien met een hoop mannelijke vrienden ipv thuis op de bank met je laptop en je vriendinquote:Op maandag 30 augustus 2010 09:47 schreef Stefan het volgende:
Wat een kutfilm. Gisteravond gekeken maar kon me niet boeien. Gelukkig was er de R5 DVD al. Mijn vriendin keek eerste 3 minuten mee, zag dat een terrorist letterlijk door midden werd geschoten en zei: Oh is dat zo'n film.
Maar helaas het was niet zo'n film. Vaag plot, voorspelbaar, slechte dialogen en grappen die niet aankomen. Teveel cameo's. Hoofdrollen zijn er eigenlijk alleen voor Stalone en Statham. De rest hangt er bij om over de magere rollen van Rourke en Lundgren en de lachwekkende bijdrage van Willis en Schwarzenegger nog maar te zwijgen.
Generatiekloof. Wij hadden 25 jaar geleden dit soort films gewoon wekelijks nieuw in de videotheekquote:Op maandag 30 augustus 2010 12:14 schreef Tijn het volgende:
Epische filmBelachelijk dat dit maar een 7.4 op IMDb krijgt
een R5 op je HD flatscreenquote:Op maandag 30 augustus 2010 10:33 schreef Stefan het volgende:
LaptopGewoon op mijn HD flatscreen hoor.
Stone Coldquote:Op maandag 30 augustus 2010 20:36 schreef DrDentz het volgende:
Hoezo komen Stallone's grappen niet aan? Hij is geniaal als hij gewurgd wordt en antwoord moet geven op die kale.
Wat voor film heb jij gezien?quote:Op maandag 30 augustus 2010 09:47 schreef Stefan het volgende:
Wat een kutfilm. Gisteravond gekeken maar kon me niet boeien. Gelukkig was er de R5 DVD al. Mijn vriendin keek eerste 3 minuten mee, zag dat een terrorist letterlijk door midden werd geschoten en zei: Oh is dat zo'n film.
Maar helaas het was niet zo'n film. Vaag plot, voorspelbaar, slechte dialogen en grappen die niet aankomen. Teveel cameo's. Hoofdrollen zijn er eigenlijk alleen voor Stalone en Statham. De rest hangt er bij om over de magere rollen van Rourke en Lundgren en de lachwekkende bijdrage van Willis en Schwarzenegger nog maar te zwijgen.
Wat voor film had je verwacht dan?quote:Op maandag 30 augustus 2010 09:47 schreef Stefan het volgende:
waar sloeg dat op het einde eigenlijk opquote:Op maandag 30 augustus 2010 23:55 schreef SaintOfKillers het volgende:
Het acteerwerk van Dolph Lundgren was wel heel erg. Nee, ik verwacht hier geen fantastische prestaties, maar de rest voldeed aan de standaard voor zo'n film, Dolph zat daar toch nog een eind onder.
Al heeft hij misschien gewoon pech dat Seagal niet meedeed, dan was 't minder opgevallen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, dat was erg raar.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:48 schreef planethugo het volgende:
[..]
waar sloeg dat op het einde eigenlijk op
Zo moeilijk was dat inderdaad niet.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:43 schreef Tokus het volgende:
Lundgren stond toch in verband daar op het einde? Oftewel hij is niet doodgegaan aan die wond en doordat hij aan Stallone vanalles vertelde nadat hij was neergeschoten bleek hij toch niet de overloper te zijn.
Die flashback van jou is wel logisch zekerquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:03 schreef planethugo het volgende:
[..]
die verklaring is eerder stompzinnig dan logisch
Die flashback leek me ook niet echt logisch maar zo dramatisch erover doen de scene na zijn 'dood' en daarna niets meer erover zeggen maar hem op het einde uit het niets weer te laten verschijnen sloeg ook nergens op.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:20 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Die flashback van jou is wel logisch zeker
Stallone bevestigde na dat schot nooit dat hij dood zou gaan, hij zei alleen dat de kogel een paar centimeter boven zijn hart binnenkwam. Dus hij is gewoon in leven gebleven voor een sequel, waarin hij wel aan de goede kant zal staan.
Ik ben het over dat rare wel met je eens hoorquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:56 schreef planethugo het volgende:
[..]
Die flashback leek me ook niet echt logisch maar zo dramatisch erover doen de scene na zijn 'dood' en daarna niets meer erover zeggen maar hem op het einde uit het niets weer te laten verschijnen sloeg ook nergens op.
Maargoed nu lijkt het alsof ik de film afkraak en dat is helemaal niet zo. Vond dat alleen beetje vreemd
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:48 schreef planethugo het volgende:
[..]
waar sloeg dat op het einde eigenlijk op
ToenStallone had hem gewoon wijsgemaakt dat hij dood zou gaan zodat hij alles zou vertellen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Are you pondering what I'm pondering?
En een dag na het verraad, de bedreigingen, de vechtpartijen en de moordpogingen zijn ze alweer dikke vriendjes, gekscherend over dat hilarische misverstand uit het verleden waarbij iedereen bijna dood ging. Hihi.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:59 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Stallone had hem gewoon wijsgemaakt dat hij dood zou gaan zodat hij alles zou vertellen.
Een achterliggende gedachte is dat al die mannen precies hetzelfde zijn. Ze kunnen dus begrijpen waarom iemand zo van het pad was.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 17:10 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
En een dag na het verraad, de bedreigingen, de vechtpartijen en de moordpogingen zijn ze alweer dikke vriendjes, gekscherend over dat hilarische misverstand uit het verleden waarbij iedereen bijna dood ging. Hihi.
Bij zo film hoort een slecht verhaal te zitten!!!quote:Op zondag 5 september 2010 23:28 schreef Rainesz het volgende:
Van de week gezien,vond hem een beetje tegenvallen.
Verhaallijn met die vrouw vond ik erg overbodig. Had gewoon een drugskartel afgeslacht 90min lang.
Dat speeltje van Ceasar in die tunnel/kelder onder het huis was geweldig haha.
Jup,quote:Op zondag 29 augustus 2010 23:35 schreef sweetysven het volgende:
Leuke film. Vond de rol van Rourke trouwens ERG sterk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |