thanksquote:Op woensdag 5 november 2008 15:32 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Werkt prima, heb zelf ook gesaved in de 8e arena vlak voordat ik de sterretjes oploop om het level te starten. Ik heb een keer of zes het spel weer uit moeten gaan voordat ik hem had gehaald
Maar het scheelt dus dat je de eerste zeven niet meer opnieuw hoeft te doen. Je start gewoon weer waar je opgeslagen had.
Purity krijg je omhoog door de huur van je huizen en prijzen van je winkels omlaag te halen en door groente te eten.quote:Op woensdag 5 november 2008 15:49 schreef DJ_ het volgende:
[..]
thanks, maar ik had geluk ik had hem precies in 1:50 gedaan
![]()
hoe krijg je trouwens makkelijk en snel je prurity omhoog ik heb wel een halo , maar ik wil die achievement hebben ik zit dicht in de buurt maar hij wil gewoon niet veder
ben wel 100% good trouwens
de huur is allemaal 0% , toch maar meer groente eten danquote:Op woensdag 5 november 2008 15:51 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Purity krijg je omhoog door de huur van je huizen en prijzen van je winkels omlaag te halen en door groente te eten.
als je haar kort op inkomsten en een paar maandjes niet langskomt dan zal ze zelf scheidenquote:Op woensdag 5 november 2008 17:29 schreef Ered het volgende:
Ik heb nu een vrouw, maar dat wijf zeikt me de oren van het hoofd. Kan ik haar vermoorden, maar alsnog 100% pure worden (veel groente eten enzo)?
alleen cellery maakt je slanker, kan je kopen bij produce stalls, de kwaliteit maakt niet gek veel uit, aangezien ze allemaal maar -0.5% fat geven.quote:
Mooi, want ik trouwde alleen met haar omdat ik de renown punten nodig had voor een quest. Ben haar nu wel zat geworden.quote:Op woensdag 5 november 2008 17:46 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
als je haar kort op inkomsten en een paar maandjes niet langskomt dan zal ze zelf scheiden(mijne pleegde zelfmoord, maar ben nog steeds 100% pure)
aleen celery zoals al werdt gezegt , daar val je 5% van afquote:Op woensdag 5 november 2008 18:26 schreef Ered het volgende:
[..]
Mooi, want ik trouwde alleen met haar omdat ik de renown punten nodig had voor een quest. Ben haar nu wel zat geworden.
En over dat slank worden, is er echt niets anders waardoor je dunner wordt? Want zo word je toch wel erg snel dik, ofniet?
Bovendien vraag ik me af of je ergens armor kunt kopen, ben alleen nog maar kleermakers tegengekomen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.weet iemand waar de 5e zit ?
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
Hoezo word je snel dik? Je moet gewoon niets eten en drinken waar je dik van wordt.quote:Op woensdag 5 november 2008 18:26 schreef Ered het volgende:
[..]
Mooi, want ik trouwde alleen met haar omdat ik de renown punten nodig had voor een quest. Ben haar nu wel zat geworden.
En over dat slank worden, is er echt niets anders waardoor je dunner wordt? Want zo word je toch wel erg snel dik, ofniet?
Bovendien vraag ik me af of je ergens armor kunt kopen, ben alleen nog maar kleermakers tegengekomen.
Godver thuis krijg ik de volgende foutmeldingquote:Op woensdag 5 november 2008 11:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Damn
HARK!
AN ERROR APPROACHES!
EITHER YOUR REWARD HAS ALREADY BEEN REDEEMED OR A SERVER ERROR HAS OCCURED. PLEASE TRY AGAIN.
Even thuis proberen dus....
quote:Op woensdag 5 november 2008 21:07 schreef charmed_angel het volgende:
Ik zoek nog 1 van deze vier sleutels....
Westcliff - 4 Silver Keys, 5 Gargoyles
1 silver key in the first camp in a building on the left, after crossing the first bridge.
1 silver key can be found in an alcove by the water’s edge. Before you go in to the the ruins, jump down and head back to get out and you’ll see it on the left.
1 silver key in the spiral staircase (at the top of Howling Halls).
1 silver key down by the docks on the right.
Ik weet alleen niet welke ik wel en niet heb
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Charmed-Angel
Nog maar alles aflopen dan ;-)
Heb ze er 50 binnen trouwens. Ik mis er één in bloodstone, maar er is er ergens één te veel!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu nog sparen voor die 2,5m achievement.
Volgens mij mis je deze danquote:Op woensdag 5 november 2008 21:41 schreef charmed_angel het volgende:
Maar ik weet niet meer waar het is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 5 november 2008 21:38 schreef Reintji het volgende:
@ DJSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Charmed-Angel
Nog maar alles aflopen dan ;-)
Heb ze er 50 binnen trouwens. Ik mis er één in bloodstone, maar er is er ergens één te veel!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu nog sparen voor die 2,5m achievement.
thanks
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X![]()
Wellicht handig om een pooltje te maken voor die verrekte Hero Dolls? En kun je nog mensen offeren in de Temple of Shadows na het einde?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je moet de mainquest uitgespeeld hebben voordat je Fairfax kan kopen voor 1.000.000 goud.I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.![]()
Pff, just my luck, Xbox loopt vast tijdens het saven en nu doet m'n savegame het niet meer. Nou was ik nog niet zo ver, maar ik heb echt geen zin om overnieuw te beginnen.![]()
![]()
Oei, das zuurquote:Op donderdag 6 november 2008 10:17 schreef Jessah het volgende:
Pff, just my luck, Xbox loopt vast tijdens het saven en nu doet m'n savegame het niet meer. Nou was ik nog niet zo ver, maar ik heb echt geen zin om overnieuw te beginnen.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Godver! Loop net in die eerste stad nadat je de bandieten hebt verslagen. Loop een carvan in en een bard loopt me achterna. Kom ik die carvan niet meer uit.
Bard wil niet opzij. Heb hem perongeluk dood geschoten, maar ik wil goed zijn. Maar weer opnieuw beginnen. GodverXbox Live: koenpijl![]()
Ik had een keer in een huis de wastafel vervangen door een duurdere. Zit ik opeens vast in die wastafel
Kon geen kant meer op, moest ook opnieuw opstarten...I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
dood gaan is iderdaad moeilijkquote:Op donderdag 6 november 2008 09:20 schreef Ered het volgende:
[..]
Inderdaad, ik ben nog geen een keer doodgegaan
, ben zelf 5 keer dood gegaan ( had wel res flesjes ) maar dat is altijd nog geweest omdat ik gewoon zit te slapen en niet op mn hp bar let
![]()
heeft iemand trouwens tips om die gargoyle in fairfax gardens neer te schieten die daar hoog boven de poort zit ? , ik heb er wel 50 keer op geschoten maar hij wil gewoon niet kapot
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X![]()
Rifle nemen met groot bereik (geen blunderbuss), en zo dichtbij gaan staan dat je er nog net op kan mikken als je maximaal omhoog richt.quote:Op donderdag 6 november 2008 11:43 schreef DJ_ het volgende:
[..]
dood gaan is iderdaad moeilijk, ben zelf 5 keer dood gegaan ( had wel res flesjes ) maar dat is altijd nog geweest omdat ik gewoon zit te slapen en niet op mn hp bar let
![]()
heeft iemand trouwens tips om die gargoyle in fairfax gardens neer te schieten die daar hoog boven de poort zit ? , ik heb er wel 50 keer op geschoten maar hij wil gewoon niet kapotI have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Weet je wat ik niet snap, wat heb je aan de reward van die gargs als je heel et spel al heb uitgespeelt....
Hadden ze die ene garg niet ergens anders kunnen stoppen zodat je tijdens de main quest er nog wat aan hebt.
OF zou er een addon uitkomen![]()
![]()
tja , ik gebruik zowiezo die hele reward niet .quote:Op donderdag 6 november 2008 11:50 schreef Fipotje het volgende:
Weet je wat ik niet snap, wat heb je aan de reward van die gargs als je heel et spel al heb uitgespeelt....
Hadden ze die ene garg niet ergens anders kunnen stoppen zodat je tijdens de main quest er nog wat aan hebt.
OF zou er een addon uitkomen
ik gebruik die legendary katana ( daichi )
maar ach ik vind het gewoon leuk dingen te hebben in een rpg , met FF7 , FF8 , FF9 , FF10 , FFx-2
moest ik ook altijd alles hebben , alles verslagen hebben , en max level , veel gold enz enz
heb zo'n 160 uur zitten in mijn ff10 save file
mm vreemd , ik heb echt overal huizen en shops gekocht ( naar mijn weten allemaal op 2 blacksmith's na ) , en heb 4 mill gold , maar toch heb ik de 2,5 mill achievement niet .
je hebt zeker persee castle fairfax daar voor nodig
Je bezit moet 2,5 miljoen zijn. Niet je geld.
Start --> Logboek --> stats en dan naar beneden scrollen
[ Bericht 45% gewijzigd door #ANONIEM op 06-11-2008 16:22:16 ]![]()
Ik had zo'n beetje alles in bezit behalve Fairfax, en had die achievement ook niet. Nadat ik Fairfax had gekocht kreeg ik hem pas. Ik zal eens kijken hoeveel mijn totale bezittingen zijn als ik thuis kom.quote:Op donderdag 6 november 2008 16:19 schreef DJ_ het volgende:
mm vreemd , ik heb echt overal huizen en shops gekocht ( naar mijn weten allemaal op 2 blacksmith's na ) , en heb 4 mill gold , maar toch heb ik de 2,5 mill achievement niet .
je hebt zeker persee castle fairfax daar voor nodigI have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
jep , ik zit op 1.6 millquote:Op donderdag 6 november 2008 16:28 schreef charmed_angel het volgende:
Fairfax heb je inderdaad nodig anders red je het niet
Done.quote:Op donderdag 6 november 2008 16:52 schreef kleinelievewolff het volgende:
Mag ik ook in de lijst met gamertags in de startpost?
kleinelievewolff : Wolffje
Senks!Ja zoiets had ik ook dacht ik...quote:I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
ik haat mijn vrouw , ik denk ik neem haar mee naar bowerlake boven op de berg ( waar de cullis gate zit naar de hero cave ) en ga bij zons ondergang een liedje voor dr spelen om die perfect date achievement te halen .
maar ze vind het blijkbaar niet goeg genoeg de hoer
Ik heb van de week de main quest uitgespeeld, maar heb niet gekozen voor mijn doggy. Kan ik nu wel alle sleutels vinden of moet ik echt zelf elke vierkante cm afspeuren en achter elke boom en struik gaan kijken?![]()
Je kan niet alle sleutels vinden aangezien er een paar begraven liggen die je dus niet kan vinden zonder hond. Of je moet die sleutels net allemaal al opgegraven hebben, dan hoef je inderdaad alleen maar achter elke boom te kijken.quote:Op donderdag 6 november 2008 17:10 schreef kleinelievewolff het volgende:
Ik heb van de week de main quest uitgespeeld, maar heb niet gekozen voor mijn doggy. Kan ik nu wel alle sleutels vinden of moet ik echt zelf elke vierkante cm afspeuren en achter elke boom en struik gaan kijken?I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Je kan ze zien door hun schitterende ogen. Je kan ze horen door hun gescheld en gehoon met Schots accent. En als je echt wil weten hoe ze eruit zien, loop dan naar dequote:Op donderdag 6 november 2008 18:11 schreef koen_pijl het volgende:
Hoe kan je die Gargoyles vinden? EN hoe zien ze eruit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Even goed rondkijken daar.I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Ik zie hem maar kan hem niet selecteren/ er op schieten.
Als ik ga scheiden, wordt ik dan evil? Heb twee voruwen die me kaal plukken
Xbox Live: koenpijl
Forum Opties Forumhop: Hop naar: