quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:19 schreef IQM het volgende:
Wat Breath betreft is op haar 'geilen' een groot woord.Breath is namelijk meer dan een (naakt)foto. Ze is ook nog een mens van vlees en bloed, weet je.
Ik geil niet op haar.
quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:44 schreef remlof het volgende:
Er is bijna geen topicreeks waar zoveel bans vallen als in deze en dat is niet iets om trots op te zijn.
Als ik iemand mijn fiets zie jatten krijgt ie flink wat klappenquote:Op donderdag 6 november 2008 03:38 schreef Noorsbloed het volgende:
Brutale teringlijers tegenwoordig !
Er werd net gevraagt of ik niet even wat gereedschap kon halen om het slot van " zijn " fiets los te maken
En wiezo kut ?
Wat gaat iemand doen op de meet ?quote:Op donderdag 6 november 2008 03:39 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Als ik iemand mijn fiets zie jatten krijgt ie flink wat klappen [ afbeelding ]
Dit zal iemand nog doen op de meet denk ik, voor de grap![]()
Slechte Bond, alleen maar actie, verhaal klopt niet en is fucking vaag. Van de helft van de actie is ook niet te zien wat er gebeurd
Dit is geen nachtbaggerquote:Op donderdag 6 november 2008 04:14 schreef Red_85 het volgende:
valt me nu ook op ja hoe rustig het is in dit nachtbagger topic...
4EBE .. jij ook nog wakker ja ?quote:Op donderdag 6 november 2008 04:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Tja, normale school/ werkdag...
quote:Op donderdag 6 november 2008 04:18 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
4EBE .. jij ook nog wakker ja ?
Zijn best ?quote:Op donderdag 6 november 2008 04:20 schreef Apollyon het volgende:
... Kuristus ... topicstarter doet wel zijn 'best' ...
Wat een troep ...
Dank u !quote:Op donderdag 6 november 2008 04:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ga wel slapen nu ...
Werk ze nog ff![]()
Ohhh, hoezo dat?quote:Op donderdag 6 november 2008 08:34 schreef Broekpaling het volgende:
Goeiemorgen, ben een beetje brakkie.
Zegt ie, 3 minuten laterquote:Op donderdag 6 november 2008 08:53 schreef Elmostyle het volgende:
teering, jullie hebben gelijk. 't is hier echt dood
normaal zouden in die 3 minuten al 8 reacties geplaatst zijnquote:
Is USB dinges kaduukquote:Op donderdag 6 november 2008 09:02 schreef jordeeeh het volgende:
Godverdomme, tas viel onderweg (lopend) uit elkaar.. Externe HD zat erin, nu pakt ie m niet meer
K weet niet wat t isquote:Op donderdag 6 november 2008 09:06 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
normaal zouden in die 3 minuten al 8 reacties geplaatst zijn
[..]
Is USB dinges kaduuk?
Ik ook, een maand lang niet kunnen uitslapen en 5 dagen per week om half 6 opstaan begint z'n tol te eisenquote:Op donderdag 6 november 2008 08:34 schreef Broekpaling het volgende:
Goeiemorgen, ben een beetje brakkie.
Hoor je je HD wel draaienquote:Op donderdag 6 november 2008 09:08 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
K weet niet wat t is
Stroom enzo doet wel want lampje brand nog
Mja k voel m wel iets doen, maar op de pc gebeurd er niksquote:Op donderdag 6 november 2008 09:10 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Hoor je je HD wel draaien? en als je je USB inplugt, hoor je van je pc wel zo'n 'PLOING' geluidje van dat er iets is ingeplugd?
GHA! DAT ZAL ZE LERENquote:Op donderdag 6 november 2008 09:12 schreef boem-dikkie het volgende:
Ha ik ben er !
Tevens staat mijn avatar-pop 3 keer in de OP. Gha!
en is je USB-connector'tje nog heel, geen beschadigingen aan kabel?quote:Op donderdag 6 november 2008 09:13 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Mja k voel m wel iets doen, maar op de pc gebeurd er niks
Zover ik weet zit t allemaal nog goed...quote:Op donderdag 6 november 2008 09:18 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
en is je USB-connector'tje nog heel, geen beschadigingen aan kabel?
Anders zou je zowat je externe-hd moeten open maken om binnenin te checken of er niet iets is afgebroken
okeuh, dan weet ik 't ook niej als alles goed zitquote:Op donderdag 6 november 2008 09:31 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Zover ik weet zit t allemaal nog goed...
hopelijk heb ik t bonnetje nog, eens kijken of k een nieuwe kan krijgenquote:Op donderdag 6 november 2008 09:32 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
okeuh, dan weet ik 't ook niej als alles goed zit
Je moet em naar de ikbeneenkankerpauperdienst opsturenquote:Op donderdag 6 november 2008 09:36 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
hopelijk heb ik t bonnetje nog, eens kijken of k een nieuwe kan krijgen
Enige manier om t te recoveren?
naar de computerwinkel gaanquote:Op donderdag 6 november 2008 09:36 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 6 november 2008 09:44 schreef boem-dikkie het volgende:
Ja dagdag hou je grote moel dicht!
Ja, dat dus.quote:Op donderdag 6 november 2008 09:44 schreef boem-dikkie het volgende:
Ja dagdag hou je grote moel dicht!
Proberen je laptop te booten vanaf een boot-cd zoals "BartPE" of "MiniPE", en kijken of die je externe hd dan herkend.quote:Op donderdag 6 november 2008 09:36 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
WOLLA WOLLA, WOLLA TUUTUUTUUUUU !quote:
BAGGAAHERAAHquote:Op donderdag 6 november 2008 09:53 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
WOLLA WOLLA, WOLLA TUUTUUTUUUUU !
Dag!quote:Op donderdag 6 november 2008 09:52 schreef Urquhart het volgende:
Goedesmorgens heren!
Hmm heb nog weinig plannen voor het weekend maar het zal vrijdag wel een kroeg worden en zaterdag proberen te hosselen in een discotheekquote:Op donderdag 6 november 2008 09:57 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Al plannen voor het weekend Jos? Wordt het weer hosselen?
Die kans is groot jaquote:Op donderdag 6 november 2008 10:05 schreef afcajos het volgende:
[..]
Hmm heb nog weinig plannen voor het weekend maar het zal vrijdag wel een kroeg worden en zaterdag proberen te hosselen in een discotheekEn vanmiddag rond 4 uur richting amsterdam om ff in te drinken voor de wedstrijd van vanavond
Ik zit in 125 vanavond.
En jij weer naar de piratenbar ?
Wtf heb jij op?quote:Op donderdag 6 november 2008 09:53 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
WOLLA WOLLA, WOLLA TUUTUUTUUUUU !
Du hast den schonsten arsch den weltquote:Op donderdag 6 november 2008 10:23 schreef afcajos het volgende:
http://nederland.fm/ en dan rechtsonder apres skiradio
Nu witch doctor
Dat was een Marokkaanse vertaling van Ella Ella, Ella, tuduutududuuu.quote:
Dan moeten er ook een paar trendsetters zijn. En sowieso moet iedereen aardig dronken zijnquote:Op donderdag 6 november 2008 10:26 schreef Elmostyle het volgende:
dan vind ik jouw liedje van 'mag ik je foto' toch wel 100 keer beter
Werd trouwens vorige week gedraaid toen ik vrijdagavond de kroeg binnenkwam, geen enkele barkruk die de lucht in ging
ik kwam rond half 12 de kroeg binnen, dus weinig mensen waren er nog maar dronken, hoogstens enkel wat aangeschotenquote:Op donderdag 6 november 2008 10:27 schreef afcajos het volgende:
[..]
Dan moeten er ook een paar trendsetters zijn. En sowieso moet iedereen aardig dronken zijnlaatst een keer in mijn stamkroeg rond 2 uur 's nachts waren we nog met een select gezelschap van ongeveer 20 man. Toen dat nummer en alle stoelen + tafels gingen de lucht in hoor
quote:Op donderdag 6 november 2008 10:27 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Dat was een Marokkaanse vertaling van Ella Ella, Ella, tuduutududuuu.
Mosselman.quote:Op donderdag 6 november 2008 11:21 schreef afcajos het volgende:
MIJN ALLEREERSTE LIEFDE DAT WAS JUFFROUW TOOS
Jij bent ook vrij vandaag?quote:Op donderdag 6 november 2008 11:21 schreef afcajos het volgende:
MIJN ALLEREERSTE LIEFDE DAT WAS JUFFROUW TOOS
Inderdaad. Sowieso vind ik die Daniel Craig de beroerdste Bond ooit.quote:
Zit te niksen op stage. En mee te zingen op deze muziek.quote:
Oh, nou dan heb ik het beter voor elkaar.quote:Op donderdag 6 november 2008 11:24 schreef afcajos het volgende:
[..]
Zit te niksen op stage. En mee te zingen op deze muziek.
Ik naar Ajaxquote:Op donderdag 6 november 2008 11:23 schreef Demon_Hunter het volgende:
Ik ga vanavond lekker naar feyenoord :p
Dan benoem ik hem hierbij tot Daniel Crack.quote:Op donderdag 6 november 2008 11:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Inderdaad. Sowieso vind ik die Daniel Craig de beroerdste Bond ooit.
Wij willen rape pics van BTquote:Op donderdag 6 november 2008 11:36 schreef boem-dikkie het volgende:
Voetbal en kankermuziek. Dit topic is niet meer wat het geweest is.
quote:Op donderdag 6 november 2008 11:36 schreef boem-dikkie het volgende:
Voetbal en kankermuziek. Dit topic is niet meer wat het geweest is.
35.quote:Op donderdag 6 november 2008 11:43 schreef Urquhart het volgende:
[ afbeelding ]
Oeh la la
Hoe oud zal ze zijn?
Whehequote:Op donderdag 6 november 2008 11:46 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik moet even snel wat dingen posten zodat ik geen She Jailbait plaatje krijg als ik quick reply gebruik.
Captain Sherlock has entered the KLB SC.quote:
Volgens mij verwarde je net 2 personen door elkaar.quote:Op donderdag 6 november 2008 11:48 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Captain Sherlock has entered the KLB SC.
laten we het maar op Elmo houdenquote:Op donderdag 6 november 2008 11:48 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Captain Sherlock has entered the KLB SC.
quote:Op donderdag 6 november 2008 11:49 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
meisjes lijken meestal ouder dan ze eigenlijk zijn, dus zal wel in buurt van 13 zijn![]()
Nee, omdat jullie zo'n teringdatum uitkiezen.quote:Op donderdag 6 november 2008 11:49 schreef De_Ananas het volgende:
Boem-dikzak kom je ook op de meet?
Je kan ook een dag eerder mee naar de kroeg gaan om Ajax te kijken maar je houdt niet van voetbalquote:Op donderdag 6 november 2008 11:51 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Nee, omdat jullie zo'n teringdatum uitkiezen.
Er staan twee suggesties voor een datum en jullie kiezen de verkeerde uit.
Verplicht voetbal kijken kan voorkomen ,maar Ajaxquote:Op donderdag 6 november 2008 11:52 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Je kan ook een dag eerder mee naar de kroeg gaan om Ajax te kijken maar je houdt niet van voetbal
Waarom nietquote:Op donderdag 6 november 2008 11:53 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik verwacht van niet. Maar zeg nooit nooit natuurlijk
JODEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op donderdag 6 november 2008 11:53 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Verplicht voetbal kijken kan voorkomen ,maar Ajax?
quote:Op donderdag 6 november 2008 11:54 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Waarom niet
Volgens mij ben jij zo'n Peter Beense look-a-like
Ik vond je vroeger altijd een lul op FOK! omdat je een fopneger bent maar nu ben je af en toe wel grappigquote:
Ik ben heul geen fopneger!quote:Op donderdag 6 november 2008 11:59 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik vond je vroeger altijd een lul op FOK! omdat je een fopneger bent maar nu ben je af en toe wel grappig
quote:Op donderdag 6 november 2008 11:55 schreef Urquhart het volgende:
[..]![]()
is dan mijn werk gedaan, dan kan ik de straat op gaan en dan zie je op de baan geen koster meer voor je staan! hatsjee!!
Lazio fanquote:Op donderdag 6 november 2008 11:59 schreef de_boswachter het volgende:
tvp
Oneens.quote:Op donderdag 6 november 2008 12:02 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Lazio fan!!!!!!!
Echte mannen zijn gewoon voor 1 club
Ik kom trouwens wél naar de meet besef ik opeens.quote:
Dan kom ik ookquote:Op donderdag 6 november 2008 12:05 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik kom trouwens wél naar de meet besef ik opeens.
Hoe zit het dan wel?quote:Op donderdag 6 november 2008 12:05 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
En weet je wat het grappige is:
Je zit er nog niet eens zo ver vanaf
De_Boswachter is DE DON van Meestrichquote:Op donderdag 6 november 2008 12:05 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
En weet je wat het grappige is:
Je zit er nog niet eens zo ver vanaf
Hihi je zei kom.quote:Op donderdag 6 november 2008 12:05 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik kom trouwens wél naar de meet besef ik opeens.
Spel het dan goed Don Juan : Mestreechquote:Op donderdag 6 november 2008 12:07 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
De_Boswachter is DE DON van Meestrich
Je gaat niet mij in discussie hé, mênnekequote:Op donderdag 6 november 2008 12:08 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Spel het dan goed Don Juan : Mestreech
Sorryquote:Op donderdag 6 november 2008 12:09 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Je gaat niet mij in discussie hé, mênneke
Geweldig, is ook een top nummer voor karaokequote:Op donderdag 6 november 2008 12:02 schreef afcajos het volgende:
[..]
DE VROLIJKE KOSTER![]()
![]()
Tijdens een karaoke avond deed ik dat liedladder zat uiteraard, maar wel ontvangen met een luid applaus
quote:Op donderdag 6 november 2008 09:19 schreef Stomme_Eend het volgende:Top 100 van woensdag 5 november 2008
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 265 IQM
Ik ook.quote:Op donderdag 6 november 2008 12:17 schreef BobbyB het volgende:
BT is een jongetje.Had ik toch gelijk.
Waarom heb jij een andere usericon? Ik herkende je heul niet.quote:Op donderdag 6 november 2008 12:17 schreef BobbyB het volgende:
Ik wissel wel vaker van UI heur!quote:Op donderdag 6 november 2008 12:18 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Waarom heb jij een andere usericon? Ik herkende je heul niet.
En daar kom je nú pas achter?quote:Op donderdag 6 november 2008 12:17 schreef BobbyB het volgende:
Hoiquote:
Wat heb jij zegquote:Op donderdag 6 november 2008 12:15 schreef jitzzzze het volgende:
Onze aandachtsgeile BT is weer terug
Maar D_B en B-D, hoe zit dat nou? Dat Don & Ad verhaal?
quote:Op donderdag 6 november 2008 12:17 schreef BobbyB het volgende:
Dat je een jongetje bent of dat je gelijk had?quote:
Nou ja, het zal welquote:Op donderdag 6 november 2008 12:17 schreef BobbyB het volgende:
HIHIHIHI DIE ZAG IK NIET AANKOMEN :d;D;:d;D!!11!EINZIENIZNquote:Op donderdag 6 november 2008 12:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat je een jongetje bent of dat je gelijk had?
Ik ben pa.quote:Op donderdag 6 november 2008 12:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ja, het zal wel![]()
Bij sommige users heb ik zo mijn twijfels.
Anyway..... ik ben moooeeeeee
O jee... nog steeds?quote:Op donderdag 6 november 2008 12:21 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Klagen op alles wat beweegtOmdat ik hier in een opnamestudio van de jostiband moet werken
Jij bent ook mannelijkquote:Op donderdag 6 november 2008 12:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ja, het zal wel![]()
Haha ahhquote:Op donderdag 6 november 2008 12:21 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Klagen op alles wat beweegtOmdat ik hier in een opnamestudio van de jostiband moet werken
Bij wie dan?quote:Op donderdag 6 november 2008 12:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ja, het zal wel![]()
Ha - ha - haquote:
NEEN.quote:
whehe, dat zou ook nog kunnenquote:Op donderdag 6 november 2008 12:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
O jee... nog steeds?![]()
If you can't beat them, join them ???
tietquote:
Oh je bent bang dat 't niet klinkt?quote:Op donderdag 6 november 2008 12:23 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
whehe, dat zou ook nog kunnenMaar ik heb nog enige zelfkennis en weet dat ik in gezelschap niet mee moet gaan zingen.
Juicy hill, broekpaling en vast nog wel meerquote:
Omdat al mijn collega's mee zingen met de radio. Maar helemaal niet kunnen zingen. En ééntje vind het nodig om alles in het Nederlands te vertalenquote:
Ik heb liever geen foto van een vrouw met een tiet en een picquote:
Verstandig jaquote:Op donderdag 6 november 2008 12:23 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
whehe, dat zou ook nog kunnenMaar ik heb nog enige zelfkennis en weet dat ik in gezelschap niet mee moet gaan zingen.
Dat bewaar ik voor in de file
4EBE is de enige echte vrouw in de SC.quote:
Dat weet ik wel zekerquote:Op donderdag 6 november 2008 12:24 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Oh je bent bang dat 't niet klinkt?
Denk dat je daar bij de Jostiband niet zo druk om hoeft te maken.quote:
Waarom zegt iedereen toch Juicyhill?quote:Op donderdag 6 november 2008 12:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Juicy hill, broekpaling en vast nog wel meer
MAARREUHHH... kun je het niet opnemen met je telefoon (ofzo) en dan op youtube zetten. En dan je collega's de link doormailen?quote:Op donderdag 6 november 2008 12:24 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Omdat al mijn collega's mee zingen met de radio. Maar helemaal niet kunnen zingen. En ééntje vind het nodig om alles in het Nederlands te vertalen
Ik wil mezelf niet verder verlagen dan strikt noodzakelijkquote:Op donderdag 6 november 2008 12:25 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Denk dat je daar bij de Jostiband niet zo druk om hoeft te maken.
quote:Op donderdag 6 november 2008 12:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
4EBE is de enige echte vrouw in de SC.
Ohja, die ook inderdaad.quote:Op donderdag 6 november 2008 12:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee toch?![]()
Je vergeet Fascination...
Whehehe, dat zou kunnen. Maar zoveel moeitje, ik wordt er nu al moe vanquote:Op donderdag 6 november 2008 12:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
MAARREUHHH... kun je het niet opnemen met je telefoon (ofzo) en dan op youtube zetten. En dan je collega's de link doormailen?
Kweenie, omdat met 1 "L" het gehandicapt staat ofzo.quote:Op donderdag 6 november 2008 12:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Waarom zegt iedereen toch Juicyhill?
Moeitje - J.quote:Op donderdag 6 november 2008 12:27 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Whehehe, dat zou kunnen. Maar zoveel moeitje, ik wordt er nu al moe van
Oh dat is wel dramatisch jaquote:Op donderdag 6 november 2008 12:24 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Omdat al mijn collega's mee zingen met de radio. Maar helemaal niet kunnen zingen. En ééntje vind het nodig om alles in het Nederlands te vertalen
Ik zeg sloop je collega's.quote:Op donderdag 6 november 2008 12:29 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Oh dat is wel dramatisch jaik zeg, sloop de radio
BT in actie in de karaokebar:quote:Op donderdag 6 november 2008 12:29 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Of gooi hem voor de ogen van je collega's uit het raamquote:Op donderdag 6 november 2008 12:29 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
BT = man.quote:Op donderdag 6 november 2008 12:30 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
BT in actie in de karaokebar:
[ afbeelding ]
Maar wel lollig.quote:Op donderdag 6 november 2008 12:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Of gooi hem voor de ogen van je collega's uit het raam
Werkt niet als je op de begane grond zit.
Wat een prachtig gedichtquote:Op donderdag 6 november 2008 12:29 schreef dagdag het volgende:
bt
you have broken my heart
becauseeee you say youi are a wife
but you an mannnnnnn
so goodbey ken
quote:Op donderdag 6 november 2008 12:31 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Maar wel lollig.
* "ik zie het niet meer zitten. Ik spring uit het raam!"
Ooh, wil je ook al bekeren voor mequote:Op donderdag 6 november 2008 12:33 schreef dagdag het volgende:
bt wil je nog wel m trouwen
aangezien homohuwelijk mag
Jaquote:Op donderdag 6 november 2008 12:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Gaat dat zingen trouwens de hele dag door?
Fuck off.quote:Op donderdag 6 november 2008 12:35 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ooh, wil je ook al bekeren voor me? IQM ook
misschien kunnen we een polygamisch huwelijk doen,
Nog meer geinteresseerden?
TVP!quote:Op donderdag 6 november 2008 12:35 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ooh, wil je ook al bekeren voor me? IQM ook
misschien kunnen we een polygamisch huwelijk doen,
Nog meer geinteresseerden?
quote:Op donderdag 6 november 2008 12:36 schreef afcajos het volgende:
BT is inderdaad een jongen. Aan de telefoon had ze(hij) ook gewoon een zware stem
wil je mij is horen
Laatst zei je nog dat je spontaan klaar kwam van mijn prachtige vrouwelijke stem?quote:Op donderdag 6 november 2008 12:36 schreef afcajos het volgende:
BT is inderdaad een jongen. Aan de telefoon had ze(hij) ook gewoon een zware stem
Heb ik dat gezegd?quote:Op donderdag 6 november 2008 12:39 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Laatst zei je nog dat je spontaan klaar kwam van mijn prachtige vrouwelijke stem?
HIHI dat durf ik nietquote:
Neuh dat heb je niet gezegdquote:Op donderdag 6 november 2008 12:40 schreef afcajos het volgende:
[..]
Heb ik dat gezegd?op de 1 of andere manier weet ik nooit meer waar het over ging
Wat is het leven toch mooiquote:Op donderdag 6 november 2008 12:44 schreef jordeeeh het volgende:
Godverdomme Ilse, je hebt weer geluk.
Mn externe HD waar al jouw foto's op stonden is kapot
Ik heb een BT-.rar van 514 MB. Hoeveel bied je?quote:Op donderdag 6 november 2008 12:44 schreef jordeeeh het volgende:
Godverdomme Ilse, je hebt weer geluk.
Mn externe HD waar al jouw foto's op stonden is kapot
Dus ik bel dat nummer, wordt er na 1 keer overgaan opgehangenquote:
Ja ik stond echt perplex. Wie neemt er nou rond dat tijdstip zijn telefoon opquote:Op donderdag 6 november 2008 12:43 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Neuh dat heb je niet gezegden dat kan ik me ook nooit herinneren
![]()
vind je het gek als je om half 6 smorgens belt..
En je zei echt zo: Ooh euhm hoi, euh ja ik had eigenlijk niet gedacht dat je op zou nemen
Ja waarom hing je op manquote:Op donderdag 6 november 2008 12:47 schreef dagdag het volgende:
oh was jij het
Inderdaad, iemand die k ken heeft ze nog welquote:
Is geen rarquote:Op donderdag 6 november 2008 12:46 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik heb een BT-.rar van 514 MB. Hoeveel bied je?
Mensen die van feestjes houdenquote:Op donderdag 6 november 2008 12:47 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ja ik stond echt perplex. Wie neemt er nou rond dat tijdstip zijn telefoon op
Alle filmpjes en foto's die ik van haar heb, zitten écht wel in een .rarquote:Op donderdag 6 november 2008 12:47 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Inderdaad, iemand die k ken heeft ze nog wel
[..]
Is geen rar
quote:Op donderdag 6 november 2008 12:47 schreef dagdag het volgende:
bel nog maar
Oh oke.quote:Op donderdag 6 november 2008 12:49 schreef IQM het volgende:
[..]
Alle filmpjes en foto's die ik van haar heb, zitten écht wel in een .rar![]()
Wie?quote:Op donderdag 6 november 2008 12:51 schreef afcajos het volgende:
Mijn pa smst mij; " Nicky Hofs zit in de bak"
quote:Op donderdag 6 november 2008 12:49 schreef IQM het volgende:
[..]
Alle filmpjes en foto's die ik van haar heb, zitten écht wel in een .rar![]()
quote:Vitesse-speler Nicky Hofs heeft de nacht van zondag op maandag in de cel doorgebracht. Dit meldt Omroep Gelderland dinsdag. De middenvelder van de Arnhemse eredivisieclub werd aangehouden na een incident op het Nieuwe Plein in Arnhem.
ANP
Vitesse wilde dinsdag niet inhoudelijk reageren op de zaak. De woordvoerster van de club verwees naar de advocaat van Hofs. "Het is in de privétijd van de speler gebeurd", aldus Vitesse.
Omroep Gelderland meldt dat Hofs werd aangehouden op verdenking van een strafbaar feit. Kort voor de aanhouding zou een massale vechtpartij op het Nieuwe Plein hebben plaatsgevonden.
Daarbij werd een aantal aanhoudingen verricht. Hofs ontkent, volgens zijn advocaat Hermesdorf, schuld aan een strafbaar feit.
Dank voor de tipquote:Op donderdag 6 november 2008 12:54 schreef afcajos het volgende:
uruqhart nu apres skiradio
Vrolijke koster
Wquote:Op donderdag 6 november 2008 12:55 schreef afcajos het volgende:
IS DAN MIJN WERK GEDAAN, DAN KAN IK E STRAAAT OPGAAN DAN ZIE JE OP DE BAAN GEEEEN KOSTER MEER VOOR JE STAAAAAN
Zo geniaal dat in een barquote:Op donderdag 6 november 2008 12:56 schreef Urquhart het volgende:
DAN ZIE JE EEN VROLIJKE SNUITER ALS KOSTER ZO JONG EN FIJN, WANT OM ALTIJD ALS KOSTER TE LEVEN MOET JE STAPEL MESJOGGE VOOR ZIJN!!!!
Sorry, k ben niet in de mood voor die muziek, emoooquote:
khhoorde 'm ook netquote:Op donderdag 6 november 2008 13:02 schreef afcajos het volgende:
Nu melodie tulpen uit Amsterdam
Oftewel
BOMMEN OP ROTTERDAM
quote:Op donderdag 6 november 2008 13:02 schreef afcajos het volgende:
Nu melodie tulpen uit Amsterdam
Oftewel
BOMMEN OP ROTTERDAM
Okquote:Op donderdag 6 november 2008 13:02 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Sorry, k ben niet in de mood voor die muziek, emooo
zit hier nu ook in klas, mja, 't verschil bij mij hier is dat dit een baggeropleiding is.quote:
Ja same @ Engels...quote:Op donderdag 6 november 2008 13:06 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
zit hier nu ook in klas, mja, 't verschil bij mij hier is dat dit een baggeropleiding is.
Weer die gerard jolingk baggerff slamfm
Deze was net ook alquote:Op donderdag 6 november 2008 13:06 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
zit hier nu ook in klas, mja, 't verschil bij mij hier is dat dit een baggeropleiding is.
Weer die gerard jolingk baggerff slamfm
Gezelligquote:Op donderdag 6 november 2008 13:12 schreef afcajos het volgende:
neee, dagdag stalkt mij nu via de sms
Die leer ik je wel op de meetquote:Op donderdag 6 november 2008 13:15 schreef gers het volgende:
joske IK KRIJG NOG STEEDS GEEN TIPS!!
Omdat hij zelf ook nog wel eens faaltquote:Op donderdag 6 november 2008 13:20 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Waarom ga je geen boek schrijven![]()
"Hosseltips door afcajos"
quote:Op donderdag 6 november 2008 13:15 schreef gers het volgende:
joske IK KRIJG NOG STEEDS GEEN TIPS!!
Whehe omdat ik er niet echt goed in ben ?quote:Op donderdag 6 november 2008 13:20 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Waarom ga je geen boek schrijven![]()
"Hosseltips door afcajos"
Why? Ik wissel zo vaak van avatarquote:Op donderdag 6 november 2008 12:37 schreef dagdag het volgende:
kan bobby b even heel snel avatar terugzetten verdummeleke
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |