Giechel! We zijn het eens!quote:Op zaterdag 8 november 2008 15:27 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Titney maakt al jaaaaaaren slechte kutmuziek. Dit laatste nummer is een nieuw dieptepunt.
quote:
quote:Op zaterdag 8 november 2008 15:41 schreef Giechel_Ho het volgende:
He Z. daar word je wel homo van hoor: http://www.thedailyshow.com/video/index.jhtml?videoId=209424&title=paul-rudd
quote:Op donderdag 6 november 2008 00:16 schreef IQM het volgende:
Als ik Zhenar zou zijn, zou ik verliefd zijn geweest op Paul Rudd.
Oh, I'm sorry. I didn't know you had your cock up his ass and hand in his mouth making sure every hole is blocked from my cockquote:
De komende 2 à 3 jaar voorlopig nog nietquote:Op zaterdag 8 november 2008 15:38 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]![]()
Nu we het over Titney hebben: wanneer laat jij je bevruchten?En ben je bereid je carriere op te geven voor je kleine treinmachinstje?
Duuf weet wat hem te doen staatquote:Op zaterdag 8 november 2008 15:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
De komende 2 à 3 jaar voorlopig nog niet
quote:Op donderdag 6 november 2008 23:18 schreef tong80 het volgende:
Haaibaaike
Toch nog effe posten hè stoephoer ?
quote:
quote:Op vrijdag 7 november 2008 13:10 schreef Haaibaaike het volgende:
En er zijn er meer die zeggen dat deze topic op slot moet..Niet voor Sunchaser maar voor jou zeker..
En heb je een nieuwe toetsenbord draak van een vent
Fuck it, we gaan voor jouw ideequote:
En toen veranderde hij zijn icon.quote:Op zondag 9 november 2008 00:58 schreef IQM het volgende:
Mijn weltschmerz-gevoelens maken langzaamaan plaats voor nostalgische neigingen naar het verleden. Naar vroeger. Toen alles nog goed was.
Sven, Zhenar en IQM.
De Grote Drie. De Heilige Drie-Eenheid. De Drie Gratiën. De Drie Geile Rukberen.
Hoezo "verder"?! Zhensational is en was altijd al.quote:Op zondag 9 november 2008 01:06 schreef Svensational het volgende:
[..]
En toen veranderde hij zijn icon.. Alles kapot.
.
Kom Zhen, we gaan als duo verder [ afbeelding ]
IQM deed me doen denken dat hij Zhenqmsational heettequote:Op zondag 9 november 2008 01:07 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Hoezo "verder"?! Zhensational is en was altijd al.
Tegelijk??quote:
yep..... maar op de niet-kinky manier (sorryquote:
quote:Op zondag 9 november 2008 10:27 schreef babette21 het volgende:
[..]
yep..... maar op de niet-kinky manier (sorry)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |