Dat is het nu al.quote:Op vrijdag 7 november 2008 18:21 schreef star_gazer het volgende:
Van de rente blijft in Amerika maar weinig overNog even en geld is gratis
De reeele rente is al -3%quote:Op vrijdag 7 november 2008 18:21 schreef star_gazer het volgende:
Van de rente blijft in Amerika maar weinig overNog even en geld is gratis
quote:Op vrijdag 7 november 2008 20:05 schreef ItaloDancer het volgende:
De inflatie is echt geen 4% meer hoor
Alleen in 2001 is het 1 maal onder de 4% geweest.quote:
Volgens dat alternatieve cijfer wel ja. Volgens het officiële cijfer is er maand-op-maand nauwelijks meer inflatie de laatste paar maanden. Wat wel logisch is ook.quote:Op vrijdag 7 november 2008 20:20 schreef pberends het volgende:
Alleen in 2001 is het 1 maal onder de 4% geweest.
Zodra de economie aantrekt (kan wel nog even duren) gaan we naar 200+ $quote:En die lage olieprijs is maar heeeeeeeeeeeeeeeel tijdelijk. Mark my fucking words.
Volg je dan precies de prijs van een vat ruwe olie?quote:Op vrijdag 7 november 2008 15:16 schreef dvr het volgende:
Hoe bedoel je dat? Het klinkt nu alsof je op olie en goud wil speculeren door de indexen te kopen
Was een misinterpretatie hoorquote:Op vrijdag 7 november 2008 21:50 schreef Arcee het volgende:
[..]
Volg je dan precies de prijs van een vat ruwe olie?
Nee, dan "tracked" ie toch niks meerquote:Op vrijdag 7 november 2008 22:25 schreef Arcee het volgende:
Wordt de koers van een tracker eigenlijk ook bepaald door de handel in de tracker zelf?
Goed verhaal. Hij heeft groot gelijk dat 't systeem zou moeten klappen. Niet pappen en nat houden, nee, laten klappen, de pijn nu nemen en weer opnieuw opbouwen.quote:Op vrijdag 7 november 2008 17:51 schreef pberends het volgende:
RTL Video: Interview RTLZ met Jim Rogers: koop commodities
Olie kan makkelijk naar de 40-50 dollar komende 3 maanden. Maar eind 2009 staat ie minstens weer op 100.quote:Op vrijdag 7 november 2008 22:25 schreef star_gazer het volgende:
Olie flirt wel heel erg met de 60-dollar grens trouwens
Als je het doet om zeker te zijn van een relatief lage benzineprijs de komende ritten is het volgens mij hedgen.quote:Op zaterdag 8 november 2008 01:06 schreef star_gazer het volgende:
Ik heb mijn tank vandaag volgegooid. Normaal ben ik zo'n 20-euro student / losert. Valt deze move onder speculeren of investeren?
Iemand?quote:Op vrijdag 7 november 2008 22:25 schreef Arcee het volgende:
Ik doelde ook op een tracker.
Hoe ziet die eruit dan? Die volgt de prijs van ruwe olie?
Ik heb gelukkig mijn tentamens weer achter de rug en kan dus vanaf komende maandag weer handelen in turbo's in goud en turbo, mits internet thuis werktquote:Op vrijdag 7 november 2008 15:16 schreef dvr het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dat? Het klinkt nu alsof je op olie en goud wil speculeren door de indexen te kopen
Als het om olieturbo's gaat, welke hebben dan de voorkeur? Ik zie Amex Oil, Brent Crude, Light Sweet Crude, en de European Oil & Gas index..
Welke dan?quote:Op zaterdag 8 november 2008 14:42 schreef sitting_elfling het volgende:
Maarja, als je puur en alleen op de prijs van olie wil speculeren zonder hefboom kun je inderdaad een tracker of indexfonds op de olie aanschaffen.
Omdat je denkt dat-ie ook eerst nog kan dalen, maar op de lange termijn gaat stijgen?quote:Maar als je verwacht dat hij omhoog gaat waarom dan geen turbo/speeder?
Gelijk maar een turbo op nemen dus?quote:Op zaterdag 8 november 2008 16:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
Geen idee wat 't allemaal is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |