Zo elegant!quote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:48 schreef DjinN het volgende:
Ohh wat ben ik blij met dit topicMijn kattendametje is ook een Schildpad
![]()
Ze is knuffelig, lief, en ik ben na 10 jaar nog steeds apentrots op haar![]()
[ afbeelding ]
Ja echt hequote:
O jee.quote:Op donderdag 1 november 2012 16:58 schreef WinnieWana het volgende:
Ieniminie schildpadje.Deze heb ik in de opvang en is dus adopteerbaar
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En een beetje loenzend af en toe.quote:Op donderdag 1 november 2012 18:14 schreef bloodymary1 het volgende:
Ohh, wat lief! Wat schijn schildpadkatjes toch leuk. Ze hebben ook altijd zo'n bepaalde blik, zelfs dit kleine ding al. Zo van "niemand maakt mij iets".
Dat is niet zo handig om op meerdere plekken dezelfde vraag te stellen. In het vraagbaaktopic lijkt me voldoende.quote:Op zondag 18 november 2012 18:06 schreef FinnTheHuman het volgende:
Hoi!
Ik kwam via Google op dit forum en ik vind het echt superleuk! Ik ben ook echt gek op schildpadkatten.
Nu vroeg ik me af of jullie me misschien kunnen helpen, ik heb namelijk sinds gisteren een 4 jarige schildpadpoes overgenomen, maar ze is heel erg schuw. Ik heb al haar spullen in de badkamer en ze laat zich wel benaderen en aaien, maar ze komt de badkamer niet uit en zo nu en dan is ze heel bang en verstopt ze zich. Hoe kan ik haar sneller thuis laten voelen?
Ik kan het me zo voorstellen Dude. ET hier zit ook zo enorm diep onder mijn vel. Het is zo'n heerlijk wijffiequote:Op zondag 18 november 2012 18:55 schreef Duderinnetje het volgende:
Oh, net zo'n halfie als mijn Poetje was.
Om wie ik gister gewoon weer eens flink heb lopen grienen zeg. Zeven maanden na dato. Wat gaan die Schildpadjes toch onder je huid zitten.
Wij hebben 5 katten thuis, mijn moeder kan de namen nooit zo goed onthouden dus ze noemt haar altijd 'halfhoofd' haha! We hebben 2 schildpadjes, de zusjes zaten bij de geboorte met de navelstrengen aan elkaar vast en hebben we zelf moeten afknippen. Ondanks dat er 5 kittens in het nest zaten waren die 2 vanaf de eerste dag onafscheidelijk van elkaar ♥quote:Op zondag 18 november 2012 18:55 schreef Duderinnetje het volgende:
Om wie ik gister gewoon weer eens flink heb lopen grienen zeg. Zeven maanden na dato. Wat gaan die Schildpadjes toch onder je huid zitten.
En daar helpt maar 1 ding tegen, een nieuwe nemen. Ook al zijn ze natuurlijk allemaal onvervangbaar, het helpt wel.quote:Op zondag 18 november 2012 18:55 schreef Duderinnetje het volgende:
Ja, wilde ik, maar er zat net geen schildpadje in het asiel.quote:Op maandag 19 november 2012 00:18 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
En daar helpt maar 1 ding tegen, een nieuwe nemen. Ook al zijn ze natuurlijk allemaal onvervangbaar, het helpt wel.
Je spreekt het uit als Biemoquote:Op woensdag 21 november 2012 15:08 schreef Duderinnetje het volgende:
Beemo!
Ik verwonder me er altijd over dat jullie van die leuke namen kunnen verzinnen voor je kat.
Bij mij heten ze elke dag weer anders, ik hou nooit een naam vol!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |