pas na half 5quote:
neuh.. is het gevolg van de financiele crisisquote:
Je zal binnenkort hard nodig zijn als de huizenmarkt instort.. Moet toch allemaal weer opgeknapt worden..quote:Op woensdag 5 november 2008 08:32 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
neuh.. is het gevolg van de financiele crisisLeveranciers bouwen geen grote voorraad meer op, grondstoffen laten net iets langer op zich wachten als gebruikelijk, dus mijn lijn staat stil
![]()
Heb ik even handig ingeplanned met bestellenMijn magazijn staat wel vol, en zelfs ik kan wel eens wat vrije tijd gebruiken
![]()
Dus zodoende.. mij ontslaan ze niet hoorbtw, ik sta altijd standby.. als er, in economisch belang, geprakt moet worden.. dan gaat er geprakt worden!
quote:Op woensdag 5 november 2008 08:43 schreef ursel het volgende:
Je zal binnenkort hard nodig zijn als de huizenmarkt instort.. Moet toch allemaal weer opgeknapt worden..
quote:Op woensdag 5 november 2008 08:20 schreef Mr_Baus het volgende:
Goeiemoggel!<---
Obama!<---
Files!<---
![]()
Op 2 km 50 meter afstand van je werk wonen![]()
![]()
![]()
![]()
(nu nog dan straks 11,6 km
)
Schaatsen!![]()
lopen!
Far Cry 2!![]()
l(euk spelletje idd)
Stucen (met Rigo Wandstyling)!![]()
Knauf schuurband
Bier en Pinda's! jalalalallalaCola und kruidnootjes
5 2 dagen weekend hebben! jalalalalalla![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
XP installeren![]()
![]()
Wachten op auto onderdelenin het algemeen
nieuw topic openenlaten openen
Het Grote BoF! Topic deel? spam maar vol! & Xbox360 zuigt!;)
Volgens mij gaat dan alleen zondag lukken..quote:Op woensdag 5 november 2008 07:56 schreef FJD het volgende:
[..]
Zaterdagoverdag ben ik op de Zoom Experience, zaterdagavond zou evt. kunnen en zondag vanaf ergens in de middag heb ik wel tijd
zo dat staat beterquote:Op woensdag 5 november 2008 08:50 schreef ursel het volgende:
[..]
Moet ik nog wel overeenstemming bereiken met het vrouwtje..![]()
Je lijkt wel een Amerikaanquote:
Zijn er problemen met Vista dan??quote:Op woensdag 5 november 2008 09:05 schreef Mr_Baus het volgende:
Jongens, ik denk dat ik nu toch echt een legale Vista ga kopen en dus overstappen..
Wie draait er hier nu allemaal Vista en tegen wat voor problemen bots je op? Met name qua compatible gebeuren met "oude" software enzo?
En ik heb hier ook een LAN netwerkje met 4 xp computers.. kan ik dan met een vista pc daar in meedraaien?
En de Ultimate versie kan me gestolen worden,, maar moet ik nu voor home basic of home premium gaan>?
Schijfruimte is no problemoquote:Op woensdag 5 november 2008 09:08 schreef ursel het volgende:
Zijn er problemen met Vista dan??
Ik heb echt amper problemen ondervonden. Netwerk met Sanne der XP bak.
Enige "probleem" dat ik ondervonden heb met betrekking tot oude software is dat Vista zelf 7 gig groot is en zijn bakje met spul voor oude software ondertussen 14 gig groot is om oude software te kunnen draaien op Vista..
Het is dus zorg dat je OS schijf groot genoeg houdt..![]()
64..quote:Op woensdag 5 november 2008 09:18 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Schijfruimte is no problemo2 x74gb raptor en een 150 velociraptor
, de rest van de crap staat op Samsung spinpoints
Heb jij de 32 bit of de 64 bit? Want daar zit ik nu ook ff mee,
Microsoft
Hoe was het bouwplaatsmanagement bij jou thuis danquote:Op woensdag 5 november 2008 08:31 schreef ursel het volgende:
Oohja.. en files..
Enige waar ik last van heb benne bouwvakkers. Naast mijn werk zijn ze aan het het gebouw volledig aan het renoveren. En daarnaast zijn ze nieuwbouw aan het neerplempen..
En blijkbaar denken ze dat die weg nooit gebruikt wordt, want hij is bijna dagelijks geblokkeerd met allerlei vrachtwagens, busjes, shovels en noem maar op..
Of is dit ook een neerwaartse trend in sportieve prestatiesquote:Op woensdag 5 november 2008 00:38 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Vandaag met 0-4 gewonnen van de nummer laatst
29-31, 25-27, 23-25, 15-25
Als je de slechtste wedstrijden van het seizoen toch wint wordt je kampioen
Uitstekend en uitbesteed. De gevel hebben we laten doen. Die parkeerden netjes op het fietspad wat voor meneer bromsnor betekende dat die weer dichter bij zijn quota kwam..quote:Op woensdag 5 november 2008 09:26 schreef cardinalagain het volgende:
[..]
Hoe was het bouwplaatsmanagement bij jou thuis dan![]()
ING GROEP 1300 8,84 11.492,00 13,03 16.932,50 -32,13 %quote:En ja deze man draait ook zijn plusje
Amerikaanquote:Op woensdag 5 november 2008 08:59 schreef FJD het volgende:
[..]
Je lijkt wel een Amerikaan![]()
Heb jij trouwens LBP Puni?Ik heb geen idee wat ik me er van moet voorstellen en of ik het leuk ga vinden en met de komende toppers probeer ik toch wat selectief geld uit te geven.
Frankie, als je GoW2 nog niet ge-preordered hebt bij Gamehubs dan wordt ie pas vanaf 14 november uitgeleverd en niet vanaf de 8e. Gelukkig heb ik een preorder
Ik zit op een illegale XP, en heb nu weer al die crap met servicepacks enzo (ben al me install file's kwijt, geen backupsquote:Op woensdag 5 november 2008 09:52 schreef FJD het volgende:
Vista is traag en log. Na een uur lang allerlei tweaks er op los te laten loopt het nu redelijk snel maar als je daarvoor de belangrijkste dingen uit moet schakelen (Aero & UAC) dan is er iets mis met het OS. Tel daarbij op dat er een enorm irritante filetransfer bug in zit.
Ik blijf twijfelen of ik niet terug zal gaan naar XP. De enige feature die me tegen houdt is het quick launch dingetje in het start menu maar that's all.
Ga je toch naar Vista dan altijd de 64bit versie nemen.
Wie het kleine niet eertquote:Op woensdag 5 november 2008 09:32 schreef ursel het volgende:
Dat benne anders nog zware minnen hoor..
Tip van warren buffet: koop nooit grondstoffenquote:Op woensdag 5 november 2008 09:39 schreef staticdata het volgende:
de beurs gaat naar beneden.
Gisteren arcelormittal gekocht vandaag 12% in de min. maar goed dat het fictief is
quote:Op woensdag 5 november 2008 10:17 schreef jpjedi het volgende:
Tip van warren buffet: koop nooit grondstoffen
Sowieso zijn in deze conjuntuur de grondstoffenbedrijven twijfelachtig qua toekomst.
Tis allemaal Baus zijn schuld met zijn handige planning...quote:Op woensdag 5 november 2008 10:17 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Sowieso zijn in deze conjuntuur de grondstoffenbedrijven twijfelachtig qua toekomst.
quote:Op woensdag 5 november 2008 10:19 schreef ursel het volgende:
[..]
Tis allemaal Baus zijn schuld met zijn handige planning...
Grondstoffen hebben altijd een hoog risicoprofiel gehad, veel stijgingen en dalingen in een meerjaren termijn.quote:Op woensdag 5 november 2008 10:17 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Tip van Sander:quote:Op woensdag 5 november 2008 10:48 schreef jpjedi het volgende:
Eensch![]()
Maandag 300 stuks Aegon gekocht en heb daar al >20% netto op in iets meer dan een dag..![]()
Had ik er maar meer gekocht.
Tip van Ursel:quote:Op woensdag 5 november 2008 11:41 schreef staticdata het volgende:
[..]
Tip van Sander:
Nooit te inhalig worden
Komt omdat we relatief veel financials hebben tov de andere beurzen.quote:Op woensdag 5 november 2008 10:46 schreef cardinalagain het volgende:
[..]
Grondstoffen hebben altijd een hoog risicoprofiel gehad, veel stijgingen en dalingen in een meerjaren termijn.
Voor snelle handel leuk voor stabiele handel op lange termijn zeer twijfelachtig
Wat mij het meest op valt is dat die AEX het meest op en neer
gaat in vergelijking met andere europese beurzen
eenschquote:Op woensdag 5 november 2008 12:12 schreef ursel het volgende:
[..]
Tip van Ursel:
Leef het leven en geniet met je mate..
en als je maagje knort na het eten lekker schijtenquote:Op woensdag 5 november 2008 12:38 schreef ursel het volgende:
[..]
Tip 2 van Ursel:
Als je maagje knort, dan is het tijd om te gaan lunchen..
quote:Op woensdag 5 november 2008 13:21 schreef Sickert het volgende:
[..]
en als je maagje knort na het eten lekker schijten
quote:Op woensdag 5 november 2008 13:29 schreef Sickert het volgende:
[..]
poeppies van een halve meter en 6 cm doorsnee
heerlijK! de pot vol kletteren
Ik zou zeggen, eind van de week..quote:Op woensdag 5 november 2008 14:01 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Wanneer stoppen we eigenlijk met het beursspel? Zodat we weten wie er gewonnen heeft???
Ik hoef alleen maar weer te wachten tot Ursel weer iets wegzakt en ik sta weer aan kop
Sterk spel van je inderdaad.quote:Op woensdag 5 november 2008 14:01 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Wanneer stoppen we eigenlijk met het beursspel? Zodat we weten wie er gewonnen heeft???
Ik hoef alleen maar weer te wachten tot Ursel weer iets wegzakt en ik sta weer aan kop
Wanneer komt er in jou ondertiteling te staan voormalig BOF koploper beursspel oidquote:Op woensdag 5 november 2008 14:01 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Aahhh vandaar dat ik in het afgelopen kwartier opeens weer 0.7k ben kwijt geraakt..quote:Op woensdag 5 november 2008 14:06 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Sterk spel van je inderdaad.![]()
Maar ga je nog kopen of laat je het hierbij? Je moet toch op zijn minst aan inflatie correctie doen.
Teringzooi DJ futures staan al op -127Nu maar hopen dat die renteverlaging van de ECB snel wereldkundig wordt gemaakt. Anders krijgen we weer paniekvoetbal.
Ik las het ja, ik wacht dan wel ffquote:Op woensdag 5 november 2008 08:59 schreef FJD het volgende:
[..]
Je lijkt wel een Amerikaan![]()
Heb jij trouwens LBP Puni?Ik heb geen idee wat ik me er van moet voorstellen en of ik het leuk ga vinden en met de komende toppers probeer ik toch wat selectief geld uit te geven.
Frankie, als je GoW2 nog niet ge-preordered hebt bij Gamehubs dan wordt ie pas vanaf 14 november uitgeleverd en niet vanaf de 8e. Gelukkig heb ik een preorder
Ik wacht nog wel efkes. Het is me iets teveel gokken, nu afwachten tot de recessie aanslaat dan kun je lekker in de shorts hangen ja. In onze sector komen er ook al problemen; wat doe je bv met een loyale IJslandse afnemer? Je kunt niet even een paar miljoen voorschieten maar ze kunnen het ook niet echt betalen op dit moment. Dat wordt nog goed duiken komend jaarquote:
Volgend weekend een middagje coopen?quote:Op woensdag 5 november 2008 14:29 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik las het ja, ik wacht dan wel ffMoet je em maar meenemen binnenkort
quote:
... moet ik er een snoepie van maken?quote:Wat een poep TT![]()
Die vd 15e/16e dan he als ik GoW2 dan hebquote:
Ik zou zeker niet beginnen met turbo`s en shorts maar gewoon in degelijke aandelen gaan. Kijk wat je met Aegon al kan verdienen. dat zijn optie scores.quote:Op woensdag 5 november 2008 14:31 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik wacht nog wel efkes. Het is me iets teveel gokken, nu afwachten tot de recessie aanslaat dan kun je lekker in de shorts hangen ja. In onze sector komen er ook al problemen; wat doe je bv met een loyale IJslandse afnemer? Je kunt niet even een paar miljoen voorschieten maar ze kunnen het ook niet echt betalen op dit moment. Dat wordt nog goed duiken komend jaar
quote:Op woensdag 5 november 2008 15:01 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Ik zou zeker niet beginnen met turbo`s en shorts maar gewoon in degelijke aandelen gaan. Kijk wat je met Aegon al kan verdienen. dat zijn optie scores.
quote:Op woensdag 5 november 2008 15:54 schreef jpjedi het volgende:
Echte aankoop Ursel?
Dit is goed nieuws mensen. Vertrouwen komt terug.vandaar dat financials er ok weer bovenop kruipen op de beurzen.
Hoppa en binnen een paar minuten staat die vent zijn foto op FOK! met adres, telefoonnr etc.quote:Op woensdag 5 november 2008 15:59 schreef ursel het volgende:
Hoi ik ben Frank v/d veer uit apeldoorn![]()
+ vriend..quote:Op woensdag 5 november 2008 16:05 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Hoppa en binnen een paar minuten staat die vent zijn foto op FOK! met adres, telefoonnr etc.![]()
Aegon verlies geleden, beurs is nog kalm, donderdag voorbeurs bekendmaking van kapitaalpositie, misschien tijd om ze weer weg te doenquote:Op woensdag 5 november 2008 10:48 schreef jpjedi het volgende:
Eensch![]()
Maandag 300 stuks Aegon gekocht en heb daar al >20% netto op in iets meer dan een dag..![]()
Had ik er maar meer gekocht.
Een minimaal verlies en een enorm kapitaal. ik zie geen reden om ze weg te doen en zo velen met mij die nu een run doen op die aandelen.quote:Op woensdag 5 november 2008 16:17 schreef cardinalagain het volgende:
[..]
Aegon verlies geleden, beurs is nog kalm, donderdag voorbeurs bekendmaking van kapitaalpositie, misschien tijd om ze weer weg te doen
Tering hee.quote:Nov. 5 (Bloomberg) -- U.S. stocks dropped after a report showing 157,000 job losses and falling production at the world's largest steelmaker spurred concern the economy will worsen even as President-elect Barack Obama takes steps to stimulate growth.
Duurde lang eer jij daar zat..quote:Op woensdag 5 november 2008 17:42 schreef jpjedi het volgende:
Frankie... vergeet je kots smiley niet:
Elfde van de elfde
Done!quote:Op woensdag 5 november 2008 17:42 schreef jpjedi het volgende:
Frankie... vergeet je kots smiley niet:
Elfde van de elfde
quote:Op woensdag 5 november 2008 18:45 schreef JMPoSTMaN het volgende:Ik heb me geld gestoken in aandelen
Ben benieuwd
Real money?quote:Op woensdag 5 november 2008 18:45 schreef JMPoSTMaN het volgende:Ik heb me geld gestoken in aandelen
Ben benieuwd
Wordt weer een feestje inderdaadquote:
We zijn het gewend wou je zeggen..quote:Op donderdag 6 november 2008 08:12 schreef FJD het volgende:
Vanavond Tiendalli in de basis
We krijgen natuurlijk alsnog klop maar ach
Ik zeg een gelijkspel... klinkt heeeeeeeeeeel raar, en helemaal uit de mond van mij maar ik gok op een 1-1quote:Op donderdag 6 november 2008 08:12 schreef FJD het volgende:
Vanavond Tiendalli in de basis
We krijgen natuurlijk alsnog klop maar ach
quote:Op donderdag 6 november 2008 09:45 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Ik zeg een gelijkspel... klinkt heeeeeeeeeeel raar, en helemaal uit de mond van mij maar ik gok op een 1-1
Als het zulke ingrijpende aanslagen zijn, zou een operatie dan niet prettiger zijn dan?quote:Op donderdag 6 november 2008 11:47 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Zojuist teruggekomen van het ziekenhuis en ditmaal hadden ze wat beter nieuws voor me.
Ze verwachten dat een operatie niet nodig is en dat ze het op de polikliniek schoon kunnen krijgen en houden.
Jammer genoeg moeten ze dan wel iets agressiever te werk gaan, maar ja als ik op die manier een operatie kan voorkomen dan moet dat maar.
Lig nu thuis in bed bij te komen van de duizeligheid, en heb nog flinke pijnsteken in het oor.
17 nov is de volgende "aanslag" op mijn oor.
Die aanslagen zijn van korte duur. Het zal nu een paar keer zijn. Een operatie aan mijn oor zal ik weken, als niet maanden last van hebben.quote:Op donderdag 6 november 2008 11:59 schreef ursel het volgende:
[..]
Als het zulke ingrijpende aanslagen zijn, zou een operatie dan niet prettiger zijn dan?
Of is dat ook steeds voor "korte" termijn?![]()
Sterkte er iig mee..
quote:Op donderdag 6 november 2008 11:46 schreef jpjedi het volgende:
Net met Ferdi turbo`s gekocht TL260. @ 1,60
quote:"Wij zijn hier om te winnen", sprak trainer Valeri Gazzaev in Rotterdam duidelijke taal. De voormalig international van de Sovjet-Unie beseft echter ook dat Feyenoord voor eigen publiek iets wil rechtzetten. "Ze zullen zich willen revancheren en met volle overtuiging gaan spelen. We kennen de kwaliteiten van het elftal en de spelers afzonderlijk. We beseffen dat het een moeilijke wedstrijd wordt."
Zie geen zwaar risico met de renteverlaging van 13:45 vandaag. Maar mss wel morgenmiddag er weer uit.quote:
quote:Op donderdag 6 november 2008 12:12 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Die aanslagen zijn van korte duur. Het zal nu een paar keer zijn. Een operatie aan mijn oor zal ik weken, als niet maanden last van hebben.
Hopelijk hebben ze het helemaal schoon voor mijn vakantie.
Tja nou afwachten, zou me niets verbazen als het er net door handelaren onder wordt gedrukt. zie je ook nog wel eens.quote:Op donderdag 6 november 2008 13:04 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Zie geen zwaar risico met de renteverlaging van 13:45 vandaag. Maar mss wel morgenmiddag er weer uit.
UK heeft de rente van 4,5% naar 3,0% verlaagd.![]()
Valt me vies tegen inderdaad. De DJ futures reageren nog beter.quote:Op donderdag 6 november 2008 14:05 schreef ursel het volgende:
Nou, die opleving betreffende de rente was maar van korte duur..
[ afbeelding ]
Je hebt geluk dat Aegon nu al positief voor me staat jongen..quote:Op donderdag 6 november 2008 14:07 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Valt me vies tegen inderdaad. De DJ futures reageren nog beter.
hoop voor je dat aex niet door 260 vliegtquote:Op donderdag 6 november 2008 14:07 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Zou wat zijn zeg.quote:Op donderdag 6 november 2008 14:10 schreef staticdata het volgende:
[..]
hoop voor je dat aex niet door 260 vliegt
Het is niet zo dramatisch hoor. Ze moeten nu een aantal keer het een en ander schoonmaken op een wat pijnlijke manier, maar echt dramatisch is het niet.quote:Op donderdag 6 november 2008 13:10 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Tja je zal zelf het beste weten wat voor jou de beste keuze is. Als het gewoon maar goed komt en je gewoon goed kwailiteit van leven kunt behouden..dat is het belangrijkste natuurlijk. Sterkte in ieder geval!
quote:Op donderdag 6 november 2008 14:07 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Gooi er eens wat in dan Rudy.quote:Op donderdag 6 november 2008 14:43 schreef RudyCarell het volgende:
Tering de reeksen worden echt fokking saai met die beurscrap... Niet dat ik wat te melden heb, maar toch...
quote:Ezelbordeel doet goede zaken
Aan de Caribische kust in Colombia is werkloos zijn eerder regel dan uitzondering. Dus is het handig wanneer je als werkzoekende de koe bij de hoorns vat en een eigen bedrijf uit de grond stampt. Twee Colombiaanse broers besloten daarom een bordeel te beginnen. Voor wie direct zijn vakantie wil gaan boeken – lees alstublieft even verder. In deze hoerenkast vindt u namelijk geen dames van plezier. De 'broers' hebben als unique selling point gekozen voor dertig ezels die de klanten moeten bevredigen, aldus colombiareports.com. De zakenbroeders Julio Cesar en Carlos Andres blijken goed geld te verdienen aan hun nieuwe bedrijfje, waarin gasten kunnen genieten van een drankje, een tussendoortje en een ezel naar keuze. En het geld wordt niet verdiend met de drankjes en tussendoortjes, zo bezweren de 'broers' in dagblad La Libertad. Een ezel kost de klant tussen de 10.000 en 20.000 peso’s, afhankelijk van de tijd die er met het muildier doorgebracht wordt en welke seksspeeltjes u wilt gebruiken... Hoe ranzig het ook mag klinken, volgens de krant zijn er aan de Colombiaanse kust meerdere ezelbordelen te vinden.
quote:Op donderdag 6 november 2008 14:56 schreef Keltie het volgende:
[..]
Tis niet strafbaar.. Iedere keer als er gevraagd word of het beestje wil zegt'ie "Ijaaaaa!"
quote:Op donderdag 6 november 2008 14:56 schreef Keltie het volgende:
[..]
Tis niet strafbaar.. Iedere keer als er gevraagd word of het beestje wil zegt'ie "Ijaaaaa!"
Poept de ezel dan ook een muntje?quote:Op donderdag 6 november 2008 14:56 schreef Keltie het volgende:
[..]
Oh ja... jij koopt voor de dagwinsten.quote:Op donderdag 6 november 2008 14:53 schreef ursel het volgende:
JP, mijn Aegon..Wat heb je me aangesmeerd..
AEGON 1572 3,94 6.199,97 3,99 6.272,28 -1,15 %
misschien als je ook mee gaat doen aan die beurscrap dat het leuk wordt...quote:Op donderdag 6 november 2008 14:43 schreef RudyCarell het volgende:
Tering de reeksen worden echt fokking saai met die beurscrap... Niet dat ik wat te melden heb, maar toch...
quote:Op donderdag 6 november 2008 16:01 schreef staticdata het volgende:
[..]
misschien als je ook mee gaat doen aan die beurscrap dat het leuk wordt...
Blijkbaar pakt dat wel het beste uit..quote:Op donderdag 6 november 2008 15:07 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Oh ja... jij koopt voor de dagwinsten.
Uhmmm... Nee... Boeit me totaal niet... Ik neem het maar voor lief!quote:Op donderdag 6 november 2008 16:01 schreef staticdata het volgende:
[..]
misschien als je ook mee gaat doen aan die beurscrap dat het leuk wordt...
Ach wie weet pakt die virtuele achtbaan van het damrak je nog wel een keerquote:Op donderdag 6 november 2008 16:12 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Uhmmm... Nee... Boeit me totaal niet... Ik neem het maar voor lief!
Nee snoepjes, dat verklaart tegelijk welke machine Baus gebruiktquote:Op donderdag 6 november 2008 15:05 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Poept de ezel dan ook een muntje?
Eigenlijk heb je gelijkquote:Op donderdag 6 november 2008 14:43 schreef RudyCarell het volgende:
Tering de reeksen worden echt fokking saai met die beurscrap...
Dat is uitquote:Op donderdag 6 november 2008 17:11 schreef ursel het volgende:
Cardinal moet nog een keertje leren hoe die moet multi-quoten..![]()
een moeilijke wedstrijd voor wie?quote:Op donderdag 6 november 2008 12:57 schreef ursel het volgende:
Feyenoord weer live uitgezonden en ajax integraal..
Nog ff een mooie quote van CSKA coach..
[..]
tis geen echte hologramquote:Op donderdag 6 november 2008 13:20 schreef RudyCarell het volgende:
Te vet! CNN is echt vooruitstrevend! http://www.celebully.com/real-life-will-i-am-hologram-p1497.html
Hoe gaat het met je Mittal eigenlijk??quote:Op donderdag 6 november 2008 17:13 schreef cardinalagain het volgende:
[..]
Dat is uit![]()
IJsQUEEN let daar toch niet meer op
Dude ik heb de Limited Editionquote:Op donderdag 6 november 2008 13:13 schreef FJD het volgende:
Viro, GoW2 gaat voor 49,- weg bij MM Rdam Centrum :p
quote:Op donderdag 6 november 2008 17:32 schreef ursel het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je Mittal eigenlijk??
Als je op hard al moeite heb dan wil ik weten wat je van legendary gaat vindenquote:Op donderdag 6 november 2008 19:26 schreef FJD het volgende:
Pikstraf
Ben benieuwd Viro. Ik cross heel misschien morgen nog even Rdam Centrum om te kijken of ik m voor 49,- op kan pikken maar met Halo 3 vermaak ik me ook nog wel even. AI is best pittig op hard en dan niet omdat ze zo sterk zijn maar omdat ze slim spelen. Als je dan zelf wat slimmer speelt dan kom je alweer een heel eind. Erg gaaf
Zo goed ben ik nietquote:Op donderdag 6 november 2008 20:45 schreef Viro het volgende:
Als je op hard al moeite heb dan wil ik weten wat je van legendary gaat vinden
http://www.fd.nl/artikel/(...)rachten-twv-33-5-mlnquote:Op donderdag 6 november 2008 20:21 schreef cardinalagain het volgende:
tijd om te kopen misschien
in NY staat die in het groen
Arcadis 9,31 15,13 5,82 +62,46%![]()
Sorry for having a lifequote:
Geen porno, zou dus maar gaan slapenquote:Op donderdag 6 november 2008 22:00 schreef IJsmuts het volgende:
tvp, kan ik gewoon mn nest in of is dit topic terug lezen nog een must
owke, trusten danquote:Op donderdag 6 november 2008 22:02 schreef FJD het volgende:
[..]
Geen porno, zou dus maar gaan slapen
Hij schijnt zijn bondgirls niet meer te nemen he..quote:Op donderdag 6 november 2008 23:06 schreef Morpheus2002 het volgende:
Vanavond naar Quantum of Solace geweest. Een prima actiefilm maar helaas geen echte James Bond film meer en dat vind ik jammer, erg jammer.
Dat had ik bij de vorige ook alquote:Op donderdag 6 november 2008 23:06 schreef Morpheus2002 het volgende:
Vanavond naar Quantum of Solace geweest. Een prima actiefilm maar helaas geen echte James Bond film meer en dat vind ik jammer, erg jammer.
Ik vond Casino Royale briljant, daar zaten nog wel veel typische Bond dingen in. Ach misschien is de lat wel te hoog gelegd ofzoquote:Op donderdag 6 november 2008 23:15 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Dat had ik bij de vorige ook al![]()
Nu proberen te slapen, moe ben ik wel maar dat is lang niet altijd een garantie
Oh en pikstraf niet erg vinden omdat je een spelletje hebtZe ziet er dus leuk uit, maar kwalitatief is het niks
quote:Op donderdag 6 november 2008 18:41 schreef jpjedi het volgende:
Saved by the bell... 260,6![]()
![]()
nu nog morgen in het groen openen.
Nee maar er staat wel een scherm in de studio die hij kan zien, zodat hij weet waar hij ongeveer staat.quote:Op donderdag 6 november 2008 17:16 schreef Incolumis het volgende:
[..]
tis geen echte hologram![]()
de interviewer ziet hem niet voor zich
quote:CNN's holographic election coverage is fancy pantsy, but how did they manage to send 3D 360 degree footage of virtual correspondent Jessica Yellin from Chicago all the way to the station's election center in NY? As Arthur C. Clarke says, Magic. A magic made possible from technology Vizrt and SportVu with the help of forty-four HD cameras and twenty computers. Here are the details.
On the subject's side:
• 35 HD cameras pointed at the subject in a ring
• Different cameras shoot at different angles (like the matrix), to transmit the entire body image
• The cameras are hooked up to the cameras in home base in NY, synchronizing the angles so perspective is right
• The system is set up in trailers outside Obama and McCain HQ
• Not only is it mechanical tracking via camera communication, there's infrared as well
• Correspondents see a 37-inch plasma where the return feed of the combined images are fed back to them. Useful for a misplaced hair or an unseemly boogar
• Twenty "computers" are crunching this data in order to make it usable
On the HQ side:
• Only used on two out of 40-something total camera feeds that CNN has
• Wolf Blitzer really loves it (or loves Jessica Yellin):
It's still Jessica Yellin and you look like Jessica Yellin and we know you are Jessica Yellin. I think a lot of people are nervous out there. All right, Jessica. You were a terrific hologram.
• The delay is either minimal, or we've gotten used to satellite delay that we don't even notice now
• An array of computers takes the crunched info feed from the subject's side in order to mesh it with the video from Wolf's side.
• Unfortunately, it doesn't look like the images are actually "projected" onto the floor of the CNN studio so that Wolf can actually talk to the person, you know, in a face to face. So it's not quite Star Wars just yet. Only after computers merge the video feeds together do you get a coherent hologram + person scenario.
Ik heb em op Legendary uitgespeeld!quote:
Ik vond het ook een zeer vette Bond! Maar was het niet zo dat hij geen echte gadgets had:quote:Op donderdag 6 november 2008 23:16 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik vond Casino Royale briljant, daar zaten nog wel veel typische Bond dingen in. Ach misschien is de lat wel te hoog gelegd ofzo
quote:Aston Martin DBS V12
The car has a glove compartment filled with assorted tools and weaponry, including a first aid kit and portable defibrillator used to combat poisoning. (The vehicle itself, apart from a bulletproof windshield, appears to not have any added features.)
Sony Ericsson K800
Cell phone with sophisticated GPS.
Microchip implant
Bond is implanted with a microchip that helps MI6 keep track of Bond's whereabouts; it also monitors Bond's vital signs which are transmitted back to MI6 for analysis.
Tracking device
Similar to the implant in Bond's arm, this tracking device is placed in Le Chiffre's inhaler.
Omega Seamaster wristwatch
Explosive Keychain
Originally used in the attempt to destroy a commercial airliner in Miami. Bond removes this from the fuel truck and attaches it to a henchman's belt loop.
Zeker!quote:Op vrijdag 7 november 2008 10:12 schreef jpjedi het volgende:
Vandaag wel de meeste winst op de TL 260... maar wel spannend zeg.
Hij staat ondertussen alweer op 263 hoor..quote:Op vrijdag 7 november 2008 11:53 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Rudy...begin er niet aan..er is geen zak aan!!
[..]
Dat is al lang en breed besproken..quote:Op vrijdag 7 november 2008 12:14 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Hey was er gisteren geen voetbal??
Het is zo stil op het moment
Dat weet ik dus niet, moet nog komenquote:Op donderdag 6 november 2008 23:15 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Dat had ik bij de vorige ook al![]()
Nu proberen te slapen, moe ben ik wel maar dat is lang niet altijd een garantie
Oh en pikstraf niet erg vinden omdat je een spelletje hebtZe ziet er dus leuk uit, maar kwalitatief is het niks
quote:Op vrijdag 7 november 2008 11:53 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Rudy...begin er niet aan..er is geen zak aan!!
[..]
Kloon hequote:Op vrijdag 7 november 2008 13:04 schreef ursel het volgende:
[..]
Leeft bunny eigenlijk nog?
Zo snel als ze kwam, zo snel is ze weer weg..
Die is voor stage een weekje naar londonquote:Op vrijdag 7 november 2008 13:04 schreef ursel het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 7 november 2008 15:01 schreef Morpheus2002 het volgende:
Fer, Keltie, Ursel, vanavond Halo 3 co-oppen?
Dat was voor mij een vereiste voordat ik ging verhuizen..quote:Op vrijdag 7 november 2008 15:03 schreef Morpheus2002 het volgende:
PffffffEn je hebt natuurlijk nog geen internet aansluiting en Xbox Live Gold....
ah en in dit weekje heb je pikstraf. slimquote:Op vrijdag 7 november 2008 13:54 schreef Viro het volgende:
[..]
Die is voor stage een weekje naar london
Yupquote:Op vrijdag 7 november 2008 15:01 schreef Morpheus2002 het volgende:
Fer, Keltie, Ursel, vanavond Halo 3 co-oppen?
Een man komt een cafe binnen, en ziet dat er niemand aan de bar zit.quote:
Tof! Zou mooi zijn als we 4 man hebben. Ursel is afwachten, straks krijgt ie ook nog pikstrafquote:
Heb geen Halo... En het is bij mij altijd Friday Nigth FIFA Night! Met me griekse mattie in 1 team (Liverpool) manager mode!quote:Op vrijdag 7 november 2008 16:31 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Tof! Zou mooi zijn als we 4 man hebben. Ursel is afwachten, straks krijgt ie ook nog pikstrafKeltie? Rudy misschien?
Het was slim als ze mijn xbox 360 had meegenomen. Of ik nou wel of geen pikstraf heb, het boeit mij niet want ik heb GoW2quote:Op vrijdag 7 november 2008 15:46 schreef staticdata het volgende:
[..]
ah en in dit weekje heb je pikstraf. slim
Owned!quote:Op vrijdag 7 november 2008 21:00 schreef ursel het volgende:
Ut vrouwtje zit al te haloen dus zal andere keer worden..
Doe mij de Xbox maarquote:Op vrijdag 7 november 2008 21:22 schreef ursel het volgende:
Owned![]()
Omdat ik niet op Sanne der xbox mag..
Ik mag vanavond wel op Sanne..
Ja hoor, ben voor stage een weekje naar London.quote:Op vrijdag 7 november 2008 13:04 schreef ursel het volgende:
[..]
Dat zal ik de volgende keer dan ook doen.quote:Op vrijdag 7 november 2008 18:37 schreef Viro het volgende:
[..]
Het was slim als ze mijn xbox 360 had meegenomen. Of ik nou wel of geen pikstraf heb, het boeit mij niet want ik heb GoW2![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alleen al als ik naar de GoW2 disc kijk krijg ik een orgasme
Zo net thuis, nu effe voedsel naar binnen werken en GoW2 spelen![]()
![]()
quote:Op zaterdag 8 november 2008 09:00 schreef FJD het volgende:
Hopen dat je neefje geen Enlarge your penis now Jr. heet, dat zou krap worden
Geblackjackd?quote:Op zaterdag 8 november 2008 09:26 schreef diamondvoodoo het volgende:
Gisteren met Lieke geblackjackd![]()
Voetbalshirt bestellen, met naam?quote:Op zaterdag 8 november 2008 09:24 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
hij heet sam, dus dat gaat passen
Enlarge your penis Now SAMquote:Op zaterdag 8 november 2008 09:24 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
hij heet sam, dus dat gaat passen
Toen werd alles door kunst verheven, nu moet het allemaal snel. Gooi je kaarten maar op tafel en hopsakee.quote:Op zaterdag 8 november 2008 09:57 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Geblackjackd?
Jezus ik wordben oud. Wij zeiden vroeger altijd "geschaakt"
successupporterquote:Op zaterdag 8 november 2008 03:28 schreef jpjedi het volgende:
Ik heb ook een shirtje besteld..![]()
[ afbeelding ]
als wat? The Incredible Broomstick?quote:Op zondag 9 november 2008 06:17 schreef jpjedi het volgende:
Ziet er gaaf uit Kevin. Zeker wel kippenvel als die worstelaars opkomen. Show maken kunnen die Yanks wel.![]()
Mocht je niet even mee doen?![]()
Afgelopen week man of the matchquote:Op zondag 9 november 2008 14:44 schreef Incolumis het volgende:
van brockhorst weer, die schopt er nog wel 2 in eigen doel
Volgend jaar zijn ze er weerquote:Op zondag 9 november 2008 08:09 schreef Mr_Baus het volgende:
gaaf man zo'n eventWil ik ook wel eens mee maken, die hele show enzo
![]()
Komen ze ook in NL?
Stomtoevallig van de week een demo van zo'n WWF spel gedownload en gespeeld op de ps3..
Snap nog geen klote van al die moves enzo, maar het is best wel lachenWel leuk om met een groepje vrienden te spelen op een gamenight
quote:Op zondag 9 november 2008 15:20 schreef diamondvoodoo het volgende:
Overduidelijk een penalty, nee hoor Suarez krijgt geel...
Dit zegt weer heel veel over de scheidsrechters in Nederland.
Helemaal niet. Voor Suarez is er maar 1 kaart terecht en die zouden ze hem direct moeten gevenquote:
Typisch een reactie van jou...quote:Op zondag 9 november 2008 15:23 schreef FJD het volgende:
[..]!
Leg de schuld vooral buiten Suarez. Altijd schwalbe's maken en dan raar op kijken dat scheidsrechters je geen strafschop meer gevenSuarez is gewoon een stumper.
De status?quote:Op zondag 9 november 2008 15:30 schreef diamondvoodoo het volgende:
Typisch een reactie van jou...
Tuurlijk heeft hij de status van schwalbes maken en overdrijven... .
Misschien moet je maar even kijken voordat je oordeelt over iets vind je ook niet?quote:Op zondag 9 november 2008 15:33 schreef FJD het volgende:
[..]
De status?Hij doet niet anders.
AFC Ajax-topic #1104
Hier, kun je uithuilen bij mensen die Suarez wel een pingel gunnen
Omdat ik net als jij zeg dat Suarez een pingel niet krijgt omdat ie zoveel schwalbe's heeft gemaaktquote:Op zondag 9 november 2008 15:36 schreef diamondvoodoo het volgende:
Want je zit weer onzin te praten
Je zegt eigenlijk dat Suarez geen strafschop krijgt omdat hij altijd schwalbes maakt... de reactie slaat dus nergens op.quote:Op zondag 9 november 2008 15:38 schreef FJD het volgende:
[..]
Omdat ik net als jij zeg dat Suarez een pingel niet krijgt omdat ie zoveel schwalbe's heeft gemaakt![]()
Ik oordeel nergens over de situatie zelf, anders hoor ik het graag van je. Kortom, iets beter lezen en de boosheid over het enorme "onrecht" laten zakken voor je reageert
Dus zeg ik nergens dat dit geen echte strafschop is, slechts dat hij ze niet krijgt omdat hij altijd zo loopt te duikenquote:Op zondag 9 november 2008 15:44 schreef diamondvoodoo het volgende:
Je zegt eigenlijk dat Suarez geen strafschop krijgt omdat hij altijd schwalbes maakt... de reactie slaat dus nergens op.
Je hebt hier toch geen uitleg meer over nodig?quote:Wat betreft boosheid: Ik blok geen mensen als er 2-1 van Sparta word verloren.
En dit vind jij een reden waarom hij geen strafschop kreeg.. zo doe jij het overkomen iig, zonder dat je het hebt gezien. En dat is dus het slechte van de scheidsrechters hier in NL.quote:slechts dat hij ze niet krijgt omdat hij altijd zo loopt te duiken
Dus.... ?? Wat wil je daarmee zeggen??quote:Je hebt hier toch geen uitleg meer over nodig?Mensen als Kevin en Inco lachen me ook uit als we weer eens verliezen (vooral van Heracles) maar daar heb ik een gewoon gesprek mee
quote:Op zondag 9 november 2008 15:55 schreef diamondvoodoo het volgende:
Dus.... ?? Wat wil je daarmee zeggen??
Jaja begrijp je wel hoor maar als dat je reden is waarom ga je hier in het openbaar er dan wel altijd op in??quote:
Omdat ik zo van je houquote:Op zondag 9 november 2008 15:59 schreef diamondvoodoo het volgende:
Als dat je reden is waarom ga je hier in het openbaar er dan wel altijd op in??
Kan je ook wel op msn praten.. dan verveel ik me namelijkquote:Op zondag 9 november 2008 16:00 schreef FJD het volgende:
[..]
Omdat ik zo van je hou
en omdat ik me eventjes verveelde
Als die aangesloten wordt..quote:Op zondag 9 november 2008 15:57 schreef FJD het volgende:
[..]
Urs, wanneer gaan we Halo 3 spelen met Frankie en Keltie
Ga je shirt bestellen voor het te laat isquote:Op zondag 9 november 2008 16:15 schreef jpjedi het volgende:
pfff Wat een kutclub is dat Ajax ook zeg.. Nog erger dan het wasmiddel.
Dat eeuwige gejank van die Suarez. Al zou het terecht zijn dan verdient hij hem niet.
Als ik de eerste persoon ben waar tegen je wilt praten op MSN dan zou ik wat aan je sociale capaciteiten doenquote:Op zondag 9 november 2008 16:03 schreef diamondvoodoo het volgende:
Kan je ook wel op msn praten.. dan verveel ik me namelijk
Niet bepaald de eerste persoon...quote:Op zondag 9 november 2008 16:21 schreef FJD het volgende:
[..]
Als ik de eerste persoon ben waar tegen je wilt praten op MSN dan zou ik wat aan je sociale capaciteiten doen![]()
Successupporterquote:
Als we Halo 3 gaan co-oppen hoor je em niet, maar alstie rondewinnaar is....quote:Op zondag 9 november 2008 16:31 schreef ursel het volgende:
Woot.. al rondewinnaar met nog 1 wedstrijd te gaan..![]()
Nee. Juich alleen voor AJAX. Vind het wel leuk dat AZ het goed doet.quote:Op zondag 9 november 2008 16:25 schreef FJD het volgende:
[..]
SuccessupporterGa je dan straks als het op de laatste wedstrijd ook met een dubbel-shirt lopen? Binnenkant het AZ shirt, buitenkant het Ajax shirt, dan kun je altijd feesten
Toen hoorde je mij ook wel hoor..quote:Op zondag 9 november 2008 16:40 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Als we Halo 3 gaan co-oppen hoor je em niet, maar alstie rondewinnaar is....
Gorchelen om een revive telt niet he!quote:
In scene gezetquote:Op zondag 9 november 2008 15:18 schreef Sickert het volgende:
[..]
Volgend jaar zijn ze er weer
het was een houseshow dat betekent dat het allemaal wat minder is al op tv maar zeker niet minder leuk
echt een briljante avond gehad
ik heb mn kaartjes besteld via sherpa.be
kaartjes voor november 2009 zijn verkijgbaarik denk alleen niet dat ik weer ga en sla wsch dus een jaartje over ben bang dat ik het dan minder leuk ga vinden
leukste voor mij is dat ik wel fan ben van HHH en hij ook echt speciaal naar mij toekwam (ik stond niet in de route) en hij naar me toe kwam en me een hand gaf![]()
ik pas 2x in zn bovenarm
![]()
Wat is er meneer Frankje....??quote:Op zondag 9 november 2008 16:41 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik moet toch ff een triple post maken:
DiamondJongen toch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |