abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 5 november 2008 @ 16:10:26 #51
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_62972870
quote:
Op woensdag 5 november 2008 16:07 schreef sjoep het volgende:
Al zou het principe van energieėn en hoe die op elkaar reageren maar eens bekend zijn.
Hier een stuk bekender dan bij sommige anderen, veel mensen zijn nou eenmaal niet zo goed in natuurkunde.
Dat blijkt ook vaak uit de onzinverhalen die ze ophangen over 'energieėn'.
Ik kan me nog zo'n topic herinneren hier over "trillingsfrequenties van stenen en waarom ze helpen als je ze onder je kussen legt"
zzz
  woensdag 5 november 2008 @ 16:11:31 #52
8372 Bastard
Persona non grata
pi_62972906
Ik zie eerlijk gezegd nog weinig van de grond komen in dit topic, wellicht heeft dat te maken van de toch wel aggresieve ondertoon die door dees of gene wordt aangeslagen.
Mijn vraag is om die dan ook te laten gaan, en niet persoonlijk te worden. we kunnen hier op een normale manier met elkaar in discussie gaan, of gewoon niet.
The truth was in here.
pi_62972918
[edit] teveel nieuwe posts dus deze post maakt geen sense meer.
  woensdag 5 november 2008 @ 16:12:56 #54
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_62972950
quote:
Op woensdag 5 november 2008 16:10 schreef L.Denninger het volgende:

[..]

Hier een stuk bekender dan bij sommige anderen, veel mensen zijn nou eenmaal niet zo goed in natuurkunde.
Dat blijkt ook vaak uit de onzinverhalen die ze ophangen over 'energieėn'.
Ik kan me nog zo'n topic herinneren hier over "trillingsfrequenties van stenen en waarom ze helpen als je ze onder je kussen legt"
ik had serieus een vriendin die beweerde dat ze stenen oplaadde onder maanlicht
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
  woensdag 5 november 2008 @ 16:13:47 #55
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_62972989
quote:
Op woensdag 5 november 2008 16:11 schreef Bastard het volgende:
Ik zie eerlijk gezegd nog weinig van de grond komen in dit topic, wellicht heeft dat te maken van de toch wel aggresieve ondertoon die door dees of gene wordt aangeslagen.
Mijn vraag is om die dan ook te laten gaan, en niet persoonlijk te worden. we kunnen hier op een normale manier met elkaar in discussie gaan, of gewoon niet.
inderdaad. M_schtoppel komt zeer agressief uit de hoek. Begon over loser magician's code en dat iedereen gratis boeken kan krijgen e.d. Weigert ze vervolgens te lezen.

Je doelt toch niet serieus op mij ofzo he?
pi_62972996
quote:
Op woensdag 5 november 2008 16:09 schreef Michielos het volgende:

[..]

ANT: hehe, nee dat zit er inderdaad niet in. Ik had vroeger wel zelf veel boeken over paranormalisme.
Ik leende er ook veel van de biep.
Je moet wel effe leren quoten, want ik ga nu antwoord geven op een reply die jij in mijn quote zette. Ofzoiets

Maar goed, ik kom niet met een goed mediium.
Wat voor mens zou ik zijn als ik mensen waar ik een fijne band mee heb hier voor de leeuwen ging werpen?
Kijk, Derek kiest zelf voor publiciteit, maar de mensen die ik ken niet. En waarschijnlijk ga jij/jullie net zo lang peuteren tot iemand in ieder geval tot de grond toe is afgebrand.
Ik weet niet wat jij denkt zelf, maar de sfeer is verre van gelijkwaardig en respectvol.
-oOo~°*°~oOo "The only real valuable thing is intuition." Albert Einstein. -oOo~°*°~oOo
pi_62973085
quote:
Op woensdag 5 november 2008 16:13 schreef Michielos het volgende:

[..]

inderdaad. M_schtoppel komt zeer agressief uit de hoek. Begon over loser magician's code en dat iedereen gratis boeken kan krijgen e.d. Weigert ze vervolgens te lezen.

Je doelt toch niet serieus op mij ofzo he?
Warom laat je het woord "loser" nou niet gewoon weg?

Overigens had ik het over andere energieėn. Die waar in elk "paranormaal voor dummies" boek al over gesproken wordt.
Maar goed, ik lees later wel hoe je op vakkundige wijze Derek hebt ontmaskerd dmv het laten signeren van een CR-boek. Succes ermee
-oOo~°*°~oOo "The only real valuable thing is intuition." Albert Einstein. -oOo~°*°~oOo
  woensdag 5 november 2008 @ 16:16:58 #58
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_62973099
quote:
Op woensdag 5 november 2008 16:13 schreef sjoep het volgende:

[..]

Je moet wel effe leren quoten, want ik ga nu antwoord geven op een reply die jij in mijn quote zette. Ofzoiets

Maar goed, ik kom niet met een goed mediium.
Wat voor mens zou ik zijn als ik mensen waar ik een fijne band mee heb hier voor de leeuwen ging werpen?
Kijk, Derek kiest zelf voor publiciteit, maar de mensen die ik ken niet. En waarschijnlijk ga jij/jullie net zo lang peuteren tot iemand in ieder geval tot de grond toe is afgebrand.
Ik weet niet wat jij denkt zelf, maar de sfeer is verre van gelijkwaardig en respectvol.
Je begrijpt zelf toch ook dat hier 2 partijen schuld zijn toch? Ik word hier ook voor kortzichtig uitgemaakt, en ik hoor woorden als "loser magicians code" e.d. Of is dat wat jij bedoelt met gelijkwaardig en respectvol.

ALs je niet met namen van echte mediums wilt komen. Mooi, maar dan kan je niet van mij verwachten dat je punt als valide gezien wordt.
pi_62973118
Ach kom kom, iedereen kent mijn schrijfstijl toch zo onderhand wel? Ik bedoel het niet kwaad.

Fijn dat Michiel toegeeft de paranormale boeken niet te willen lezen, doet'ie dus duidelijk hetzelfde als ik. Dus de pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet.
Gaap Goals rulezzz!
  woensdag 5 november 2008 @ 16:17:56 #60
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_62973132
quote:
Op woensdag 5 november 2008 16:16 schreef sjoep het volgende:

[..]

Warom laat je het woord "loser" nou niet gewoon weg?

Overigens had ik het over andere energieėn. Die waar in elk "paranormaal voor dummies" boek al over gesproken wordt.
Maar goed, ik lees later wel hoe je op vakkundige wijze Derek hebt ontmaskerd dmv het laten signeren van een CR-boek. Succes ermee
Omdat dat is wat je grote vriend letterlijk zei. Ow ja respectvol en gelijkwaardig natuurlijk
  woensdag 5 november 2008 @ 16:18:32 #61
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_62973152
quote:
Op woensdag 5 november 2008 16:17 schreef M_Schtoppel het volgende:
Ach kom kom, iedereen kent mijn schrijfstijl toch zo onderhand wel? Ik bedoel het niet kwaad.

Fijn dat Michiel toegeeft de paranormale boeken niet te willen lezen, doet'ie dus duidelijk hetzelfde als ik. Dus de pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet.
je leest wederom niet. Ik vraag letterlijk om literatuurlijsten en lees er zelf veel over.
leer eens lezen man, echt waar.
Dat eerste had betrekking op engelen.
  woensdag 5 november 2008 @ 16:19:30 #62
31101 _Led_
pi_62973180
quote:
Op woensdag 5 november 2008 16:13 schreef sjoep het volgende:
En waarschijnlijk ga jij/jullie net zo lang peuteren tot iemand in ieder geval tot de grond toe is afgebrand.
Iets kritisch bekijken / onderzoeken is niet 'afbranden'.
Dat is het excuus dat meestal gebruikt wordt, men vergeet alleen dat als zo iemand gewoon doet wat zij/hij zegt te kunnen er weinig te vrezen is want dan valt er weinig op aan te merken.
Als iemand CR-technieken gebruikt snap ik wel dat kritisch onderzoek als iets vervelend gezien kan worden.
zzz
pi_62973240
Daar moeten deze gelovers het van hebben trouwens. Ze kunnen geen geldige argumenten geven over het wel of niet bestaan van het paranormale (en daarnaast worden feiten niet gelezen of zomaar als onzin verworpen) en gaan dus over op andere wapenfeiten, zoals bijvoorbeeld het vals beschuldigen van andere personen die het goed menen of nog even laten zien dat ze inderdaad serieuze lees en begrijp problemen hebben

Er zijn gewoon mensen die anno 2008 niet meer geloven in Xmannen, Professor Xaviers, Hobgoblins, Elves, Wyverns en dergelijke en zoals Denninger al aangaf is het bekritiseren van CR iets dat als aanvallend gezien kan worden. Als deze persoon echt over paranormale gaven beschikt hoeft hij/zij ook geen vrees te hebben voor een eventuele ontmaskering en diens angst is gewoon bewijs van zijn of haar onkunde
  woensdag 5 november 2008 @ 16:21:26 #64
31101 _Led_
pi_62973253
quote:
Op woensdag 5 november 2008 16:17 schreef M_Schtoppel het volgende:
Kun jij nou echt niet lezen ?
Hij vraagt om boeken ! JIJ zegt dat je niks wilt lezen !!!
Geef 'm dan in bobsnaam een naam van een boek dat volgens jou veel verklaart !
zzz
  woensdag 5 november 2008 @ 16:24:59 #65
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_62973391
Ik had vroeger een boek over het ontwikkelen van je paranormale gaves. Dat was toen een redelijke biep hit. Ik las het laatst nog eens terug en er stond letterlijk in dat "uri geller de wetenschap had bewezen dat psychokinese bestaat".

Out of date dus . En nergens op gebaseerd. Ik zoek wel graag leuke paranormale boeken. Ik had vroeger zo een boek met geestfoto's erin waar ik ALTIJD in bladerde.
pi_62973425
Ik had vroeger een boek over geslaagde levitaties waarin je zag dat een man op een vage barkruk stond.
En mensen geloven dat dus echt

Maar nu is er photoshop en is alles realistischer !!!!
  woensdag 5 november 2008 @ 16:27:28 #67
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_62973481
was dat dat boek waar onder stond: Medium adams vertoont een geslaagde levitatie"?

groot a4 boek hardcover. Over geesten. Dat was inderdaad om te gillen
  woensdag 5 november 2008 @ 16:29:17 #68
31101 _Led_
pi_62973546
Ik heb destijds stapels gelezen over astrale projectie, rituelen en witte magie enzo, vond ik erg interessant.
Stennie's verhalen (http://www.doorhetraam.nl/) zijn helemaal mooi, die heeft astrale sex met aliens zegt ze - kinky !
zzz
pi_62973558
Ik sta best open voor dingen hoor, maar is er iemand die deze charlatan gelooft?
Hij scoorde 1 uit 20 bij die test waar ie een miljoen kon meenemen .
-
pi_62973562
Hij kon een miljoen meenemen maar koos ervoor om 1 op 20 te scoren

En deze man doet het natuurlijk niet voor het geld maar treed wel op over de hele wereld

Dat is inderdaad redelijk krom en grappig tegelijkertijd.
  woensdag 5 november 2008 @ 16:30:46 #71
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_62973605
quote:
Op woensdag 5 november 2008 16:29 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik sta best open voor dingen hoor, maar is er iemand die deze charlatan gelooft?
Hij scoorde 1 uit 20 bij die test waar ie een miljoen kon meenemen .
"prestatiedruk en niet op eerste gevoel afgaan"

1 op 20 is ronduit.. tsja
pi_62979436
quote:
Op woensdag 5 november 2008 16:30 schreef Michielos het volgende:

[..]

"prestatiedruk en niet op eerste gevoel afgaan"

1 op 20 is ronduit.. tsja
In Amsterdam hebben we daar een mooi gezegde voor..
"Dikke lul, 3 bier . " oftewel, het zal allemaal wel. .
-
  woensdag 5 november 2008 @ 20:55:02 #73
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_62981279
quote:
Op woensdag 5 november 2008 20:00 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

In Amsterdam hebben we daar een mooi gezegde voor..
"Dikke lul, 3 bier . " oftewel, het zal allemaal wel. .
hahahah
  woensdag 5 november 2008 @ 21:40:55 #74
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_62983058
quote:
Op woensdag 5 november 2008 14:04 schreef Michielos het volgende:

[..]

ik las de eerste quote van Summers en als ik mijn gedachten een emoticon kon geven zou het deze zijn:

Geeft niet , meer dan zo'n gedachte of emoticon op zo'n boodschap van je medemens had ik van jou ook echt niet verwacht hoor , welzijnscoach .
quote:
Is het je opgevallen dat er al maanden word geroepen dat mensen hun eigen ervaringen niet meer willen vertellen ? zodra ze dat doen worden ze afgebrand omdat het niet wetenschappelijk is ., wie dat wel doet is na een paar zinnen al meteen genezen van die drang en druipt af .
virtueel weggetrapt door sceptici , in tru , terug in de tijd waar je er niet over mocht praten of anders ...

what the..
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  woensdag 5 november 2008 @ 22:26:12 #75
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_62984762
quote:
Op woensdag 5 november 2008 21:40 schreef Summers het volgende:

[..]

Geeft niet , meer dan zo'n gedachte of emoticon op zo'n boodschap van je medemens had ik van jou ook echt niet verwacht hoor , welzijnscoach .
[..]

Nou, ik kan me er best in vinden als het klopte. Als ik het er mee eens ben is natuurlijk een tweede. Ik krijg vaker gevallen waarbij ik denk.. HMMMM maar dan zul je toch aan de slag moeten.
ik vond het een mooie sneer, bedoelt om te raken maar het is een feitelijke epic fail omdat het me niets doet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')