Je moet er handmatig op schieten door X ingedrukt te houden. Als je die skill nog niet hebt, dan kun je die Gargoyles niet stuk krijgen.quote:Op donderdag 6 november 2008 19:10 schreef koen_pijl het volgende:
Ik zie hem maar kan hem niet selecteren/ er op schieten.
Als ik ga scheiden, wordt ik dan evil? Heb twee voruwen die me kaal plukken
Vast wel, je haalt alleen niet alles eruit wat erin zit. Het apparaat poept HD-beelden en 5.1 geluid uit, maar ja, op je 21cm postzegel werkt het natuurlijk ook.quote:Op donderdag 6 november 2008 19:13 schreef JimmyJames het volgende:
Ff een vraag stellen die vast al ontelbare keren is gesteld: is een xbox 360 zonder HD-Tv nog goed te doen?
Het is ook mijn eerste spel op mijn 360quote:Op donderdag 6 november 2008 19:23 schreef JimmyJames het volgende:
Dank voor t antwoord. Trouwens vergist van topic (maargoed ik denk dat Fable 2 een van mijn eerste spellen wordt).
quote:Op donderdag 6 november 2008 17:05 schreef DJ_ het volgende:
ik haat mijn vrouw , ik denk ik neem haar mee naar bowerlake boven op de berg ( waar de cullis gate zit naar de hero cave ) en ga bij zons ondergang een liedje voor dr spelen om die perfect date achievement te halen .
maar ze vind het blijkbaar niet goeg genoeg de hoer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gast, wil je het spel nog makkelijker hebbenquote:Op donderdag 6 november 2008 20:24 schreef koen_pijl het volgende:
maar kan je ook uitzetten dat die bandieten steeds terug komen?
Nee.quote:Op donderdag 6 november 2008 21:04 schreef RickoKun het volgende:
Is er ook al een patch uit voor dit spel? Ik heb mn internet nog niet op mn xbox aangesloten de laatste tijd. Probleem is namelijk dat mijn poppetje soms gewoon stil staat terwijl ik glorieus op alle knoppen zit te rammen. En neen, het ligt niet aan mijn controller want:
a. Die doet het goed bij andere spellen
b. De batterijen heb ik een week geleden nog vervangen
quote:Op donderdag 6 november 2008 19:26 schreef Reintji het volgende:
[..]heb dr ook een forever ring geven , maar er staat bij likes alleen blow kiss expressionSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
dus heb geen idee wat ik met dat mens aanmoet .
ga wel ergens anders een chick scoren die wat duidelijker is denk ik
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
welke steden heb je al vrij gespeeld ?quote:Op donderdag 6 november 2008 22:25 schreef koen_pijl het volgende:
Ligt het aan mij of lijkt de map in Fable 2 zo klein? Wordt hij nog groter?
Ben nu dat ik voor zo archeoloog dingen moet verzamelen.
Uit mijn hoofd zijn er 13 regions...quote:Op donderdag 6 november 2008 22:25 schreef koen_pijl het volgende:
Ligt het aan mij of lijkt de map in Fable 2 zo klein? Wordt hij nog groter?
Ben nu dat ik voor zo archeoloog dingen moet verzamelen.
Ik zou zeggen: kijk eens in de regions-lijst in het menu. Daar staan de regions.quote:Op donderdag 6 november 2008 22:46 schreef koen_pijl het volgende:
Regions zijn dus ook onderdelen van bv de grote stad? Zoals Fairfax garden enz?
tja het spel is maar 6gb , ze hadden nog 3gb kunnen gebruikenquote:Op donderdag 6 november 2008 23:06 schreef koen_pijl het volgende:
Dan heb ik nu dus al heel het spel uit vrij gespeeld.
Wat klein zeg!
Mm hoop van niet heb geen zin om punten te moeten gaan kopen.quote:Op donderdag 6 november 2008 23:19 schreef DJ_ het volgende:
[..]
tja het spel is maar 6gb , ze hadden nog 3gb kunnen gebruiken
maar ik vind het prima zo er komt vast nog wel DLC er staan immers nog een aantaal eilanden op de map
heb trouwens met mn 39% eigenaars korting bij de blacksmith is westhill zovaak wapens verkocht aan de blacksmit in bloodstone dat die opgegeven moment 139 wapens te koop had en toen en sale kreeg van 75% korting.
heb toen alles weer opgekocht en verkocht aan de blacksmith in bowerstone waar ik geen korting heb . dat ik van 1.5 mill naar 4 mill ging![]()
tja mij maakt het niet uit , heb een fotuje gemaakt de vorige keer 5000 punten ipv 1000 gekliktquote:Op donderdag 6 november 2008 23:34 schreef koen_pijl het volgende:
[..]
Mm hoop van niet heb geen zin om punten te moeten gaan kopen.
Dat vind ik het grootste nadeel. Dat het zo klein is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertag: Pettigrew81
last.fm
quote:Op zondag 9 november 2008 13:42 schreef Rkatier het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
je kan ook de datum van je xbox in het dashboar 1 jaar vooruit zetten dan krijg je geld voor een jaar tijdquote:Op zondag 9 november 2008 14:28 schreef MrX1982 het volgende:
Ik vroeg me al af wat die scheldende stemmen die je hoorde waren maar dat zijn dus Gargoyles. Alleen weet ik nog steeds niet hoe ze eruit zien.
Al een weekje niet gespeeld maar straks misschien weer even opstarten en kijken hoeveel geld ik heb verdiend zonder te gamen. Wel handig dat het geld verdienen gewoon doorgaat.
quote:Op zondag 9 november 2008 13:42 schreef Rkatier het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
quote:Op zondag 9 november 2008 14:48 schreef DJ_ het volgende:
[..]
je kan ook de datum van je xbox in het dashboar 1 jaar vooruit zetten dan krijg je geld voor een jaar tijd( maakt het spel wel erg saai )
zoek naar kleine witte dingen aan murenquote:Op zondag 9 november 2008 14:28 schreef MrX1982 het volgende:
Ik vroeg me al af wat die scheldende stemmen die je hoorde waren maar dat zijn dus Gargoyles. Alleen weet ik nog steeds niet hoe ze eruit zien.
Al een weekje niet gespeeld maar straks misschien weer even opstarten en kijken hoeveel geld ik heb verdiend zonder te gamen. Wel handig dat het geld verdienen gewoon doorgaat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertag: Pettigrew81
last.fm
Waar te koop en prijs?quote:Op maandag 10 november 2008 14:47 schreef rihago het volgende:
van het weekend boek gekocht van fable 2
alles staat daar in... over de veranderingen van oakfield... andere dorpen etc etc..
tips... over de achievements etc
trouwens.. houden jullie ook met de hero-dolls bezig?
Ja, coop lokaal met z'n tweeën op 1 xbox. Wel leuk, maar het is echt kut dat je niet splitscreen zit maar met z'n tweeën in één beeld. Je kunt daardoor maar een bepaalde afstand van elkaar vandaan zijn dus soms kun je niet verder lopen omdat de ander te ver weg is. Frustrerend. Plus dat je het camerastandpunt niet te wijzigen is, ik zat in een grot met een Gargoyle (hoorde hem) maar doordat je niet omhoog kon kijken kon ik hem niet vinden en stukschieten. Ze hadden er echt splitscreen van moeten maken, dan was het supervet geweest, nu is het hoogstens "geinig".quote:
Ik heb bij mijn weten alles gekocht, inclusief fairfax, en heb een property waarde van ongeveer 2.985.000. Dus dan heb je zo bijna allesquote:Op maandag 10 november 2008 15:36 schreef OMG het volgende:
Zo, vandaag nog eens wat achievements gehaald en de laatste huizen (op Castle Fairfax na) gekocht, geloof ik. Ik krijg nu in ieder geval iedere keer 11.800+ aan goud. De teller staat nu op ongeveer 450.000, en m'n real estate wealth zo rond de 1.800.000, dus als ik dat kasteel heb, heb ik ook wel The Ruler of Albion achievement.
splitscreen werkt alleen als de tv een degelijk formaat heeft, ik heb vaak genoeg dat ik dan amper iets zie omdat me gedeelte wel heel erg klein is (en dat van me co-op genoot natuurlijk ook) Ik snap wat je bedoelt, maar splitscreen kan ook frustrerend werken.quote:Op maandag 10 november 2008 15:38 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Ja, coop lokaal met z'n tweeën op 1 xbox. Wel leuk, maar het is echt kut dat je niet splitscreen zit maar met z'n tweeën in één beeld. Je kunt daardoor maar een bepaalde afstand van elkaar vandaan zijn dus soms kun je niet verder lopen omdat de ander te ver weg is. Frustrerend. Plus dat je het camerastandpunt niet te wijzigen is, ik zat in een grot met een Gargoyle (hoorde hem) maar doordat je niet omhoog kon kijken kon ik hem niet vinden en stukschieten. Ze hadden er echt splitscreen van moeten maken, dan was het supervet geweest, nu is het hoogstens "geinig".
Tja, ik heb een grote tvquote:Op maandag 10 november 2008 15:43 schreef Rkatier het volgende:
[..]
splitscreen werkt alleen als de tv een degelijk formaat heeft, ik heb vaak genoeg dat ik dan amper iets zie omdat me gedeelte wel heel erg klein is (en dat van me co-op genoot natuurlijk ook) Ik snap wat je bedoelt, maar splitscreen kan ook frustrerend werken.
linker shoulderbutton drukken... die veranderd de camera naar waar je kijkt..quote:Op maandag 10 november 2008 15:38 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Ja, coop lokaal met z'n tweeën op 1 xbox. Wel leuk, maar het is echt kut dat je niet splitscreen zit maar met z'n tweeën in één beeld. Je kunt daardoor maar een bepaalde afstand van elkaar vandaan zijn dus soms kun je niet verder lopen omdat de ander te ver weg is. Frustrerend. Plus dat je het camerastandpunt niet te wijzigen is, ik zat in een grot met een Gargoyle (hoorde hem) maar doordat je niet omhoog kon kijken kon ik hem niet vinden en stukschieten. Ze hadden er echt splitscreen van moeten maken, dan was het supervet geweest, nu is het hoogstens "geinig".
Ja, oké, dan switch je naar andere irritante cameraposities. Het gaat erom dat je niet zelf kan draaien en omhoog/omlaag kan kijken.quote:Op maandag 10 november 2008 16:15 schreef rihago het volgende:
[..]
linker shoulderbutton drukken... die veranderd de camera naar waar je kijkt..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |