quote:Op woensdag 5 november 2008 17:27 schreef griekjeee het volgende:
Bij het voorbeeld op de foto is het inderdaad gay.
Dat er dan geen Replay opstaat boeit me niet zoveelquote:Op donderdag 6 november 2008 17:27 schreef kres het volgende:
[..]
WTF is er dan mis met de gewone rugtas...? Ja oke... Replay staat er niet op.....(mocht je dat zien als "iets mis")
Zoals hierboven beschreven staat is het gewoon zo fucking veel makkelijker dan een schoudertas......
Psycholoog?quote:Op donderdag 6 november 2008 18:46 schreef baskick het volgende:
Mijn schoudertas:
[ afbeelding ]
Ben ik nu gay...?
Schoolgaand.quote:
gelukkig maarquote:Op donderdag 6 november 2008 17:44 schreef McFearless het volgende:
[..]
Ik gebruik helemaal niks, heb ook geen handtas oid.
toegevoegde subklacht: van die verwijfde sjaaltjes die in een lus om de nek worden gedragen, het liefst al bij 15 graden in de plusquote:Op woensdag 5 november 2008 15:55 schreef Smart_ass het volgende:
[ afbeelding ]
Je kunt bijna niet meer over straat zonder dat je een of andere zelfbenoemde "metroman" er zo bij ziet lopen.
Kan het niet een beetje mannelijker? Qua kapsel en hoeveelheid sieraden zijn jongens tegenwoordig al bijna niet meer te onderscheiden van meisjes, maar dit spant toch echt de kroon hoor.
Klacht: verwijfde jongens met handtassen.
Subklacht: jongens met oorbellen, andere opzichtige sieraden, make-up en wijvenkapsels.
Dit zie ik elke keer terug komen, is 'bazen' weer zo een nieuwe 'hip' hop term of zo?????quote:Op woensdag 5 november 2008 16:54 schreef dontf0kwithme het volgende:
[..]
Toevallig niet.
Echte bazen zien er zo uit :
[ afbeelding ]
weet jequote:Op donderdag 6 november 2008 01:15 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ongefuckinglooflijk. Ik moet me elke keer inhouden als ik dit soort gasten voorbij zie komen.
Kunnen we dit soort gasten niet uitroeien? En dan bedoel ik ook echt uitroeien? Fuck de gevolgen weet je.
Ik vind sjaaltjes bij meiden ook al niets, maar bij jongens is het inderdaad ook wel echt fout ja.quote:Op donderdag 6 november 2008 19:33 schreef pumpkineater het volgende:
[..]
toegevoegde subklacht: van die vewijfde sjaaltjes die in een lus om de nek worden gedragen, het liefst al bij 15 graden in de plus![]()
Crumplerquote:Op donderdag 6 november 2008 17:54 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Schoudertassen zijn fijn. Zoals deze, die ik voor boeken, laptop en soms boodschappen gebruik:
[ afbeelding ]
Zeer handige tas.
Arafat-sjaaltjes horen bij 'alto's'.quote:Op donderdag 6 november 2008 19:51 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik vind sjaaltjes bij meiden ook al niets, maar bij jongens is het inderdaad ook wel echt fout ja.
Die Arafatsjaals zijn trouwens ook echt verschrikkelijk.
[ afbeelding ]
Arafatsjaaltjes horen tegenwoordig bij iedereen zonder smaak.quote:Op donderdag 6 november 2008 21:26 schreef CasB het volgende:
[..]
Arafat-sjaaltjes horen bij 'alto's'.Niet bij die modepopjes.
Hij kan als rugzak gedragen worden, maar dat doe ik nooit. Gewoon als schoudertas dus. Verder heb je gelijk, een ideale tas.quote:Op donderdag 6 november 2008 20:45 schreef Syheriat het volgende:
[..]
Crumpler![]()
Maar dat zijn gewoon studententassen. Fucking fantastisch wel, ik heb mijn "Cheesy Pimp" nu al een tijdje in gebruik, wil niks anders meer. Zitten fantastisch, past net genoeg in en ze gaan niet kapot. Maar om dit nou een schoudertas te noemen, dat ding zit gewoon strak om je rug, bungelt niet half om je reet ofzo![]()
En dat kom je hier trots ff melden?? kijk als je girly tas nou gesneuveld was in the line of duty..... (omdat je een omatje uit een brandend gebouw moest redden) oke maar om een geplette banaan?????quote:Op donderdag 6 november 2008 17:42 schreef -skippybal- het volgende:
Ik heb vanmiddag een nieuwe schoudertas gekocht
M'n oude was gestorven door een geplette banaan
quote:Op donderdag 6 november 2008 19:41 schreef Koploperkopper het volgende:
Wat ik in dit soort topics altijd wel grappig vind zijn de mensen die het hopeloos proberen te verdedigen omdat ze er zelf mee rondlopen. Deze dingen doe je gewoon niet als hetereosexuele man zijnde, je kunt er lang en breed over discussieren maar er zijn grenzen. Het is al erg genoeg dat er nu ook al facial verjongingscremes voor mannen zijn.
En ja, heel fijn dat er Guido's rondlopen met chicks van heb ik jou daar, vroeg of laat gaan die chicks zich toch afvragen wat ze moeten met iemand die handen schud alsof je een vaatdoek vastpakt. Of zouden de dozen die op dit soort 'mannen' vallen stiekem lesbisch zijn?
In conclusie, meteroseksualiteit slaat bij sommige mannen door tot homoseksualiteit.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |