Hoe kom je eigenlijk op een lijst van die callcenters? Ik heb in de kleine 10 jaar dat ik een mobiel heb nog nooit een telefoontje van een callcenter gekregen.quote:Op woensdag 5 november 2008 16:32 schreef Nitty-1s het volgende:
goede klacht, ik word constant gebelt door die kutcallcenters word er helemaal ziek van
Kale kippen bellen ze niet.....alleen plukbarequote:Op woensdag 5 november 2008 16:40 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Hoe kom je eigenlijk op een lijst van die callcenters? Ik heb in de kleine 10 jaar dat ik een mobiel heb nog nooit een telefoontje van een callcenter gekregen.
www.infofilter.nlquote:Op woensdag 5 november 2008 16:32 schreef Nitty-1s het volgende:
goede klacht, ik word constant gebelt door die kutcallcenters word er helemaal ziek van
Ik ben jaloers op jequote:Op woensdag 5 november 2008 16:40 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Hoe kom je eigenlijk op een lijst van die callcenters? Ik heb in de kleine 10 jaar dat ik een mobiel heb nog nooit een telefoontje van een callcenter gekregen.
sinds ik dat heb ingevuld is het idd een stuk minder geworden, maar toch zijn er nog bedrijven die maar blijven bellenquote:Op woensdag 5 november 2008 16:44 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
www.infofilter.nlAl maanden geen telefoontjes meer!
Waarom zou je met een privénummer bellen?quote:Op woensdag 5 november 2008 16:47 schreef P8 het volgende:
Waarom zou je geen prive nummers aannemen?
Ow! Ik werd echt heel vaak gebeld, nu alleen héél af en toe nog op m'n mobiel omdat die op KvK staat. Maar m'n thuisnummer is echt al maanden vrij van callcentersquote:Op woensdag 5 november 2008 16:45 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
sinds ik dat heb ingevuld is het idd een stuk minder geworden, maar toch zijn er nog bedrijven die maar blijven bellen![]()
(voornamelijk energiebedrijven )
dat weet ik niet, daarom doe ik dat zelf ook niet.quote:Op woensdag 5 november 2008 16:47 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Waarom zou je met een privénummer bellen?
Omdat ik graag wil weten wie mij belt.quote:Op woensdag 5 november 2008 16:47 schreef P8 het volgende:
Ikzelf neem niet op omdat het bijna altijd telefoontjes zijn waar ik niet op zit te wachten. En ik wantrouw het een beetje als iemand zijn nummer niet wil tonen.quote:Op woensdag 5 november 2008 16:49 schreef P8 het volgende:
[..]
dat weet ik niet, daarom doe ik dat zelf ook niet.
Maar ik heb nog steeds geen antwoord op mijn vraag
Dan vul je nooit ergensje gegevens in (winkel e.d.). Die lijsten worden doorverkocht aan callcenters.quote:Op woensdag 5 november 2008 16:40 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Om dezelfde reden dat iemand met een privé nummer belt.quote:Op woensdag 5 november 2008 16:47 schreef P8 het volgende:
Gast, zoek gewoon een andere baan en ga weg bij dat callcentre.quote:Op woensdag 5 november 2008 17:29 schreef okkie-man het volgende:
Mensen die bewust niet opnemen als je ze belt
Grappenmakerquote:Op woensdag 5 november 2008 17:44 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Gast, zoek gewoon een andere baan en ga weg bij dat callcentre.
Ey!quote:Op woensdag 5 november 2008 16:45 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
sinds ik dat heb ingevuld is het idd een stuk minder geworden, maar toch zijn er nog bedrijven die maar blijven bellen![]()
(voornamelijk energiebedrijven )
Omdat je geen keus hebt? Mijn werktelefoon heeft gewoon een afgeschermd nummer.quote:Op woensdag 5 november 2008 16:47 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Waarom zou je met een privénummer bellen?
Wat deed je dan voordat er nummerherkenning bestond? Leeft je toen in eenzaamheid?quote:Op woensdag 5 november 2008 16:50 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Omdat ik graag wil weten wie mij belt.
Bellen op kosten van de baasquote:Op woensdag 5 november 2008 17:51 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Omdat je geen keus hebt? Mijn werktelefoon heeft gewoon een afgeschermd nummer.
Woops.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |