Mooi filmpjes, Webkim!quote:Op zaterdag 8 november 2008 19:22 schreef Webkim het volgende:
Ik heb Medley Palermo te logeren. Hij is al bij 8 mensen geweest en dus aardig intensief gebruikt, maar ik vind -em nog steeds heel stug. Maar hij is wel errug mooi!![]()
Thomas & ik hebben een nieuwe draagmethode ontdekt. filmpje 1 filmpje 2
Deze knoop is speciaal voor met een hele korte doek. Daar kan je sowieso geen gewone, voor afgeknoopte ruck mee: te weinig stof.quote:Op zondag 9 november 2008 12:45 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
Mooi filmpjes, Webkim!
Ik snap alleen nog niet zo goed wat nou het voordeel is, tov een gewone ruck?
Maar dat gaat allemaal over een en hetzelfde exemplaar, Webkim. Daartegenover staan vier mensen met vier andere exemplaren die hun Medley positief beoordelen en 'm niet als een plank ervaren.quote:Op zondag 9 november 2008 10:54 schreef Webkim het volgende:
[..]
Was van de superzachte Girasols. Ik vind ze nog steeds wel fijn hoor, maar ik heb ook knispernieuwe Didy's liggen en dikke Hops. Die zijn vele malen minder zacht dan een ingedragen Girasol, maar bij lange lange lange na niet zo kartonnerig als de Medley Palermo die ik te logeren had. En ik heb toch echt al een heleboel doeken en merken uitgeprobeerd.
(Op het draagdoekforum zijn de testers ook niet superpostief. Wel over de kleur, niet over de doek.)
Voor dat geld heb je ook een ingedragen tweedehands doek trouwens. Die komt dan zacht bij je thuis.
Ja blijkbaar zit daar nogal wat verschil in. Eigenlijk moet ik toch maar eens kijken of ik ook een 'goede' medley kan proberen want de kleuren van de palermo zijn prachtigquote:Op zondag 9 november 2008 18:41 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Maar dat gaat allemaal over een en hetzelfde exemplaar, Webkim. Daartegenover staan vier mensen met vier andere exemplaren die hun Medley positief beoordelen en 'm niet als een plank ervaren.
quote:Op zondag 9 november 2008 10:45 schreef TearSong het volgende:
Mrien: zit er anders niemand van ons bij jou in de buurt zodat je eens wat kunt proberen? Jij zat ergens in het noorden toch?
Lijkt mij wel een fijne optie, woon inderdaad in het noorden, in Emmenquote:Op zondag 9 november 2008 12:45 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
Mrien, woont er iemand bij je in de buurt waar je kan proberen of het je wat lijkt? Ik heb voor het eerst geoefend bij P_iglet, en het is wel heel relaxed om een keer een doek in je handen te hebben gehad voordat je er 1 koopt.
Dan kom je de 16e naar utrechtquote:Op zondag 9 november 2008 22:00 schreef mrien het volgende:
Lijkt mij wel een fijne optie, woon inderdaad in het noorden, in Emmen
Daar zal alleen vast en zeker niet echt iemand in de buurt wonen ben ik bang..
Maar da's ook lullig, als daar echt ZO veel verschil in zit.quote:Op zondag 9 november 2008 21:22 schreef TearSong het volgende:
[..]
Ja blijkbaar zit daar nogal wat verschil in. Eigenlijk moet ik toch maar eens kijken of ik ook een 'goede' medley kan proberen want de kleuren van de palermo zijn prachtig
Ja geen ideequote:Op maandag 10 november 2008 09:27 schreef Webkim het volgende:
[..]
Maar da's ook lullig, als daar echt ZO veel verschil in zit.![]()
Als je er dan een koopt weet je nooit of je een 'goede' hebt en of je -em dus wel zacht krijgt?
Dat zal toch niet?
En hoe zit het met de afwerking, waar ik op meerdere plekken op het internetweb over lees? Als ik haaltjes en losse draadjes?
Ik ben diegene met mijn kind in de earthy rainbow?quote:Op maandag 10 november 2008 10:26 schreef Brighteyes het volgende:
Stel nou... dat het echt superdruk is as. zondag in Utrecht. Zullen we dan iets afspreken met de FOK!sters die meelopen?
En nee... 'ik ben diegene met mijn kind op mijn rug gaat niet werken!![]()
't Is niet minder lullig dan dat mijn Girasol echt heel erg veel fouten karakteristieke oneffenheden heeft en verschrikkelijk slordig gezoomd is. Gevalletje maandagochtend bij de kwaliteitscontrole, denk ik dan maar. Niet iets om de hele mand met appelen op af te keuren.quote:Op maandag 10 november 2008 09:27 schreef Webkim het volgende:
[..]
Maar da's ook lullig, als daar echt ZO veel verschil in zit.![]()
Als je er dan een koopt weet je nooit of je een 'goede' hebt en of je -em dus wel zacht krijgt?
Dat zal toch niet?
En hoe zit het met de afwerking, waar ik op meerdere plekken op het internetweb over lees? Als ik haaltjes en losse draadjes? Girasol heeft nubs&subs, maar kondigt dat zelf grootscheeps aan als gevolg van het handgewevene, maar Medley hoor je er niet over, maar die doeken zijn kennelijk ook niet flawless?
Wel balen dat het geen liefde is... Ik had mijn zinnen gezet op een Palermo, na het testen. Hij is mooi..!
Ik snap je punt (denk ik, een beetje dan...) maar aan de andere kant vraag ik me ook wel af of dit ook niet deels is waar dit topic voor is? Ervaringen uitwisselen? Doeken vergelijken? Welke vind je fijn, welke niet?quote:Op maandag 10 november 2008 16:29 schreef Brighteyes het volgende:
Jaja, beetje laat, maar ik wilde het toch even zeggen.![]()
quote:Op maandag 10 november 2008 18:13 schreef Webkim het volgende:
Enne: nog een filmpje gemaakt: secure high backcarry.
Dat weet ik nog niet. Als ik mijn zus zo ver kan krijgen dat ze mee gaat om Ronja te dragen en ik de baby zo ver krijg om nog even lekker te blijven zitten dan ben ik er waarschijnlijk wel. In dat geval zal ik proberen om er aan te denken hem mee te nemenquote:Op maandag 10 november 2008 18:25 schreef Webkim het volgende:
Ik moet bekennen dat ik HEEL benieuwd ben Owlet.
Ben jij er de 16de? Dan zou ik wel es willen proberen.
Neuh, maar draagdoekmama heeft geen shbc filmpje. Die zijn er alleen maar in het Engels. Vandaar.quote:Op maandag 10 november 2008 18:31 schreef owlet het volgende:
[..]
Een stuk minder saai dan de draagdoekmamafilmpjes!
quote:Op maandag 10 november 2008 18:24 schreef owlet het volgende:
Mijn monza mag wel op reis, trouwens. Ik heb genoeg om de nieuwe baby mee te dragen en als hij na een tijdje helemaal ingedragen terug komt is dat alleen maar fijnEn ik ben wel benieuwd naar de meningen van de mensen die nu afgeknapt zijn op een Medley. Wellicht is mijn voorkeur of verwachting van een doek wel heel afwijkend en is mijn Medley net zo kartonnerig
![]()
Iemand interesse?
Ik vind Didy ook erg lastig aanraden. De twee didy's die ik heb zou ik beide niet als werkpaard kunnen omschrijven, hoewel ze prachtig zijn. Olaf is aan de dunne kant (terwijl je toch zou denken: kruiskeper, strepen, zal wel redelijk stevig zijn), en waves is echt van een compleet andere categorie. Prįchtig, flodderig en vast voor een baby heerlijk. Maar Ronja hoef ik er niet lang in te dragen.quote:Op maandag 10 november 2008 18:42 schreef Macka66 het volgende:
Ik ben hier als mede-fokker en wil dit graag zo houden. Ik 'keil' er dus geen verkoopreisdoeken in, daar is dit topic niet voor.
Idealiter zou ik trouwens starten met een Storchenwiege, die vind ik steviger en van constantere kwaliteit dan menige 'mercedes' Didymos doek (inclusief m'n eigen Millefiori).
cool Macka!!quote:Op dinsdag 11 november 2008 12:52 schreef Macka66 het volgende:
Er kwam vanochtend een pakketje met een hele grote pop er in. Is die voor Lucie?
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Nou nee. Maar is het dan een pop voor Maja?
[ afbeelding ]
Ook niet! Het is een pop van wel 4,5 kilo zwaar en er staat in grote letters op de verpakking 'This is not a toy!'. Het is een professionele draagpop voor mama![]()
[ afbeelding ]
Ik ga de pop vooral gebruiken voor demonstratiedoeleinden, zelf knoopwijzen voor kunnen doen en anderen kunnen laten proberen. En nu kan ik oefenen terwijl Maja slaapt. Maar voor productfotografie kan de pop natuurlijk ook wel. (Wil er nog een torso bij om op te kunnen draperen.)quote:Op dinsdag 11 november 2008 13:08 schreef LovelyLady het volgende:
Gaaf... maar ga je hem ook echt gebruiken om foto's mee te maken voor verschillende doeken/dragers?
En wie gaat de foto's maken??
Ja hoor, zelf een pop verzwaren kan wel. Maar dan moet je de pop de juiste stand van benen, knieėn en heupen kunnen geven om goed en natuurlijk te kunnen laten zitten, en dan nog het gewicht goed verdelen. Bij deze pop van 66 cm. zijn lijf, hoofd en ledematen verzwaard (benen weer zwaarder dan armen) en het voelt zo 'echt', ook als ze zit. Ik kan zoiets niet zomaar maken, ik ga wel proberen of ik een babypop formaatje pasgeboren een beetje acceptabel kan verzwaren .quote:Op dinsdag 11 november 2008 17:42 schreef YPPY het volgende:
Handig dat je zo met een pop kunt demonstreren. Deze ziet er ook wel echter uit dan de pluchen pop die je in veel filmpjes ziet.
kun je niet een 'gewone' pop vullen met zand, zodat die zwaarder is?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hardloper.
IG @webkim
Mayim! Ze heeft een Ergo! En ik vond 'r al zo'n leuk mensquote:Op dinsdag 11 november 2008 23:17 schreef PM-girl het volgende:
Wat leuk Macka, zo'n pop!
Was deze hier al voorbij gekomen?
[ afbeelding ]
Actrice die vroeger Blossom speelde, met haar kind in de draagdoek en ze geeft nog borstvoeding ook!
Oh, wat leukquote:Op dinsdag 11 november 2008 23:35 schreef Nijna het volgende:
Een draagdoek is ook handig met Sint Maarten. Mirte en ik hebben samen de deur open gedaan en ze heeft haar ogen uitgekeken naar de zingende kindjes met lampionnetjes
Of als Tijn weer eens weigert verder te lopen.. dan is dit toch lichter dan volledig op eigen kracht tillen (terwijl je ook nog een kinderwagen voortduwt)..quote:Op woensdag 12 november 2008 09:07 schreef Brighteyes het volgende:
Niet voor lang, maar voor bijv. even van de auto naar huis als je je sleutels moet zoeken ofzo is het wel net even handig volgens mij.
http://ibw.hexenwerk.nl/quote:Op woensdag 12 november 2008 09:32 schreef Brighteyes het volgende:
Kan er iemand trouwens nog een keer de info van de wandeling posten hier?
Ik ben geen lid op 'dat andere forum'. Weet de url niet eens.
Een stuk makkelijker dan op de arm wat ik had!quote:Op dinsdag 11 november 2008 23:35 schreef Nijna het volgende:
Een draagdoek is ook handig met Sint Maarten. Mirte en ik hebben samen de deur open gedaan en ze heeft haar ogen uitgekeken naar de zingende kindjes met lampionnetjes
oefenen kan geen kwaadquote:Op donderdag 13 november 2008 13:49 schreef Nijna het volgende:
Mooi LL.
Vanmorgen onverwacht buurmeisje over de vloer (paar maand jonger dan Mirte), ik heb even opgepast, maar moest nog brood halen. Dus beide dametjes mee. De een in de wagen, ander in de doek. Ging prima. Kon ik alvast even oefenen voor het geval hier een tweede komtnee nog geen tweede streepje gepiest hoor .
Ja, ik vroeg me eerst ook af of dat niet te licht zou zijnquote:Op donderdag 13 november 2008 16:41 schreef beefcake het volgende:
Die pop van Macka![]()
![]()
En 4,5 kilo, pfff, Quinten was bij zijn geboorte al zwaarder![]()
![]()
Leuke doek heb je besteld LL
Ik vind 'm heel handig, zeker ook bij pasgeborenen met een broertje of zusje dat ook regelmatig aandacht nodig heeft. Je legt de baby snel even met ringsling en al in de box, of draagt het kind met ringsling en al even snel over aan iemand anders.quote:Op donderdag 13 november 2008 16:54 schreef Fuente het volgende:
Ff weer een vraagje. Wij zijn nog steeds aan het orienteren op draagdoeken enzo. Is een ring sling nou handig, ook voor pasgeboren baby;s? Het ziet er namelijk verdraaid handig uit
pics or it didn't happen.quote:Op donderdag 13 november 2008 19:54 schreef Kaarr het volgende:
Dinsdag kwam de postbode met een leuk cadeautje: de Hoppediz Antigua!
Hij is zo mooi en vandaag ben ik met Sten de stad in geweest. Hij heeft heerlijk geslapen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |