quote:Op donderdag 6 november 2008 13:22 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Was ik daar ???
Nou, als je het publiek had zag je al die koppies op 1 lijn en 1 oelewapper er als een malloot bovenuit, tussendoor en overlangs springen als een adhd'er op xtc, dat was ik dus
Maar we raken offtopic
net gedaan. JD is op lowlands naar underworld geweest. Dat is volgens jou specifiek. (bedoel k ben er niet geweest, jij ook niet, hij wel)quote:
Goddomme je zei het gewoon he...!quote:Op donderdag 6 november 2008 13:23 schreef Michielos het volgende:
[..]
Derrek ogilvie style: thank you
Waar zeg ik dat ik dat specifiek vindquote:Op donderdag 6 november 2008 13:25 schreef Michielos het volgende:
[..]
net gedaan. JD is op lowlands naar underworld geweest. Dat is volgens jou specifiek.
ZO kan ik nog 33003033003 hits melken.
Maar we raken af.
OK derek ogilvie de 15de.
Wat zal ik meenemen?
nja ik gaf dom voorbeeld hoor. Ook niet echt serieus bedoelt(lig nog steeds in bed) maar wat ik bedoel is:quote:Op donderdag 6 november 2008 13:25 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Goddomme je zei het gewoon he...!
Hoe kon hij nou weten dat ik op lowlands was !!!!
Ik kom het topic binnen en BAM : hij zegt "Jij bent naar lowlands geweest !".
En dan denk je - nou ja dat kan nog toeval zijn.
Zegt ie BAF : "Ja ik krijg door dat je bij underworld was !"
ye mocht je het willen zien , kom naar mn show als hij af is en ik er optreed. Beste acts moet voor betaald wordenquote:Op donderdag 6 november 2008 13:27 schreef sjoep het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat ik dat specifiek vind![]()
Anyway, jij beweert dat je bij wijze van pincodes via CR kunt ontfutselen. Dus ik ben al blij met de kleur van de auto van L.Denninger.
Wat derek zegt, dat kan ik ook wel verzinnenquote:Op donderdag 6 november 2008 13:27 schreef sjoep het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat ik dat specifiek vind![]()
Anyway, jij beweert dat je bij wijze van pincodes via CR kunt ontfutselen. Dus ik ben al blij met de kleur van de auto van L.Denninger.
Van Lowlands, dat wist ik zelfs nog wel te verzinnen
En L.Denninger roept toch wel ja, dus kom maar op.
Volgens mij kun je dit topic beter hernoemen naar "CR-topic".quote:Op donderdag 6 november 2008 13:27 schreef Bastard het volgende:
Riiiight... nee wij zijn goedgelovig natuurlijk
Anyways, totaal offtopic dit.. nogmaals, cold reader topic zou het passen.
excuses als het zo overkwam. Verder ON TOPIC dan maar? derek that is.quote:Op donderdag 6 november 2008 13:30 schreef sjoep het volgende:
[..]
Volgens mij kun je dit topic beter hernoemen "CR-topic".
Het gaat hier sinds post 5 ofzo al niet meer over Derek, maar over het aantal boeken van Michielos.
en links naar boeken e.d. Ik vraag ook al 44 posts lang om bewijs, ik krijg het evenmin?quote:Op donderdag 6 november 2008 13:31 schreef sjoep het volgende:
Sjeezus wat een kontendraaier ben jij Michielos.
Ik vraag bewijs en ik krijjg niks. Niks geen bewijs dat je wat kunt.
Alleen maar links (google anyone?) en beweringen (500 posts lang ongeveer) over boeken die je hebt.
Nee, ik vraag nu specifiek jou om bewijs.quote:Op donderdag 6 november 2008 13:33 schreef Michielos het volgende:
[..]
en links naar boeken e.d. Ik vraag ook al 44 posts lang om bewijs, ik krijg het evenmin?
is goed, waar en wanneer?quote:Op donderdag 6 november 2008 13:36 schreef sjoep het volgende:
[..]
Nee, ik vraag nu specifiek jou om bewijs.
Ik kan niks bewijzen met boeken. Ik kan alleen interessant leesvoer aandragen.
Een nóg interessantere optie heb ik je aangedragen, maar daarvan gaf je aan dat je daar niks mee wilde doen.
Jij bent degene die al bijna 2 topics (en nog wel meer topics overigens) loopt te roepen dat je een geweldige Cold Reader bent, dat Derek een cold reader is en dat jij zo ongeveer hetzelfde kunt, en ik vraag je om een heel simpel bewijsje te leveren. Tenminste, ik krijg de indruk dat het heel simpel is.
Niet afzwaaien nu hè
Nou, zeg het hier in het topic maar?quote:
wacht even wat moet ik beschrijven? ik zeg ook al 300 topics lang dat ik niks ga vertellen HOE ik het doe en HOE ik aan mijn info kom. Daarvoor verwijs ik je naar de boeken die ook ik heb moeten kopen.quote:Op donderdag 6 november 2008 13:38 schreef sjoep het volgende:
[..]
Nou, zeg het hier in het topic maar?
Je hoeft het me niet voor te doen, je kunt het gewoon zeggen hier.
Eventueel met een beschrijving hoe je er zo aangekomen bent.
Als je de indruk krijgt dat het heel simpel is heb je gewoon echt niet gelezen wat hij schrijft, of wil je het expres niet begrijpen. Verder kun je ook gewoon normaal doen en net als Bastard en ik gewoon plannen om eens naar z'n show te gaan kijken.quote:Op donderdag 6 november 2008 13:36 schreef sjoep het volgende:
[..]
Nee, ik vraag nu specifiek jou om bewijs.
Ik kan niks bewijzen met boeken. Ik kan alleen interessant leesvoer aandragen.
Een nóg interessantere optie heb ik je aangedragen, maar daarvan gaf je aan dat je daar niks mee wilde doen.
Jij bent degene die al bijna 2 topics (en nog wel meer topics overigens) loopt te roepen dat je een geweldige Cold Reader bent, dat Derek een cold reader is en dat jij zo ongeveer hetzelfde kunt, en ik vraag je om een heel simpel bewijsje te leveren. Tenminste, ik krijg de indruk dat het heel simpel is.
Niet afzwaaien nu hè
dat wordt nooit gesteld. Dat is een challenge attitude waarop cr niet drijft.quote:Op donderdag 6 november 2008 13:41 schreef sjoep het volgende:
Nee, ik wil de kleur van de auto van L.Denninger....
Je merkt hoop ik wel dat je ongeveer dezelfde argumenten begint aan te dragen als de mensen die de test van Derek bij Randi relativeren hè?
Ik merk eerlijk gezegd hier alleen dat degene die wil testen (jij) geen idee heeft waar ie het over heeftquote:Op donderdag 6 november 2008 13:41 schreef sjoep het volgende:
Je merkt hoop ik wel dat je ongeveer dezelfde argumenten begint aan te dragen als de mensen die de test van Derek bij Randi relativeren hè?
Dat is geheel wederzijdsquote:Op donderdag 6 november 2008 13:46 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Ik merk eerlijk gezegd hier alleen dat degene die wil testen (jij) geen idee heeft waar ie het over heeft
het KAN ook via MSN. via elk medium. Het kan via telefoon. Ik zeg alleen dat details bespaard worden tot de echte reading.quote:Op donderdag 6 november 2008 13:47 schreef sjoep het volgende:
Het gaat mij er om dat dit wel vaak van mediums gevraagd wordt. Men wil dat soort dingen dan als test horen.
Maar goed, laten we die vraag vallen.
Post maar een flimpje van je kunde. Ik neem aan dat je wel eens wat getaped hebt.
Ik ben benieuwd en ga er lekker voor zitten.
Je schreef in andere topics dat je het ook via msn kon bijvoorbeeld...
Tot nu toe zie ik alleen een lading blaaskakerij, maar eerlijk gezegd weinig dat mij overtuigd van jouw kunnen.
Toen ik eerder ergens schreef over een entiteit die achter me stond, werd dat belachelijk gemaakt. Dan vraag ik me af, waarom wordt daar over gelachen, en niet over jouw kunst?
Dat vind ik niet zo logisch eerlijk gezegd, ik heb ook geen video klaarliggen waarop ik met mijn drumcomputer speel of van welke andere hobby dan ook.quote:Op donderdag 6 november 2008 13:47 schreef sjoep het volgende:
Het gaat mij er om dat dit wel vaak van mediums gevraagd wordt. Men wil dat soort dingen dan als test horen.
Maar goed, laten we dat vallen.
Post maar een flimpje van je kunde. Ik neem aan dat je wel eens wat getaped hebt.
Omdat CR een feit is en aangetoond kan worden, is het verschil echt zo moeilijk te begrijpen ?quote:Toen ik eerder ergens schreef over een entiteit die achter me stond, werd dat belachelijk gemaakt. Dan vraag ik me af, waarom wordt daar over gelachen, en niet over jouw kunst?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |