quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:19 schreef IQM het volgende:
Wat Breath betreft is op haar 'geilen' een groot woord.Breath is namelijk meer dan een (naakt)foto. Ze is ook nog een mens van vlees en bloed, weet je.
Ik geil niet op haar.
quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:44 schreef remlof het volgende:
Er is bijna geen topicreeks waar zoveel bans vallen als in deze en dat is niet iets om trots op te zijn.
quote:
quote:Op woensdag 5 november 2008 12:35 schreef De_Ananas het volgende:
Kale_misty wat vind jij van de gieter?
Ze hebben kanker?quote:Op woensdag 5 november 2008 12:43 schreef IQM het volgende:
[..]
Ze zijn beiden vrouw.Denk ik dan maar.
Ehm geen ideequote:Op woensdag 5 november 2008 12:51 schreef NoelGallagher het volgende:
Ja, ik weet niet hoelaat ik in A'dam ben. Jordy, hoelaat pakken jullie de trein vanuit Zwollywood?
quote:Op woensdag 5 november 2008 12:52 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ehm geen idee
Waar/wanneer/hoelaat is de meet?
Oh, mja k weet niet. Volgens mij wilde Jos eerst een tussenstop maken bij Timeless @ Zwollequote:
Ja die meet is savonds pas. Smiddags half 1 zou ik ff naar zwollequote:Op woensdag 5 november 2008 12:56 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Oh, mja k weet niet. Volgens mij wilde Jos eerst een tussenstop maken bij Timeless @ Zwolle
Eerst naar Snackbar Emmanuelquote:Op woensdag 5 november 2008 12:41 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
jij mag er best om 6/7uur al zijn hoor, gaan wij eerst even naar een kroeg die dan al wel open is ok???
Mag ik ook gelijk mee naar Zwollequote:Op woensdag 5 november 2008 12:56 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ja die meet is savonds pas. Smiddags half 1 zou ik ff naar zwolleEn dan rond 5/6 uur naar mokum
Oke, geef binnenkort dan ff je nummer ofzo. Want ik stap op bij Amersfoortquote:Op woensdag 5 november 2008 12:56 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ja die meet is savonds pas. Smiddags half 1 zou ik ff naar zwolleEn dan rond 5/6 uur naar mokum
quote:Op woensdag 5 november 2008 12:56 schreef afcajos het volgende:
[..]
Haha kankerfalerquote:Op woensdag 5 november 2008 12:58 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Oke, geef binnenkort dan ff je nummer ofzo. Want ik stap op bij Amersfoort
Niet gejosseld btw, want ik werd geholpen door een andere
quote:Op woensdag 5 november 2008 12:58 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Oke, geef binnenkort dan ff je nummer ofzo. Want ik stap op bij Amersfoort
Niet gejosseld btw, want ik werd geholpen door een andere
De meet is vrijdagquote:Op woensdag 5 november 2008 12:58 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
tsja... als het slecht is moet ik zondag om 0600 werken, maar kom wel ff een paar pilsies trekken met jullie!
DUH! we komen samen lam aan op de meetquote:Op woensdag 5 november 2008 12:57 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Mag ik ook gelijk mee naar Zwolle
Even denken... nee.quote:Op woensdag 5 november 2008 12:52 schreef boem-dikkie het volgende:
Doe eens opbokken met die verkiezings boelpoep.
oke is bestquote:Op woensdag 5 november 2008 12:58 schreef dagdag het volgende:
nou we gaan het helemaal anders doen ik organiseer de meet
waar wil jij heenquote:
Nice 14.gifquote:Op woensdag 5 november 2008 13:00 schreef afcajos het volgende:
[..]
DUH! we komen samen lam aan op de meet
doe maar zeewoldequote:
quote:Op woensdag 5 november 2008 12:59 schreef afcajos het volgende:
[..]
De meet is vrijdagdus.... kun je hele zaterdag maffen
ok bel me evenquote:
is goed kom je meetquote:
quote:Op woensdag 5 november 2008 13:00 schreef afcajos het volgende:
[..]
DUH! we komen samen lam aan op de meet
18quote:Op woensdag 5 november 2008 13:03 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
oh echt...kom ik daar aan staan er zo'n 10 gasten van rond de 20 zwaar lam chickies te hosselen en te schreeuwen en stoer te doen in mijn mokum.....
Geen idee, ik negeer zijn posts meestal.quote:Op woensdag 5 november 2008 13:03 schreef afcajos het volgende:
Voert dagdag hier nou een conversatie met zichzelf ?
schatquote:
EINZ~~!~!~`quote:Op woensdag 5 november 2008 13:05 schreef De_Ananas het volgende:
IK BEN MÊNNUS STOER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Vrij.quote:Op woensdag 5 november 2008 13:04 schreef Elmostyle het volgende:
holla, lang leve waardeloze lessen zodat je op FOK! kan zitten
haha jepquote:Op woensdag 5 november 2008 13:03 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
oh echt...kom ik daar aan staan er zo'n 10 gasten van rond de 20 zwaar lam chickies te hosselen en te schreeuwen en stoer te doen in mijn mokum.....
quote:
broekiequote:
quote:Op woensdag 5 november 2008 13:07 schreef afcajos het volgende:
[..]
haha jepMaar ik maak graag ff wat tijd voor je vrij opperbaas
Dat was toen k 16 wasquote:Op woensdag 5 november 2008 13:07 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
* Kali-Mist1 krijgt visioenen van zuipschuren in boerendorpen
Moet je bob'en ehquote:Op woensdag 5 november 2008 13:08 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
broekie
Misschien krijg ik de auto van m'n moeder mee, dan kunnen jij, jos en dagdag meerijden
Voel je je dan te goedquote:Op woensdag 5 november 2008 13:08 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
ik ga zeker eerst een paar keer onopvallend langslopen, als jullie echt als een stel mongolen in die kroeg staan te jostie-en, ben ik weg!!!!![]()
![]()
quote:Op woensdag 5 november 2008 13:08 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
broekie
Misschien krijg ik de auto van m'n moeder mee, dan kunnen jij, jos en dagdag meerijden
Ik bob nooitquote:Op woensdag 5 november 2008 13:09 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Dat was toen k 16 was
[..]
Moet je bob'en eh!
quote:
Nah ik stap niet bij iemand in de auto die gedronken heeftquote:Op woensdag 5 november 2008 13:10 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik bob nooitGaat altijd goed. Als ik knetter ben, rij ik ook gewoon en dat gaat super.
Dat gaat m wordenquote:Op woensdag 5 november 2008 13:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ben aan het kijken voor een fiets
hahaquote:Op woensdag 5 november 2008 13:08 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
ik ga zeker eerst een paar keer onopvallend langslopen, als jullie echt als een stel mongolen in die kroeg staan te jostie-en, ben ik weg!!!!![]()
![]()
kantoorklerk jitzzzzee!!!!quote:
Op de fiets naar de meetquote:
Ja, die uren hebben we dan in Zwolle al gehadquote:Op woensdag 5 november 2008 13:12 schreef afcajos het volgende:
[..]
hahahet is niet dat ik een complete retard ben hoor ( van de rest weet ik het niet
) maar waarschijnlijk is het eerst een aantal uren rustig bier drinken aan de bar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In Nomine Patris, Et Filii, Et Spiritus Sancti.
Precies, je hebt toch 4 wielen. Je kan dus niet omvallenquote:Op woensdag 5 november 2008 13:10 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik bob nooitGaat altijd goed. Als ik knetter ben, rij ik ook gewoon en dat gaat super.
Op die foto die je net liet zien zag ik toch echt wat andersquote:Op woensdag 5 november 2008 13:12 schreef afcajos het volgende:
[..]
hahahet is niet dat ik een complete retard ben hoor ( van de rest weet ik het niet
) maar waarschijnlijk is het eerst een aantal uren rustig bier drinken aan de bar
Nu gaat iedereen letten op de man die onopvallend langs looptquote:Op woensdag 5 november 2008 13:08 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
![]()
Daar gaat je bazen status.quote:Op woensdag 5 november 2008 13:14 schreef afcajos het volgende:
Hoe vertel ik dit eigenlijk aan mn homies,. ik ben vrijdag in amsterdam, een paar vrienden van een forum ontmoeten !
Het zal je verbazen...quote:Op woensdag 5 november 2008 13:13 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Precies, je hebt toch 4 wielen. Je kan dus niet omvallen
Bwehehe.quote:Op woensdag 5 november 2008 13:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nu gaat iedereen letten op de man die onopvallend langs loopt
quote:Op woensdag 5 november 2008 13:12 schreef afcajos het volgende:
[..]
Gast, wtf denk je van ons?quote:Op woensdag 5 november 2008 13:16 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
dan ben ik je man![]()
luister ben zelf ook 20 geweest (ja echt....!) dus ik weet hoe het er aan toe gaat, ik ben heel eerlijk als ik zeg dat ik geen zin heb in te lamme gasten die zodra ze er achter komen dat ik er ben aan mij gaan hangen en lopen zingen en dan meteen 3 bier over mij heen krijg etc!!!!
ik ga ervan uit dat er nog enig fatosen in jullie schuilt.....
OH FUCK WHO AM I KIDDING!!!
quote:Op woensdag 5 november 2008 13:16 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
dan ben ik je man![]()
luister ben zelf ook 20 geweest (ja echt....!) dus ik weet hoe het er aan toe gaat, ik ben heel eerlijk als ik zeg dat ik geen zin heb in te lamme gasten die zodra ze er achter komen dat ik er ben aan mij gaan hangen en lopen zingen en dan meteen 3 bier over mij heen krijg etc!!!!
quote:Op woensdag 5 november 2008 13:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nu gaat iedereen letten op de man die onopvallend langs loopt
Ik heb geen idee, ik haat bierquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga dan lekker naar een meet van POL of SESquote:Op woensdag 5 november 2008 13:16 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
dan ben ik je man![]()
Mwah, fobo's checken en goan. Al zou ik t ook zo rondschreeuwen als k wat bier op heb hoorquote:Op woensdag 5 november 2008 13:17 schreef Broekpaling het volgende:
Hoe gaan jullie elkaar ontmoeten?Heel onzeker vragen wie er van fok! is?
Of iemand z'n fok! naam roepen!
"Hoi ik ben 4EBE,"quote:Op woensdag 5 november 2008 13:17 schreef Broekpaling het volgende:
Hoe gaan jullie elkaar ontmoeten?Heel onzeker vragen wie er van fok! is?
Of iemand z'n fok! naam roepen!
quote:Op woensdag 5 november 2008 13:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
"Hoi ik ben 4EBE,"
"Degene met die cavia in dat kanon."
quote:Op woensdag 5 november 2008 13:18 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, ik haat bierGoed zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Straks zijn jullie allemaal kneusjes![]()
Dus ik zie jou altijd lopenquote:Op woensdag 5 november 2008 13:17 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
DAT DOEN ALLE HOERENLOPERS IN AMSTERDAM DUS IK VAL NIET OP!!
Oh..quote:Op woensdag 5 november 2008 13:17 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
DAT DOEN ALLE HOERENLOPERS IN AMSTERDAM DUS IK VAL NIET OP!!
Ja, daar ben ik ook bang voor van jullie kantquote:Op woensdag 5 november 2008 13:18 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Goed zo![]()
Straks zijn jullie allemaal kneusjes
Dankzij je fobo heb ik van jou al bevestigingquote:Op woensdag 5 november 2008 13:19 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ja, daar ben ik ook bang voor van jullie kant
Ja, en dan weet je hoe iemand eruit ziet. Hoe stap je dan op hem/haar af?quote:Op woensdag 5 november 2008 13:18 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Mwah, fobo's checken en goan. Al zou ik t ook zo rondschreeuwen als k wat bier op heb hoor
Ik tjoenker je wel op de meet stoere boiquote:Op woensdag 5 november 2008 13:19 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Dankzij je fobo heb ik van jou al bevestiging
Op meets van ONZ gaan ze elkaars usernamen langs.. hoorde ik...quote:Op woensdag 5 november 2008 13:19 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ja, en dan weet je hoe iemand eruit ziet. Hoe stap je dan op hem/haar af?
"HOI FOUREBE! BWHEHEHEHE"
Of met je Jambers stem: "Ben jij Broekpaling?"quote:Op woensdag 5 november 2008 13:19 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Verdomme, kan ik dus niet komen want dat doe ik weleensquote:Op woensdag 5 november 2008 13:16 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
dan ben ik je man![]()
Hm, even iedereen z'n naam van te voren neerzetten hier dacht ik zoquote:Op woensdag 5 november 2008 13:19 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Hoorde je? Of ben je er zelf geweest?quote:Op woensdag 5 november 2008 13:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Op meets van ONZ gaan ze elkaars usernamen langs.. hoorde ik...
Degene die De_Ananas zegt krijgt een klap op z'n bakkesquote:Op woensdag 5 november 2008 13:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Neeequote:Op woensdag 5 november 2008 13:21 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Hoorde je? Of ben je er zelf geweest?
Omgquote:Op woensdag 5 november 2008 13:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 5 november 2008 13:21 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Degene die De_Ananas zegt krijgt een klap op z'n bakkes
quote:Op woensdag 5 november 2008 13:20 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Of met je Jambers stem: "Ben jij Broekpaling?"
Dat zou ik hier ook roepenquote:Op woensdag 5 november 2008 13:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Neee![]()
Van horen zeggen...![]()
Ben geen ONZ-er
quote:Op woensdag 5 november 2008 13:21 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Degene die De_Ananas zegt krijgt een klap op z'n bakkes
Goed ideequote:Op woensdag 5 november 2008 13:22 schreef afcajos het volgende:
Iedereen maakt van te voren een naambordje met zijn/haar username erop
Ha, ik heb het toch gekocht?quote:Op woensdag 5 november 2008 13:22 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
!!1!!1
En ik dan zo. "Al mijn bier over de bar, wat doe je?"
quote:Op woensdag 5 november 2008 13:22 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat zou ik hier ook roepen
En in ONZ: "Ik ben geen KLB'er"
BOH RITSELTJE, WE GOAN TOCH MÊNNUS VEEL BIER DRINKENNN!quote:Op woensdag 5 november 2008 13:23 schreef Broekpaling het volgende:
Ik zou bij binnenkomst "Mênnus" bleren.
Heb ik tegen Lyzio ook vaak gezegtquote:Op woensdag 5 november 2008 13:23 schreef Broekpaling het volgende:
Ik zou bij binnenkomst "Mênnus" bleren.
Dat klinkt als de ultieme ontmoetingszin van James Bond:quote:Op woensdag 5 november 2008 13:23 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik denk dat ik nog in een lachstuip zou schieten ook.
quote:Op woensdag 5 november 2008 13:24 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
BOH RITSELTJE, WE GOAN TOCH MÊNNUS VEEL BIER DRINKENNN!
Ik rook penissenquote:Op woensdag 5 november 2008 13:24 schreef afcajos het volgende:
Wie rookt er trouwens allemaal? als ik bier opheb moet ik altijd roken
quote:Op woensdag 5 november 2008 13:22 schreef afcajos het volgende:
Iedereen maakt van te voren een naambordje met zijn/haar username erop
quote:Op woensdag 5 november 2008 13:25 schreef jitzzzze het volgende:
Dat klinkt als de ultieme ontmoetingszin van James Bond:
Spion 1 staat te wachten bij een auto. James geeft hem 10 euro en schopt een deuk in de auto. Dus spion 1 zo van: "Mijn auto, wat doe je?" En James dan zo van: "Ha, ik heb hem toch gekocht?" En dan stappen ze samen in en gaan slechte mensen doodschieten.
Ikquote:Op woensdag 5 november 2008 13:24 schreef afcajos het volgende:
Wie rookt er trouwens allemaal? als ik bier opheb moet ik altijd roken
quote:Op woensdag 5 november 2008 13:26 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik
En als ik jullie hoor praten over een onderwerp wat ik interessant vind, zeg ik keihard ''TVPJUUUUUHH'' zodat ik er later over mee kan praten.
Of je roept keihard: "IS HET NOU FRIET OF PATAT?"quote:Op woensdag 5 november 2008 13:25 schreef Broekpaling het volgende:
Of je trapt de deur open en schreeuwt.
BOH MÊNNUS!11 WOART VLEISCH!!1??
quote:Op woensdag 5 november 2008 13:27 schreef Kali-Mist1 het volgende:
GASTEN SORRY!!!!
het was ff stress op het werk en toen ineens moest ik aan een heleboel feestende KLB-ers denken kwam het een beetje rottig mijn bek uit...
IK HEB ER BAZEN-ZIN IN!!!!!!
FF EEN HOER OM MIJN WOORDEN KRACHT BIJ TE ZETTEN!!!
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 5 november 2008 13:27 schreef Kali-Mist1 het volgende:
GASTEN SORRY!!!!
het was ff stress op het werk en toen ineens moest ik aan een heleboel feestende KLB-ers denken kwam het een beetje rottig mijn bek uit...
IK HEB ER BAZEN-ZIN IN!!!!!!
FF EEN HOER OM MIJN WOORDEN KRACHT BIJ TE ZETTEN!!!
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 5 november 2008 13:27 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Of je roept keihard: "IS HET NOU FRIET OF PATAT?"
Of of of: "Hier is Alberto, en ik check de kroeg"
Of een tubgirl of goatse foto op je voorhoofd plakkenquote:Op woensdag 5 november 2008 13:27 schreef Broekpaling het volgende:
Eigenlijk motten we jailbait foto's en open mossel foto's meenemen om Juup te pwnen.
quote:Op woensdag 5 november 2008 13:30 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Of een tubgirl of goatse foto op je voorhoofd plakken
Of je maakt een tshirt metquote:Op woensdag 5 november 2008 13:29 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
En dan heeft iedereen zo'n ouderwets treinbordje mee met zo'n rode of groene circel erin maar dan met deze smilie erop geplakt:!
En die steek je na elke schrale kut opmerking in de luchtquote:Op woensdag 5 november 2008 13:29 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
En dan heeft iedereen zo'n ouderwets treinbordje mee met zo'n rode of groene circel erin maar dan met deze smilie erop geplakt:!
quote:Op woensdag 5 november 2008 13:31 schreef Broekpaling het volgende:
Of zeggen dat je een toffe video op je telefoon hebt staan. En dan laat je 2 girls 1 cup zien.[ afbeelding ]
En aan het eind van de avond flik je dezelfde grap weer maar dan met een RickRoll.
quote:Op woensdag 5 november 2008 13:31 schreef NoelGallagher het volgende:
Ja, we gaan leuke FOK! verhalen vertellen op de meet, terwijl een tafel naast ons echte havenwerkers zitten die vertellen hoe ze chicks aan het hosselen zijn
Trouwens ook een leuke binnenkomer.quote:Op woensdag 5 november 2008 13:31 schreef NoelGallagher het volgende:
En als je als laatste weggaat, zeg je LAPOOO!1!11111
Juup komt verkleed als die politieagent van de Village-peoplequote:Op woensdag 5 november 2008 13:32 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
en dan komt juup en moet je 2 uur in de hoek staan!
Moest je wel naar school?quote:
Niet eens verkleed.quote:Op woensdag 5 november 2008 13:34 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Juup komt verkleed als die politieagent van de Village-people
En ik pak dan een wijf.quote:Op woensdag 5 november 2008 13:34 schreef afcajos het volgende:
Ik pak zaterdagochtend om 05:58 de trein naar huis
Ja, die ga ik doenquote:Op woensdag 5 november 2008 13:34 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Trouwens ook een leuke binnenkomer.
Beukt deur open* FIPOEINZ!!!!1111!!1
Gelukkig had ik niets in mn mondquote:Op woensdag 5 november 2008 13:34 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Juup komt verkleed als die politieagent van de Village-people
Of als je te laat komt: "Ja, eeuh, ik kon mn lollercopter nergens parkeren"quote:Op woensdag 5 november 2008 13:34 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 5 november 2008 13:34 schreef afcajos het volgende:
Ik pak zaterdagochtend om 05:58 de trein naar huis
En dan de anderen keihaard Faal roepen, omdat je toch niet als eerste was.quote:Op woensdag 5 november 2008 13:34 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dan moet ik niet in slaap vallen want ik moet nog ergens overstappen richting zwollequote:
quote:Op woensdag 5 november 2008 13:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gelukkig had ik niets in mn mond
Pak dan de stoptrein, kun je samen met mijquote:Op woensdag 5 november 2008 13:37 schreef afcajos het volgende:
[..]
Dan moet ik niet in slaap vallen want ik moet nog ergens overstappen richting zwolle
Oh?quote:Op woensdag 5 november 2008 13:36 schreef NoelGallagher het volgende:
We gaan ook foto's maken van de hoeren op de wallen, kun je rennen
Dat duurt met toch ook mênnus lang.quote:Op woensdag 5 november 2008 13:37 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Pak dan de stoptrein, kun je samen met mij
Lijkt mijn school wel:quote:Op woensdag 5 november 2008 13:36 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ja, van 09.00 tot 09.45 kankerschooiers daaro
Bestquote:Op woensdag 5 november 2008 13:37 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Pak dan de stoptrein, kun je samen met mij
quote:Op woensdag 5 november 2008 13:38 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja. Dat vinden ze niet zo grappig
Stoptreinenquote:Op woensdag 5 november 2008 13:38 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Dat duurt met toch ook mênnus lang.
Garpje, bij mij zeggen ze, HAHAHAA ROYAL FAIL HAHAHAHAHA, en dan kun je weer gaanquote:Op woensdag 5 november 2008 13:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lijkt mijn school wel:
hebben we 1 uur les. Komen we binnen in het lokaal.
Zegt de docent: GARPJE, jullie hebben lekker toch geen les... Kom het volgende week maar inhalen...
Je bent 33?quote:Op woensdag 5 november 2008 13:39 schreef NoelGallagher het volgende:
Het leuke is dat mijn geboortedatum niet klopt, op mijn fobo_!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op woensdag 5 november 2008 13:39 schreef NoelGallagher het volgende:
Het leuke is dat mijn geboortedatum niet klopt, op mijn fobo_!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ach, vandaag weer 5 6 uur in de intercity (!) gezeten..quote:
Ik hoor de verhalen wel de dag ernaquote:Op woensdag 5 november 2008 13:39 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
!!!11!1
99% dat dat dus gaat gebeuren.
Nee, want jij komt ook.quote:Op woensdag 5 november 2008 13:41 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik hoor de verhalen wel de dag erna
Hoe oud ben je dan ?quote:Op woensdag 5 november 2008 13:39 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik dacht dat je jonger wasquote:
Ach, ik heb sinds maandagochtend en vanavond 400 km geredenquote:Op woensdag 5 november 2008 13:41 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ach, vandaag weer 5 6 uur in de intercity (!) gezeten..![]()
We gaan alle huizen in Watergraafsmeer langs om te kijken of er iemand woont met een banaan in z'n oor. Mijn zus en ik wonen er ook dus we hoeven 2 huizen al niet na te kijknequote:
Echt...quote:Op woensdag 5 november 2008 13:41 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ik ook, jaar of achtien ofzo.quote:Op woensdag 5 november 2008 13:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik dacht dat je jonger was
quote:Op woensdag 5 november 2008 13:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
6?!?!?!!?!!quote:Op woensdag 5 november 2008 13:41 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
GarpjuuuuHQ!!!!111111!!!111quote:Op woensdag 5 november 2008 13:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 5 november 2008 13:45 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
We gaan alle huizen in Watergraafsmeer langs om te kijken of er iemand woont met een banaan in z'n oor. Mijn zus en ik wonen er ook dus we hoeven 2 huizen al niet na te kijkne
Nee.quote:
Succes, maar ik woon niet in Watergraafsmeerquote:Op woensdag 5 november 2008 13:45 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
We gaan alle huizen in Watergraafsmeer langs om te kijken of er iemand woont met een banaan in z'n oor. Mijn zus en ik wonen er ook dus we hoeven 2 huizen al niet na te kijkne
quote:Op woensdag 5 november 2008 13:46 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
GarpjuuuuHQ!!!!111111!!!111
Nee, ik ben gewoon 19![]()
Zal wat zijn, komen we op de meet, staat daar een 15 jarig jochie ''Ik ben afcajosss, kom we gaan sma's hosselen''
Het zou me niet verassen.quote:Op woensdag 5 november 2008 13:46 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
GarpjuuuuHQ!!!!111111!!!111
Nee, ik ben gewoon 19![]()
Zal wat zijn, komen we op de meet, staat daar een 15 jarig jochie ''Ik ben afcajosss, kom we gaan sma's hosselen''
Nee, maar 33quote:Op woensdag 5 november 2008 13:47 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
waarom zou mij dat niks verbazen....
ik ben namelijk ook geen 32 maar daar komern jullie de 28ste wel achter!!1@!212!
Nou beterom...quote:
Tofjesquote:Op woensdag 5 november 2008 13:46 schreef KingOfPop het volgende:
Wel bij allemaal van die Chinese drugsmongolen, maar ja, het is iets niet waar?
quote:
Groningenquote:Op woensdag 5 november 2008 13:49 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Gast, waar de fuck moet je heen? Istanboel?
Ja, oh nie dan, nog meer tijd om te FOK!ken met julliequote:
Heb je een kamer in Groningen? Waar?quote:
Das scandinaviequote:
quote:Op woensdag 5 november 2008 13:52 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Heb je een kamer in Groningen? Waar?
quote:
Naast Rickoquote:Op woensdag 5 november 2008 13:52 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Heb je een kamer in Groningen? Waar?
Afsteken en wegduwenquote:Op woensdag 5 november 2008 13:53 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
beetje dubbelop he, in groningen natuurlijk!!!
quote:Op woensdag 5 november 2008 13:53 schreef Cyberzone het volgende:ik ga kijken of ik vrij kan krijgen van me werk
quote:Op woensdag 5 november 2008 13:54 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
+
+
nou dan kom ik niet hoor....
quote:Op woensdag 5 november 2008 13:54 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha
Bij post 300 kalfquote:Op woensdag 5 november 2008 13:55 schreef Elmostyle het volgende:
Wanneer worden topics eigenlijk gelocked als dezede vorige keren was pagina 7 ongeveer al het einde ?
Waarom worden deze kwaliteittopics uberhaupt gelocked eigenlijk?
quote:
Uhhhh...quote:Op woensdag 5 november 2008 13:55 schreef Elmostyle het volgende:
Wanneer worden topics eigenlijk gelocked als dezede vorige keren was pagina 7 ongeveer al het einde ?
- Leuk lesonderbrekingen inlassen-
Leipe gast hoor, irl zekerquote:Op woensdag 5 november 2008 13:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
*herinnert zich die foto weer...
11m2 voor 200 euroquote:Op woensdag 5 november 2008 13:56 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik ben ook op zoek in Groningen. Niet actief ofzo though
Hoeveel ruimte voor hoeveel geld heb je?
Geen idee..quote:Op woensdag 5 november 2008 13:54 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ja, echt he alleen maar Duitsersdaar
Serieus, jij bent echt een sukkelquote:Op woensdag 5 november 2008 13:55 schreef Elmostyle het volgende:
- Leuk lesonderbrekingen inlassen-
Vrijdag tentamenquote:Op woensdag 5 november 2008 13:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Geen idee..
Ik ga het vrijdag zien en horen
Hehehehe.quote:Op woensdag 5 november 2008 13:59 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Serieus, jij bent echt een sukkel
Wth. Voor 100 euro meer heb je 20m2quote:
en waarom dat nou weerquote:Op woensdag 5 november 2008 13:59 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Serieus, jij bent echt een sukkel
Oh noes...quote:
Check yourself before you wreck yourself.quote:
Moet je hier geluk hebben hoor, denk je dat ik dit uit luxe heb genomen ofzo gekquote:Op woensdag 5 november 2008 14:00 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Wth. Voor 100 euro meer heb je 20m2
Heb je een kamer via kamernet?quote:Op woensdag 5 november 2008 14:01 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Moet je hier geluk hebben hoor, denk je dat ik dit uit luxe heb genomen ofzo gek
Geneticaquote:Op woensdag 5 november 2008 14:01 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Dat wordt wederom een EPIC FAIL![]()
Genetica
wat is mis met lesgevenquote:Op woensdag 5 november 2008 14:00 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Check yourself before you wreck yourself.
Waar heb je 't over in godsnaamquote:Op woensdag 5 november 2008 14:02 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
wat is mis met lesgeven(Begin me niet meteen te bashen, ik ben geen leraar. ik ben leerling die medeleerlingen in lokaal lesgeeft. omdat geen enkele andere leraar hier PHP kan..)
Eerder een kneuzenkermisquote:Op woensdag 5 november 2008 14:00 schreef KingOfPop het volgende:
Wat een bazenverzameling zal dat zijn.
Nee.quote:Op woensdag 5 november 2008 14:02 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Heb je een kamer via kamernet?
Wat lul je? Zeg gewoon niets als je niets nuttigs te melden hebtquote:Op woensdag 5 november 2008 14:02 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
wat is mis met lesgeven(Begin me niet meteen te bashen, ik ben geen leraar. ik ben leerling die medeleerlingen in lokaal lesgeeft. omdat geen enkele andere leraar hier PHP kan..)
Kneuzenkermis...quote:
quote:Op woensdag 5 november 2008 14:03 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Waar heb je 't over in godsnaam?
Nee.quote:Op woensdag 5 november 2008 14:02 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Heb je een kamer via kamernet?
Jij kent niet eens de basenparen van het humane DNAquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |