Ja... Gisteravond voor t laatst gegeten en eik helemaal geen honger gelukkig! wel pyn. Zou graa mn been ff willen bewegen maar mn spalk mag nie af. ze vinden me te eigenwijsquote:Op donderdag 6 november 2008 16:46 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ja dat dan weer wel vamp als je nuchter moet blijven![]()
Sterkte
quote:Op donderdag 6 november 2008 16:58 schreef Anosmie het volgende:
Pluisje is trouwens het hondje van mijn moesje. Ze is wat grijzer dan Koekie en ze is een vreselijk verwend prinsesje.
Als het avondeten van mevrouw niet wordt geroerd dan raakt ze het met geen snorhaar aan.
quote:Op donderdag 6 november 2008 17:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Bink duikt er tot haar oren in, ik krijg de kans niet eens om het te roeren
Vriendlief is thuis. die heeft me vanmorgen ook naar het ziekenhuis gebracht. hoe we t van de week gaan doen moeten we nog ff bekyken! als ik n beetje met krukken uit de weg kan zou t al n boel schelen!quote:Op donderdag 6 november 2008 17:13 schreef Laureline het volgende:
Sterkte Vamp! Hoe heb je het nu ineens geregeld voor je 5 kinderen? Lijkt me echt stess! Of zijn de oudsten al mans genoeg om de jongsten een beetje te helpen verzorgen?
Thanks for answeriiiiing! Ja tis rauw geloof ik. Wat suiker betreft weet ik het niet, we hebben die 'vers verpakte' van de albert heijn altijd, dus geen etiketjes. Meestal heb ik 4 of 5 plakjes tussen twee sneetjes brood. Volgens een of andere website doe je ongeveer 15 gram op brood en is dat ongeveer 35 kcal, dat viel erg mee! Had gedacht dat het meer was.quote:Op donderdag 6 november 2008 17:29 schreef loveli het volgende:
Is ossenworst niet van rauw vlees? Verder gok ik dat er ook wat suiker in zit, maar dat weet ik niet zeker. Het zal weinig vet bevatten. Ik ben geen liefhebber, maar veel kwaad kan het m.i. niet. Je smeert niet een hele worst op brood, toch?
Oh, dat is wel een tof plan!quote:Op donderdag 6 november 2008 @ 15:48 schreef SHE het volgende:
[..]
Aangezien ik naar alle wrs de crew m niet ga halen ivm IDFA, kunnen we natuurlijk ook een wiedergutmachung afspreken in Amstordom , waarbij ik pannetje roti ga maken bij de Blissies
Wellicht icm een event/review, jij maakt nl mooie piks![]()
Duo reports zijn tofs.
Dat klinkt hoopvol!quote:Op donderdag 6 november 2008 @ 17:46 schreef Greys het volgende:
Gisteravond bij Frasier waren Niles en Daphne een kindernaam aan het bedenken en Heer G en ik lagen in bed te kijken. Dus ik zei dat ik Victoria een mooie meisjesnaam vind (ondanks de Koblenko en Beckham associaties) en Heer G zei 'Ja! Dat is nou de eerste naam die je noemt waar ik het ook meteen mee eens ben!'. Zou het dan toch ooit nog goed komen dat ie niet gaat flippen bij het idee van kinderen?
Overigens wilde ik eerst altijd Lila en Kick, maar dat vind Heer G niets
Hihi, ik zag je al een paar keer hinten over de ossenworst. Ik wist het echter ook nietquote:Op donderdag 6 november 2008 17:34 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Thanks for answeriiiiing! Ja tis rauw geloof ik. Wat suiker betreft weet ik het niet, we hebben die 'vers verpakte' van de albert heijn altijd, dus geen etiketjes. Meestal heb ik 4 of 5 plakjes tussen twee sneetjes brood. Volgens een of andere website doe je ongeveer 15 gram op brood en is dat ongeveer 35 kcal, dat viel erg mee! Had gedacht dat het meer was.
Die mag je houdenquote:Op donderdag 6 november 2008 17:57 schreef conleche het volgende:
Ik wil geen kinderen, dus ik geef bij deze mijn meisjesnaam weg: Cato Als ze klein zijn is dat zo heel lief Catootje
Oh, ik dacht dat jij dat een paar keer was. Sorry!quote:Op donderdag 6 november 2008 17:57 schreef MariaEtcetera het volgende:
Hinten?Iemand anders had het eerder gevraagd geloof ik
Maar dat was ik niet!
En ja Loveli, daarom had ik 'vers verpakt' al tussen aanhalingstekens staan
Das waar! Zo vond ik vroeger Georgina helemaal geweldig (toen was ik 8 en het leukste meisje uit de detectivereeks de vijf heette zo, maar wilde George genoemd worden) toen stond bij mij Linda op de 2e plaatsquote:Op donderdag 6 november 2008 17:57 schreef Goodbye het volgende:
Volgensmij hebben mijn vriend en ik niet echt dezelfde smaak qua namen. Hij is echt overtuigd van een meisjesnaam die ik 'wel leuk' vindtIk denk zelf ook niet zo veel na over namen vanwege m'n leeftijd. Smaak verandert toch met de jaren, denk ik.
Zo hield ik op mijn twaalfde van namen als Larissa enzo. Daarna een periode Emma, Julia, Noa, Sophie. Nog steeds mooie namen, maar je wil als kind niet in de klas zitten met vijf meisjes met dezelfde naamquote:Op donderdag 6 november 2008 18:01 schreef conleche het volgende:
[..]
Das waar! Zo vond ik vroeger Georgina helemaal geweldig (toen was ik 8 en het leukste meisje uit de detectivereeks de vijf heette zo, maar wilde George genoemd worden) toen stond bij mij Linda op de 2e plaatsToen ik in de 20 was vond ik Sophie heel mooi en het is maar goed dat ik toen geen kinderer heb gekregen, want ik geloof dat nu de hele wereld Sophie heet......
Bah, dat haat ik. Dan krijg je zulke geboortekaartjes:quote:Op donderdag 6 november 2008 18:08 schreef loveli het volgende:
Zelf ben ik voorstander van vernoemen, mits de voorouders geen idiote namen hebben. En in onze familie komen gelukkig mooie namen voor.
Kelly... Waar zie je me voor aan???quote:Op donderdag 6 november 2008 18:11 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Bah, dat haat ik. Dan krijg je zulke geboortekaartjes:
Frederica Johanna Claudette
We noemen haar Kelly
Dat heb ik dus. Officieel heet ik Cornelia. Dat hele Colette komt in m'n paspoort niet voor.quote:Op donderdag 6 november 2008 18:11 schreef Goodbye het volgende:
[..]
We noemen haar Kelly
quote:Op donderdag 6 november 2008 18:11 schreef Goodbye het volgende:
[..]
We noemen haar Kelly
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |