abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62963896
k dit was mn laatste post voordat iemand besloot het topic te closen(dit had ik wel goed voorspeld )

quote:
Op woensdag 5 november 2008 10:52 schreef Bastard het volgende:

[..]

Het is jaren geleden, ik weet de naam niet meer.. daarbij heb ik trouwens vernomen later dat ze nu zelf tussen de sterren is.

Geloof wat je wilt geloven

ANTWOORD:
dat zou ik ook zeggen ja vooral die laatste zin. Het is geen kwestie meer van geloven hoor. Kun je mij dan namen van andere mediums geven? "die nog niet tussen de sterren zijn"?

wat helemaal erg is, is dat je zegt dat je zoooo onder de indruk was van de reading. Echt een supermoment in je leven, het bewijs dat mediums bestaan... en je hebt de naam niet onthouden??
sorry hoor maar dat klinkt mij echt als onzin in de oren.

Ik weet nog namen van toen ik 8 jaar was, omdat zij mij diep geraakt hebben. Jij weet geeneens meer de naam van het medium dat je een megareading gaf. Het is dan dus ook logisch om aan te nemen dat je andere dingen van de reading ook subjectief vergeten bent, bewust of onbewust.
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
pi_62963984
Deze mod heeft vernomen dat ze dood is maar haar naam weet ie nog steeds niet...
Staat er zo in de krant: " De vrouw die bastard een reading gaf" 1950 - 2008

en toen werd de thread geclosed D

Misschien "The truth is in here" veranderen naar "The truth word weggemod door moderators" of iets dergelijks.
Verder heb ik nog nooit zoveel gelijk gekregen als vandaag: De mens van nu wil geloven en al het andere word verworpen, geedit of zelfs geclosed.

gg voor science. misschien dat we nu wel overtuigd kunnen worden van het bestaan van paranormale gaves of word het weer een easy ballgame onze zijde.. we zullen .
  woensdag 5 november 2008 @ 11:05:15 #3
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_62963992
Hey Michielos, je kunt geen PM ontvangen, fix dat eens even ?

PS.
De thread ging toch automatisch dicht, die is toch niet met opzet dichtgegooid ?
zzz
pi_62964054
quote:
Op woensdag 5 november 2008 11:05 schreef L.Denninger het volgende:
add me even op messenger, ik weet niet hoe die shit werkt
pi_62964066
quote:

PS.
De thread ging toch automatisch dicht, die is toch niet met opzet dichtgegooid ?
In dat geval was mijn voorspelling perfect omdat hij altijd ooit wel uitkomt
pi_62964113
quote:

PS.
k my bad als dat zo is.

Verder wil ik graag wat tastbaarders zien over het bestaan van het paranormale in deze thread!
Dus niet zoals in t vorige topic; ach ik mag toch wel geloven ;r
ach er is meer tussen hemel en aarde
hij is echt!!!
je bent kortzichtig

Ik wil eens wat serieus discussiemateriaal nu en niet zo een gemakkelijk te winnen discussie versus mensen die niet snappen waar het allemaal werkelijk om draait bij deze showsterren!
pi_62964120
quote:

PS.
In dat geval was mijn voorspelling perfect omdat hij altijd ooit wel uitkomt

overigens,, jij luistert best veel naar underworld he?
  woensdag 5 november 2008 @ 11:14:13 #8
8372 Bastard
Persona non grata
pi_62964216
Even een tvp plaatsen, inhoudelijk hoef ik er toch niet aan mee te doen want ik ben blauw en daardoor narrowminded. Maakt niet uit wat ik dan schrijf natuurlijk.

Anyways, Flammie, ik zie dat je nog niet zo lang op FOK bekend bent, verder als klagen .. euh KLB ben je nog niet geweest, geeft niet, maar na 300 posts word een topic automatisch gesloten.. conspiracy je weets.

Wel gaarne een waardig deel 2 topic svp.
The truth was in here.
pi_62964250
quote:
Op woensdag 5 november 2008 11:14 schreef Bastard het volgende:
Even een tvp plaatsen, inhoudelijk hoef ik er toch niet aan mee te doen want ik ben blauw en daardoor narrowminded. Maakt niet uit wat ik dan schrijf natuurlijk.

Anyways, Flammie, ik zie dat je nog niet zo lang op FOK bekend bent, verder als klagen .. euh KLB ben je nog niet geweest, geeft niet, maar na 300 posts word een topic automatisch gesloten.. conspiracy je weets.

je kunt alvast beginnen met op mn post te reageren
  woensdag 5 november 2008 @ 11:17:58 #10
8372 Bastard
Persona non grata
pi_62964327
quote:
Op woensdag 5 november 2008 11:00 schreef Michielos het volgende:
k dit was mn laatste post voordat iemand besloot het topic te closen(dit had ik wel goed voorspeld )

quote:
Op woensdag 5 november 2008 10:52 schreef Bastard het volgende:

[..]

Het is jaren geleden, ik weet de naam niet meer.. daarbij heb ik trouwens vernomen later dat ze nu zelf tussen de sterren is.

Geloof wat je wilt geloven

ANTWOORD:
dat zou ik ook zeggen ja vooral die laatste zin. Het is geen kwestie meer van geloven hoor. Kun je mij dan namen van andere mediums geven? "die nog niet tussen de sterren zijn"?

wat helemaal erg is, is dat je zegt dat je zoooo onder de indruk was van de reading. Echt een supermoment in je leven, het bewijs dat mediums bestaan... en je hebt de naam niet onthouden??
sorry hoor maar dat klinkt mij echt als onzin in de oren.

Ik weet nog namen van toen ik 8 jaar was, omdat zij mij diep geraakt hebben. Jij weet geeneens meer de naam van het medium dat je een megareading gaf. Het is dan dus ook logisch om aan te nemen dat je andere dingen van de reading ook subjectief vergeten bent, bewust of onbewust.
Een andere naam geven? Euh tsja ik ken nog wel een goede bekende cold reader/medium.. zoek eens op Bep het medium, vrouwtje uit Leiden. Sterker nog, zij komt/kwam vaak op de tv, tvwest, daar moeten vast uitzendingen over te vinden zijn...

bep het medium voor die discussie dus.

[ Bericht 3% gewijzigd door Bastard op 05-11-2008 11:29:57 ]
The truth was in here.
  woensdag 5 november 2008 @ 11:25:02 #11
31101 _Led_
pi_62964529
quote:
Dat is heul niet waar, we vinden je narrowminded juist om wat je schrijft !
zzz
  woensdag 5 november 2008 @ 11:28:15 #12
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_62964623
quote:
Op woensdag 5 november 2008 11:25 schreef L.Denninger het volgende:

[..]

Dat is heul niet waar, we vinden je narrowminded juist om wat je schrijft !

Dat is het hem inderdaad. En Nee, we vinden je niet opeens ruimdenkend als je zegt OK TIS COLDREADING. Enige wat wij willen zien is duidelijk bewijs en zelfs de MOD's kunnen dit niet geven.

Ik neem overigens aan dat je Bep Monfils uit Leiden bedoelt?

Kun je me een filmpje suplly;en denk je:)

[ Bericht 4% gewijzigd door Michielos op 05-11-2008 11:37:25 ]
pi_62965226
quote:

Ey .. Klaagbaak is ontzettend grappig! Daarbij Roam ik meer dan dat ik post natuurlijk.

Je vraagt om een waardig deel 2 maar deel 1 werd JUIST verneukt door mensen zoals jij die zonder zinnige argumenten feiten verwierpen omdat deze niet strookte met het beeld dat deze mensen voor ogen hadden over het paranormale. Deel 1 werd bedorven onder de onzinnige argumenten die varieerde van

- Ik mag toch wel geloven...

tot

- JULLIE ZIJN GEWOON KORTZICHTIG

Lees deel 1 er maar op na en bedenk je vervolgens waarom deel 1 zo slecht was. Echt niet door mij, michielos of die andere gast maar juist door de personen zoals jezelf en aanhang.
In mijn vorige post vraag ik toch juist om wat serieuzer discussiemateriaal want nogmaals, deel 1 was te makkelijk, geen enkele uitdaging en sloeg gewoon helemaal nergens op. Ik wil gewoon goede argumenten lezen en die heb ik niet aangetroffen in de vorige thread.

Ik wist niet dat topics automatisch gesloten werden dus daarvoor mijn welgemeende excuses.
  woensdag 5 november 2008 @ 12:04:35 #14
31101 _Led_
pi_62965510
Pffff flammie, hou het wel een beetje gezellig svp.
zzz
  woensdag 5 november 2008 @ 12:06:22 #15
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_62965552
Ik vond overigens wel dat ik goeie argumenten gaf. ;D
pi_62965693
Linkje naar het vorige deel: Derek, de babyfluisteraar
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
  woensdag 5 november 2008 @ 12:16:48 #17
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_62965781
thanks
  woensdag 5 november 2008 @ 12:29:07 #18
8372 Bastard
Persona non grata
pi_62966075
quote:
Op woensdag 5 november 2008 11:28 schreef Michielos het volgende:

Kun je me een filmpje suplly;en denk je:)
Krijg ze zelf niet aan de praat, kan aan mijn player liggen: http://televisie.westonline.nl/archief/programma_gemist zoek op 'Bep'.
The truth was in here.
  woensdag 5 november 2008 @ 12:34:47 #19
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_62966177
het helpt om de link te copy pasten en hem dan via VLC player te openen. Ik heb hetzelfde wanneer ik Derek nog eens terug wil zien

btw:

Uw zoekbewerking - bep - heeft geen overeenkomstige documenten opgeleverd

eheb het gevonden maar ze doen het helaas allemaal niet, zelfs niet in VLC

[ Bericht 20% gewijzigd door Michielos op 05-11-2008 12:41:41 ]
  woensdag 5 november 2008 @ 12:38:24 #20
31101 _Led_
pi_62966266
Bwehehe, in de laatste aflevering ( mms://live-wm.residentie.net/rtvwest/video//2008/0310-bepmedium.wmv ) heeft een mevrouw reflecties in d'r cameralens
Verder ziet bep dat die lelijke vrouw al te lang alleen is, en dat die gozer die er uit ziet als een pannekoek met een te grote bek vroeger druk was als klein mannetje.
Verder nog even het forer-effect (Overleden opa is trots op je omdat je bereikt hebt wat je bereikt hebt, wat dat dan ook moge weze) erbij, een open deur intrappen (je zusje ? Hoe oud is die ? 17 ? Die heeft een schop onder d'r reet nodig) en we hebben weer een tv-programma.

Bep

Naar mijn mening is ze trouwens niet zozeer een medium alswel een large
zzz
  woensdag 5 november 2008 @ 12:47:44 #21
8372 Bastard
Persona non grata
pi_62966518
quote:
Op woensdag 5 november 2008 12:38 schreef L.Denninger het volgende:

Whehehe

Maar goed, dit is het Derek topic mensen.. Bep link staat een paar posts terug.
The truth was in here.
  woensdag 5 november 2008 @ 12:55:34 #22
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_62966666
quote:
Op woensdag 5 november 2008 12:38 schreef L.Denninger het volgende:
Bwehehe, in de laatste aflevering ( mms://live-wm.residentie.net/rtvwest/video//2008/0310-bepmedium.wmv ) heeft een mevrouw reflecties in d'r cameralens
Verder ziet bep dat die lelijke vrouw al te lang alleen is, en dat die gozer die er uit ziet als een pannekoek met een te grote bek vroeger druk was als klein mannetje.
Verder nog even het forer-effect (Overleden opa is trots op je omdat je bereikt hebt wat je bereikt hebt, wat dat dan ook moge weze) erbij, een open deur intrappen (je zusje ? Hoe oud is die ? 17 ? Die heeft een schop onder d'r reet nodig) en we hebben weer een tv-programma.

Bep

Ok mijn analyse: (incompleet) heb het geeneens meer afgekeken. Nog slechter dan Char mijn inziens. komt ie:

Over het huis kan ik kort zijn:
Deuren waaien, radio gaat aan. Rationalistische verklaring uitgesloten???
Foto's die nep zijn of Orbs zijn zegt ze om haar eigen believe system te establishen. Als ik iets nep vind vinden mensen wat ik doe wel echt enz. Het verhaal is uit de lucht gegrepen en soms kan ze het zelf niet verwoorden waardoor ze probeert met een lachter te scoren.
Voor de rest niks uitgekomen

2de situatie:
Heel veel Warm reading, Piet, pieter peter wie is dat? Toeschouwer zoekt er zelf verklaring bij. VOor de rest 0,0 resultaat behalve de standaard warm reading quotes. Vrouw zegt op einde. EY jij hebt wel een ring
Hoe denk je dat Bep dan aan de info kwam dat zij ongetrouwd is? Verder probeert ze goedkoop te scoren door lachertjes

Dit was eigenlijk diep triest... Sorry maar dat doe ik beter.

en zoals bastard al zei: dit is het Derek topic. Hier zal de nadruk dan ook opliggen. Derek is dus 299 x beter
dan dit.

Dennineger, probeer nog eens een PM te sturen. Denk dat ie t nu wel doet.

[ Bericht 3% gewijzigd door Michielos op 05-11-2008 13:01:38 ]
  woensdag 5 november 2008 @ 13:56:00 #23
31101 _Led_
pi_62968464
Zodra Senesta klaar is met opruimen kunnen we weer verder in dit topic : Dereck Olgilvie, Char en dergelijke
zzz
  woensdag 5 november 2008 @ 14:04:46 #24
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_62968758
quote:
Op woensdag 5 november 2008 13:56 schreef L.Denninger het volgende:
Zodra Senesta klaar is met opruimen kunnen we weer verder in dit topic : Dereck Olgilvie, Char en dergelijke

ik las de eerste quote van Summers en als ik mijn gedachten een emoticon kon geven zou het deze zijn:

Is het je opgevallen dat er al maanden word geroepen dat mensen hun eigen ervaringen niet meer willen vertellen ? zodra ze dat doen worden ze afgebrand omdat het niet wetenschappelijk is ., wie dat wel doet is na een paar zinnen al meteen genezen van die drang en druipt af .
virtueel weggetrapt door sceptici , in tru , terug in de tijd waar je er niet over mocht praten of anders ...

what the..
pi_62971209
die thread is gewoon nog slechter dan Derek, de babyfluisteraar part 1

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')