"En volgens mij had de scheidsrechter gelijk",quote:Op zondag 9 november 2008 18:10 schreef ursel het volgende:
Om met de andere Schwalbes verder te gaan..
Van Basten wil Suarez bestraffen na zoveelste kaart
Hoe kom je daar dan weer bijquote:Op zondag 9 november 2008 18:17 schreef diamondvoodoo het volgende:
"En volgens mij had de scheidsrechter gelijk",
Hij heb het dus nog niet terug gezien??
Verklaar u naderquote:Op zondag 9 november 2008 18:21 schreef FJD het volgende:
[..]
Hoe kom je daar dan weer bij![]()
Als je je eigen redenatie volgt dan heb je zelf het stuk ook niet gezien. Volgens jou heeft de scheidsrechter ongelijk dus heb jij het nog niet terug gezien.
Ik ga zo de samenvatting kijken, dan zal ik mijn definitieve oordeel vellenquote:Op zondag 9 november 2008 17:56 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Wat is er meneer Frankje....??
Ik zeg dat Suarez een pingel verdiend en gelijk een hele heisa.... Het klinkt raar maar het is wel een feit dat hij die verdiende. Punt, klaar.. niet meer niet minder..
dat doen we zekerquote:Op zondag 9 november 2008 18:57 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik ga zo de samenvatting kijken, dan zal ik mijn definitieve oordeel vellen
Houd u allen vast voor dit naderende zinderende eindoordeel
Dat klopt, maar dan moet hij nog geen uitspraken doen om Suarez wel of niet een boete op te leggen.. zou erg raar zijn als hij dat op DIT moment gaat doen..quote:Op zondag 9 november 2008 18:30 schreef FJD het volgende:
Als Van Basten zegt "Volgens mij heeft de scheidsrechter gelijk" dan zegt dat nog niets over of hij de beelden wel of niet terug heeft gezien.
Tegenstander gaat op z'n schoen staan en aangezien Suarez in de voorwaartse beweging zit valt ie. Denk dat dat wel zwaar genoeg is voor een pingel aangezien Suarez anders een vrije doelpoging had.quote:Op zondag 9 november 2008 18:59 schreef -Raffie- het volgende:
Het was geen penalty. Suarez liet zich weer eens veel te gemakkelijk vallen. Werd wel geraakt maar zeker niet genoeg voor een penalty.
Dat bedoel ik dus vanmiddag... en een beetje scheidsrechter die geeft een penalty ook al is het Suarez die zijn reputatie tegen heeft. (tenzij hij het niet heeft gezien maar dan moet je sowieso geen geel geven)quote:Op zondag 9 november 2008 19:25 schreef FJD het volgende:
[..]
Tegenstander gaat op z'n schoen staan en aangezien Suarez in de voorwaartse beweging zit valt ie. Denk dat dat wel zwaar genoeg is voor een pingel aangezien Suarez anders een vrije doelpoging had.
Duidelijk dus slachtoffer geworden van z'n eigen gedrag. Justice is served
Gelul. Je weet net zo goed als ik dat een scheidsrechter niet alles perfect kan zien. Kijk alleen al naar de wedstrijd van Feyenoord, dat had gewoon met 10-10 moeten eindigen want er zaten twee zwaar smerige overtredingen in. Bij deze pingel kostte het mij 5x heen en weer spoelen om uiteindelijk te zien dat de verdediger op de schoen van Suarez gaat staan. Een scheidsrechter kan dat niet en maakt dus in een split second een beslissing. Daarbij wordt gewoon meegewogen wie het slachtoffer is. Suarez speelt het hele seizoen al de stervende zwaan en dat weten scheidsrechters, die zitten 's avonds met het bord op schoot en zien week in week uit Suarez een soort slechte hordenloop doen; over de verdediger heen springen en je dan laten vallen.quote:Op zondag 9 november 2008 19:29 schreef diamondvoodoo het volgende:
Dat bedoel ik dus vanmiddag... en een beetje scheidsrechter die geeft een penalty ook al is het Suarez die zijn reputatie tegen heeft. (tenzij hij het niet heeft gezien maar dan moet je sowieso geen geel geven)
quote:Op zondag 9 november 2008 19:03 schreef Sickert het volgende:
[..]
dat doen we zeker
het blijft bij jou altijd spannend tot de laatste minuut
Dan moet hij ook geen geel geven als hij niet alles perfect kan zien.. of het Suarez nou is of iemand anders maakt dan niet uit..quote:Op zondag 9 november 2008 19:37 schreef FJD het volgende:
[..]
Gelul. Je weet net zo goed als ik dat een scheidsrechter niet alles perfect kan zien
Tuurlijk wel, de scheidsrechter ziet een schwalbe en dat is bij iemand als Suarez geen gekke gedachte. Daarop staat geel en die kaart kun je Suarez niet vaak genoeg tonen, zou fijn zijn alstie eens kapt met dat irritante gedrag. Hij heeft het namelijk helemaal niet nodig, die jongen kan zo goed voetballen.quote:Op zondag 9 november 2008 20:26 schreef diamondvoodoo het volgende:
Dan moet hij ook geen geel geven als hij niet alles perfect kan zien.. of het Suarez nou is of iemand anders maakt dan niet uit..
Eerst zeg je "de scheidsrechter kan niet alles perfect zien en nu zeg je weer "de scheidsrechter ziet een schwalbe"quote:Op zondag 9 november 2008 21:35 schreef FJD het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, de scheidsrechter ziet een schwalbe en dat is bij iemand als Suarez geen gekke gedachte. Daarop staat geel en die kaart kun je Suarez niet vaak genoeg tonen, zou fijn zijn alstie eens kapt met dat irritante gedrag. Hij heeft het namelijk helemaal niet nodig, die jongen kan zo goed voetballen.
De scheids ziet niet perfect wat er gebeurt en denkt een schwalbe te zien. Kom op zeg, die uitleg kan zelfs jij bedenken.quote:Op zondag 9 november 2008 22:10 schreef diamondvoodoo het volgende:
Eerst zeg je "de scheidsrechter kan niet alles perfect zien en nu zeg je weer "de scheidsrechter ziet een schwalbe"
Tja, noem het karma.quote:Dan zat hij erg fout
Ja bij sommige mensen moet je proberen het zo duidelijk mogelijk uit te leggen en houd je rekening naar wie je het typt..quote:Op zondag 9 november 2008 22:12 schreef FJD het volgende:
[..]
De scheids ziet niet perfect wat er gebeurt en denkt een schwalbe te zien. Kom op zeg, die uitleg kan zelfs jij bedenken.
-edit-
Tjezus blijf je posten en dan direct editen
Komt door je Ajax-bril, ik kan alleen objectieve redenaties volgenquote:Op zondag 9 november 2008 22:13 schreef diamondvoodoo het volgende:
Ja bij sommige mensen moet je proberen het zo duidelijk mogelijk uit te leggen en houd je rekening naar wie je het typt..
Dat betwijfel ik enorm na al je posts vanmiddag op 1-na.quote:Op zondag 9 november 2008 22:15 schreef FJD het volgende:
[..]
Komt door je Ajax-bril, ik kan alleen objectieve redenaties volgen
Je betwijfelt wel meer maar gelijk heb je nog steeds niet gekregenquote:Op zondag 9 november 2008 22:16 schreef diamondvoodoo het volgende:
Dat betwijfel ik enorm na al je posts vanmiddag op 1-na.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |