Hier een stuk bekender dan bij sommige anderen, veel mensen zijn nou eenmaal niet zo goed in natuurkunde.quote:Op woensdag 5 november 2008 16:07 schreef sjoep het volgende:
Al zou het principe van energieėn en hoe die op elkaar reageren maar eens bekend zijn.
ik had serieus een vriendin die beweerde dat ze stenen oplaadde onder maanlichtquote:Op woensdag 5 november 2008 16:10 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Hier een stuk bekender dan bij sommige anderen, veel mensen zijn nou eenmaal niet zo goed in natuurkunde.
Dat blijkt ook vaak uit de onzinverhalen die ze ophangen over 'energieėn'.
Ik kan me nog zo'n topic herinneren hier over "trillingsfrequenties van stenen en waarom ze helpen als je ze onder je kussen legt"
inderdaad. M_schtoppel komt zeer agressief uit de hoek. Begon over loser magician's code en dat iedereen gratis boeken kan krijgen e.d. Weigert ze vervolgens te lezen.quote:Op woensdag 5 november 2008 16:11 schreef Bastard het volgende:
Ik zie eerlijk gezegd nog weinig van de grond komen in dit topic, wellicht heeft dat te maken van de toch wel aggresieve ondertoon die door dees of gene wordt aangeslagen.
Mijn vraag is om die dan ook te laten gaan, en niet persoonlijk te worden. we kunnen hier op een normale manier met elkaar in discussie gaan, of gewoon niet.
Je moet wel effe leren quoten, want ik ga nu antwoord geven op een reply die jij in mijn quote zette. Ofzoietsquote:Op woensdag 5 november 2008 16:09 schreef Michielos het volgende:
[..]
ANT: hehe, nee dat zit er inderdaad niet in. Ik had vroeger wel zelf veel boeken over paranormalisme.
Ik leende er ook veel van de biep.
Warom laat je het woord "loser" nou niet gewoon weg?quote:Op woensdag 5 november 2008 16:13 schreef Michielos het volgende:
[..]
inderdaad. M_schtoppel komt zeer agressief uit de hoek. Begon over loser magician's code en dat iedereen gratis boeken kan krijgen e.d. Weigert ze vervolgens te lezen.
Je doelt toch niet serieus op mij ofzo he?
Je begrijpt zelf toch ook dat hier 2 partijen schuld zijn toch? Ik word hier ook voor kortzichtig uitgemaakt, en ik hoor woorden als "loser magicians code" e.d. Of is dat wat jij bedoelt met gelijkwaardig en respectvol.quote:Op woensdag 5 november 2008 16:13 schreef sjoep het volgende:
[..]
Je moet wel effe leren quoten, want ik ga nu antwoord geven op een reply die jij in mijn quote zette. Ofzoiets![]()
Maar goed, ik kom niet met een goed mediium.
Wat voor mens zou ik zijn als ik mensen waar ik een fijne band mee heb hier voor de leeuwen ging werpen?
Kijk, Derek kiest zelf voor publiciteit, maar de mensen die ik ken niet. En waarschijnlijk ga jij/jullie net zo lang peuteren tot iemand in ieder geval tot de grond toe is afgebrand.
Ik weet niet wat jij denkt zelf, maar de sfeer is verre van gelijkwaardig en respectvol.
Omdat dat is wat je grote vriend letterlijk zei. Ow ja respectvol en gelijkwaardig natuurlijkquote:Op woensdag 5 november 2008 16:16 schreef sjoep het volgende:
[..]
Warom laat je het woord "loser" nou niet gewoon weg?
Overigens had ik het over andere energieėn. Die waar in elk "paranormaal voor dummies" boek al over gesproken wordt.
Maar goed, ik lees later wel hoe je op vakkundige wijze Derek hebt ontmaskerd dmv het laten signeren van een CR-boek. Succes ermee
je leest wederom niet. Ik vraag letterlijk om literatuurlijsten en lees er zelf veel over.quote:Op woensdag 5 november 2008 16:17 schreef M_Schtoppel het volgende:
Ach kom kom, iedereen kent mijn schrijfstijl toch zo onderhand wel? Ik bedoel het niet kwaad.
Fijn dat Michiel toegeeft de paranormale boeken niet te willen lezen, doet'ie dus duidelijk hetzelfde als ik. Dus de pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet.
Iets kritisch bekijken / onderzoeken is niet 'afbranden'.quote:Op woensdag 5 november 2008 16:13 schreef sjoep het volgende:
En waarschijnlijk ga jij/jullie net zo lang peuteren tot iemand in ieder geval tot de grond toe is afgebrand.
Ik weet niet wat jij denkt zelf, maar de sfeer is verre van gelijkwaardig en respectvol.
Kun jij nou echt niet lezen ?quote:Op woensdag 5 november 2008 16:17 schreef M_Schtoppel het volgende:
Fijn dat Michiel toegeeft de paranormale boeken niet te willen lezen, doet'ie dus duidelijk hetzelfde als ik. Dus de pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet.
"prestatiedruk en niet op eerste gevoel afgaan"quote:Op woensdag 5 november 2008 16:29 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik sta best open voor dingen hoor, maar is er iemand die deze charlatan gelooft?
Hij scoorde 1 uit 20 bij die test waar ie een miljoen kon meenemen.
In Amsterdam hebben we daar een mooi gezegde voor..quote:Op woensdag 5 november 2008 16:30 schreef Michielos het volgende:
[..]
"prestatiedruk en niet op eerste gevoel afgaan"
1 op 20 is ronduit.. tsja
hahahahquote:Op woensdag 5 november 2008 20:00 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
In Amsterdam hebben we daar een mooi gezegde voor..
"Dikke lul, 3 bier. " oftewel, het zal allemaal wel.
.
Geeft niet , meer dan zo'n gedachte of emoticon op zo'n boodschap van je medemens had ik van jou ook echt niet verwacht hoor , welzijnscoach .quote:Op woensdag 5 november 2008 14:04 schreef Michielos het volgende:
[..]
ik las de eerste quote van Summers en als ik mijn gedachten een emoticon kon geven zou het deze zijn:
quote:Is het je opgevallen dat er al maanden word geroepen dat mensen hun eigen ervaringen niet meer willen vertellen ? zodra ze dat doen worden ze afgebrand omdat het niet wetenschappelijk is ., wie dat wel doet is na een paar zinnen al meteen genezen van die drang en druipt af .
virtueel weggetrapt door sceptici , in tru , terug in de tijd waar je er niet over mocht praten of anders ...
what the..
Nou, ik kan me er best in vinden als het klopte. Als ik het er mee eens ben is natuurlijk een tweede. Ik krijg vaker gevallen waarbij ik denk.. HMMMMquote:Op woensdag 5 november 2008 21:40 schreef Summers het volgende:
[..]
Geeft niet , meer dan zo'n gedachte of emoticon op zo'n boodschap van je medemens had ik van jou ook echt niet verwacht hoor , welzijnscoach .
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |