abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Vis een optie? donderdag 6 november 2008 @ 18:17:13 #251
70532 loveli
N
pi_63006785
Mercedes vind ik echt een mooie naam! Als doopnaam dan, niet (meer) als roepnaam. Zeker sinds 'De graaf van Monte Christo'.
Edit: niet meer vanwege het automerk.
crap in = crap out
pi_63006792
quote:
Op donderdag 6 november 2008 18:13 schreef loveli het volgende:

[..]

Kelly... Waar zie je me voor aan???
Ik zeg niet dat JIJ dat kiest hoor
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 6 november 2008 @ 18:18:08 #253
163650 Greys
pi_63006808
Ik heet Amanthis als tweede naam. Geen idee hoe ze daar nou bij kwamen
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_63006824
quote:
Op donderdag 6 november 2008 18:13 schreef conleche het volgende:

[..]

Dat heb ik dus. Officieel heet ik Cornelia. Dat hele Colette komt in m'n paspoort niet voor.
Beter Colette dan Corrie
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_63006853
Het kind van Sanne Wallis de Vries heet Catootje dacht ik, ik vind het wel lief maar ik moet er teveel bij denken aan dat irritante creatuur van Jan Kruis...

Hier staat een gehakt-preischotel in de oven, met zelfgemaakte aardappelpuree. Ik heb het voor het eerst gemaakt met een aardappelknijper, daarvoor stampte ik altijd. Maar dit gaat zóveel makkelijker
pi_63006854
Ik heb gewoon één naam. Simpel
  donderdag 6 november 2008 @ 18:20:27 #257
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_63006872
quote:
Op donderdag 6 november 2008 17:46 schreef Greys het volgende:

Overigens wilde ik eerst altijd Lila
. . .

Weet je trouwens dat ik eigenlijk als eerste keus Leela had? Dat vond mijn wederhelft wel tof klinken, maar niet leuk qua schrijfwijze .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_63006888
quote:
Op donderdag 6 november 2008 18:20 schreef k_i_m het volgende:

[..]

. . .

Weet je trouwens dat ik eigenlijk als eerste keus Leela had? Dat vond mijn wederhelft wel tof klinken, maar niet leuk qua schrijfwijze .
Dan gaat iedereen je kind ook Lee-la noemen. Dat wil je toch niet? Ik vind Lila(h) mooi
pi_63006890
Mijn tweede naam is Bernadette
Dat krijg je met die katholieken.
  donderdag 6 november 2008 @ 18:22:57 #260
14746 k_i_m
pi_63006935
quote:
Op donderdag 6 november 2008 18:21 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Dan gaat iedereen je kind ook Lee-la noemen. Dat wil je toch niet? Ik vind Lila(h) mooi
Maar dan spreken ze het in het Engels wél in één keer goed uit. Ik heb ook nog even getwijfeld over Lilla. Dat is klein, in het Zweeds. Maar dat was ook te lastig .
In my life
Why do I smile
pi_63006982
quote:
Op donderdag 6 november 2008 18:22 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Maar dan spreken ze het in het Engels wél in één keer goed uit. Ik heb ook nog even getwijfeld over Lilla. Dat is klein, in het Zweeds. Maar dat was ook te lastig .
Ja, nou, je zit vaker in Nederland dan in Engeland dunkt me Lilla is ook cute though, en daar kan je volgensmij niet zo snel iets fout mee doen toch?
pi_63006993
Of Leeloo!

pi_63007035
Ninthe vind ik trouwens ook een mooie naam. Maar dat ik niet echt de smaak van m'n vriend volgensmij ik weet het niet zeker, maar we hebben het daar gewoon niet zo vaak over
pi_63007141
Nou, ik vind mijn 2e en 3e namen toevallig wel mooi! (Ewelina Liza)

De 1e naam is vooral handig.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  donderdag 6 november 2008 @ 18:38:24 #265
14746 k_i_m
pi_63007316
quote:
Op donderdag 6 november 2008 18:25 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ja, nou, je zit vaker in Nederland dan in Engeland dunkt me Lilla is ook cute though, en daar kan je volgensmij niet zo snel iets fout mee doen toch?
Ik wil natuurlijk niet dat mijn lilla flicka uitgelachen gaat worden als we een keer naar Zweden gaan .

De meeste mensen zeggen nu trouwens Lai-laa .
In my life
Why do I smile
pi_63007479
quote:
Op donderdag 6 november 2008 18:08 schreef loveli het volgende:
Zelf ben ik voorstander van vernoemen, mits de voorouders geen idiote namen hebben. En in onze familie komen gelukkig mooie namen voor.
Doe je kind dan wel een lol en geef het als eerste naam de naam die je ook als roepnaam gaat gebruiken. Ik loop nu al een paar weken te regelen dat ze me op de uni niet meer bij mijn eerste naam noemen, maar bij mijn 'gewone' roepnaam. Mijn roepnaam staat namelijk nergens in mn paspoort, maar ik blief geen Maria genoemd te worden.

Ben wel vernoemd naar mijn oma's. Dat vind ik dan wel weer stoer .
quote:
Op donderdag 6 november 2008 14:06 schreef vamperotica het volgende:
vampje heeft au en een kapot scheenbeen. lig nu te wachten tot t geopereerd gaat worden
Sterkte he. Ik had heel geinteresseerd allerlei vragen willen stellen, maar de andere meiden waren me voor! Dus erop (heel voorzichtig om je geen pijn te doen).

Oh en roti . We hebben de platen in de vriezer liggen, recept gekregen van een surinaamse kennis. Het is zo lekker . Helaas vonden mn vader en broertjes het niets. Mn moeder en ik vonden het juist heerlijk .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  donderdag 6 november 2008 @ 18:59:14 #267
14746 k_i_m
pi_63007817
Och, helemaal over Vamp heengelezen! Wat klote zeg! Beterschap met je been!
In my life
Why do I smile
  donderdag 6 november 2008 @ 19:05:45 #268
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63008007
quote:
Op donderdag 6 november 2008 17:46 schreef Greys het volgende:
Gisteravond bij Frasier waren Niles en Daphne een kindernaam aan het bedenken en Heer G en ik lagen in bed te kijken. Dus ik zei dat ik Victoria een mooie meisjesnaam vind (ondanks de Koblenko en Beckham associaties ) en Heer G zei 'Ja! Dat is nou de eerste naam die je noemt waar ik het ook meteen mee eens ben!'. Zou het dan toch ooit nog goed komen dat ie niet gaat flippen bij het idee van kinderen?

Overigens wilde ik eerst altijd Lila en Kick, maar dat vind Heer G niets

Is het al zeven uur? Ik heb zo'n trek in de tonijn sashimi
Bitch!!! Da's de mijne al

Da's namelijk mijn eigen doopnaam Georgina Victoria

Ik zat de denken aan Sophia Victoria Christina ( naar mijn broertje ) <insert achternaam >
En als ik dat teveel gedoe vind, dan heb ik de backup : Gigi Giselle Carmen

Voor een jongen: Lazzare Christophe , of Moses Raphael
pi_63008010
Serieus, jullie kunnen zeuren wat je wilt over doopnamen, ik heb echt de allerberoerdste En mijn voornaam is internationaal ook een ramp
  donderdag 6 november 2008 @ 19:12:54 #270
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_63008224
quote:
Op donderdag 6 november 2008 18:19 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb gewoon één naam. Simpel
ik ook!

Oh, m'n moeder heeft als doopnaam Trijntje Jikke. ze noemt zichzelf maar Tineke.
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  Vis een optie? donderdag 6 november 2008 @ 19:13:13 #271
70532 loveli
N
pi_63008231
quote:
Op donderdag 6 november 2008 19:05 schreef ColdFeet het volgende:
Serieus, jullie kunnen zeuren wat je wilt over doopnamen, ik heb echt de allerberoerdste En mijn voornaam is internationaal ook een ramp
...en nationaal een heel bekende boektitel.
crap in = crap out
pi_63008335
quote:
Op donderdag 6 november 2008 19:13 schreef loveli het volgende:

[..]

Vréselijk!

pi_63008388
Vroeger kende ik iemand die heette Lelay (Lie-lee) en die had twee dochters, Lola en Lulu. Je kunt dingen te ver drijven denk ik dan.
Vamp, beterschap.
pi_63008430
quote:
Op donderdag 6 november 2008 19:19 schreef Esse_est het volgende:
Vroeger kende ik iemand die heette Lelay (Lie-lee) en die had twee dochters, Lola en Lulu. Je kunt dingen te ver drijven denk ik dan.
Vamp, beterschap.
Ja, dat is wel erg sneu

Lola vindt ik trouwens wel een schattige meisjesnaam, maar past weer niet echt bij een volwassen vrouw.
pi_63008556
quote:
Eline?
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_63008577
quote:
Hoe heet jij dan?

Mijn voornaam (Marijke) is internationaal ook helemaal niet handig, niemand kan de ij uitspreken.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_63008598
quote:
Op donderdag 6 november 2008 19:24 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Eline?
PM
pi_63008631
quote:
Op donderdag 6 november 2008 19:24 schreef ColdFeet het volgende:
Serieus, jullie kunnen zeuren wat je wilt over doopnamen, ik heb echt de allerberoerdste En mijn voornaam is internationaal ook een ramp [/quote
Maaggggtje?
pi_63008637
Ik heb in het echt een prachtige naam (die bij jullie vroeger ook hoog in de top 3 stond blijkbaar ), en een prachtige 2e naam, en nu heet ie-der meisje van 6 jaar ongeveer zo. Dat is dus wel vreemd. Als ik bij een speeltuintje zat met mijn koter hoorde ik altijd achter me enthousiast geroep: "Laureline, Laureline!" Keek ik om, was het weer gericht aan een paar blonde kleuters En de nieuwe trend is nu geworden: mijn 2e naam. Aaaaargh! Wel visionairs, die ouders van mij dus. Kunnen altijd nog aan de slag als trendvoorspellers voor over 25 jaar.
pi_63008714
quote:
Op donderdag 6 november 2008 19:13 schreef loveli het volgende:

[..]

Camera Obscura? Aanslag? Op hoop van Zegen? Maricken?
pi_63008736
quote:
Op donderdag 6 november 2008 19:26 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

PM
Hm, da's inderdaad niet zo handig... hoewel ik me even geen boek voor de geest kan halen.
Ach ja, ik weet hoe je je voelt... Heb je nog een handige middle name voor in het buitenland? Ik wel, als ik ooit in Amerika ga werken ga ik die maar gebruiken.
pi_63008756
quote:
Op donderdag 6 november 2008 19:25 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Hoe heet jij dan?

Mijn voornaam (Marijke) is internationaal ook helemaal niet handig, niemand kan de ij uitspreken.
Marijke vind ik voor nu juist wel weer origineel. Van die namen die een halve eeuw geleden heel normaal waren, maar nu heet niemand meer zo. Net als Piet of Kees .
pi_63008831
Het is ook alweer ruim 22 jaar geleden dat mijn ouders hem bedachten. Hoewel ik inderdaad niet vaak iemand van mijn leeftijd tegenkom met dezelfde naam. Wel oudere vrouwen.
Ik ben er ook niet ontevreden mee, het blijft alleen grappig om te horen hoe buitenlandse studiegenoten het uitspreken. Hoewel ik laatst zowaar een Amerikaan sprak bij wie de ij aardig lukte.
pi_63008863
quote:
Op donderdag 6 november 2008 19:30 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Hm, da's inderdaad niet zo handig... hoewel ik me even geen boek voor de geest kan halen.
Ach ja, ik weet hoe je je voelt... Heb je nog een handige middle name voor in het buitenland? Ik wel, als ik ooit in Amerika ga werken ga ik die maar gebruiken.
Vertel!
Nee, ik heb geen middle name, alleen die ene. Mijn naam is, verbasterd met een extra lettergreep, internationaal een stuk beter te doen, dus als ik het echt niet uitgelegd krijg, doe ik dat gewoon.
pi_63008917
Ik heb juist een internationale naam
Mijn achternaam is overigens voor NL-ers weer een regelrechte ramp.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_63008944
Ik heb gewoon het hele jubileumtopic 300 gemist. Beetje druk enzo.

Ben wel heel netjes aan het eten met mijn weekmenu.
pi_63009000
Oei ja das wel een lastige, CF. Inkorten is ook geen optie want dan wordt je een man. Maar er is wel eens een brug geweest die ongeveer zo heette toch?
pi_63009015
quote:
Op donderdag 6 november 2008 19:34 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Vertel!
Nee, ik heb geen middle name, alleen die ene. Mijn naam is, verbasterd met een extra lettergreep, internationaal een stuk beter te doen, dus als ik het echt niet uitgelegd krijg, doe ik dat gewoon.
Hm, daar kan ik me wel wat bij voorstellen ja.
Mijn tweede naam is Anne, die kan in alle talen.
pi_63009032
quote:
Op donderdag 6 november 2008 19:39 schreef Esse_est het volgende:
Oei ja das wel een lastige, CF. Inkorten is ook geen optie want dan wordt je een man. Maar er is wel eens een brug geweest die ongeveer zo heette toch?
Op z'n Amerikaans zou je het wel zo afkorten, echt vreselijk
maar als je 'al' in het midden ertussen zet, is het ineens een stuk makkelijker.
pi_63009108
quote:
Op donderdag 6 november 2008 19:39 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Hm, daar kan ik me wel wat bij voorstellen ja.
Mijn tweede naam is Anne, die kan in alle talen.
Een vriendinnetje van mij van vroeger had 'Nas' als achternaam. En die ouders hadden serieus nog 'Anne' overwogen als voornaam.
pi_63009162
quote:
Op donderdag 6 november 2008 19:42 schreef Laureline het volgende:

[..]

Een vriendinnetje van mij van vroeger had 'Nas' als achternaam. En die ouders hadden serieus nog 'Anna' overwogen als voornaam.
Dat méén je niet
Afijn, nog een kwartiertje doorwerken, dan ga ik richting zwembad. Whoopee
pi_63009312
quote:
Op donderdag 6 november 2008 19:42 schreef Laureline het volgende:

[..]

Een vriendinnetje van mij van vroeger had 'Nas' als achternaam. En die ouders hadden serieus nog 'Anne' overwogen als voornaam.
Bij sommige namen denk je echt "wat bezielde die ouders?"
pi_63009338
Ik ga vanavond met de hometreenurt voor de tilliefiessie.
Zwem ze straks CF.
pi_63009396
Wij kenden ooit iemand die Peter Selie heette.
pi_63009438
Mijn tante woont in (franssprekend) Zwitserland en is met een Zwitser getrouwd. Een van hun dochters heet Maaike. Ik denk dat dat geen succes is in franstalig gebied.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
  donderdag 6 november 2008 @ 19:53:00 #296
14746 k_i_m
pi_63009440
De beste die ik ooit een keer in een namentopic tegenkwam was toch wel met vlag en wimpel en verre afstand;

Odile Crook

Gewoon té briljant .
In my life
Why do I smile
pi_63009444
Ik wilde gaan hometraineren met de DVD's van Gooische vrouwen, die ik bij Blokker wilde gaan halen voor 8 euro per stuk. Kom ik om 9 uur in de winkel, zijn ze al weg
Ik ga weer een "NEE - NEE" sticker aanvragen.
pi_63009537
Wees blij. Nu heb je tenminste een goed excuus om niet te gaan hometraineren.
  donderdag 6 november 2008 @ 19:55:46 #299
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_63009540
quote:
Op donderdag 6 november 2008 19:12 schreef AKnynke het volgende:

[..]

ik ook!

Oh, m'n moeder heeft als doopnaam Trijntje Jikke. ze noemt zichzelf maar Tineke.
Trijntje, ook mijn tweede naam

Vamp, heel veel sterkte met je been, auw!! dikke kus.

Ik ga mijn streef maar naar beneden schroeven, grote stappen snel thuis, ik doe hem naar 60 kg
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_63009560
Onze vroegere overbuurvrouw heette Tiete, maar da's een relatief veel voorkomende Friese naam.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')