die van mij is van hindoestaans vriendinnetje..die zou me doodslaan als ik er ketjap in zou gooienquote:Op donderdag 6 november 2008 15:39 schreef MariaEtcetera het volgende:
Hm die van SHE wil ik ook wel eens proberenIk doe het altijd nog volgens recept van een oude basisschool juf die uit Suriname kwam, die heeft het aan mn mams gegeven. Is massala + zout + peper + ketjap + knof als marinade, en daar idd de kip in stoven
En idd een madame jeanet pepertje erbij leggen, ik snij die nooit stuk want ik ben een watje als het om te pittig eten gaat.
Van die pleurt-nagenoeg-uit-elkaar-kip.
yes!quote:Op donderdag 6 november 2008 15:41 schreef Laureline het volgende:
[..]
Ok, ik kon me niet voorstellen dat het zo weinig was...maar dus toch! Kippenbouillonblox toch altijd?
quote:Op donderdag 6 november 2008 15:41 schreef SHE het volgende:
[..]
die van mij is van hindoestaans vriendinnetje..die zou me doodslaan als ik er ketjap in zou gooien
Ik ben ook niet zo'n hete eter hoor, ik trek echt Indiaas eten bijv voor geen meter, maar mdme jeanettes kan ik weer prima hebben.
Die heerlijke aromatische lucht alleen al
Hehe tof!quote:Op donderdag 6 november 2008 15:43 schreef SHE het volgende:
ik ga morgen die met ketjap eens proberen, stiekem klinkt dat toch wel lekker
quote:Op donderdag 6 november 2008 15:31 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Nee... ik had wél n mooi nieuw bankje van Reebok besteld! zo 1 die je ook zo kunt zetten dat je n ruggesteuntje hebt enzo. Maar mag er voorlopig alleen maar naar kyken denk ik! Ben van de trap gevallen. Mn been sloeg prachtig tegen een tree aan en toen zei tie dus krak!
Aangezien ik naar alle wrs de crew m niet ga halen ivm IDFA, kunnen we natuurlijk ook een wiedergutmachung afspreken in Amstordom , waarbij ik pannetje roti ga maken bij de Blissiesquote:Op donderdag 6 november 2008 15:44 schreef MissBliss het volgende:
*auw* Vamp, wat vervelendSterkte!
Ik heb nog nooit roti opmisschien toch maar eens proberen!
En zijn de artsen aantrekkelijk?quote:Op donderdag 6 november 2008 15:45 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Oh meis toch!
Lig je nu live vanuit General Hospital te Fok!ken?
Beterschap!!
Ah geinig dat je dat gewoon kan kopen! Al was die van hem niet roze, maar gewoon de kleuren van de stukjes peper: oranje, geel, rood --> die kleuren voornamelijk, want die waren het heetst, schijnt. De neef van mn moeder was eens bij ons op bezoek en die dacht toen: "Ha! Sambal! Ik hou wel van pittig!quote:Op donderdag 6 november 2008 15:45 schreef SHE het volgende:
Heb ik standaard in de koelkast staan, roti sambal heet het ( kun je bij toko kopen )
Is sambal van mdme jeanettes en is felroze van kleur
Echt DE BOM! op een broodje kaas
Klinkt goed SHE!quote:Op donderdag 6 november 2008 15:33 schreef SHE het volgende:
[..]
Is supersimpel., mits je juiste recept gebruikt!
( deze is foolproof en gewoon authentiek )
<knipje>
nee, wrap is echt een whole other shebangquote:Op donderdag 6 november 2008 16:08 schreef motorbloempje het volgende:
kan wrsch ook wel met een gewone wrap?![]()
nou ja, volgens mij zit er een klein surinaams winkeltje vlakbij, ga daar maar 's kijken
Nee, roti is anders.quote:Op donderdag 6 november 2008 16:08 schreef motorbloempje het volgende:
nou ja, volgens mij zit er een klein surinaams winkeltje vlakbij, ga daar maar 's kijken
Ja joh, lekker fusionquote:Op donderdag 6 november 2008 16:08 schreef motorbloempje het volgende:
Precies, wij eten ook weleens zulke kip met wraps. Het is geen roti, maar het smaakt prima.quote:Op donderdag 6 november 2008 16:15 schreef motorbloempje het volgende:
ik weet dat een wrap heel anders is, maar die zijn makkelijker te krijgen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |