Jeb heb ik ook gezien dat stukje, wat echt te grappigquote:Op woensdag 5 november 2008 16:10 schreef Runx het volgende:
[..]
was toch ook x keer met jackass was zo'n dorp die hette my anus , hun zo van , look there is a dog in my anus
zoietsquote:Op woensdag 5 november 2008 16:09 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Jij hebt dus ECHT niets beters te doen?
"Do you speak Anal"?
en 1 daarvan wil graag vrouw zijnquote:Op woensdag 5 november 2008 16:12 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja en 2 daarvan ofzo zijn vrouw
Hippopotomonstrosesquippedaliophobiaquote:Op woensdag 5 november 2008 16:13 schreef crazy987 het volgende:
owja, wie weet hoe de angst heet voor lange woorden
langewoorden fobiequote:Op woensdag 5 november 2008 16:13 schreef crazy987 het volgende:
runx?quote:Op woensdag 5 november 2008 16:13 schreef crazy987 het volgende:
zie bovenstaande postquote:
15quote:
quote:Op woensdag 5 november 2008 16:16 schreef Droxz.nl het volgende:
Ik probeer net de hechtingen uit mijn poot te trekken, nu is de wond weer open
En dan moet je jezelf af gaan vragen..was dit slim??quote:Op woensdag 5 november 2008 16:16 schreef Droxz.nl het volgende:
Ik heb 2 kleine volsprieten die uit mijn pols steken, vind ze irritantquote:
lol , moet je niet doen ..quote:Op woensdag 5 november 2008 16:16 schreef Droxz.nl het volgende:
het is wat makkelijker als je je dat voor de tijd af gaat vragen..die hechtingen zitten er niet voor niets inquote:Op woensdag 5 november 2008 16:17 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
En dan moet je jezelf af gaan vragen..was dit slim??
Mensen zeggen wel eens, droxz, je moet eerst denken en dan doen... of zoiets...quote:Op woensdag 5 november 2008 16:17 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
En dan moet je jezelf af gaan vragen..was dit slim??
ja maar daar was het al te laat voorquote:Op woensdag 5 november 2008 16:18 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
het is wat makkelijker als je je dat voor de tijd af gaat vragen..die hechtingen zitten er niet voor niets in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |