Ohquote:
teh reflections are all wrong!!!11111quote:
(Niet per se)quote:
Ik heb er ook ooit een gemaakt geloof ikquote:
Oh weetje wie naast ons stond? Aaron van Idols! Hij heeft ook een foto van ons gemaaktquote:Op donderdag 6 november 2008 00:56 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik stond vooraan!
Jaa het was leuk
Scheveningenquote:Op donderdag 6 november 2008 17:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik zie net dat ik maar 5 minuutjes trammen van het Kurhaus zit
Uitwaaien na het werk
Zitten best leuke stukjes bij hoorquote:
Hey, it beats een doorgaande weg met stinkende auto's hoorquote:Op donderdag 6 november 2008 17:58 schreef babette21 het volgende:
[..]
Scheveningen
elk willekeurig ander strand
als je tussen de pubers en toeristen wil zitten.....quote:Op donderdag 6 november 2008 18:15 schreef BVO het volgende:
Zitten best leuke stukjes bij hoor.
Maar je moet wel even zoeken, daar in die massa is het - zeker op van die dagen - een ramp.
Ik ook niet hoorquote:Op donderdag 6 november 2008 18:46 schreef babette21 het volgende:
[..]
never heard of.... (is dat erg?!)
When I Get You Alone?!quote:Op donderdag 6 november 2008 18:46 schreef babette21 het volgende:
[..]
never heard of.... (is dat erg?!)
quote:
Ik dacht juist: Wat zonde dat ie zn haar heeft afgekniptquote:Op donderdag 6 november 2008 @ 20:21 schreef babette21 het volgende:
dat eerste nummer ken ik wel (dat haar! - wie denkt ie dat ie is, Jesus Christ Superstar), tweede niet. Vreselijk. die hoge stem. Come on, be a man...
![]()
Nee, ik geloof niet dat ik er voor in de rij zal gaan staan...
Re-lover.quote:Op donderdag 6 november 2008 22:36 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik dacht juist: Wat zonde dat ie zn haar heeft afgeknipt![]()
[ afbeelding ]
quote:
Ik zat er gisteren 1 minuut vanafquote:Op donderdag 6 november 2008 17:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik zie net dat ik maar 5 minuutjes trammen van het Kurhaus zit
Uitwaaien na het werk
Hier ga ik dan weer wel voor in de rij staan:quote:Op donderdag 6 november 2008 20:21 schreef babette21 het volgende:
dat eerste nummer ken ik wel (dat haar! - wie denkt ie dat ie is, Jesus Christ Superstar), tweede niet. Vreselijk. die hoge stem. Come on, be a man...
![]()
Nee, ik geloof niet dat ik er voor in de rij zal gaan staan...
quote:Op donderdag 6 november 2008 22:36 schreef MissBliss het volgende:
Ik dacht juist: Wat zonde dat ie zn haar heeft afgeknipt![]()
[ afbeelding ]
voor Kirk?quote:Op vrijdag 7 november 2008 17:20 schreef Giechel_Ho het volgende:
Hier ga ik dan weer wel voor in de rij staan:
Carol? Of Maggie?quote:Op vrijdag 7 november 2008 19:52 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik vond dat wijf uit die serie altijd ZOOOO irritant
Hetzelfde als met m'n piemeltje.quote:
Het is geen serie die je kijkt om opgewonden te raken, Babsquote:Op vrijdag 7 november 2008 19:35 schreef babette21 het volgende:
[..]
voor Kirk?Dan mag je je wel eerst bekeren, 't joch is helemaal In De Here ...
Growing Pains heb ik denk wel 4 of 5x gezien (de hele reeks dus)
Titney maakt al jaaaaaaren slechte kutmuziek. Dit laatste nummer is een nieuw dieptepunt.quote:Op zaterdag 8 november 2008 14:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
Het is alleen jammer dat ze klinkt als een smurf met een hangover en het liedje vrij eentonig is.
Giechel! We zijn het eens!quote:Op zaterdag 8 november 2008 15:27 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Titney maakt al jaaaaaaren slechte kutmuziek. Dit laatste nummer is een nieuw dieptepunt.
quote:
quote:Op zaterdag 8 november 2008 15:41 schreef Giechel_Ho het volgende:
He Z. daar word je wel homo van hoor: http://www.thedailyshow.com/video/index.jhtml?videoId=209424&title=paul-rudd
quote:Op donderdag 6 november 2008 00:16 schreef IQM het volgende:
Als ik Zhenar zou zijn, zou ik verliefd zijn geweest op Paul Rudd.
Oh, I'm sorry. I didn't know you had your cock up his ass and hand in his mouth making sure every hole is blocked from my cockquote:
De komende 2 à 3 jaar voorlopig nog nietquote:Op zaterdag 8 november 2008 15:38 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]![]()
Nu we het over Titney hebben: wanneer laat jij je bevruchten?En ben je bereid je carriere op te geven voor je kleine treinmachinstje?
Duuf weet wat hem te doen staatquote:Op zaterdag 8 november 2008 15:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
De komende 2 à 3 jaar voorlopig nog niet
quote:Op donderdag 6 november 2008 23:18 schreef tong80 het volgende:
Haaibaaike
Toch nog effe posten hè stoephoer ?
quote:
quote:Op vrijdag 7 november 2008 13:10 schreef Haaibaaike het volgende:
En er zijn er meer die zeggen dat deze topic op slot moet..Niet voor Sunchaser maar voor jou zeker..
En heb je een nieuwe toetsenbord draak van een vent
Fuck it, we gaan voor jouw ideequote:
En toen veranderde hij zijn icon.quote:Op zondag 9 november 2008 00:58 schreef IQM het volgende:
Mijn weltschmerz-gevoelens maken langzaamaan plaats voor nostalgische neigingen naar het verleden. Naar vroeger. Toen alles nog goed was.
Sven, Zhenar en IQM.
De Grote Drie. De Heilige Drie-Eenheid. De Drie Gratiën. De Drie Geile Rukberen.
Hoezo "verder"?! Zhensational is en was altijd al.quote:Op zondag 9 november 2008 01:06 schreef Svensational het volgende:
[..]
En toen veranderde hij zijn icon.. Alles kapot.
.
Kom Zhen, we gaan als duo verder [ afbeelding ]
IQM deed me doen denken dat hij Zhenqmsational heettequote:Op zondag 9 november 2008 01:07 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Hoezo "verder"?! Zhensational is en was altijd al.
Tegelijk??quote:
yep..... maar op de niet-kinky manier (sorryquote:
quote:Op zondag 9 november 2008 10:27 schreef babette21 het volgende:
[..]
yep..... maar op de niet-kinky manier (sorry)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |