nog steedsquote:Op woensdag 5 november 2008 23:24 schreef Briggy het volgende:
qonmann was 1 minuut geleden ook nog online
netjesquote:
Je zag de wedstrijd Marseille-PSV van gisteren en die eindigde in 3-0 dus 3 jaquote:Op woensdag 5 november 2008 23:59 schreef eNGine10 het volgende:
3-0 winst voor de speler die op dat moment scoort
Goed bezigquote:
resultaat van google desktop toen ik ging zoeken op "* van gelder"quote:MEN / Het Sleutelwoord #26 - the Rings -bijnaam van Youri van Gelder (turner) 5
Die had ik vorige keer ook geraden, daarom dacht ik gelijk al aan LOTRquote:Op donderdag 6 november 2008 00:27 schreef Rijpie het volgende:
![]()
[..]
resultaat van google desktop toen ik ging zoeken op "* van gelder"
quote:Op donderdag 6 november 2008 00:29 schreef Briggy het volgende:
[..]
Die had ik vorige keer ook geraden, daarom dacht ik gelijk al aan LOTR![]()
haha, dat is dan makkelijk jaquote:4. tolkien (Briggy) --> the Lord of the Rings --> bijnaam van Youri van Gelder (turner)
En dan toch nog 30 minuten gaan zitten twijfelen en zoekenquote:Op donderdag 6 november 2008 00:32 schreef Rijpie het volgende:
[..]
[..]
haha, dat is dan makkelijk ja
als ik hem zo uitgelegd zie is die vrij logisch maar ik zat zelf absoluut nog niet in die richting. ik vond het wel een leukequote:Op donderdag 6 november 2008 00:40 schreef Szura het volgende:
toevallig, want zo makkelijk was deze naar mijn mening toch niet.
wat vonden jullie?
en ik heb hem klaarquote:
nee helaasquote:
quote:
quote:
ze komt me zo bekend voorquote:Op donderdag 6 november 2008 11:57 schreef DaviniaHR het volgende:
Is deze duidelijker voor puntje 3?
[ afbeelding ]
doe maar nietquote:Op donderdag 6 november 2008 12:12 schreef DaviniaHR het volgende:
Ik zou haar naam ook gewoon kunnen geven, zodat jullie verder kunnen gaan raden voor het sw
(Ik ga zometeen wel lunchen, trouwens)
ja, ik weet dat ik de foto's ken, maar er komt maar geen naam of associatie in mij opquote:Op donderdag 6 november 2008 12:16 schreef DaviniaHR het volgende:
Nope, gen zuidas
PR, jij zou haar toch wel moeten (her)kennen?
Niet lunchen? Jamaar, jamaar!!!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |