Die van ons ook niet.quote:Op zondag 5 juni 2011 12:50 schreef Ewelina het volgende:
Neem van mij maar aan dat mama wel degelijk het zonnetje in huis is hoorAs we speak ligt madame prinsheerlijk in mijn armen.
Oh, en dit mag Mini dus eigenlijki NIET![]()
[ afbeelding ]
ET is dan ook nog piepjong, ik hoop dat ze over 15 jaar nog bij me is en dan maakt het me helemaal niet uit hoe ze eruit ziet dan. Ik vind die oude besjes altijd erg charmantquote:Op zondag 5 juni 2011 13:27 schreef Duderinnetje het volgende:
Een soort lapje-schildpad-lapjeskat. Die oortjes!![]()
Jullie poeten zijn allemaal zo piekgaaf!
Die van mij heeft een hap uit een oor, momenteel een half geschoren rug (operatie gehad), een ouwe snoet, zwarte vlekken in haar groene ogen en haar dat na vijftien jaar niet echt meer in model wil.![]()
Maar goed, ze is dan ook een ouwe bes.
Prachtig is ze. Statig!quote:Op maandag 6 juni 2011 00:01 schreef senesta het volgende:
[..]
ET is dan ook nog piepjong, ik hoop dat ze over 15 jaar nog bij me is en dan maakt het me helemaal niet uit hoe ze eruit ziet dan. Ik vind die oude besjes altijd erg charmant![]()
Doe je haar weer eens showen, Dude?![]()
ET vandaag, ze krijgt haar kraag weer terug![]()
[ afbeelding ]
Wat leuk, dat koppie steeds voor de camera !quote:Op zondag 18 september 2011 12:23 schreef CartWOman het volgende:
Bedankt voor je uitleg, Ruby. Dan denk ik dat wij torbie's krijgen, er was -vooral op de flanken- een duidelijk tabby patroon zichtbaar. Maar dat kan ook verdwijnen lees ik in je eigen topic? Wat denk jij?
Tja, het is maar hoe je ze wil noemenquote:Op zondag 18 september 2011 17:22 schreef Duderinnetje het volgende:
Maar pumpkin, hoe zit het dan met schildpadjes (dus echt gevlamd en geen vlekken) met een wit medaillon? Zijn dat dan toch eigenlijk lapjes?
Maar ik snap niet hoe dat wit dan op die X'en zit, zeg maar.quote:Op zondag 18 september 2011 17:41 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
[..]
Tja, het is maar hoe je ze wil noemenHet is bij torties met wit meestal zo dat hoe meer wit de poes heeft, hoe groter de vlakken zijn. En veel mensen vinden een lapjeskat pas een echt lapje als ze grote vlakken heeft.
Schilpad en lapje zijn natuurlijk ook geen officiële namen, als je de beschrijving "tortie" of "tortie met wit" aanhoudt zit je eigenlijk altijd goed
Wit heeft gelukkig niks met X-en te maken. Dat vererft voor katers en poesjes hetzelfde. Maar dat gaat weer met allerlei gradaties dus dat is eigenlijk ook weer een heel lang verhaal.quote:Op zondag 18 september 2011 18:26 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Maar ik snap niet hoe dat wit dan op die X'en zit, zeg maar.![]()
Ik snap er eigenlijk überhaupt niks van.![]()
![]()
Enfin, wij hebben dan een taartie-met-wit, heb ik besloten.
Aha. Ok.quote:Op zondag 18 september 2011 18:55 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
[..]
Wit heeft gelukkig niks met X-en te maken. Dat vererft voor katers en poesjes hetzelfde. Maar dat gaat weer met allerlei gradaties dus dat is eigenlijk ook weer een heel lang verhaal.
Ooooh, wat wordt ze mooiquote:Op zondag 18 september 2011 19:17 schreef senesta het volgende:
Ik vind ze ook echt prachtig, ik kan er niets aan doen![]()
Maar wij hebben dan een torbie begrijp ik
[ afbeelding ]
Ze heeft geen air of zo hoor![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Even Mini's kraag posten.quote:Op zondag 18 september 2011 19:17 schreef senesta het volgende:
Ik vind ze ook echt prachtig, ik kan er niets aan doen![]()
Maar wij hebben dan een torbie begrijp ik
[ afbeelding ]
Ze heeft geen air of zo hoor![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
die middelste lijkt op mijn ouwe mimi! is al heel lang dood maar wel 18 jaar geworden, mijn ouders hadden haar voor ik op de wereld kwam.. maar wat een schat. Purr Lijkt er precies op! leuk om weer eens zo een poes te zienquote:Op zondag 21 december 2008 10:45 schreef nokwanda het volgende:
Purrr als kitje staat in mijn fobo.
Hieronder ligt Purrr in het midden met haar twee dochters Kay en Mudhle.
Deze foto is van pas geleden en zijn haar kindjes al weer ruim 1,5 jaar oud.
Purrr is zelf weer helemaal bitch-kitten. Dat hoofd als kitten heeft ze gewoon nog steeds.
[ afbeelding ]
Wat een mooikie! Die ogen en de tekening, prachtig!quote:Op zaterdag 21 januari 2012 18:54 schreef linda-1988 het volgende:
Hallo allemaal,
Toevallig vond ik dit leuke gesprek via google. Ook ik heb een schildpadpoes. Ze heet Stacey en is inmiddels alweer 12 jaar. Ze is echt helemaal gek op mij (en ik op haar)! Mijn vader vind ze minder leuk.
Hieronder een foto van haar:
[ afbeelding ]
groetjes,
Linda
Mijnes is al een jaar of 16. Ze is vanaf 1998 ongeveer bij mij. Weet haar leeftijd niet exact, ze komt uit het asiel en was op straat gevonden.quote:Op zondag 22 januari 2012 12:40 schreef TheHappyPrince het volgende:
Ja die lange staart was heerlijk, zat altijd in mijn neus/mond/ogen, interesseerde haar geen fuck![]()
Ik heb nog altijd een foto van haar onder mijn kussen, kan er niet zonder! Zelfs nog over haar gedroomd vannacht, heel toevallig...
Hoe oud is jouw schildpadje?
Och wat een knapperd! Mooie kleurverdeling ook!quote:Op zaterdag 21 januari 2012 18:54 schreef linda-1988 het volgende:
Hallo allemaal,
Toevallig vond ik dit leuke gesprek via google. Ook ik heb een schildpadpoes. Ze heet Stacey en is inmiddels alweer 12 jaar. Ze is echt helemaal gek op mij (en ik op haar)! Mijn vader vind ze minder leuk.
Hieronder een foto van haar:
[ afbeelding ]
groetjes,
Linda
Ze ziet er uit als een enorme lieverd en ze is inderdaad prachtig. Ik heb een hele grote zwak voor tortiesquote:Op zondag 22 januari 2012 12:26 schreef TheHappyPrince het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn kleine meisje Pip, helaas één jaar geleden doodgereden, ze was maar anderhalf jaar bij me... Maar wát een tijd was dat, we waren verliefd op elkaar, ik zag haar als mijn dochter, ze sliep altijd bij me onder de dekens en volgde me overal, beantwoordde al mijn gepraat met mauwen... Heel anders als in het begin, ze was met haar broertjes en zusjes gedumpt en bang voor alles. Ze is door mij helemaal opgebloeid en dat koester ik...![]()
Sorry dat het er zoveel zijn, ik kon niet kiezen, ik vond haar zo mooi
Haaa, ja dat herken ikquote:Op zondag 22 januari 2012 12:32 schreef Duderinnetje het volgende:
Pip was prachtig! Ik herken dat verliefde gevoel wel. Ik ben dat ook op mijn Schildpad. Er komen allemaal fijne stofjes vrij in mijn hoofd, als ik haar zien.
Ik neem op werkreis/vakantie ook altijd een foto van haar mee.![]()
![]()
Oh en Pip had al net zo'n mooie lange staart als mijnes!
Ik droom ook vaak over mijn katten... alleen dan meestal een soort van nachtmerriesquote:Op zondag 22 januari 2012 12:50 schreef TheHappyPrince het volgende:
Tof van die dromen! Ik hoop dat ik ook vaker over haar droom. En ik denk dat sommige mensen zoals jij en ik gewoon teveel van hun dieren houden... Ik heb zelfs bepaalde liedjes (zoals Bruce Springsteen - I'm on fire) 'van' haar waren, zoals een ander liedjes heeft die 'van' hun vriend of vriendin of van de eerste zoen... Ik kan die liedjes nu nog steeds niet luisteren zonder te janken, gaat nooit meer over denk ik
En Pip had gelukkig niet dat eenzijdige, maar ze moest niets hebben van onbekende mensen. Ik was haar moeder, mijn zusje en mijn vriend waren ook 'wel lief' en mijn vader was 'mwoah' en dat was het
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |