Na 1 schouderduw van Terry is Messi knock outquote:Op vrijdag 19 december 2008 11:04 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Messi rolt de verdediging van Chelsea in zijn eentje op.
Del Horno hebben we jammer genoeg niet meerquote:Op vrijdag 19 december 2008 11:06 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Als hij niet kapot wordt geschopt door Carvalho.
Zo moeilijke keuzequote:Op vrijdag 19 december 2008 17:18 schreef Anonymousz het volgende:
Chelsea - Juventus![]()
Real Madrid - Liverpool![]()
![]()
![]()
![]()
Mooie lotingen
Real zeker? Met guus nu als coach van Chelsea...? Ik hoop dat je gelijk hebt maar ik ben bang dat het dus gewoon Chelsea gaat worden, helaas. Kga zoiezo Real - Liverpool zien, dan maar een decoder met sport1 speciaal voor deze wedstrijd aanschaffen.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:00 schreef Dos37 het volgende:
Benieuwd waar de NOS voor gaat kiezen, Real lijkt me wel redelijk zeker op de Woensdag, op de dinsdag denk ik Man Utd.
Guus weegt echt niet op tegen Robben, Sneijder, Van der Vaart, Babel, Kuijt & co.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:54 schreef YazooW het volgende:
[..]
Real zeker? Met guus nu als coach van Chelsea...? Ik hoop dat je gelijk hebt maar ik ben bang dat het dus gewoon Chelsea gaat worden, helaas. Kga zoiezo Real - Liverpool zien, dan maar een decoder met sport1 speciaal voor deze wedstrijd aanschaffen.
Hmm ik had gehoopt op gratis streamsquote:Op zaterdag 21 februari 2009 12:20 schreef venomsnake het volgende:
Alle wedstrijden live en gratis te zien op Sport1 komende week.![]()
Gratis topvoetbal kijken via Sport1 :)
Kun je kiezen welke wedstrijd je wilt gaan bekijken.
Ben ik met je eens ik verwacht ook niet zoveel van chelsea-juvequote:Op zondag 22 februari 2009 11:34 schreef Morendo het volgende:
Chelsea - Juventus gaat waarschijnlijk een vrij saaie wedstrijd worden. Bij Real Madrid - Liverpool zie ik wel kans op een spektakel met veel doelpunten. Dus NOS, goede keuze.
quote:Op zondag 22 februari 2009 22:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
Dinsdag dus Internazionale - Manchester United
Ik ga Lyon - barca opnemen, dat gaat ook een wedstrijd wordenquote:Op zondag 22 februari 2009 22:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
Dinsdag dus Internazionale - Manchester United
Dus dat betekent dat Real Madrid en Liverpool het allebei niet wordenquote:Op zondag 22 februari 2009 22:54 schreef mcyodogg het volgende:
Ik zal de gouden regel weer eens posten
2002/2003: Real Madrid verslagen door Juventus; Juventus verslagen door AC Milan -> Winnaar CL
2003/2004: Real Madrid verslagen door Monaco; Monaco verslagen door FC Porto -> Winnaar CL
2004/2005: Real Madrid verslagen door Juventus; Juventus verslagen door Liverpool -> Winnaar CL
2005/2006: Real Madrid verslagen door Arsenal; Arsenal verslagen door FC Barcelona -> Winnaar CL
2006/2007: Real Madrid verslagen door Bayern; Bayern verslagen door AC Milan -> Winnaar CL
2007/2008: Real Madrid verslagen door AS Roma; AS Roma verslagen door Manchester United -> Winnaar CL
Nou ja, er is een kleine uitzondering, if you will.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 10:05 schreef WeebI het volgende:
[..]
Dus dat betekent dat Real Madrid en Liverpool het allebei niet worden
Lyon thuis vind ik zo leuk om te zien hequote:Op dinsdag 24 februari 2009 10:52 schreef BliksemSchigt het volgende:
Leuke wedstrijden vanavond.
Welke ga je kijken?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:29 schreef Stefan81 het volgende:
Jongens weten jullie dat Ferguson nog maar 1x heeft gewonnen van Mourinho. Mourinho heeft 6 x gewonnen van Ferguson, vandaag denk ik ook dat Inter zal winnen tegen manchester,
Bliksem Roma is heel slecht uit, daarom denk ik en Arsenal is al heel wat wedstrijden onverslagen thuis in de championsleague. Ik denk dat Van Persie man of the match word!!!!
Want?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:43 schreef Palmboom313 het volgende:
Man utd wint de champions league toch niet.
een team heeft hem nog nooit 2x achter elkaar gewonnenquote:
Gouden regel. Nog nooit prolongatie van de Champions League. Dus gaat dit jaar ook niet gebeuren.quote:
Sterker nog sinds 2004 in deze ronde uitgeschakeldquote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:47 schreef Dos37 het volgende:
[..]
een team heeft hem nog nooit 2x achter elkaar gewonnen
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:47 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Gouden regel. Nog nooit prolongatie van de Champions League. Dus gaat dit jaar ook niet gebeuren.
Vertel maar eens: wat leid jij hier uit af. Dat als Hiddink FC Barcelona coacht en Ranieri Omniworld dat Ranieri dan nog steeds Hiddink met 3:1 domineert?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:14 schreef mcyodogg het volgende:
We hebben het we gehad over hoe Mourinho de overhand heeft gehad op Ferguson in de laatste jaren, maar moet je eens kijken naar de balans van Ranieri en Hiddink.
1992, Uefa Cup, Napoli (Ranieri)-Valencia (Hiddink) 1-0
1992, Uefa Cup Valencia (Hiddink)- Napoli (Ranieri) 1-5
1998/99, La Liga, Valencia (Ranieri)-Real Madrid (Hiddink) 3-1
1998/99, La Liga, Real Madrid (Hiddink)- Valencia (Ranieri) 3-1
1998/99, Coppa Del Rey, Valencia (Ranieri) - Real Madrid (Hiddink) 6-0
1998/99, Coppa Del Rey, Real Madrid (Hiddink)- Valencia (Ranieri) 2-1
1999/00, La Liga, Real Madrid (Hiddink) - Atletico Madrid (Ranieri) 1-3
1999/00, La Liga, Atletico Madrid (Ranieri) - Betis (Hiddink) 1-0
Ranieri win 6
Hiddink win 2
Gelijkspel 0
Ranieri goals 21
Hiddink goals 8
Geinige feitjes maar niet meer dan dat.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:14 schreef mcyodogg het volgende:
We hebben het we gehad over hoe Mourinho de overhand heeft gehad op Ferguson in de laatste jaren, maar moet je eens kijken naar de balans van Ranieri en Hiddink.
1992, Uefa Cup, Napoli (Ranieri)-Valencia (Hiddink) 1-0
1992, Uefa Cup Valencia (Hiddink)- Napoli (Ranieri) 1-5
1998/99, La Liga, Valencia (Ranieri)-Real Madrid (Hiddink) 3-1
1998/99, La Liga, Real Madrid (Hiddink)- Valencia (Ranieri) 3-1
1998/99, Coppa Del Rey, Valencia (Ranieri) - Real Madrid (Hiddink) 6-0
1998/99, Coppa Del Rey, Real Madrid (Hiddink)- Valencia (Ranieri) 2-1
1999/00, La Liga, Real Madrid (Hiddink) - Atletico Madrid (Ranieri) 1-3
1999/00, La Liga, Atletico Madrid (Ranieri) - Betis (Hiddink) 1-0
Ranieri win 6
Hiddink win 2
Gelijkspel 0
Ranieri goals 21
Hiddink goals 8
Wie moet er doorgaan: Real Madrid of Liverpool?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:29 schreef WeebI het volgende:
[..]
Geinige feitjes maar niet meer dan dat.
En welke site schrijft Coppa Del Rey?
Gewoon leuke feitjes. Vind altijd wel interessant voor zo'n wedstrijd, ook al kan je er weinig mee.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:25 schreef Morendo het volgende:
[..]
Vertel maar eens: wat leid jij hier uit af. Dat als Hiddink FC Barcelona coacht en Ranieri Omniworld dat Ranieri dan nog steeds Hiddink met 3:1 domineert?
Ik heb het van een of ander Juve-forum, ik ga er maar van uit die cijfers wel kloppen.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:29 schreef WeebI het volgende:
[..]
Geinige feitjes maar niet meer dan dat.
En welke site schrijft Coppa Del Rey?
Real Madrid.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:32 schreef Morendo het volgende:
[..]
Wie moet er doorgaan: Real Madrid of Liverpool?
quote:Olympique Lyon: Lloris; Mensah, Cris, Boumsong, Grosso; Keita, Makoun, Toualalan, Juninho Pernambucano, Ederson; Benzema.
Barcelona: Valdés; Daniel Alves; Piqué, Márquez, Puyol; Xavi, Touré, Busquets; Messi, Eto'o en Henry.
quote:Atlético Madrid: Leo Franco; Seitaridis, Pablo Ibáñez, Ujaflusi, Antonio López; Paulo Assunçao, Raúl García; Maxi Rodríguez, Simao; Forlán en Agüero.
FC Porto: Helton; Fucile, Rolando, Bruno Alves, Cissokho; Lucho González, Fernando, Raul Meireles; Lisandro López, Hulk en Rodríguez.
quote:Internazionale: Julio César; Maicon, Rivas, Chivu, Santon; Zanetti,. Cambiasso, Muntari; Stankovic; Ibrahimovic en Adriano.
Manchester United: Van der Sar; O'Shea, Evans, Ferdinand, Evra; Fletcher, Carrick, Giggs, Park; Cristiano Ronaldo en Berbatov.
quote:Arsenal: Almunia; Sagna, Gallas, Touré, Clichy; Eboué, Denilson, Diaby, Nasri; Bendtner, Van Persie
AS Roma: Doni; Motta, Loria, Mexès, Riise, Taddei, De Rossi, Brighi, Perrotta; Totti en Baptista
lyon-barca is idd goed te doenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:18 schreef WeebI het volgende:
Lyon - Barça en Inter - ManU staan bij mij op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |