ik had er 13 in mijn scheenbeen, die moesten ook 2 weken blijven zitten..quote:Op woensdag 5 november 2008 16:18 schreef Runx het volgende:
[..]
lol , moet je niet doen ..
ik had hechtingen in mijn oog zitten dus echt binnen in , en die moesten ze met laser kapot schieten
Maar deze lossen op ofzo... dacht dat ie al los zat, niet dus...quote:Op woensdag 5 november 2008 16:18 schreef Runx het volgende:
[..]
lol , moet je niet doen ..
ik had hechtingen in mijn oog zitten dus echt binnen in , en die moesten ze met laser kapot schieten
was een vreemd gevoel
hechtingen zijn voor softy's, gewoon nietjes er doorheen, helpt ook welquote:Op woensdag 5 november 2008 16:19 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Maar deze lossen op ofzo... dacht dat ie al los zat, niet dus...
Maarja, morgen moet ik weer in het ziekenhuis zijn.
Lijkt dus een beetje op kringrukken voor een goed doel ofzo?quote:Op woensdag 5 november 2008 16:19 schreef crazy987 het volgende:
The Masturbate-a-thon is a competition in which participants masturbate in order to raise money for charity and increase the public awareness and dispel the shame and taboos that exist about this form of sexual activity.
http://en.wikipedia.org/wiki/Masturbate-a-thon![]()
OMGquote:Op woensdag 5 november 2008 16:19 schreef crazy987 het volgende:
The Masturbate-a-thon is a competition in which participants masturbate in order to raise money for charity and increase the public awareness and dispel the shame and taboos that exist about this form of sexual activity.
http://en.wikipedia.org/wiki/Masturbate-a-thon![]()
nietjes is normaal voor wonden waar de wonranden elkaar niet kunnen overlappen als ik me niet vergis.quote:Op woensdag 5 november 2008 16:20 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
hechtingen zijn voor softy's, gewoon nietjes er doorheen, helpt ook wel
doen ze bij voetbal ook
bij mij ging dat zoquote:Op woensdag 5 november 2008 16:19 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Maar deze lossen op ofzo... dacht dat ie al los zat, niet dus...
Maarja, morgen moet ik weer in het ziekenhuis zijn.
is beter, ik heb mie een paar lelijke littekens op mijn beenquote:Op woensdag 5 november 2008 16:22 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
nietjes is normaal voor wonden waar de wonranden elkaar niet kunnen overlappen als ik me niet vergis.
Hier hebben ze alles binnenhuids kunnen hechten. Straks zie ik hier dus nog maar weinig van, nu al niet trouwens!
Ik moest nog lachen ook, wat doe je!quote:
lol, family guyquote:
Idd, dat ziet er niet uit!quote:Op woensdag 5 november 2008 16:23 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
is beter, ik heb mie een paar lelijke littekens op mijn been
betekend dat je weg gaat ?quote:Op woensdag 5 november 2008 16:23 schreef crazy987 het volgende:
ik ben afsluiten
heb me wel vermaakt met wikipedia
voor als je het nog terug wilt lezen:
http://en.wikipedia.org/wiki/Wikipedia:Unusual_articles
Ja dat spel bedoelde ik..die was gister op de reclamequote:Op woensdag 5 november 2008 16:24 schreef Crazy-M het volgende:
Droxz, wist je btw dat je in Far cry 2 je koplampen kan uitzetten?
Soms best makkelijk
eigenlijk hek er ook dikke schijt aanquote:Op woensdag 5 november 2008 16:24 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Idd, dat ziet er niet uit!
Heb ik ook op mijn knie... 6 gaatjes van 2 "kijk operatie's", en 1 grote "snee" aan de rechterbuitenkant voor mijn miniscus operatie... ziet er ook niet uit!
aah okquote:Op woensdag 5 november 2008 16:25 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja dat spel bedoelde ik..die was gister op de reclame
13, das aardig wat trouwens!quote:Op woensdag 5 november 2008 16:19 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik had er 13 in mijn scheenbeen, die moesten ook 2 weken blijven zitten..![]()
ik moest toen ook 6 verdovingen
Heb dat spel van 5 minuten gedaan ofzo, alleen om te kijkenquote:Op woensdag 5 november 2008 16:24 schreef Crazy-M het volgende:
Droxz, wist je btw dat je in Far cry 2 je koplampen kan uitzetten?
Soms best makkelijk
is die al uit ?quote:Op woensdag 5 november 2008 16:27 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Heb dat spel van 5 minuten gedaan ofzo, alleen om te kijken
Ben nu bezig met COD5 he.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |