Messi rolt de verdediging van Chelsea in zijn eentje op.quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:00 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Mja....
Drogba - Anelka
Henry - Eto'o
Als hij niet kapot wordt geschopt door Carvalho.quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:04 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Messi rolt de verdediging van Chelsea in zijn eentje op.
Na 1 schouderduw van Terry is Messi knock outquote:Op vrijdag 19 december 2008 11:04 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Messi rolt de verdediging van Chelsea in zijn eentje op.
Del Horno hebben we jammer genoeg niet meerquote:Op vrijdag 19 december 2008 11:06 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Als hij niet kapot wordt geschopt door Carvalho.
Zo moeilijke keuzequote:Op vrijdag 19 december 2008 17:18 schreef Anonymousz het volgende:
Chelsea - Juventus![]()
Real Madrid - Liverpool![]()
![]()
![]()
![]()
Mooie lotingen
Real zeker? Met guus nu als coach van Chelsea...? Ik hoop dat je gelijk hebt maar ik ben bang dat het dus gewoon Chelsea gaat worden, helaas. Kga zoiezo Real - Liverpool zien, dan maar een decoder met sport1 speciaal voor deze wedstrijd aanschaffen.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:00 schreef Dos37 het volgende:
Benieuwd waar de NOS voor gaat kiezen, Real lijkt me wel redelijk zeker op de Woensdag, op de dinsdag denk ik Man Utd.
Guus weegt echt niet op tegen Robben, Sneijder, Van der Vaart, Babel, Kuijt & co.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:54 schreef YazooW het volgende:
[..]
Real zeker? Met guus nu als coach van Chelsea...? Ik hoop dat je gelijk hebt maar ik ben bang dat het dus gewoon Chelsea gaat worden, helaas. Kga zoiezo Real - Liverpool zien, dan maar een decoder met sport1 speciaal voor deze wedstrijd aanschaffen.
Hmm ik had gehoopt op gratis streamsquote:Op zaterdag 21 februari 2009 12:20 schreef venomsnake het volgende:
Alle wedstrijden live en gratis te zien op Sport1 komende week.![]()
Gratis topvoetbal kijken via Sport1 :)
Kun je kiezen welke wedstrijd je wilt gaan bekijken.
Ben ik met je eens ik verwacht ook niet zoveel van chelsea-juvequote:Op zondag 22 februari 2009 11:34 schreef Morendo het volgende:
Chelsea - Juventus gaat waarschijnlijk een vrij saaie wedstrijd worden. Bij Real Madrid - Liverpool zie ik wel kans op een spektakel met veel doelpunten. Dus NOS, goede keuze.
quote:Op zondag 22 februari 2009 22:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
Dinsdag dus Internazionale - Manchester United
Ik ga Lyon - barca opnemen, dat gaat ook een wedstrijd wordenquote:Op zondag 22 februari 2009 22:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
Dinsdag dus Internazionale - Manchester United
Dus dat betekent dat Real Madrid en Liverpool het allebei niet wordenquote:Op zondag 22 februari 2009 22:54 schreef mcyodogg het volgende:
Ik zal de gouden regel weer eens posten
2002/2003: Real Madrid verslagen door Juventus; Juventus verslagen door AC Milan -> Winnaar CL
2003/2004: Real Madrid verslagen door Monaco; Monaco verslagen door FC Porto -> Winnaar CL
2004/2005: Real Madrid verslagen door Juventus; Juventus verslagen door Liverpool -> Winnaar CL
2005/2006: Real Madrid verslagen door Arsenal; Arsenal verslagen door FC Barcelona -> Winnaar CL
2006/2007: Real Madrid verslagen door Bayern; Bayern verslagen door AC Milan -> Winnaar CL
2007/2008: Real Madrid verslagen door AS Roma; AS Roma verslagen door Manchester United -> Winnaar CL
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |