abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 30 augustus 2010 @ 09:44:25 #201
12958 BOKA
Kung Pow!
pi_85862924
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 00:23 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Vooral dat verhaal over Bosnië, over hoe hij een stukje van zijn ziel had kunnen redden. Mooi. Stil. ;(
Sowieso alle dialogen. _O_
Met wat meer grof geweld was het een 10 geweest, nu een kleine 9. :7
Alleen jammer dat de rest van de zaal niet zo enthousiast was als wij.
Doctor Doom, A Man Of Science Doesn't Believe In Jesus, Why The Fuck Do You!?!
  maandag 30 augustus 2010 @ 09:47:54 #202
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_85863021
Wat een kutfilm. Gisteravond gekeken maar kon me niet boeien. Gelukkig was er de R5 DVD al. Mijn vriendin keek eerste 3 minuten mee, zag dat een terrorist letterlijk door midden werd geschoten en zei: Oh is dat zo'n film.

Maar helaas het was niet zo'n film. Vaag plot, voorspelbaar, slechte dialogen en grappen die niet aankomen. Teveel cameo's. Hoofdrollen zijn er eigenlijk alleen voor Stalone en Statham. De rest hangt er bij om over de magere rollen van Rourke en Lundgren en de lachwekkende bijdrage van Willis en Schwarzenegger nog maar te zwijgen.
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_85864112
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 09:47 schreef Stefan het volgende:
Wat een kutfilm. Gisteravond gekeken maar kon me niet boeien. Gelukkig was er de R5 DVD al. Mijn vriendin keek eerste 3 minuten mee, zag dat een terrorist letterlijk door midden werd geschoten en zei: Oh is dat zo'n film.

Maar helaas het was niet zo'n film. Vaag plot, voorspelbaar, slechte dialogen en grappen die niet aankomen. Teveel cameo's. Hoofdrollen zijn er eigenlijk alleen voor Stalone en Statham. De rest hangt er bij om over de magere rollen van Rourke en Lundgren en de lachwekkende bijdrage van Willis en Schwarzenegger nog maar te zwijgen.
misschien had je hem in de bios moeten gaan zien met een hoop mannelijke vrienden ipv thuis op de bank met je laptop en je vriendin :')
  maandag 30 augustus 2010 @ 10:33:48 #204
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_85864152
Laptop :') Gewoon op mijn HD flatscreen hoor.
pi_85866457
heb wel vermaakt maar zaten toch te weinig epische actiescenes in. En dat had ik juist wel verwacht
  maandag 30 augustus 2010 @ 11:50:16 #206
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_85866497
Precies, je kan net zo goed Predetor 1, Tango en Cash of Raw Deal opzetten.
pi_85866520
Gistermiddag gezien, en hj maakt mijn verwachtingen waar. Genoeg humor en zelfspot om miet te ppretentieus over te komen. Lekkere actiescenes en veel geknal, helemaal goed :).
De eerste keer dat ik Lundgren in de bioscoop heb gezien overigens, en man wat is die gast groot :o.
Vetste scene was misschien nog wel Terri Crews met zijn blamblambalmshotgun-entree _O_.
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
  maandag 30 augustus 2010 @ 12:14:48 #208
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_85867319
Epische film _O_ Belachelijk dat dit maar een 7.4 op IMDb krijgt :r
  maandag 30 augustus 2010 @ 13:33:09 #209
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_85869964
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 12:14 schreef Tijn het volgende:
Epische film _O_ Belachelijk dat dit maar een 7.4 op IMDb krijgt :r
Generatiekloof. Wij hadden 25 jaar geleden dit soort films gewoon wekelijks nieuw in de videotheek :P
pi_85881245
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 10:33 schreef Stefan het volgende:
Laptop :') Gewoon op mijn HD flatscreen hoor.
een R5 op je HD flatscreen :') maargoed, we kunnen hier eeuwen over doorgaan .. gaat erom dat de film ontzettend hard knalt in de bios ... (vooral die AA-12) .. en om die reden alleen al moet je em niet thuis zien ;)
pi_85885386
Hoezo komen Stallone's grappen niet aan? Hij is geniaal als hij gewurgd wordt en antwoord moet geven op die kale.
  maandag 30 augustus 2010 @ 20:50:32 #212
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_85885919
Next time I'll deflate all your balls.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_85887032
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 20:36 schreef DrDentz het volgende:
Hoezo komen Stallone's grappen niet aan? Hij is geniaal als hij gewurgd wordt en antwoord moet geven op die kale.
Stone Cold _O_
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
  maandag 30 augustus 2010 @ 22:07:48 #214
12958 BOKA
Kung Pow!
pi_85889554
Hopelijk komende week nog een keer. :D
pi_85889725
quote:

Wat voor film heb jij gezien?
pi_85894746
quote:

Wat voor film had je verwacht dan?
Plot is simpel, maar dat hoort bij zo'n film. Wat is er vaag aan volgens jou?
Ik ben het met je eens dat de grappen niet allemaal aankomen. Maar de humor schuilt hem in het feit dat de acteurs het zelf niet al te serieus nemen en je hoort in ieder geval bij het uitspreken van elke zin dat de acteurs er lol in hebben en de film maken uit liefde voor 'hun' genre.
Rourke en Lundgren hebben kleinere, echter wel memorabele rollen. Maar zijn zeker geen cameo's te noemen.
Van Willis en Schwarzenegger was bekend dat ze hele kleine rollen zouden hebben. Had je verwacht dat de succesvolste acteur van de film en de Governator tijd zouden hebben voor een grote rol?

Al met al steekt deze film boven het niveau uit van alle films van de actiehelden die in de jaren '80 en '90 in de videotheek lagen, waar je het in een andere post over had.
  maandag 30 augustus 2010 @ 23:55:02 #217
67640 SaintOfKillers
pi_85895148
Het acteerwerk van Dolph Lundgren was wel heel erg -O-. Nee, ik verwacht hier geen fantastische prestaties, maar de rest voldeed aan de standaard voor zo'n film, Dolph zat daar toch nog een eind onder.

Al heeft hij misschien gewoon pech dat Seagal niet meedeed, dan was 't minder opgevallen.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_85895449
Ik vond Arnold een beetje matig. Wat te lacherig en vriendelijk voor een harde killer.
pi_85903415
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 23:55 schreef SaintOfKillers het volgende:
Het acteerwerk van Dolph Lundgren was wel heel erg -O-. Nee, ik verwacht hier geen fantastische prestaties, maar de rest voldeed aan de standaard voor zo'n film, Dolph zat daar toch nog een eind onder.

Al heeft hij misschien gewoon pech dat Seagal niet meedeed, dan was 't minder opgevallen.
waar sloeg dat op het einde eigenlijk op
Toen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 10:56:35 #220
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_85903660
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 10:48 schreef planethugo het volgende:

[..]

Ja, dat was erg raar.
pi_85908584
Ik snapte dat ook niet zo goed. Verder prima aktiefilm, wat ik verwachte kwam mooi overeen met wat ik kreeg :)

Goede speech van Rourke over z'n ziel, werd er ff stil van op de bank ;(
I am the hope of the Universe. I am the answer to all living things who cry out for peace. I am protector of the innocent. I am the light in the darkness. I am truth... ally to good, nightmare to you!
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 31 augustus 2010 @ 13:43:32 #222
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_85908949
Lundgren stond toch in verband daar op het einde? Oftewel hij is niet doodgegaan aan die wond en doordat hij aan Stallone vanalles vertelde nadat hij was neergeschoten bleek hij toch niet de overloper te zijn.
Nothing lasts forever but the certainty of change
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 13:50:41 #223
12958 BOKA
Kung Pow!
pi_85909205
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 13:43 schreef Tokus het volgende:
Lundgren stond toch in verband daar op het einde? Oftewel hij is niet doodgegaan aan die wond en doordat hij aan Stallone vanalles vertelde nadat hij was neergeschoten bleek hij toch niet de overloper te zijn.
Zo moeilijk was dat inderdaad niet. :?
pi_85909690
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 13:50 schreef BOKA het volgende:

[..]

Zo moeilijk was dat inderdaad niet. :?
die verklaring is eerder stompzinnig dan logisch
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 15:20:55 #225
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_85912478
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 14:03 schreef planethugo het volgende:

[..]

die verklaring is eerder stompzinnig dan logisch
Die flashback van jou is wel logisch zeker :D
Stallone bevestigde na dat schot nooit dat hij dood zou gaan, hij zei alleen dat de kogel een paar centimeter boven zijn hart binnenkwam. Dus hij is gewoon in leven gebleven voor een sequel, waarin hij wel aan de goede kant zal staan.
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
pi_85912691
INSECT
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
pi_85913024
De 720p versie is al uit en die heb ik maar even bekeken. Leuke film, maar zoals wel vaker was het spattende bloed enzo me een beetje te nep (Net als in die laatste rambo film eigenlijk). Dat werkte wel storend. Maar wel lekkere vechtscenes. ^O^
pi_85913673
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 15:20 schreef InTrePidIvity het volgende:

[..]

Die flashback van jou is wel logisch zeker :D
Stallone bevestigde na dat schot nooit dat hij dood zou gaan, hij zei alleen dat de kogel een paar centimeter boven zijn hart binnenkwam. Dus hij is gewoon in leven gebleven voor een sequel, waarin hij wel aan de goede kant zal staan.
Die flashback leek me ook niet echt logisch maar zo dramatisch erover doen de scene na zijn 'dood' en daarna niets meer erover zeggen maar hem op het einde uit het niets weer te laten verschijnen sloeg ook nergens op.

Maargoed nu lijkt het alsof ik de film afkraak en dat is helemaal niet zo. Vond dat alleen beetje vreemd
pi_85914072
Ik vond het wel een aardige film,maar geen geweldige.Maar dat was vooraf al duidelijk lijkt mij. }:|
enige leuke scene was met Stallone,Willis en Arnold in de kerk toe Willis op een bepaalt moment
zei": i'm waiting for the moment you guys are gonna suck each others dick toen Sly en Stallone
elkaar zo aan het pesten waren.
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 16:16:04 #230
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_85914359
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 15:56 schreef planethugo het volgende:

[..]

Die flashback leek me ook niet echt logisch maar zo dramatisch erover doen de scene na zijn 'dood' en daarna niets meer erover zeggen maar hem op het einde uit het niets weer te laten verschijnen sloeg ook nergens op.

Maargoed nu lijkt het alsof ik de film afkraak en dat is helemaal niet zo. Vond dat alleen beetje vreemd
Ik ben het over dat rare wel met je eens hoor :) Sloeg eigenlijk nergens op, maar alles voor de sequel!
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
pi_85914835
Gisteren gezien, maar vond hem wel enigzins tegenvallen. Die gasten zijn een voor een koningen, dat moge duidelijk zijn. Echter hebben ze wederom een film met een flinterdun verhaal neergezet. Het deed mij erg denken aan The losers, al was die veel grappiger.

Ik geef het een 7.5 (inclusief 3 bonuspunten vanwege de casting).
pi_85916342
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 10:48 schreef planethugo het volgende:

[..]

Toen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stallone had hem gewoon wijsgemaakt dat hij dood zou gaan zodat hij alles zou vertellen. :{w
Are you pondering what I'm pondering?
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 17:10:30 #233
67640 SaintOfKillers
pi_85916792
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 16:59 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Stallone had hem gewoon wijsgemaakt dat hij dood zou gaan zodat hij alles zou vertellen. :{w
En een dag na het verraad, de bedreigingen, de vechtpartijen en de moordpogingen zijn ze alweer dikke vriendjes, gekscherend over dat hilarische misverstand uit het verleden waarbij iedereen bijna dood ging. Hihi.
pi_85926676
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 17:10 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

En een dag na het verraad, de bedreigingen, de vechtpartijen en de moordpogingen zijn ze alweer dikke vriendjes, gekscherend over dat hilarische misverstand uit het verleden waarbij iedereen bijna dood ging. Hihi.
Een achterliggende gedachte is dat al die mannen precies hetzelfde zijn. Ze kunnen dus begrijpen waarom iemand zo van het pad was.

Kwam ook naar voren toen Dolph die piraat wilde ophangen en weer helemaal tot rust moest komen in het vliegtuig.

Komt overigens ook terug in de nieuwe Rambo.
pi_85937764
Net gezien en het had zo zijn leuke momenten, maar verder was het niet echt boeiend.

De muziek tijdens normale dialogen was veels te hard en ik moet zeggen dat ik het op ten duur wel irritant werd. De gevechten vond ik ook niet super, veel close-ups en snelle shots. Ik zie het liever van een afstandje.

Salt, die ik vorige vorige week heb gezien, vond ik toch een stuk boeiender en spannender.

6.0
pi_86072320
Het enige grappige / mooie moment was toen die neger met z'n big ass gun die hele room cleande en dat Steve Austin weg ging rennen.

Voor de rest een complete ruk film voor deze tijd.
pi_86110683
Van de week gezien,vond hem een beetje tegenvallen.
Verhaallijn met die vrouw vond ik erg overbodig. Had gewoon een drugskartel afgeslacht 90min lang.

Dat speeltje van Ceasar in die tunnel/kelder onder het huis was geweldig haha.
Tough Times Never Last, But Tough People Do!
pi_86240031
De tweede keer was hij zowaar NOG beter. _O_
  donderdag 9 september 2010 @ 13:50:56 #239
317451 Starkiller
Graphic Designer
pi_86240231
Ik heb echt zoveel zin in deze film. Bij deze film moet je gewoon veel bier drinken en spareribs vreten!
pi_86261872
geniaal
pi_86262116
Topfilm, nu al zin om de mkv/blu ray meerdere malen te bekijken.
Want ik heb destijds besloten, dat ik de harde weg ontwijk.
Dus blijf ik lopen door de sloten, het liefst in zeven tegelijk.
BZB - Zeven Sloten
pi_86266654
Gezien! Erg vermakelijk. :)

En Charisma Carpenter is nog geen spat veranderd sinds Buffy/Angel.. :') (Wat een kreng!)
pi_86270661
Wat een slechte film, ging helemaal nergens over. Vind het ook maar vaag dat men hier zo positief is..
pi_86457105
Gisteren gekeken. Wat een film!!!!!
pi_86457137
quote:
Op zondag 5 september 2010 23:28 schreef Rainesz het volgende:
Van de week gezien,vond hem een beetje tegenvallen.
Verhaallijn met die vrouw vond ik erg overbodig. Had gewoon een drugskartel afgeslacht 90min lang.

Dat speeltje van Ceasar in die tunnel/kelder onder het huis was geweldig haha.
Bij zo film hoort een slecht verhaal te zitten!!!
pi_86463254
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 23:35 schreef sweetysven het volgende:
Leuke film. Vond de rol van Rourke trouwens ERG sterk.
Jup, _O_ vond ik dus ook,
verder een vermakelijke film, vond´m zowaar tofff :D
"Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
pi_86463350
Binnekort maar even zien :D
pi_86581864
vanavond weer gezien :P waaaaaanzinnig! *O*
"Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
  Redactie Frontpage / Weblog zaterdag 18 september 2010 @ 21:08:35 #249
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_86581912
quote:
Op donderdag 9 september 2010 23:13 schreef maxamius het volgende:
geniaal
:|W
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
  zaterdag 18 september 2010 @ 22:50:51 #250
131834 Loodje
Irresistibly sexy you!
pi_86585683
iedereen die dit een kutfilm vindt, houdt gewoon niet van ouderwets lekkere actiefilms. Deze film is geniaal, heerlijk en jammer dat er geen killercounter onderaan stond. De bios ging bij ons helemaal los. Was echt super.
En ja, ik weet ik heb zelf geen smaak in acteurs maar Dolph Lundgren op het witte doek zien was voor mij een must:P De rest was natuurlijk ook een treat!
Be dance |Be real| Be You
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')