zie bovenstaande postquote:
15quote:
quote:Op woensdag 5 november 2008 16:16 schreef Droxz.nl het volgende:
Ik probeer net de hechtingen uit mijn poot te trekken, nu is de wond weer open
En dan moet je jezelf af gaan vragen..was dit slim??quote:Op woensdag 5 november 2008 16:16 schreef Droxz.nl het volgende:
Ik heb 2 kleine volsprieten die uit mijn pols steken, vind ze irritantquote:
lol , moet je niet doen ..quote:Op woensdag 5 november 2008 16:16 schreef Droxz.nl het volgende:
het is wat makkelijker als je je dat voor de tijd af gaat vragen..die hechtingen zitten er niet voor niets inquote:Op woensdag 5 november 2008 16:17 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
En dan moet je jezelf af gaan vragen..was dit slim??
Mensen zeggen wel eens, droxz, je moet eerst denken en dan doen... of zoiets...quote:Op woensdag 5 november 2008 16:17 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
En dan moet je jezelf af gaan vragen..was dit slim??
ja maar daar was het al te laat voorquote:Op woensdag 5 november 2008 16:18 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
het is wat makkelijker als je je dat voor de tijd af gaat vragen..die hechtingen zitten er niet voor niets in
ik had er 13 in mijn scheenbeen, die moesten ook 2 weken blijven zitten..quote:Op woensdag 5 november 2008 16:18 schreef Runx het volgende:
[..]
lol , moet je niet doen ..
ik had hechtingen in mijn oog zitten dus echt binnen in , en die moesten ze met laser kapot schieten
Maar deze lossen op ofzo... dacht dat ie al los zat, niet dus...quote:Op woensdag 5 november 2008 16:18 schreef Runx het volgende:
[..]
lol , moet je niet doen ..
ik had hechtingen in mijn oog zitten dus echt binnen in , en die moesten ze met laser kapot schieten
was een vreemd gevoel
hechtingen zijn voor softy's, gewoon nietjes er doorheen, helpt ook welquote:Op woensdag 5 november 2008 16:19 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Maar deze lossen op ofzo... dacht dat ie al los zat, niet dus...
Maarja, morgen moet ik weer in het ziekenhuis zijn.
Lijkt dus een beetje op kringrukken voor een goed doel ofzo?quote:Op woensdag 5 november 2008 16:19 schreef crazy987 het volgende:
The Masturbate-a-thon is a competition in which participants masturbate in order to raise money for charity and increase the public awareness and dispel the shame and taboos that exist about this form of sexual activity.
http://en.wikipedia.org/wiki/Masturbate-a-thon![]()
OMGquote:Op woensdag 5 november 2008 16:19 schreef crazy987 het volgende:
The Masturbate-a-thon is a competition in which participants masturbate in order to raise money for charity and increase the public awareness and dispel the shame and taboos that exist about this form of sexual activity.
http://en.wikipedia.org/wiki/Masturbate-a-thon![]()
nietjes is normaal voor wonden waar de wonranden elkaar niet kunnen overlappen als ik me niet vergis.quote:Op woensdag 5 november 2008 16:20 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
hechtingen zijn voor softy's, gewoon nietjes er doorheen, helpt ook wel
doen ze bij voetbal ook
bij mij ging dat zoquote:Op woensdag 5 november 2008 16:19 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Maar deze lossen op ofzo... dacht dat ie al los zat, niet dus...
Maarja, morgen moet ik weer in het ziekenhuis zijn.
is beter, ik heb mie een paar lelijke littekens op mijn beenquote:Op woensdag 5 november 2008 16:22 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
nietjes is normaal voor wonden waar de wonranden elkaar niet kunnen overlappen als ik me niet vergis.
Hier hebben ze alles binnenhuids kunnen hechten. Straks zie ik hier dus nog maar weinig van, nu al niet trouwens!
Ik moest nog lachen ook, wat doe je!quote:
lol, family guyquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |