Ik zeg niet dat JIJ dat kiest hoorquote:Op donderdag 6 november 2008 18:13 schreef loveli het volgende:
[..]
Kelly... Waar zie je me voor aan???
Beter Colette dan Corriequote:Op donderdag 6 november 2008 18:13 schreef conleche het volgende:
[..]
Dat heb ik dus. Officieel heet ik Cornelia. Dat hele Colette komt in m'n paspoort niet voor.
quote:
Dan gaat iedereen je kind ook Lee-la noemen. Dat wil je toch niet?quote:Op donderdag 6 november 2008 18:20 schreef k_i_m het volgende:
[..].
.
.
Weet je trouwens dat ik eigenlijk als eerste keus Leela had? Dat vond mijn wederhelft wel tof klinken, maar niet leuk qua schrijfwijze.
Maar dan spreken ze het in het Engels wél in één keer goed uit. Ik heb ook nog even getwijfeld over Lilla. Dat is klein, in het Zweeds. Maar dat was ook te lastigquote:Op donderdag 6 november 2008 18:21 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dan gaat iedereen je kind ook Lee-la noemen. Dat wil je toch niet?Ik vind Lila(h) mooi
![]()
Ja, nou, je zit vaker in Nederland dan in Engeland dunkt mequote:Op donderdag 6 november 2008 18:22 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Maar dan spreken ze het in het Engels wél in één keer goed uit. Ik heb ook nog even getwijfeld over Lilla. Dat is klein, in het Zweeds. Maar dat was ook te lastig.
Ik wil natuurlijk niet dat mijn lilla flicka uitgelachen gaat worden als we een keer naar Zweden gaanquote:Op donderdag 6 november 2008 18:25 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, nou, je zit vaker in Nederland dan in Engeland dunkt meLilla is ook cute though, en daar kan je volgensmij niet zo snel iets fout mee doen toch?
Doe je kind dan wel een lol en geef het als eerste naam de naam die je ook als roepnaam gaat gebruiken. Ik loop nu al een paar weken te regelen dat ze me op de uni niet meer bij mijn eerste naam noemen, maar bij mijn 'gewone' roepnaam. Mijn roepnaam staat namelijk nergens in mn paspoort, maar ik blief geen Maria genoemd te worden.quote:Op donderdag 6 november 2008 18:08 schreef loveli het volgende:
Zelf ben ik voorstander van vernoemen, mits de voorouders geen idiote namen hebben. En in onze familie komen gelukkig mooie namen voor.
quote:Op donderdag 6 november 2008 14:06 schreef vamperotica het volgende:
vampje heeft au en een kapot scheenbeen. lig nu te wachten tot t geopereerd gaat worden
Bitch!!! Da's de mijne alquote:Op donderdag 6 november 2008 17:46 schreef Greys het volgende:
Gisteravond bij Frasier waren Niles en Daphne een kindernaam aan het bedenken en Heer G en ik lagen in bed te kijken. Dus ik zei dat ik Victoria een mooie meisjesnaam vind (ondanks de Koblenko en Beckham associaties) en Heer G zei 'Ja! Dat is nou de eerste naam die je noemt waar ik het ook meteen mee eens ben!'. Zou het dan toch ooit nog goed komen dat ie niet gaat flippen bij het idee van kinderen?
Overigens wilde ik eerst altijd Lila en Kick, maar dat vind Heer G niets
Is het al zeven uur? Ik heb zo'n trek in de tonijn sashimi
ik ook!quote:
...en nationaal een heel bekende boektitel.quote:Op donderdag 6 november 2008 19:05 schreef ColdFeet het volgende:
Serieus, jullie kunnen zeuren wat je wilt over doopnamen, ik heb echt de allerberoerdsteEn mijn voornaam is internationaal ook een ramp
quote:Op donderdag 6 november 2008 19:13 schreef loveli het volgende:
[..]
...en nationaal een heel bekende boektitel.
Ja, dat is wel erg sneuquote:Op donderdag 6 november 2008 19:19 schreef Esse_est het volgende:
Vroeger kende ik iemand die heette Lelay (Lie-lee) en die had twee dochters, Lola en Lulu. Je kunt dingen te ver drijven denk ik dan.
Vamp, beterschap.
Eline?quote:Op donderdag 6 november 2008 19:05 schreef ColdFeet het volgende:
Serieus, jullie kunnen zeuren wat je wilt over doopnamen, ik heb echt de allerberoerdsteEn mijn voornaam is internationaal ook een ramp
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |