Tsja, als dat je smaak is... neem ik nog wel 'ns contact op als ik een half jaar dood benquote:Op donderdag 6 november 2008 15:31 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Ik vind em dr heul niet slecht uitzien
[ afbeelding ]
Kijk em nou vet sexy zijn met zn donkere haar en mooie blauwe ogen
quote:Op donderdag 6 november 2008 16:01 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Tsja, als dat je smaak is... neem ik nog wel 'ns contact op als ik een half jaar dood ben
Ey ieder zn smaak he, plus denk dat het ook wel wat te maken heeft met het karakter wat hij speelt..quote:Op donderdag 6 november 2008 16:01 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Tsja, als dat je smaak is... neem ik nog wel 'ns contact op als ik een half jaar dood ben
Ach voor een vent van zijn leeftijd ziet ie er vrij goed uit.quote:Op donderdag 6 november 2008 16:34 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Ey ieder zn smaak he, plus denk dat het ook wel wat te maken heeft met het karakter wat hij speelt..
Denk wanneer ik em in het echte leven tegen zou komen dat de leukigheid er wel vanaf is zeg maar
Zie je nou welquote:Op donderdag 6 november 2008 16:36 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ach voor een vent van zijn leeftijd ziet ie er vrij goed uit.
quote:
Ik val op vrouwen hoor. Maar ik kan best mannen beoordelen op hun aantrekkelijkheid. Het is een groot voordeel als je de concurrentie een beetje kan inschatten.quote:Op donderdag 6 november 2008 16:49 schreef chatter het volgende:
[..]
Ja, maar hij valt op mannen en ik nu eenmaal niet.
Haphaphap.quote:Op donderdag 6 november 2008 16:52 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik val op vrouwen hoor. Maar ik kan best mannen beoordelen op hun aantrekkelijkheid. Het is een groot voordeel als je de concurrentie een beetje kan inschatten.
Ik hap nog meer dan pacman!quote:
Pacman, uit de goede oude doos.quote:Op donderdag 6 november 2008 17:10 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik hap nog meer dan pacman!
foboquote:Op donderdag 6 november 2008 17:06 schreef MASD het volgende:
Als jullie nou eens foto's van jezelf posten. Weet ik tenminste hoe ik die versierpogingen moet opvatten.
Waar andere mensen obstakels zien, zie ik kansen!quote:Op donderdag 6 november 2008 17:27 schreef Red_Cat het volgende:
Ben niet bezet! en of ik prima ben is aan jullie te beoordelen
Ze zeggen altijd dat ik te liev benquote:Op donderdag 6 november 2008 18:26 schreef chatter het volgende:
Ze lijkt me wel een scheetje, maar dat is op het eerste gezicht.
Wie weet is ze wel een krengetje.
Ik lijk soms wat té lief, maar ben soms juist té dominant.quote:Op donderdag 6 november 2008 23:11 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Ze zeggen altijd dat ik te liev benMaar dat is alleen wanneer ze mij niet goed kennen
![]()
Ik ben niet dominant, voor zover ik weet.. Naja hangt er eigenlijk een beetje vanaf hoe je het bekijkt en wanneerquote:Op donderdag 6 november 2008 23:13 schreef chatter het volgende:
[..]
Ik lijk soms wat té lief, maar ben soms juist té dominant.
Ik zou je doenquote:Op donderdag 6 november 2008 17:12 schreef Jimbo het volgende:
[..]
foboof mag ik niet meer mee versieren?
Ik ben soms zo dominant, dat er benen in de lucht vliegen voor ze het in de gaten hebben.quote:Op donderdag 6 november 2008 23:18 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Ik ben niet dominant, voor zover ik weet.. Naja hangt er eigenlijk een beetje vanaf hoe je het bekijkt en wanneer
Dat is gewoon doortastend!quote:Op donderdag 6 november 2008 23:23 schreef chatter het volgende:
[..]
Ik ben soms zo dominant, dat er benen in de lucht vliegen voor ze het in de gaten hebben.
Ligt aan de hoeveelheid GHBquote:
vice versaquote:
Nope geen van beide cer!quote:Op vrijdag 7 november 2008 02:29 schreef cerror het volgende:
Nou Red. Heb je al een vrind? Of op z'n minst een fuckbuddy?
'T stikt hier van de hormonen dus een lul of drie is geen probleem toch?
Tjonge, ik denk 't is hier als hagel schieten in een herten roede.quote:Op vrijdag 7 november 2008 02:33 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Nope geen van beide cer!
En ja het stikt hier van de hormonen
Nee doe ik niet aan.. Ben niet zo makkelijk om te kopenquote:Op vrijdag 7 november 2008 02:35 schreef cerror het volgende:
[..]
Tjonge, ik denk 't is hier als hagel schieten in een herten roede.
bidsjquote:Op donderdag 6 november 2008 23:11 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Ze zeggen altijd dat ik te liev benMaar dat is alleen wanneer ze mij niet goed kennen
![]()
Word een uber goede reeksquote:Op vrijdag 7 november 2008 11:55 schreef Paramnesia het volgende:
Bestaat dit nog dan?
Kom maar in mn schoot spinnenquote:
quote:Op vrijdag 7 november 2008 12:45 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Kom maar in mn schoot spinnen
Das een lieverd!quote:
of in de auto!quote:
Zei er iemand spinnen?quote:Op vrijdag 7 november 2008 12:45 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Kom maar in mn schoot spinnen
Hij is idd erg mooiquote:Op vrijdag 7 november 2008 14:25 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Zei er iemand spinnen?![]()
[ afbeelding ]
sorry, maar ik ben zo trots op deze foto dat ik 'm te pas en vooral te onpas spam![]()
Je mag blij zijn dat ik niet de hires 6 meg versie gepost hebquote:Op vrijdag 7 november 2008 14:39 schreef Jimbo het volgende:
mn telefoons datalimiet, wat doe je!?
pfrt. Amateur.quote:
quote:
Nog wakker geworden vanmorgen?quote:
Ja, ik ben 3 kwartier met de voordeur bezig geweestquote:
when your right your rightquote:
Gefeliciteerdquote:
Laat me raden; Gitarist?quote:Op vrijdag 7 november 2008 15:43 schreef MASD het volgende:
Vanavond optredenkankerzenuwachtig, ga ik dingen vergeten. Zo blijf ik echt eeuwig maagd gewoon.
Hahaha!!! mutsquote:Op vrijdag 7 november 2008 15:35 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Ja, ik ben 3 kwartier met de voordeur bezig geweest. Pwned.
Je bent geen maagd balhaar.quote:Op vrijdag 7 november 2008 15:43 schreef MASD het volgende:
Vanavond optredenkankerzenuwachtig, ga ik dingen vergeten. Zo blijf ik echt eeuwig maagd gewoon.
quote:
Dan moet je even met meneer hanekam gaan praten..!quote:Op vrijdag 7 november 2008 15:50 schreef Paramnesia het volgende:
[..]Kan meneer de hanenkam het niet eens eindelijk oplossen damnit.
Fuck nee, zie ik eruit als een aandachtgeile, zelfingenomen prutser? Ik ben bassist. Spelen met de vingers is superieur, heb je nog wat aan in bed.quote:
gitaristen zijn superiorquote:Op vrijdag 7 november 2008 16:16 schreef MASD het volgende:
Klacht: Ik mag als bandlid de hele avond gratis drinken. Was mijn eerdere plan om de vodka, whiskey en champagnekast te plunderen, nu gaat het niet meer door. Verdoemde rijles morgenochtend.
Like what, de eelt op je vingers waardoor je niet meer voelt wat je doet?quote:Op vrijdag 7 november 2008 15:52 schreef MASD het volgende:
[..]
Fuck nee, zie ik eruit als een aandachtgeile, zelfingenomen prutser? Ik ben bassist. Spelen met de vingers is superieur, heb je nog wat aan in bed.
neequote:Op vrijdag 7 november 2008 17:32 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Like what, de eelt op je vingers waardoor je niet meer voelt wat je doet?
toch eens gitaarles nemenquote:Op vrijdag 7 november 2008 17:46 schreef MASD het volgende:
[..]
neelike mijn supersnelle en sterke vingers!
Tsja, ik ga d'r niet over liegen..quote:Op woensdag 5 november 2008 21:15 schreef Jimbo het volgende:
[..]
nu nog zeggen dat je slikt en je heb jezelf een vent gevonden
Oehquote:Op vrijdag 7 november 2008 18:44 schreef Tammeh het volgende:
[..]
Tsja, ik ga d'r niet over liegen..
Dus bij deze.
Weetiktoch.quote:Op vrijdag 7 november 2008 17:46 schreef MASD het volgende:
[..]
neelike mijn supersnelle en sterke vingers!
Jij hebt ook al sex afgewezen!quote:Op zaterdag 8 november 2008 02:10 schreef MLI het volgende:
Ik had godverdomme 2 collega's kunnen neuken (afzonderlijk van elkaar). Maar nee, ik besloot weer eens om er niet aan toe te geven._! . Maar ergens ben ik eigenlijk trots op mezelf.
.
'Ga je straks mee, R&B feestje?'
'Nee.'
![]()
Maar die andere collega wel gezoend. En dat was na 2 martini's.
Dilemma's, ML!quote:Op zaterdag 8 november 2008 02:10 schreef MLI het volgende:
Ik had godverdomme 2 collega's kunnen neuken (afzonderlijk van elkaar). Maar nee, ik besloot weer eens om er niet aan toe te geven._! . Maar ergens ben ik eigenlijk trots op mezelf.
.
'Ga je straks mee, R&B feestje?'
'Nee.'
![]()
Maar die andere collega wel gezoend. En dat was na 2 martini's.
De glans is er vanaf nu ik de reden ken van mijn vluchtgedrag. Ik mis het.quote:Op zaterdag 8 november 2008 02:20 schreef OldJeller het volgende:
"Niet serieus -> dús geen seks."
Gedraag je niet zo als een wijf, man.. genieten moet je!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |