Valt me tegen van jequote:
mij ook ..basiskennis moet dat zijnquote:
Nee die is het niet... (stomme hint ook van mijquote:
quote:
quote:(Briggy) - één van Charlie's Angels (en niet de minste:))
ach ik ben sowieso niet zo snelquote:Op woensdag 5 november 2008 21:50 schreef Rijpie het volgende:
dit keer heb ik gewacht totdat de pagina herladen was![]()
weet ook niet waarom ik dit keer geen error kreeg, er zitten nog 5 posts tussen die 2
Ach ik ken je van het plaatjes topicquote:Op woensdag 5 november 2008 22:42 schreef qonmann het volgende:
2. was Nadia,maar voor het sw gaat het om turnen
quote:Op woensdag 5 november 2008 22:52 schreef tomtomaat het volgende:
sw arabier?
hee bitchquote:
Oh dan blijf ik nog even opquote:Op woensdag 5 november 2008 23:20 schreef Szura het volgende:
[..]
nou nog een paar anderen en dan maak ik er wel eentje, dan stijg ik een plekje in de stand
nog steedsquote:Op woensdag 5 november 2008 23:24 schreef Briggy het volgende:
qonmann was 1 minuut geleden ook nog online
netjesquote:
Je zag de wedstrijd Marseille-PSV van gisteren en die eindigde in 3-0 dus 3 jaquote:Op woensdag 5 november 2008 23:59 schreef eNGine10 het volgende:
3-0 winst voor de speler die op dat moment scoort
Goed bezigquote:
resultaat van google desktop toen ik ging zoeken op "* van gelder"quote:MEN / Het Sleutelwoord #26 - the Rings -bijnaam van Youri van Gelder (turner) 5
Die had ik vorige keer ook geraden, daarom dacht ik gelijk al aan LOTRquote:Op donderdag 6 november 2008 00:27 schreef Rijpie het volgende:
![]()
[..]
resultaat van google desktop toen ik ging zoeken op "* van gelder"
quote:Op donderdag 6 november 2008 00:29 schreef Briggy het volgende:
[..]
Die had ik vorige keer ook geraden, daarom dacht ik gelijk al aan LOTR![]()
haha, dat is dan makkelijk jaquote:4. tolkien (Briggy) --> the Lord of the Rings --> bijnaam van Youri van Gelder (turner)
En dan toch nog 30 minuten gaan zitten twijfelen en zoekenquote:Op donderdag 6 november 2008 00:32 schreef Rijpie het volgende:
[..]
[..]
haha, dat is dan makkelijk ja
als ik hem zo uitgelegd zie is die vrij logisch maar ik zat zelf absoluut nog niet in die richting. ik vond het wel een leukequote:Op donderdag 6 november 2008 00:40 schreef Szura het volgende:
toevallig, want zo makkelijk was deze naar mijn mening toch niet.
wat vonden jullie?
en ik heb hem klaarquote:
nee helaasquote:
quote:
quote:
ze komt me zo bekend voorquote:Op donderdag 6 november 2008 11:57 schreef DaviniaHR het volgende:
Is deze duidelijker voor puntje 3?
[ afbeelding ]
doe maar nietquote:Op donderdag 6 november 2008 12:12 schreef DaviniaHR het volgende:
Ik zou haar naam ook gewoon kunnen geven, zodat jullie verder kunnen gaan raden voor het sw
(Ik ga zometeen wel lunchen, trouwens)
ja, ik weet dat ik de foto's ken, maar er komt maar geen naam of associatie in mij opquote:Op donderdag 6 november 2008 12:16 schreef DaviniaHR het volgende:
Nope, gen zuidas
PR, jij zou haar toch wel moeten (her)kennen?
Niet lunchen? Jamaar, jamaar!!!![]()
quote:
quote:
Nee.quote:Op donderdag 6 november 2008 15:48 schreef DaviniaHR het volgende:
sw atlantis? (long shot)
quote:Op donderdag 6 november 2008 15:55 schreef eNGine10 het volgende:
sw richard wagner?
nu ik de hints nog een keertje op een rijtje zie realiseer ik me pas hoe dichtbij je eigenlijk zat. Helaasquote:Op donderdag 6 november 2008 15:59 schreef starla het volgende:
[..]
![]()
Ik vergeet altijd dat een persoon ook het sleutelwoord kan zijn. Ik zei nog hardop: ring des nibelungen is
een opera van wagner, fliegende hollander is een opera van wagner, maar legde het verkeerde verband.
hoe laat komt de volgendequote:Op donderdag 6 november 2008 15:55 schreef eNGine10 het volgende:
sw richard wagner?
King Arthur is ook een operaquote:Op donderdag 6 november 2008 16:03 schreef eNGine10 het volgende:
ik kon niet vinden wat Arthur ermee te maken had en drie wist ik natuurlijk ook niet maar toch goed gegokt16:30 probeer ik de nieuwe er te hebben staan.
maar niet van wagner, die link had ik al proberen te makenquote:Op donderdag 6 november 2008 16:05 schreef starla het volgende:
[..]
King Arthur is ook een opera![]()
http://en.wikipedia.org/wiki/King_Arthur_(opera)
maar geen opera van Wagner of toch welquote:Op donderdag 6 november 2008 16:05 schreef starla het volgende:
[..]
King Arthur is ook een opera![]()
http://en.wikipedia.org/wiki/King_Arthur_(opera)
Nope, daarmee wil ik juist zeggen waarom ik opera als sw had.quote:Op donderdag 6 november 2008 16:10 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
maar geen opera van Wagner of toch wel
ah okequote:Op donderdag 6 november 2008 16:11 schreef starla het volgende:
[..]
Nope, daarmee wil ik juist zeggen waarom ik opera als sw had.
wat een junk als je hem googeltquote:Op donderdag 6 november 2008 16:31 schreef PhysicsRules het volgende:
5. james morisson
quote:
neenquote:
quote:
ook nietquote:
nee, maar die komen inderdaad ook uit glasgow.quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |