Ik krijg er een hoop extra vrije tijd bij vanaf nu, dat is op zich wel lekker.quote:Op woensdag 12 november 2008 13:32 schreef DarkShine het volgende:
RIP Roda JC
quote:Op woensdag 12 november 2008 13:38 schreef dekilo het volgende:
Whehehe ik vind die fusie wel humor!!!!
Sjek FP sitequote:Op woensdag 12 november 2008 13:41 schreef RD4 het volgende:
I predict a riot!
Wat stond er in het AD dan?
Klopt, ik zie dit dus ook niet gebeuren.quote:Op woensdag 12 november 2008 13:43 schreef planethugo het volgende:
het slaat echt werkelijk NERGENS op. Fortuna gaat binnenkort vanzelf wel dood, mensen uit geleen en sittard gaan nu al niet naar fortuna en zullen ook niet naar kerkrade komen. tijd voor actie!
Maar wij houden tenminste onze clubnaam.quote:Op woensdag 12 november 2008 13:42 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik vind jullie jarenlange bestaan als marginale eerste divisieclub ook leuk.
Ik begrijp ineens waar dat dweilorkest voor nodig was laatst (tegen Feyenoord?). Alvast wat Thialfpubliek lokken.quote:
Mijn reactie is meer omdat L1 bij de berichtgeving over een fusie continu over Heerenveen kwijlt. Ieder zinnetje komt die club wel in voor.quote:Op woensdag 12 november 2008 14:33 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Ik begrijp ineens waar dat dweilorkest voor nodig was laatst (tegen Feyenoord?). Alvast wat Thialfpubliek lokken.
quote:Op woensdag 12 november 2008 14:11 schreef Elvislives het volgende:
Slotje (speciaal voor DS met zijn gezellige toevoegingen in het Vitesse topic altijd)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |