abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 6 november 2008 @ 13:23:56 #176
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_62997851
quote:
Op donderdag 6 november 2008 13:22 schreef L.Denninger het volgende:

[..]

Was ik daar ???
Nou, als je het publiek had zag je al die koppies op 1 lijn en 1 oelewapper er als een malloot bovenuit, tussendoor en overlangs springen als een adhd'er op xtc, dat was ik dus

Maar we raken offtopic

Derrek ogilvie style: thank you
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
  donderdag 6 november 2008 @ 13:25:00 #177
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_62997897
quote:
Op donderdag 6 november 2008 13:22 schreef sjoep het volgende:

[..]

Ja, maar doe het dan.
net gedaan. JD is op lowlands naar underworld geweest. Dat is volgens jou specifiek. (bedoel k ben er niet geweest, jij ook niet, hij wel)
ZO kan ik nog 33003033003 hits melken. Dit is natuurlijk een erg dom voorbeeld maar je snapt wat ik bedoel.
Maar we raken af.
Dit is bv al specifieker als:
Derek ogilvie: Did at one time did u lost a shoe?
Vrouw: i broke my heel
Derek: thank you
Publiek: applaus
eeeh waaorm?
OK derek ogilvie de 15de.
Wat zal ik meenemen?
  donderdag 6 november 2008 @ 13:25:30 #178
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_62997915
quote:
Op donderdag 6 november 2008 13:23 schreef Michielos het volgende:

[..]

Derrek ogilvie style: thank you
Goddomme je zei het gewoon he...!
Hoe kon hij nou weten dat ik op lowlands was !!!!
Ik kom het topic binnen en BAM : hij zegt "Jij bent naar lowlands geweest !".
En dan denk je - nou ja dat kan nog toeval zijn.
Zegt ie BAF : "Ja ik krijg door dat je bij underworld was !"
zzz
pi_62997991
quote:
Op donderdag 6 november 2008 13:25 schreef Michielos het volgende:

[..]

net gedaan. JD is op lowlands naar underworld geweest. Dat is volgens jou specifiek.
ZO kan ik nog 33003033003 hits melken.
Maar we raken af.
OK derek ogilvie de 15de.
Wat zal ik meenemen?
Waar zeg ik dat ik dat specifiek vind

Anyway, jij beweert dat je bij wijze van pincodes via CR kunt ontfutselen. Dus ik ben al blij met de kleur van de auto van L.Denninger.
Van Lowlands, dat wist ik zelfs nog wel te verzinnen
En L.Denninger roept toch wel ja, dus kom maar op.
-oOo~°*°~oOo "The only real valuable thing is intuition." Albert Einstein. -oOo~°*°~oOo
  donderdag 6 november 2008 @ 13:27:40 #180
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_62997998
quote:
Op donderdag 6 november 2008 13:25 schreef L.Denninger het volgende:

[..]

Goddomme je zei het gewoon he...!
Hoe kon hij nou weten dat ik op lowlands was !!!!
Ik kom het topic binnen en BAM : hij zegt "Jij bent naar lowlands geweest !".
En dan denk je - nou ja dat kan nog toeval zijn.
Zegt ie BAF : "Ja ik krijg door dat je bij underworld was !"
nja ik gaf dom voorbeeld hoor. Ook niet echt serieus bedoelt(lig nog steeds in bed) maar wat ik bedoel is:
als ik moeite zou gaan doen, echt acteren enz krijg ik wel 50 hits. De misses camoufleer ik, corrigeer ik, en specificeer ik. any questions?
  donderdag 6 november 2008 @ 13:27:42 #181
8372 Bastard
Persona non grata
pi_62997999
Riiiight... nee wij zijn goedgelovig natuurlijk
Anyways, totaal offtopic dit.. nogmaals, cold reader topic zou het passen.
The truth was in here.
  donderdag 6 november 2008 @ 13:28:50 #182
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_62998036
quote:
Op donderdag 6 november 2008 13:27 schreef sjoep het volgende:

[..]

Anyway, jij beweert dat je bij wijze van pincodes via CR kunt ontfutselen. Dus ik ben al blij met de kleur van de auto van L.Denninger.
ye mocht je het willen zien , kom naar mn show als hij af is en ik er optreed. Beste acts moet voor betaald worden
  donderdag 6 november 2008 @ 13:29:31 #183
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_62998061
quote:
Op donderdag 6 november 2008 13:27 schreef sjoep het volgende:

[..]

Van Lowlands, dat wist ik zelfs nog wel te verzinnen
En L.Denninger roept toch wel ja, dus kom maar op.
Wat derek zegt, dat kan ik ook wel verzinnen
Ik gaf gewoon dom simpel voorbeeld om er een klein punt mee te maken. Dit zijn geen dingen die ik normaal zou zeggen ofzo. Baseer je oordeel hier aub niet op
pi_62998094
quote:
Op donderdag 6 november 2008 13:27 schreef Bastard het volgende:
Riiiight... nee wij zijn goedgelovig natuurlijk
Anyways, totaal offtopic dit.. nogmaals, cold reader topic zou het passen.
Volgens mij kun je dit topic beter hernoemen naar "CR-topic".
Het gaat hier sinds post 5 ofzo al niet meer over Derek, maar over het aantal boeken van Michielos.
-oOo~°*°~oOo "The only real valuable thing is intuition." Albert Einstein. -oOo~°*°~oOo
pi_62998144
Sjeezus wat een kontendraaier ben jij Michielos.
Ik vraag bewijs en ik krijjg niks. Niks geen bewijs dat je wat kunt.
Alleen maar links (google anyone?) en beweringen (500 posts lang ongeveer) over boeken die je hebt.
  donderdag 6 november 2008 @ 13:32:26 #186
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_62998158
quote:
Op donderdag 6 november 2008 13:30 schreef sjoep het volgende:

[..]

Volgens mij kun je dit topic beter hernoemen "CR-topic".
Het gaat hier sinds post 5 ofzo al niet meer over Derek, maar over het aantal boeken van Michielos.
excuses als het zo overkwam. Verder ON TOPIC dan maar? derek that is.
Ik ga even schaken brb
  donderdag 6 november 2008 @ 13:33:05 #187
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_62998182
quote:
Op donderdag 6 november 2008 13:31 schreef sjoep het volgende:
Sjeezus wat een kontendraaier ben jij Michielos.
Ik vraag bewijs en ik krijjg niks. Niks geen bewijs dat je wat kunt.
Alleen maar links (google anyone?) en beweringen (500 posts lang ongeveer) over boeken die je hebt.
en links naar boeken e.d. Ik vraag ook al 44 posts lang om bewijs, ik krijg het evenmin?
En als je me in actie wilt zien, vraag ik toch vriendelijk om ngo even geduld te hebben.
School gaat momenteel voor mentalisme.
Wilt er iemand overigens de 12de mee?
pi_62998301
quote:
Op donderdag 6 november 2008 13:33 schreef Michielos het volgende:

[..]

en links naar boeken e.d. Ik vraag ook al 44 posts lang om bewijs, ik krijg het evenmin?
Nee, ik vraag nu specifiek jou om bewijs.
Ik kan niks bewijzen met boeken. Ik kan alleen interessant leesvoer aandragen.
Een nóg interessantere optie heb ik je aangedragen, maar daarvan gaf je aan dat je daar niks mee wilde doen.

Jij bent degene die al bijna 2 topics (en nog wel meer topics overigens) loopt te roepen dat je een geweldige Cold Reader bent, dat Derek een cold reader is en dat jij zo ongeveer hetzelfde kunt, en ik vraag je om een heel simpel bewijsje te leveren. Tenminste, ik krijg de indruk dat het heel simpel is.
Niet afzwaaien nu hè
  donderdag 6 november 2008 @ 13:37:23 #189
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_62998343
quote:
Op donderdag 6 november 2008 13:36 schreef sjoep het volgende:

[..]

Een nóg interessantere optie heb ik je aangedragen, maar daarvan gaf je aan dat je daar niks mee wilde doen.

Jij bent degene die al bijna 2 topics (en nog wel meer topics overigens) loopt te roepen dat je een geweldige Cold Reader bent, dat Derek een cold reader is en dat jij zo ongeveer hetzelfde kunt, en ik vraag je om een heel simpel bewijsje te leveren. Tenminste, ik krijg de indruk dat het heel simpel is.
Niet afzwaaien nu hè
is goed, waar en wanneer?
En voor wie?
pi_62998388
quote:
Op donderdag 6 november 2008 13:37 schreef Michielos het volgende:

[..]

is goed, waar en wanneer?
Nou, zeg het hier in het topic maar?
Je hoeft het me niet voor te doen, je kunt het gewoon zeggen hier.
Eventueel met een beschrijving hoe je er zo aangekomen bent.
  donderdag 6 november 2008 @ 13:40:21 #191
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_62998438
quote:
Op donderdag 6 november 2008 13:38 schreef sjoep het volgende:

[..]

Nou, zeg het hier in het topic maar?
Je hoeft het me niet voor te doen, je kunt het gewoon zeggen hier.
Eventueel met een beschrijving hoe je er zo aangekomen bent.
wacht even wat moet ik beschrijven? ik zeg ook al 300 topics lang dat ik niks ga vertellen HOE ik het doe en HOE ik aan mijn info kom. Daarvoor verwijs ik je naar de boeken die ook ik heb moeten kopen.
Verder is een reading op eenforum in no way zo specifiek als irl. VOoral als je al met argusogen wordt bekeken door mensen die je anyway onderuit willen halen. Ik stel voor dat ik een filmpje maak van een cold reading?
pi_62998471
Nee, ik wil de kleur van de auto van L.Denninger....
Je merkt hoop ik wel dat je ongeveer dezelfde argumenten begint aan te dragen als de mensen die de test van Derek bij Randi relativeren hè?
  donderdag 6 november 2008 @ 13:42:22 #193
31101 _Led_
pi_62998494
quote:
Op donderdag 6 november 2008 13:36 schreef sjoep het volgende:

[..]

Niet afzwaaien nu hè
Als je de indruk krijgt dat het heel simpel is heb je gewoon echt niet gelezen wat hij schrijft, of wil je het expres niet begrijpen. Verder kun je ook gewoon normaal doen en net als Bastard en ik gewoon plannen om eens naar z'n show te gaan kijken.
zzz
  donderdag 6 november 2008 @ 13:43:56 #194
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_62998548
quote:
Op donderdag 6 november 2008 13:41 schreef sjoep het volgende:
Nee, ik wil de kleur van de auto van L.Denninger....
Je merkt hoop ik wel dat je ongeveer dezelfde argumenten begint aan te dragen als de mensen die de test van Derek bij Randi relativeren hè?
dat wordt nooit gesteld. Dat is een challenge attitude waarop cr niet drijft.
Niemand zegt tegen Derek: ow ja, noem mij de kleur eens van de auto van mijn zwager.
Derek zegt: ik zie een rode auto. De toeschouwer vult het hierop in. Mss is het de auto van zijn oma, van hemzelf, maakt niet uit.
Er wordt nooit gesteld: ey derek noem eens de naam van mijn overleden betovergrootmoeder ofzo.
Anders geef me een linkje waarop dit gebeurd?
  donderdag 6 november 2008 @ 13:46:54 #195
31101 _Led_
pi_62998659
quote:
Op donderdag 6 november 2008 13:41 schreef sjoep het volgende:
Ik merk eerlijk gezegd hier alleen dat degene die wil testen (jij) geen idee heeft waar ie het over heeft
zzz
pi_62998694
Het gaat mij er om dat dit wel vaak van mediums gevraagd wordt. Men wil dat soort dingen dan als test horen.

Maar goed, laten we die vraag vallen.
Post maar een flimpje van je kunde. Ik neem aan dat je wel eens wat getaped hebt.
Ik ben benieuwd en ga er lekker voor zitten.
Je schreef in andere topics dat je het ook via msn kon bijvoorbeeld...

Tot nu toe zie ik alleen een lading blaaskakerij, maar eerlijk gezegd weinig dat mij overtuigd van jouw kunnen.
Toen ik eerder ergens schreef over een entiteit die achter me stond, werd dat belachelijk gemaakt. Dan vraag ik me af, waarom wordt daar over gelachen, en niet over jouw kunst?
pi_62998707
quote:
Op donderdag 6 november 2008 13:46 schreef L.Denninger het volgende:

[..]

Ik merk eerlijk gezegd hier alleen dat degene die wil testen (jij) geen idee heeft waar ie het over heeft
Dat is geheel wederzijds
  donderdag 6 november 2008 @ 13:52:01 #198
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_62998860
quote:
Op donderdag 6 november 2008 13:47 schreef sjoep het volgende:
Het gaat mij er om dat dit wel vaak van mediums gevraagd wordt. Men wil dat soort dingen dan als test horen.

Maar goed, laten we die vraag vallen.
Post maar een flimpje van je kunde. Ik neem aan dat je wel eens wat getaped hebt.
Ik ben benieuwd en ga er lekker voor zitten.
Je schreef in andere topics dat je het ook via msn kon bijvoorbeeld...

Tot nu toe zie ik alleen een lading blaaskakerij, maar eerlijk gezegd weinig dat mij overtuigd van jouw kunnen.
Toen ik eerder ergens schreef over een entiteit die achter me stond, werd dat belachelijk gemaakt. Dan vraag ik me af, waarom wordt daar over gelachen, en niet over jouw kunst?
het KAN ook via MSN. via elk medium. Het kan via telefoon. Ik zeg alleen dat details bespaard worden tot de echte reading.
maar als ik dan toch een kleur moet zeggen:
Denninger lijkt mij het type dat laidback is, hij gaf zelf al aan dat hij veel naar underworld luistert, dit is een technoband. Als ik een kleur voor zijn auto moest kiezen(en remember dit is challenge attitude, dit zal nooit gebeuren en ik kan het fout hebben!) zou ik niet gaan voor standaard wit en rood. Ik ga meer voor het groenige,. Ik merk hierbij ook dat er een mankement is met de auto. Niet zozeer met de motor of iets dergelijs maar meer met een raam. Er zit een barst in of het raam kan niet open. Hierbij gaat het om een raam aan de rechterkant. Verder heb je modificaties aan je auto gedaan. Je hebt van banden verwisseld of hij is licht getuned. Kan iemand dit bevestigen??
  donderdag 6 november 2008 @ 13:52:47 #199
31101 _Led_
pi_62998897
quote:
Op donderdag 6 november 2008 13:47 schreef sjoep het volgende:

Maar goed, laten we dat vallen.
Dat vind ik niet zo logisch eerlijk gezegd, ik heb ook geen video klaarliggen waarop ik met mijn drumcomputer speel of van welke andere hobby dan ook.
Misschien dat ie er eentje voor je wil maken als je het vriendelijk vraagt ?
quote:
Omdat CR een feit is en aangetoond kan worden, is het verschil echt zo moeilijk te begrijpen ?
Oh, en over entiteiten 'voelen' - niet toevallig gewoon infrageluid ?
http://www.psy.herts.ac.uk/ghost/ghost-in-machine.pdf
http://www.psy.herts.ac.uk/ghost/Something-in-the-Cellar.pdf
zzz
  donderdag 6 november 2008 @ 13:54:44 #200
31101 _Led_
pi_62998965

M'n auto is niet getuned voor zover ik weet, wel is het de sport-uitvoering (GTX) met sportstoelen en stuurwiel.
M'n rechtervoorraam is ingeslagen en er zit een nu ander raam in dat soms niet goed open wil (de motor slipt).
De kleur is donkergroen metallic.

Aan de andere kant, ik heb 'm jaren terug via Fok! gekocht, dus ik hou een slag om de arm
zzz
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')