add me even op messenger, ik weet niet hoe die shit werktquote:Op woensdag 5 november 2008 11:05 schreef L.Denninger het volgende:
Hey Michielos, je kunt geen PM ontvangen, fix dat eens even ?
In dat geval was mijn voorspelling perfect omdat hij altijd ooit wel uitkomtquote:Op woensdag 5 november 2008 11:05 schreef L.Denninger het volgende:
PS.
De thread ging toch automatisch dicht, die is toch niet met opzet dichtgegooid ?
k my bad als dat zo is.quote:Op woensdag 5 november 2008 11:05 schreef L.Denninger het volgende:
PS.
De thread ging toch automatisch dicht, die is toch niet met opzet dichtgegooid ?
In dat geval was mijn voorspelling perfect omdat hij altijd ooit wel uitkomtquote:Op woensdag 5 november 2008 11:05 schreef L.Denninger het volgende:
PS.
je kunt alvast beginnen met op mn post te reagerenquote:Op woensdag 5 november 2008 11:14 schreef Bastard het volgende:
Even een tvp plaatsen, inhoudelijk hoef ik er toch niet aan mee te doen want ik ben blauw en daardoor narrowminded. Maakt niet uit wat ik dan schrijf natuurlijk.
Anyways, Flammie, ik zie dat je nog niet zo lang op FOK bekend bent, verder als klagen .. euh KLB ben je nog niet geweest, geeft niet, maar na 300 posts word een topic automatisch gesloten.. conspiracy je weets.
Wel gaarne een waardig deel 2 topic svp.
Een andere naam geven? Euh tsja ik ken nog wel een goede bekende cold reader/medium.. zoek eens op Bep het medium, vrouwtje uit Leiden. Sterker nog, zij komt/kwam vaak op de tv, tvwest, daar moeten vast uitzendingen over te vinden zijn...quote:Op woensdag 5 november 2008 11:00 schreef Michielos het volgende:
k dit was mn laatste post voordat iemand besloot het topic te closen(dit had ik wel goed voorspeld)
quote:
Op woensdag 5 november 2008 10:52 schreef Bastard het volgende:
[..]
Het is jaren geleden, ik weet de naam niet meer.. daarbij heb ik trouwens vernomen later dat ze nu zelf tussen de sterren is.
Geloof wat je wilt geloven
ANTWOORD:
dat zou ik ook zeggen ja vooral die laatste zin. Het is geen kwestie meer van geloven hoor. Kun je mij dan namen van andere mediums geven? "die nog niet tussen de sterren zijn"?
wat helemaal erg is, is dat je zegt dat je zoooo onder de indruk was van de reading. Echt een supermoment in je leven, het bewijs dat mediums bestaan... en je hebt de naam niet onthouden??
sorry hoor maar dat klinkt mij echt als onzin in de oren.
Ik weet nog namen van toen ik 8 jaar was, omdat zij mij diep geraakt hebben. Jij weet geeneens meer de naam van het medium dat je een megareading gaf. Het is dan dus ook logisch om aan te nemen dat je andere dingen van de reading ook subjectief vergeten bent, bewust of onbewust.
Dat is heul niet waar, we vinden je narrowminded juist om wat je schrijft !quote:Op woensdag 5 november 2008 11:14 schreef Bastard het volgende:
Even een tvp plaatsen, inhoudelijk hoef ik er toch niet aan mee te doen want ik ben blauw en daardoor narrowminded. Maakt niet uit wat ik dan schrijf natuurlijk.
Dat is het hem inderdaad. En Nee, we vinden je niet opeens ruimdenkend als je zegt OK TIS COLDREADING. Enige wat wij willen zien is duidelijk bewijs en zelfs de MOD's kunnen dit niet geven.quote:Op woensdag 5 november 2008 11:25 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Dat is heul niet waar, we vinden je narrowminded juist om wat je schrijft !
Ey .. Klaagbaak is ontzettend grappig! Daarbij Roam ik meer dan dat ik post natuurlijk.quote:Op woensdag 5 november 2008 11:14 schreef Bastard het volgende:
Anyways, Flammie, ik zie dat je nog niet zo lang op FOK bekend bent, verder als klagen .. euh KLB ben je nog niet geweest, geeft niet, maar na 300 posts word een topic automatisch gesloten.. conspiracy je weets.
Wel gaarne een waardig deel 2 topic svp.
Krijg ze zelf niet aan de praat, kan aan mijn player liggen: http://televisie.westonline.nl/archief/programma_gemist zoek op 'Bep'.quote:Op woensdag 5 november 2008 11:28 schreef Michielos het volgende:
Kun je me een filmpje suplly;en denk je:)
Whehehequote:Op woensdag 5 november 2008 12:38 schreef L.Denninger het volgende:
Naar mijn mening is ze trouwens niet zozeer een medium alswel een large
Ok mijn analyse: (incompleet) heb het geeneens meer afgekeken. Nog slechter dan Char mijn inziens. komt ie:quote:Op woensdag 5 november 2008 12:38 schreef L.Denninger het volgende:
Bwehehe, in de laatste aflevering ( mms://live-wm.residentie.net/rtvwest/video//2008/0310-bepmedium.wmv ) heeft een mevrouw reflecties in d'r cameralens
Verder ziet bep dat die lelijke vrouw al te lang alleen is, en dat die gozer die er uit ziet als een pannekoek met een te grote bek vroeger druk was als klein mannetje.
Verder nog even het forer-effect (Overleden opa is trots op je omdat je bereikt hebt wat je bereikt hebt, wat dat dan ook moge weze) erbij, een open deur intrappen (je zusje ? Hoe oud is die ? 17 ? Die heeft een schop onder d'r reet nodig) en we hebben weer een tv-programma.
Bep
Naar mijn mening is ze trouwens niet zozeer een medium alswel een large
ik las de eerste quote van Summers en als ik mijn gedachten een emoticon kon geven zou het deze zijn:quote:Op woensdag 5 november 2008 13:56 schreef L.Denninger het volgende:
Zodra Senesta klaar is met opruimen kunnen we weer verder in dit topic : Dereck Olgilvie, Char en dergelijke
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |