abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 5 november 2008 @ 15:44:12 #1
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_62971965
Welkom bij het Fable 2 topic!

Game titel: Fable 2
Developer: Lionhead Studios
Release Date: 24 Oktober in de EU
Publisher: Microsoft Gaming Studios
Genre: Actie RPG
Leeftijdscategorie ESRB: 17+
Modi: Singeplayer, co-op (komt een week later erin) via XBOX LiVE[/b]

Fable 1 was een succesvol spel van de makers van Lionhead Studios, ook bekend van Black and White 1&2 maar ook zitten er mensen bij die verantwoordelijk waren voor de spellen als Dungeon Keeper, magic carpet en theme hospital. En nu is het tijd voor een beter, uitgebreider deel waar Molyneux hopelijk niet te veel beloftes niet waar maakt.

Fable 2 verhaal
Fable 2 speelt zich af 500 jaar na de eerste Fable in een wereld genaamd Albion. De wereld van Albion is zijn helden vergeten. De speler is een van de laatste helden in Albion en het is aan hem om een groep helden weer samen te brengen.

Het verhaal begint wanneer de camera een klein vogeltje volgt dat over het landschap van Albion vliegt. Het vogeltje landt uiteindelijk op een toren en laat daar een poepje vallen. De camera volgt dit poepje totdat het op het hoofd van een 8-jarig kind landt. De hoofdpersoon is geïntroduceerd. [Bron - Wikipedia.nl]

Features (Uitgebreider besproken in het forum: http://community.lionhead.com/forums/thread/2859601.aspx )

Choices, consequences. The innovative gameplay pioneered in the original Fable provided gamers with a never-before-seen level of immersion in a truly interactive world. Fable II expands upon the scope and depth of the Xbox classic by adding incredible new features and creating a wider, more complex kingdom of limitless choices and consequences. Players will have the option to play as a man or woman, get married, have children, and live a life of their own design.

A land far, far away. Revisit the sprawling world of Albion more than 500 years after the events of the original Fable, where you are free to explore the landscape and openly roam the countryside. For the right price every house, hut, dungeon and castle is for sale. Players can witness how the world grows and changes in response to their decisions in incredible and unique ways as they rediscover Albion as if for the first time.

Fight with ease. Fable II pioneers a new combat system designed to allow players to truly master hand weapons such as swords and maces, ranged combat weapons such as cross-bows and guns, and an entirely new magic system. These three disciplines, while very accessible, are also amazingly deep, and allow players to mix combat styles and become everything from master swordsman to skilled ranger to evil magic weilder, utilizing a single button on the Xbox 360 controller.

A hero’s best friend. This groundbreaking addition to the game is integral to the theme of unconditional love in Fable II. The canine companion will act as friend, compass and protector. Players must merely feed their pooch and he will love unconditionally, creating a bond that sets up emotion-filled journeys all throughout this magical world.

Experience the world together. For the first time in the Fable” series, gamers can experience the expansive and immersive world of Fable II with friends, utilizing the new and exciting Dynamic Co-op Mode, bringing the long-awaited multiplayer function to the world of Fable II.

Xbox LIVE Arcade mini-games earn major cash. Carbonated Games has partnered with Lionhead Studios Ltd. to bring an unparalleled experience to gamers through Xbox LIVE Arcade. Gamers can start earning in-game currency for the Fable II world later this year, before the game's release to retail, by downloading and playing exclusive mini-games, which will be available for download on Xbox LIVE Arcade and allow gamers to purchase weapons, armor and more for their hero.

Screenshots

Videos
http://xbox360.ign.com/do(...)o_Albion_092508.html
http://xbox360.ign.com/do(...)InAlbion_100208.html
http://www.gametrailers.com/player/36995.html

Links
Lionhead Studios Fable 2 site
Fable 2 wikipedia engels
Lionhead Fable 2 Forum
FOK!games review van Fable II

Gamertags van FOK!Fable II spelerts
Admiraal_Anaal: Tahie81
Emokid: Bardogan
GilaMonyet: Gilamonyet
Kin238: Woutervn
Merovingian: DudeBart
RedDevil085: RedDevil085
Leonos: Leonos NL
Dj_Day-V: iG x SparkleZ
DJ_: DJerize
Rikketik: RTik
Fipotje: Maarten85
WensMeester: WensMeester
DePemig: Paulster83
rihago: Kerstboom
henkbenzinetank: henkbenzinetank
kleinelievewolff : Wolffje

[ Bericht 0% gewijzigd door Bart op 06-11-2008 16:55:30 ]
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_62972130
quote:
Op woensdag 5 november 2008 15:32 schreef Merovingian het volgende:

[..]

Werkt prima, heb zelf ook gesaved in de 8e arena vlak voordat ik de sterretjes oploop om het level te starten. Ik heb een keer of zes het spel weer uit moeten gaan voordat ik hem had gehaald
Maar het scheelt dus dat je de eerste zeven niet meer opnieuw hoeft te doen. Je start gewoon weer waar je opgeslagen had.
thanks , maar ik had geluk ik had hem precies in 1:50 gedaan

hoe krijg je trouwens makkelijk en snel je prurity omhoog ik heb wel een halo , maar ik wil die achievement hebben ik zit dicht in de buurt maar hij wil gewoon niet veder

ben wel 100% good trouwens
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
  woensdag 5 november 2008 @ 15:51:09 #3
65252 Bart
pi_62972203
quote:
Op woensdag 5 november 2008 15:49 schreef DJ_ het volgende:

[..]

thanks , maar ik had geluk ik had hem precies in 1:50 gedaan

hoe krijg je trouwens makkelijk en snel je prurity omhoog ik heb wel een halo , maar ik wil die achievement hebben ik zit dicht in de buurt maar hij wil gewoon niet veder

ben wel 100% good trouwens
Purity krijg je omhoog door de huur van je huizen en prijzen van je winkels omlaag te halen en door groente te eten.
pi_62972974
quote:
Op woensdag 5 november 2008 15:51 schreef Merovingian het volgende:

[..]

Purity krijg je omhoog door de huur van je huizen en prijzen van je winkels omlaag te halen en door groente te eten.
de huur is allemaal 0% , toch maar meer groente eten dan
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_62973742
dat kistje in die guild hal , is voor DLC trouwens en bonus items

( daar kreeg je ook je chicken suit uit , en foor LE bezitters je halo costuum en zwaard )
pi_62975579
Ik heb nu een vrouw, maar dat wijf zeikt me de oren van het hoofd. Kan ik haar vermoorden, maar alsnog 100% pure worden (veel groente eten enzo)?
  Redactie Games woensdag 5 november 2008 @ 17:32:33 #7
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_62975657
Hoe word je slanker
.....Kennedy
pi_62975725
Groentes eten, en misschien ook wel als je veel vecht
pi_62975999
quote:
Op woensdag 5 november 2008 17:29 schreef Ered het volgende:
Ik heb nu een vrouw, maar dat wijf zeikt me de oren van het hoofd. Kan ik haar vermoorden, maar alsnog 100% pure worden (veel groente eten enzo)?
als je haar kort op inkomsten en een paar maandjes niet langskomt dan zal ze zelf scheiden (mijne pleegde zelfmoord, maar ben nog steeds 100% pure)
pi_62976037
quote:
Op woensdag 5 november 2008 17:32 schreef Wessiej het volgende:
Hoe word je slanker
alleen cellery maakt je slanker, kan je kopen bij produce stalls, de kwaliteit maakt niet gek veel uit, aangezien ze allemaal maar -0.5% fat geven.
pi_62976867
quote:
Op woensdag 5 november 2008 17:46 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

als je haar kort op inkomsten en een paar maandjes niet langskomt dan zal ze zelf scheiden (mijne pleegde zelfmoord, maar ben nog steeds 100% pure)
Mooi, want ik trouwde alleen met haar omdat ik de renown punten nodig had voor een quest. Ben haar nu wel zat geworden.

En over dat slank worden, is er echt niets anders waardoor je dunner wordt? Want zo word je toch wel erg snel dik, ofniet?

Bovendien vraag ik me af of je ergens armor kunt kopen, ben alleen nog maar kleermakers tegengekomen.
pi_62976970
quote:
Op woensdag 5 november 2008 18:26 schreef Ered het volgende:

[..]

Mooi, want ik trouwde alleen met haar omdat ik de renown punten nodig had voor een quest. Ben haar nu wel zat geworden.

En over dat slank worden, is er echt niets anders waardoor je dunner wordt? Want zo word je toch wel erg snel dik, ofniet?

Bovendien vraag ik me af of je ergens armor kunt kopen, ben alleen nog maar kleermakers tegengekomen.
aleen celery zoals al werdt gezegt , daar val je 5% van af
pi_62977161
ik ken de 5e en laatste gargoyle niet vinden in brightwood ( laatste van die map )
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
weet iemand waar de 5e zit ?
  woensdag 5 november 2008 @ 19:04:35 #14
65252 Bart
pi_62977848
quote:
Op woensdag 5 november 2008 18:26 schreef Ered het volgende:

[..]

Hoezo word je snel dik? Je moet gewoon niets eten en drinken waar je dik van wordt.
pi_62978514
heb een goede manier om snel geld te verdienen als je nog geen huizen hebt

koop gewoon ergens een wapenstall of blacksmit op
zodat je 39% korting krijgt , en koop daar vervolgens de duurste wapens die er zijn en zoveel mogelijk .
ga daarna naar de blacksmit in bowerstone en verkoop hier je items weer met winst

zo had ik een wapen gekocht voor 10k , en kon het verkopen voor 22k bij die andere blacksmit =D

erg makkelijk om zo een heleboel huizen en shops te kopen
pi_62981453
quote:
Op woensdag 5 november 2008 11:11 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Damn

HARK!
AN ERROR APPROACHES!

EITHER YOUR REWARD HAS ALREADY BEEN REDEEMED OR A SERVER ERROR HAS OCCURED. PLEASE TRY AGAIN.

Even thuis proberen dus....
Godver thuis krijg ik de volgende foutmelding

Sorry, this page is unavailable.
pi_62981688
Ik zoek nog 1 van deze vier sleutels....

Westcliff - 4 Silver Keys, 5 Gargoyles
1 silver key in the first camp in a building on the left, after crossing the first bridge.
1 silver key can be found in an alcove by the water’s edge. Before you go in to the the ruins, jump down and head back to get out and you’ll see it on the left.
1 silver key in the spiral staircase (at the top of Howling Halls).
1 silver key down by the docks on the right.

Ik weet alleen niet welke ik wel en niet heb
pi_62982923
quote:
Op woensdag 5 november 2008 21:07 schreef charmed_angel het volgende:
Ik zoek nog 1 van deze vier sleutels....

Westcliff - 4 Silver Keys, 5 Gargoyles
1 silver key in the first camp in a building on the left, after crossing the first bridge.
1 silver key can be found in an alcove by the water’s edge. Before you go in to the the ruins, jump down and head back to get out and you’ll see it on the left.
1 silver key in the spiral staircase (at the top of Howling Halls).
1 silver key down by the docks on the right.

Ik weet alleen niet welke ik wel en niet heb
dan lijkt het me handig als je alle vier de plekken afgaat om te kijken of je ze hebt!
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
pi_62982982
@ DJ
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@Charmed-Angel
Nog maar alles aflopen dan ;-)

Heb ze er 50 binnen trouwens. Ik mis er één in bloodstone, maar er is er ergens één te veel!
SPOILER
Nu nog sparen voor die 2,5m achievement.
pi_62983085
Ik heb net de 2,5 achievement binnen.

Nu die sleutel nog. Ik weet bijna zeker dat ik deze mis

Maar ik weet niet meer waar het is
pi_62983440
quote:
Op woensdag 5 november 2008 21:41 schreef charmed_angel het volgende:
Maar ik weet niet meer waar het is
Volgens mij mis je deze dan
SPOILER
pi_62983604
quote:
Op woensdag 5 november 2008 21:38 schreef Reintji het volgende:
@ DJ
SPOILER
@Charmed-Angel
Nog maar alles aflopen dan ;-)

Heb ze er 50 binnen trouwens. Ik mis er één in bloodstone, maar er is er ergens één te veel!
SPOILER
Nu nog sparen voor die 2,5m achievement.

thanks
SPOILER
pi_62984269
Foutje, bedankt

[ Bericht 92% gewijzigd door Reintji op 06-11-2008 09:21:03 ]
pi_62984343
Wellicht handig om een pooltje te maken voor die verrekte Hero Dolls? En kun je nog mensen offeren in de Temple of Shadows na het einde?
SPOILER
  woensdag 5 november 2008 @ 22:48:57 #25
145090 HenkBenzinetank
Toegevoegde waarde
pi_62985573
ik speel het te weinig, tijdgebrek. maar het is wel leuk

(en makkelijk)
  donderdag 6 november 2008 @ 08:50:29 #26
65252 Bart
pi_62990558
Je moet de mainquest uitgespeeld hebben voordat je Fairfax kan kopen voor 1.000.000 goud.
pi_62991091
quote:
Op woensdag 5 november 2008 22:48 schreef HenkBenzinetank het volgende:

(en makkelijk)
Inderdaad, ik ben nog geen een keer doodgegaan
pi_62992330
Pff, just my luck, Xbox loopt vast tijdens het saven en nu doet m'n savegame het niet meer. Nou was ik nog niet zo ver, maar ik heb echt geen zin om overnieuw te beginnen.
  donderdag 6 november 2008 @ 10:34:33 #29
65252 Bart
pi_62992684
quote:
Op donderdag 6 november 2008 10:17 schreef Jessah het volgende:
Pff, just my luck, Xbox loopt vast tijdens het saven en nu doet m'n savegame het niet meer. Nou was ik nog niet zo ver, maar ik heb echt geen zin om overnieuw te beginnen.
Oei, das zuur
pi_62993885
Godver! Loop net in die eerste stad nadat je de bandieten hebt verslagen. Loop een carvan in en een bard loopt me achterna. Kom ik die carvan niet meer uit .
Bard wil niet opzij. Heb hem perongeluk dood geschoten, maar ik wil goed zijn. Maar weer opnieuw beginnen. Godver
Xbox Live: koenpijl
  donderdag 6 november 2008 @ 11:28:34 #31
65252 Bart
pi_62994149
Ik had een keer in een huis de wastafel vervangen door een duurdere. Zit ik opeens vast in die wastafel
Kon geen kant meer op, moest ook opnieuw opstarten...
pi_62994635
quote:
Op donderdag 6 november 2008 09:20 schreef Ered het volgende:

[..]

Inderdaad, ik ben nog geen een keer doodgegaan
dood gaan is iderdaad moeilijk , ben zelf 5 keer dood gegaan ( had wel res flesjes ) maar dat is altijd nog geweest omdat ik gewoon zit te slapen en niet op mn hp bar let

heeft iemand trouwens tips om die gargoyle in fairfax gardens neer te schieten die daar hoog boven de poort zit ? , ik heb er wel 50 keer op geschoten maar hij wil gewoon niet kapot
  donderdag 6 november 2008 @ 11:48:08 #33
65252 Bart
pi_62994785
quote:
Op donderdag 6 november 2008 11:43 schreef DJ_ het volgende:

[..]

dood gaan is iderdaad moeilijk , ben zelf 5 keer dood gegaan ( had wel res flesjes ) maar dat is altijd nog geweest omdat ik gewoon zit te slapen en niet op mn hp bar let

heeft iemand trouwens tips om die gargoyle in fairfax gardens neer te schieten die daar hoog boven de poort zit ? , ik heb er wel 50 keer op geschoten maar hij wil gewoon niet kapot
Rifle nemen met groot bereik (geen blunderbuss), en zo dichtbij gaan staan dat je er nog net op kan mikken als je maximaal omhoog richt.
pi_62994881
Weet je wat ik niet snap, wat heb je aan de reward van die gargs als je heel et spel al heb uitgespeelt....
Hadden ze die ene garg niet ergens anders kunnen stoppen zodat je tijdens de main quest er nog wat aan hebt.
OF zou er een addon uitkomen
pi_62996101
quote:
Op donderdag 6 november 2008 11:50 schreef Fipotje het volgende:
Weet je wat ik niet snap, wat heb je aan de reward van die gargs als je heel et spel al heb uitgespeelt....
Hadden ze die ene garg niet ergens anders kunnen stoppen zodat je tijdens de main quest er nog wat aan hebt.
OF zou er een addon uitkomen
tja , ik gebruik zowiezo die hele reward niet .
ik gebruik die legendary katana ( daichi )
maar ach ik vind het gewoon leuk dingen te hebben in een rpg , met FF7 , FF8 , FF9 , FF10 , FFx-2
moest ik ook altijd alles hebben , alles verslagen hebben , en max level , veel gold enz enz

heb zo'n 160 uur zitten in mijn ff10 save file
pi_62997093
ff een tvptje...
In de ban van de mods.
pi_63003714
mm vreemd , ik heb echt overal huizen en shops gekocht ( naar mijn weten allemaal op 2 blacksmith's na ) , en heb 4 mill gold , maar toch heb ik de 2,5 mill achievement niet .
je hebt zeker persee castle fairfax daar voor nodig
pi_63003767
Je bezit moet 2,5 miljoen zijn. Niet je geld.

Start --> Logboek --> stats en dan naar beneden scrollen

[ Bericht 45% gewijzigd door #ANONIEM op 06-11-2008 16:22:16 ]
  donderdag 6 november 2008 @ 16:23:52 #39
65252 Bart
pi_63003845
quote:
Op donderdag 6 november 2008 16:19 schreef DJ_ het volgende:
mm vreemd , ik heb echt overal huizen en shops gekocht ( naar mijn weten allemaal op 2 blacksmith's na ) , en heb 4 mill gold , maar toch heb ik de 2,5 mill achievement niet .
je hebt zeker persee castle fairfax daar voor nodig
Ik had zo'n beetje alles in bezit behalve Fairfax, en had die achievement ook niet. Nadat ik Fairfax had gekocht kreeg ik hem pas. Ik zal eens kijken hoeveel mijn totale bezittingen zijn als ik thuis kom.
pi_63004000
Fairfax heb je inderdaad nodig anders red je het niet
pi_63004685
Mag ik ook in de lijst met gamertags in de startpost?

Senks!
pi_63004770
quote:
Op donderdag 6 november 2008 16:28 schreef charmed_angel het volgende:
Fairfax heb je inderdaad nodig anders red je het niet
jep , ik zit op 1.6 mill
  donderdag 6 november 2008 @ 16:56:06 #43
65252 Bart
pi_63004805
quote:
Op donderdag 6 november 2008 16:52 schreef kleinelievewolff het volgende:
Mag ik ook in de lijst met gamertags in de startpost?

Senks!
Done.
quote:
Op donderdag 6 november 2008 16:54 schreef DJ_ het volgende:

[..]

jep , ik zit op 1.6 mill
Ja zoiets had ik ook dacht ik...
pi_63005056
ik haat mijn vrouw , ik denk ik neem haar mee naar bowerlake boven op de berg ( waar de cullis gate zit naar de hero cave ) en ga bij zons ondergang een liedje voor dr spelen om die perfect date achievement te halen .

maar ze vind het blijkbaar niet goeg genoeg de hoer
pi_63005147
Ik heb van de week de main quest uitgespeeld, maar heb niet gekozen voor mijn doggy. Kan ik nu wel alle sleutels vinden of moet ik echt zelf elke vierkante cm afspeuren en achter elke boom en struik gaan kijken?
  donderdag 6 november 2008 @ 17:13:30 #46
65252 Bart
pi_63005247
quote:
Op donderdag 6 november 2008 17:10 schreef kleinelievewolff het volgende:
Ik heb van de week de main quest uitgespeeld, maar heb niet gekozen voor mijn doggy. Kan ik nu wel alle sleutels vinden of moet ik echt zelf elke vierkante cm afspeuren en achter elke boom en struik gaan kijken?
Je kan niet alle sleutels vinden aangezien er een paar begraven liggen die je dus niet kan vinden zonder hond. Of je moet die sleutels net allemaal al opgegraven hebben, dan hoef je inderdaad alleen maar achter elke boom te kijken.
pi_63006634
Hoe kan je die Gargoyles vinden? EN hoe zien ze eruit?
  donderdag 6 november 2008 @ 18:49:23 #48
65252 Bart
pi_63007566
quote:
Op donderdag 6 november 2008 18:11 schreef koen_pijl het volgende:
Hoe kan je die Gargoyles vinden? EN hoe zien ze eruit?
Je kan ze zien door hun schitterende ogen. Je kan ze horen door hun gescheld en gehoon met Schots accent. En als je echt wil weten hoe ze eruit zien, loop dan naar de
SPOILER
Even goed rondkijken daar.
pi_63008153
Ik zie hem maar kan hem niet selecteren/ er op schieten.

Als ik ga scheiden, wordt ik dan evil? Heb twee voruwen die me kaal plukken
  donderdag 6 november 2008 @ 19:13:57 #50
56633 JimmyJames
Unspeakable powers
pi_63008254
Ff een vraag stellen die vast al ontelbare keren is gesteld: is een xbox 360 zonder HD-Tv nog goed te doen?
Please Move The Deer Crossing Sign
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')