abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 6 november 2008 @ 13:55:57 #201
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_62999006
quote:
Op donderdag 6 november 2008 13:54 schreef L.Denninger het volgende:

M'n auto is niet getuned voor zover ik weet, wel is het de sport-uitvoering (GTX) met sportstoelen en stuurwiel.
M'n rechtervoorraam is ingeslagen en er zit een ander raam in dat niet goed open wil (de motor slipt).
De kleur is donkergroen metallic.

ow eeehm nja licht getuned ik bedoelde natuurlijk niet de zware tune met de verlaagde wagens. Je hebt wel een sportuitvoering dus(dit versta ik al onder een lichte tune voerigens).
Nja come on 85% goed.
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
pi_62999016
Ok, krijg ik dan nu bewijs dat er geen mailcontact is geweest?
-oOo~°*°~oOo "The only real valuable thing is intuition." Albert Einstein. -oOo~°*°~oOo
  donderdag 6 november 2008 @ 13:57:42 #203
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_62999077
quote:
Op donderdag 6 november 2008 13:56 schreef sjoep het volgende:
Ok, krijg ik dan nu bewijs dat er geen mailcontact is geweest?
wtf. ik gebruikte typisch cold reading op basis van zijn persoonlijkheid samen met wat auto ruses die o.a. derek ook wel eens gebruikt.
Ik ben klaar hier, je wilt toch niks aannemen, een bewijs dat je helemaal lost bent.

over de rechterkant overigens. Dit kan 2 dingen betekenen. Stel het was links geweest. Ik zei dan. ow ik sta voor de auto. recht ervoor. bedoel, t ligt er maar net aan vanaf welke richting je het bekijkt.

Over standaard rood en wit, dit lkijkt me logisch.
Derek gebruikt vaker de ster ruse bij autoramen. Ik heb het meestal toch meer over een schram of iets dat niet goed opengaat.
  donderdag 6 november 2008 @ 13:57:53 #204
8372 Bastard
Persona non grata
pi_62999083
quote:
Op donderdag 6 november 2008 13:54 schreef L.Denninger het volgende:

Aan de andere kant, ik heb 'm jaren terug via Fok! gekocht, dus ik hou een slag om de arm
Ik ook, vlgs mij zag ik jullie vorige week nog PM's willen uitwisselen
The truth was in here.
pi_62999171
quote:
Op donderdag 6 november 2008 13:52 schreef L.Denninger het volgende:
Omdat CR een feit is en aangetoond kan worden, is het verschil echt zo moeilijk te begrijpen ?
Ja, dat geloof ik best. En, ik snap het nog ook
Maar dat bewijst 0,0 over de kwaliteiten van Michielos. Toch?
quote:
Heb je ook een samenvatting van wat diegene dan voelt? i.p.v. dat je van me verwacht dat ik 20 pagina's wetenschappelijke pdf in het Engels gaat doornemen voor een ja of nee?
Anders doe ik net alsof ik het gelezen heb en zeg ik gewoon nee. Snap je?
-oOo~°*°~oOo "The only real valuable thing is intuition." Albert Einstein. -oOo~°*°~oOo
pi_62999213
quote:
Op donderdag 6 november 2008 13:57 schreef Michielos het volgende:

[..]

wtf. ik gebruikte typisch cold reading op basis van zijn persoonlijkheid samen met wat auto ruses die o.a. derek ook wel eens gebruikt.
Ik ben klaar hier, je wilt toch niks aannemen, een bewijs dat je helemaal lost bent.
Ok, dus nou ligt het aan mij?
  donderdag 6 november 2008 @ 14:02:53 #207
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_62999271
quote:
Op donderdag 6 november 2008 14:01 schreef sjoep het volgende:

[..]

Ok, dus nou ligt het aan mij?
zolver wil ik niet gaan. Ik wil het wel allemaal verklaren

Groenig is niet hetzelfde als GROEN. Dit heeft meerdere aspecten op het kleurenspectrum.
rood en wit ging ik bij een underworld fan(waar zijn naam enz overduidelijk op wijst) niet vanuit.
Bij techno denk ik aan getunede autos vandaar dat ik dat probeerde te hitten(ik zou zelfs proberen om metallic kleur te hitten). Ok, het was een sportauto(ik corrigeerr met licht getuned een psot later)
ster raam, kapot zijn standaard auto ruses die in elk CR boek staan.
Modificatie aan auto kan van alles betekenen
Over kant van auto kan gespeculeerd worden. was het linkerkant geweest, zei ik: ik sta aan de voorkant auto ik zie de auto van voren e.d. Nogmaals op een forum is het lastig uit te leggen maar an sich was ik 80% correct en in real sessie zouden die missers snel vergeten worden.
pi_62999402
Ja sorry, maar de mogelijkheid dat jullie mailcontact hebben gehad zit er gewoon in.

Maar goed, ik ga uit van het goede in de mens. Dus gefeliciteerd met je "hit".
Ik zag zelf een donkerblauwe Honda Civic. Achtig iets..
  donderdag 6 november 2008 @ 14:08:37 #209
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_62999483
quote:
Op donderdag 6 november 2008 14:06 schreef sjoep het volgende:
Ja sorry, maar de mogelijkheid dat jullie mailcontact hebben gehad zit er gewoon in.

Maar goed, ik ga uit van het goede in de mens. Dus gefeliciteerd met je "hit".
Ik zag zelf een donkerblauwe Honda Civic. Achtig iets..
ye maar je hebt in het echt niet meteen een mis op zo een moment. Je moet je hoofd koel houden. Er is wel iemand met een civic in zijn naaste omgeving. Daarna spijker je daar op in zodat de oorspronkeleijke miss vergeten wordt. Het is als jazz mijn waarde. Spelen, improviseren en hopen op die heerlijke hits terwijl je de andere wegmoffelt zeg maar. Ik kon er gigantisch naastzitten en rood zeggen. Wellicht heefty zijn vader wel een rode auto, who knows
  donderdag 6 november 2008 @ 14:10:28 #210
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_62999542
quote:
Op donderdag 6 november 2008 13:59 schreef sjoep het volgende:

[..]

Ja, dat geloof ik best. En, ik snap het nog ook
Maar dat bewijst 0,0 over de kwaliteiten van Michielos. Toch?
Het bewijst niks, maar als jij gelooft dat CR bestaat, waarom vind je dan dat Michielos zijn kwaliteiten moet bewijzen om aan te tonen dat je met CR hetzelfde kunt als Derek ?
quote:
Heb je ook een samenvatting van wat diegene dan voelt? i.p.v. dat je van me verwacht dat ik 20 pagina's wetenschappelijke pdf in het Engels gaat doornemen voor een ja of nee?
Dat mensen onder invloed van infrageluid (18.nogwat Hertz) dingen gaan voelen en zien (ze voelen een aanwezigheid, ze nemen soms vlekken waar of dingen die er niet zijn).

Wikipedia :
quote:
Human reactions to infrasound

Infrasound has been known to cause feelings of awe or fear in humans.[13][unreliable source?] Since it is not consciously perceived, it can make people feel vaguely that supernatural events are taking place.
Huizen die bekend stonden als "spookhuizen" bleken - bv. door hun constructie - last te hebben van infrageluid. (Bv. door de wind die resoneerde in een schoorsteen etc.)
http://www.smh.com.au/articles/2003/09/08/1062901994082.html

Het valt ook gewoon onder gecontroleerde omstandigheden te reproduceren.
quote:
Anders doe ik net alsof ik het gelezen heb en zeg ik gewoon nee. Snap je?
Ja, dat idee had ik al over je inmiddels
zzz
pi_62999644
quote:
Op donderdag 6 november 2008 14:10 schreef L.Denninger het volgende:
Dat mensen onder invloed van infrageluid (18.nogwat Hertz) dingen gaan voelen en zien (ze voelen een aanwezigheid, ze nemen soms vlekken waar of dingen die er niet zijn).
nee, dat is niet wat ik voel/merk. Het is iets anders.
Een beetje fluittoon weet ik wel te plaatsen hoor
quote:
Ja, dat idee had ik al over je inmiddels
Zal ik er de volgende keer met hoofdletters bij zetten dat het om een grapje gaat? Om misverstanden uit de weg te gaan?
  donderdag 6 november 2008 @ 14:15:57 #212
31101 _Led_
pi_62999732
quote:
Op donderdag 6 november 2008 14:08 schreef Michielos het volgende:

[..]

ye maar je hebt in het echt niet meteen een mis op zo een moment. Je moet je hoofd koel houden. Er is wel iemand met een civic in zijn naaste omgeving.
De buurman heeft net een maand geleden een nieuwe civic gekocht
quote:
Daarna spijker je daar op in zodat de oorspronkeleijke miss vergeten wordt. Het is als jazz mijn waarde. Spelen, improviseren en hopen op die heerlijke hits terwijl je de andere wegmoffelt zeg maar. Ik kon er gigantisch naastzitten en rood zeggen. Wellicht heefty zijn vader wel een rode auto, who knows
Nope, ik ken niemand met een rode auto volgens mij - aan de andere kant weet ik van mijn collega's niet wat voor (kleur) auto ze hebben, dus het zou zo maar kunnen
zzz
  donderdag 6 november 2008 @ 14:17:23 #213
31101 _Led_
pi_62999778
quote:
Op donderdag 6 november 2008 14:13 schreef sjoep het volgende:

[..]

nee, dat is niet wat ik voel/merk. Het is iets anders.
Een beetje fluittoon weet ik wel te plaatsen hoor
LEES het nou even.
Infrageluid HOOR je helemaal niet !

"Richard Wiseman, a psychologist at the University of Hertfordshire in southern England, said: "Some scientists have suggested that this level of sound may be present at some allegedly haunted sites and so cause people to have odd sensations that they attribute to a ghost - our findings support these ideas."
quote:
Zal ik er de volgende keer met hoofdletters bij zetten dat het om een grapje gaat? Om misverstanden uit de weg te gaan?
Grapje ? je laat net duidelijk blijken dat je niks gelezen hebt !
zzz
  donderdag 6 november 2008 @ 14:19:53 #214
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_62999887
quote:
Op donderdag 6 november 2008 14:15 schreef L.Denninger het volgende:

[..]

[..]

Nope, ik ken niemand met een rode auto volgens mij - aan de andere kant weet ik van mijn collega's niet wat voor (kleur) auto ze hebben, dus het zou zo maar kunnen
in dit geval wordt de rode auto verworpen en ga ik praten over die buurman van je
wat is cold reading toch mooi:P Ik ben nog meer te weten gekomen. Je zei collegas niet klasgenoten. Het lijkt me dus dat je werkt. Hier kan ik later ook op ingaan
  donderdag 6 november 2008 @ 14:21:08 #215
8372 Bastard
Persona non grata
pi_62999951
quote:
Op donderdag 6 november 2008 14:15 schreef L.Denninger het volgende:

[..]

En je houdt ook van Manu Chao, Hallucinogen, infected mushrooms.. en je doet iets in de softwareontwikkeling, grafische ontwikkeling?
The truth was in here.
  donderdag 6 november 2008 @ 14:22:23 #216
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_63000026
quote:
Op donderdag 6 november 2008 14:21 schreef Bastard het volgende:

[..]

En je houdt ook van Manu Chao, Hallucinogen, infected mushrooms.. en je doet iets in de softwareontwikkeling, grafische ontwikkeling?
nee dat is te direct;) te duidelijk. Wees er vaag in. "je doet iets waarin je je creativiteit kwijt kunt".
En idd mooi gelezen op fok! profieltje.
Ga zo door;)
pi_63000051
quote:
Op donderdag 6 november 2008 14:17 schreef L.Denninger het volgende:

[..]

LEES het nou even.
Infrageluid HOOR je helemaal niet !
Ik HAD het OOK over dat TWEEDE stukje in je POST. Waar men het had over GELUIDEN in de SCHOORSTEEN....
want jij schreef nl.
quote:
Op donderdag 6 november 2008 14:10 schreef L.Denninger het volgende:
(Bv. door de wind die resoneerde in een schoorsteen etc.)
En ik voel wat heel anders, wat geen fuck met geluid te maken heeft en ook niet met vlekken zien.
Dus...
Maar wat Derek ziet/hoort/voelt/proeft weet ik niet.
quote:
have odd sensations that they attribute to a ghost
Ja, dat kan van alles zijn dus.
Zo kun je dus ook elk gevoel toeschrijven aan Infrageluid.
Dan zou ik het persoonlijk nog eerder op een hersentumor gooien eigenlijk
  donderdag 6 november 2008 @ 14:23:13 #218
31101 _Led_
pi_63000058
quote:
Op donderdag 6 november 2008 14:21 schreef Bastard het volgende:

[..]

Ho ho, wat jij doet is een Robert-van-den-Broeke, dat heeft met cold-reading NIKS te maken !
zzz
  donderdag 6 november 2008 @ 14:24:02 #219
8372 Bastard
Persona non grata
pi_63000094
quote:
Op donderdag 6 november 2008 14:22 schreef Michielos het volgende:

[..]

nee dat is te direct;) te duidelijk. Wees er vaag in. "je doet iets waarin je je creativiteit kwijt kunt".
En idd mooi gelezen op fok! profieltje.
Ga zo door;)
Google
The truth was in here.
  donderdag 6 november 2008 @ 14:24:46 #220
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_63000121
quote:
Op donderdag 6 november 2008 14:24 schreef Bastard het volgende:

[..]

Google
Nadat je naam weet, wil Hyves ook werken
Bij cold reading moet je het ook kunnen feedbacken overigens> Te specifiek is funest. Dat hoor je, dat voel je en is niet echt zoals een psychic het echt zou doen.
Anyway we dwalen weer af
  donderdag 6 november 2008 @ 14:26:01 #221
8372 Bastard
Persona non grata
pi_63000168
quote:
Op donderdag 6 november 2008 14:23 schreef sjoep het volgende:

[..]

Ik HAD het OOK over dat TWEEDE stukje in je POST. Waar men het had over GELUIDEN in de SCHOORSTEEN....
want jij schreef nl.
[..]

En ik voel wat heel anders, wat geen fuck met geluid te maken heeft en ook niet met vlekken zien.
Dus...
Maar wat Derek ziet/hoort/voelt/proeft weet ik niet.
[..]

Ik ga met je mee wat dat betreft.. even los van hoe Derek het ervaart, geen idee.. maar ik ervaar ook 'aanwezigheden' .
Met name bij automatisch schrift.
The truth was in here.
  donderdag 6 november 2008 @ 14:27:12 #222
31101 _Led_
pi_63000217
quote:
Op donderdag 6 november 2008 14:23 schreef sjoep het volgende:

[..]

Ja, infrageluid dat je niet hoort, pannekoek
quote:
Als je niet weet hoe de ervaring van infrageluid is, hoe kun je dan zeggen dat je heel wat anders ervaart ?
quote:
Waarom is het zo moeilijk te begrijpen dat uit onderzoek bij grote groepen mensen is gebleken dat onder invloed van (onhoorbaar) infrageluid veel mensen een rare ervaring hadden die ze omschreven als "er was een geest in de buurt" of "contact met iets bovennatuurlijks" ?
En waarom moet je zo graag speciaal zijn dat je stelt "Nou misschien bij hun wel, maar bij mij was het absoluut iets anders !" ?

Let wel, ik zeg niet dat het per se infrageluid was in jouw geval, ik geef alleen een mogelijke rationele verklaring voor een fenomeen dat jij ziet als 'paranormaal'.
Jij lijkt echter zo overtuigd te zijn dat je niet open staat voor de mogelijkheid dat er ook een rationele verklaring voor zou kunnen zijn.
zzz
  donderdag 6 november 2008 @ 14:27:25 #223
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_63000224
quote:
Op donderdag 6 november 2008 14:26 schreef Bastard het volgende:

[..]

Ik ga met je mee wat dat betreft.. even los van hoe Derek het ervaart, geen idee.. maar ik ervaar ook 'aanwezigheden' .
Met name bij automatisch schrift.
heb je die oefeningen al eens geprobeerd bij automatisch schrift van het cursus boek paranormale gaven.

overigens LD. Aangezien ik met sportmodel en tune er een beetje naast zat, Is het mogelijk dat je een auto gaat kopen die een beetje sporty of getuned is? Een donkerdere kleur. Laat ik het anders stellen!
Ga jij een nieuwe auto kopen?

Dit kan ook "the psychic knows but its in the future "
pi_63000290
quote:
Op donderdag 6 november 2008 14:27 schreef L.Denninger het volgende:

Ja, infrageluid dat je niet hoort, pannekoek

Ik quote je nota bene nog zeg
En ik ben niet speciaal. Miljoenen mensen voelen hetzelfde.

Noem jij eigenlijk altijd mensen pannekoek als je het niet met ze eens bent
quote:
Let wel, ik zeg niet dat het per se infrageluid was in jouw geval, ik geef alleen een mogelijke rationele verklaring voor een fenomeen dat jij ziet als 'paranormaal'.
Gelukkig maar.
Jij denkt toch hoop ik niet dat ik op één enkele ervaring af ga hè?
  donderdag 6 november 2008 @ 14:32:15 #225
31101 _Led_
pi_63000389
quote:
Op donderdag 6 november 2008 14:27 schreef Michielos het volgende:

[..]

heb je die oefeningen al eens geprobeerd bij automatisch schrift van het cursus boek paranormale gaven.

overigens LD. Aangezien ik met sportmodel en tune er een beetje naast zat, Is het mogelijk dat je een auto gaat kopen die een beetje sporty of getuned is? Een donkerdere kleur. Laat ik het anders stellen!
Ga jij een nieuwe auto kopen?

Dit kan ook "the psychic knows but its in the future "
Nou ja een nieuwe, een nieuwe 2ehands ja, en hij moet idd. zwart zijn.
Dat ik een andere ging kopen had je in principe kunnen weten doordat ik de laatste tijd wel in het volvo-topic heb gepost hier op Fok!, de kleur is een goeie gok
zzz
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')