ga een vechtsport doen.. word je lenigquote:Op woensdag 5 november 2008 14:32 schreef tard het volgende:
Hoe is dit ooit normaal te doen, normaal gooi ik altijd mn rechter been over m'n zadel heen, maar op deze manier kan dat niet aangezien ik met m'n rechterhand de krat bier op het achterrekje vasthoud.
dan moet ik op een of andere rare manier mn been over de stang krijgen zonder dat die over het achterrekje heenkomt...
klacht: had ik maar een omafiets
quote:Op woensdag 5 november 2008 14:35 schreef Tja..1986 het volgende:
wat dacht je ervan om het kratje eerst gewoon normaal vast te houden in 1 hand, opstappen en hem dan achterop zetten.
quote:Op woensdag 5 november 2008 14:35 schreef LasTeR het volgende:
Je houdt het kratje vast, voet over zadel heen, en dan kratje achterop zetten.
quote:Op woensdag 5 november 2008 14:35 schreef LasTeR het volgende:
Dat dus.quote:Op woensdag 5 november 2008 14:36 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Zet het krat op je stuur en niet op de bagagedrager.
dat dusquote:Op woensdag 5 november 2008 14:34 schreef Hoogstaande het volgende:
Onterechte klacht
Creeer wat lenigheid of stap gewoon eerst op de fiets om daarna je kratje op te pakken
Luie aap
Anders quote je mij twee keer.quote:
quote:Op woensdag 5 november 2008 14:39 schreef MarMar het volgende:
Sjees, zelfs mij lukt dat en ik ben toch echt geen heer!
Slappe hap hoor!
Kratje ff op de stang, 1 hand gebruiken om em ff op de plaats te houden, dan been over bagagedrager slingeren, kan je gaan zitten en kratje in gewenste positie (op stuur of op bagagedrager, wat je maar handiger vindt) zetten en fietsen maar...
Als je dat niet kan ben je een mietje!
Bier uit blik.quote:Op woensdag 5 november 2008 14:38 schreef Irritatie100 het volgende:
Je kan ook gewoon een sixpack kopen
Wie koop er nou 6 bier, is toch veel te weinig.quote:Op woensdag 5 november 2008 14:38 schreef Irritatie100 het volgende:
Je kan ook gewoon een sixpack kopen
Hangt er van af.quote:Op woensdag 5 november 2008 14:48 schreef Sparqq het volgende:
[..]
Wie koop er nou 6 bier, is toch veel te weinig.
4 sixpacks dan, evenveel als een kratjequote:Op woensdag 5 november 2008 14:48 schreef Sparqq het volgende:
[..]
Wie koop er nou 6 bier, is toch veel te weinig.
quote:Op woensdag 5 november 2008 14:34 schreef Hoogstaande het volgende:
Onterechte klacht
Creeer wat lenigheid of stap gewoon eerst op de fiets om daarna je kratje op te pakken
Luie aap
TS is duidelijk nog niet klaar voor een MANNEN-fiets.quote:Op woensdag 5 november 2008 14:32 schreef tard het volgende:
Hoe is dit ooit normaal te doen, normaal gooi ik altijd mn rechter been over m'n zadel heen, maar op deze manier kan dat niet aangezien ik met m'n rechterhand de krat bier op het achterrekje vasthoud.
dan moet ik op een of andere rare manier mn been over de stang krijgen zonder dat die over het achterrekje heenkomt...
Als je het niet voor elkaar krijgt om een krat bier mee te nemen op je fiets verdien je ook geen enkele slok van dat spul.quote:Op woensdag 5 november 2008 14:53 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
4 sixpacks dan, evenveel als een kratje
En als je een plastic tas meeneemt veel makkelijker te vervoeren
Dat is waar, maar geen bier in huis hebben voor je vrienden is ook weer zoietsquote:Op woensdag 5 november 2008 14:58 schreef McFearless het volgende:
[..]
Als je het niet voor elkaar krijgt om een krat bier mee te nemen op je fiets verdien je ook geen enkele slok van dat spul.
Je bel een vriend op die je effe helpt een paar kratten te halen en het probleem is verdwenen.quote:Op woensdag 5 november 2008 15:00 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Dat is waar, maar geen bier in huis hebben voor je vrienden is ook weer zoiets
re-tardquote:Op woensdag 5 november 2008 14:32 schreef tard het volgende:
Dan is je bier bij thuiskomst ook nog minder geschud, ideaal.quote:Op woensdag 5 november 2008 14:37 schreef luciferhout het volgende:
Mij lukte het de eerste keer meteen en ik heb nog wel en fiets met achtervering
Ranja bij de makro zit in kratten. Paniek!quote:Op woensdag 5 november 2008 15:07 schreef Manneke_Pils het volgende:
Drink ranja ofzo als je niet weet hoe je er mee om moet gaan..
Geweldigquote:Op woensdag 5 november 2008 16:36 schreef kraakhelder het volgende:
Tard lag zaterdag voor zn huis in de bosjes te kotsen, valt in de keuken in slaap.. En heeft nu alweer een krat bier?
hardleers hoarr..:')
Oh noes. Water is zijn laatste redmiddel dan..quote:Op woensdag 5 november 2008 16:26 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Ranja bij de makro zit in kratten. Paniek!
Precies! Het zorgt er alleen maar voor dat je in de tuin zittend achterlijke plannen krijgt met stoeptegels!quote:
quote:Op woensdag 5 november 2008 17:29 schreef JanusAnus het volgende:
[..]
Precies! Het zorgt er alleen maar voor dat je in de tuin zittend achterlijke plannen krijgt met stoeptegels!
__O__quote:Op woensdag 5 november 2008 17:42 schreef thewhiteguy het volgende:
Ik haal altijd 2 trays halve liters en die gooi ik dan gewoon tussen me benen op me scooter \0/
Bier uit blikken is ook niet viezer ofzoquote:Op woensdag 5 november 2008 15:01 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
Ik zag laatst een paar sukkels lopen met een (of 2, ben ik vergeten) kratten AH pils, terwijl dat duurder is dan 50 cl-blikken.
In veel landen is bier uit fles inferieur ten opzichte van bier uit blik. 'T is maar wat je gewend bent.quote:Op woensdag 5 november 2008 18:24 schreef JanusAnus het volgende:
[..]
Bier uit blikken is ook niet viezer ofzo
Ik had een fiets waar een kratje bier op het stuur kon balanceren. Toch hield ik het kratje voor de zekerheid mar vastquote:Op woensdag 5 november 2008 14:36 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Zet het krat op je stuur en niet op de bagagedrager.
iddquote:Op woensdag 5 november 2008 14:35 schreef LasTeR het volgende:
quote:Op woensdag 5 november 2008 20:23 schreef XDo het volgende:
Mannenfiets schrijf je.
MANNENfiets -> STANG!
Antwoord op je topic -> krat bier tussen je benen op de stang!
Dan draai je alleen maar bochtjesquote:Op zondag 29 november 2009 14:44 schreef McGilles het volgende:
Mensen die niet even dat kratje gewoon kunnen vasthouden ipv op de bagagedrager......
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |