quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:19 schreef IQM het volgende:
Wat Breath betreft is op haar 'geilen' een groot woord.Breath is namelijk meer dan een (naakt)foto. Ze is ook nog een mens van vlees en bloed, weet je.
Ik geil niet op haar.
quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:44 schreef remlof het volgende:
Er is bijna geen topicreeks waar zoveel bans vallen als in deze en dat is niet iets om trots op te zijn.
Als ik iemand mijn fiets zie jatten krijgt ie flink wat klappenquote:Op donderdag 6 november 2008 03:38 schreef Noorsbloed het volgende:
Brutale teringlijers tegenwoordig !
Er werd net gevraagt of ik niet even wat gereedschap kon halen om het slot van " zijn " fiets los te maken
En wiezo kut ?
Wat gaat iemand doen op de meet ?quote:Op donderdag 6 november 2008 03:39 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Als ik iemand mijn fiets zie jatten krijgt ie flink wat klappen [ afbeelding ]
Dit zal iemand nog doen op de meet denk ik, voor de grap![]()
Slechte Bond, alleen maar actie, verhaal klopt niet en is fucking vaag. Van de helft van de actie is ook niet te zien wat er gebeurd
Dit is geen nachtbaggerquote:Op donderdag 6 november 2008 04:14 schreef Red_85 het volgende:
valt me nu ook op ja hoe rustig het is in dit nachtbagger topic...
4EBE .. jij ook nog wakker ja ?quote:Op donderdag 6 november 2008 04:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Tja, normale school/ werkdag...
quote:Op donderdag 6 november 2008 04:18 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
4EBE .. jij ook nog wakker ja ?
Zijn best ?quote:Op donderdag 6 november 2008 04:20 schreef Apollyon het volgende:
... Kuristus ... topicstarter doet wel zijn 'best' ...
Wat een troep ...
Dank u !quote:Op donderdag 6 november 2008 04:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ga wel slapen nu ...
Werk ze nog ff![]()
Ohhh, hoezo dat?quote:Op donderdag 6 november 2008 08:34 schreef Broekpaling het volgende:
Goeiemorgen, ben een beetje brakkie.
Zegt ie, 3 minuten laterquote:Op donderdag 6 november 2008 08:53 schreef Elmostyle het volgende:
teering, jullie hebben gelijk. 't is hier echt dood
normaal zouden in die 3 minuten al 8 reacties geplaatst zijnquote:
Is USB dinges kaduukquote:Op donderdag 6 november 2008 09:02 schreef jordeeeh het volgende:
Godverdomme, tas viel onderweg (lopend) uit elkaar.. Externe HD zat erin, nu pakt ie m niet meer
K weet niet wat t isquote:Op donderdag 6 november 2008 09:06 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
normaal zouden in die 3 minuten al 8 reacties geplaatst zijn
[..]
Is USB dinges kaduuk?
Ik ook, een maand lang niet kunnen uitslapen en 5 dagen per week om half 6 opstaan begint z'n tol te eisenquote:Op donderdag 6 november 2008 08:34 schreef Broekpaling het volgende:
Goeiemorgen, ben een beetje brakkie.
Hoor je je HD wel draaienquote:Op donderdag 6 november 2008 09:08 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
K weet niet wat t is
Stroom enzo doet wel want lampje brand nog
Mja k voel m wel iets doen, maar op de pc gebeurd er niksquote:Op donderdag 6 november 2008 09:10 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Hoor je je HD wel draaien? en als je je USB inplugt, hoor je van je pc wel zo'n 'PLOING' geluidje van dat er iets is ingeplugd?
GHA! DAT ZAL ZE LERENquote:Op donderdag 6 november 2008 09:12 schreef boem-dikkie het volgende:
Ha ik ben er !
Tevens staat mijn avatar-pop 3 keer in de OP. Gha!
en is je USB-connector'tje nog heel, geen beschadigingen aan kabel?quote:Op donderdag 6 november 2008 09:13 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Mja k voel m wel iets doen, maar op de pc gebeurd er niks
Zover ik weet zit t allemaal nog goed...quote:Op donderdag 6 november 2008 09:18 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
en is je USB-connector'tje nog heel, geen beschadigingen aan kabel?
Anders zou je zowat je externe-hd moeten open maken om binnenin te checken of er niet iets is afgebroken
okeuh, dan weet ik 't ook niej als alles goed zitquote:Op donderdag 6 november 2008 09:31 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Zover ik weet zit t allemaal nog goed...
hopelijk heb ik t bonnetje nog, eens kijken of k een nieuwe kan krijgenquote:Op donderdag 6 november 2008 09:32 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
okeuh, dan weet ik 't ook niej als alles goed zit
Je moet em naar de ikbeneenkankerpauperdienst opsturenquote:Op donderdag 6 november 2008 09:36 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
hopelijk heb ik t bonnetje nog, eens kijken of k een nieuwe kan krijgen
Enige manier om t te recoveren?
naar de computerwinkel gaanquote:Op donderdag 6 november 2008 09:36 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 6 november 2008 09:44 schreef boem-dikkie het volgende:
Ja dagdag hou je grote moel dicht!
Ja, dat dus.quote:Op donderdag 6 november 2008 09:44 schreef boem-dikkie het volgende:
Ja dagdag hou je grote moel dicht!
Proberen je laptop te booten vanaf een boot-cd zoals "BartPE" of "MiniPE", en kijken of die je externe hd dan herkend.quote:Op donderdag 6 november 2008 09:36 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
WOLLA WOLLA, WOLLA TUUTUUTUUUUU !quote:
BAGGAAHERAAHquote:Op donderdag 6 november 2008 09:53 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
WOLLA WOLLA, WOLLA TUUTUUTUUUUU !
Dag!quote:Op donderdag 6 november 2008 09:52 schreef Urquhart het volgende:
Goedesmorgens heren!
Hmm heb nog weinig plannen voor het weekend maar het zal vrijdag wel een kroeg worden en zaterdag proberen te hosselen in een discotheekquote:Op donderdag 6 november 2008 09:57 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Al plannen voor het weekend Jos? Wordt het weer hosselen?
Die kans is groot jaquote:Op donderdag 6 november 2008 10:05 schreef afcajos het volgende:
[..]
Hmm heb nog weinig plannen voor het weekend maar het zal vrijdag wel een kroeg worden en zaterdag proberen te hosselen in een discotheekEn vanmiddag rond 4 uur richting amsterdam om ff in te drinken voor de wedstrijd van vanavond
Ik zit in 125 vanavond.
En jij weer naar de piratenbar ?
Wtf heb jij op?quote:Op donderdag 6 november 2008 09:53 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
WOLLA WOLLA, WOLLA TUUTUUTUUUUU !
Du hast den schonsten arsch den weltquote:Op donderdag 6 november 2008 10:23 schreef afcajos het volgende:
http://nederland.fm/ en dan rechtsonder apres skiradio
Nu witch doctor
Dat was een Marokkaanse vertaling van Ella Ella, Ella, tuduutududuuu.quote:
Dan moeten er ook een paar trendsetters zijn. En sowieso moet iedereen aardig dronken zijnquote:Op donderdag 6 november 2008 10:26 schreef Elmostyle het volgende:
dan vind ik jouw liedje van 'mag ik je foto' toch wel 100 keer beter
Werd trouwens vorige week gedraaid toen ik vrijdagavond de kroeg binnenkwam, geen enkele barkruk die de lucht in ging
ik kwam rond half 12 de kroeg binnen, dus weinig mensen waren er nog maar dronken, hoogstens enkel wat aangeschotenquote:Op donderdag 6 november 2008 10:27 schreef afcajos het volgende:
[..]
Dan moeten er ook een paar trendsetters zijn. En sowieso moet iedereen aardig dronken zijnlaatst een keer in mijn stamkroeg rond 2 uur 's nachts waren we nog met een select gezelschap van ongeveer 20 man. Toen dat nummer en alle stoelen + tafels gingen de lucht in hoor
quote:Op donderdag 6 november 2008 10:27 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Dat was een Marokkaanse vertaling van Ella Ella, Ella, tuduutududuuu.
Mosselman.quote:Op donderdag 6 november 2008 11:21 schreef afcajos het volgende:
MIJN ALLEREERSTE LIEFDE DAT WAS JUFFROUW TOOS
Jij bent ook vrij vandaag?quote:Op donderdag 6 november 2008 11:21 schreef afcajos het volgende:
MIJN ALLEREERSTE LIEFDE DAT WAS JUFFROUW TOOS
Inderdaad. Sowieso vind ik die Daniel Craig de beroerdste Bond ooit.quote:
Zit te niksen op stage. En mee te zingen op deze muziek.quote:
Oh, nou dan heb ik het beter voor elkaar.quote:Op donderdag 6 november 2008 11:24 schreef afcajos het volgende:
[..]
Zit te niksen op stage. En mee te zingen op deze muziek.
Ik naar Ajaxquote:Op donderdag 6 november 2008 11:23 schreef Demon_Hunter het volgende:
Ik ga vanavond lekker naar feyenoord :p
Dan benoem ik hem hierbij tot Daniel Crack.quote:Op donderdag 6 november 2008 11:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Inderdaad. Sowieso vind ik die Daniel Craig de beroerdste Bond ooit.
Wij willen rape pics van BTquote:Op donderdag 6 november 2008 11:36 schreef boem-dikkie het volgende:
Voetbal en kankermuziek. Dit topic is niet meer wat het geweest is.
quote:Op donderdag 6 november 2008 11:36 schreef boem-dikkie het volgende:
Voetbal en kankermuziek. Dit topic is niet meer wat het geweest is.
35.quote:Op donderdag 6 november 2008 11:43 schreef Urquhart het volgende:
[ afbeelding ]
Oeh la la
Hoe oud zal ze zijn?
Whehequote:Op donderdag 6 november 2008 11:46 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik moet even snel wat dingen posten zodat ik geen She Jailbait plaatje krijg als ik quick reply gebruik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |