abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 9 november 2008 @ 18:07:07 #1
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_63079960

Lang geleden werd er door EA en Dice een spel uitgebracht dat de naam BF2 kreeg. Dit spel was eigenlijk nog niet klaar voor productie maar kreeg ondanks dat euvel snel een aanhang van fanatieke spelers. De spelers verlangde een plek om over hun avonturen te praten en zij vonden elkaar op FOK! alwaar zij zich verenigde in het eerste BF2 topic.

Er moest gespeeld worden, en er werd gespeeld! Echter vielen de spelers snel in onderlinge twist en zij scheidde zich in gamers en n00bs. De n00bs, die zichzelf vol trots de naam BoF! hadden gegeven, verplaatste zich naar een door FOK! beschikbaar gestelde slowchat reeks. Het eerste BoF! Topic was een feit!

De BoF! spelers ambieerde geen eerste plek op de BF2 EU ladder. Zij wilden zonder verplichting en alleen wanneer de tijd het toe liet, een rondje spelen. Maar dan wel op een eigen server! Dit bleek haalbaar te zijn en in de hoogtijd dagen hebben zich hier verhitte gevechten afgespeeld waarbij soms wel 16 leden tegelijk, trots de [BoF] tag dragend en niet gehinderd door enige vorm van coördinatie en tactiek, het tegen andere spelers opnamen.

Inmiddels liggen deze dagen ver achter BoF! De server is geschiedenis en de ooit zo begeerde [BoF] tag is een zeldzaamheid geworden op het slagveld. Het BF2 doosje is niet meer dan een mooi doch stoffig aandenken in de kast. Toch leeft de BoF! spirit als nooit tevoren.

Ondanks dat we niet meer actief op zoek zijn naar nieuwe leden is iedereen welkom om hier te posten. Vooral onderwerpen als windmolens, voetbal, poliblabla en het opvoeren van je PC doen het altijd goed. Wie weet zien we je dan ooit wel op een van de vele activiteiten die er door de leden georganiseerd worden! Wil je echt up close & personal worden, stuur dan een PM naar JMPoSTMaN. Volgens de geschriften is dit nog steeds de geestelijk leider van BoF!

Het is de gewoonte dat degene die de laatste post in dit topic maakt, ook het nieuwe topic in de reeks opent. Dit doe je door de openingspost te copy-pasten in een nieuw topic. Verzin een leuke naam et voila! Vergeet niet om even de link van het nieuwe topic in het oude topic te plaatsen!

Omdat BoF! haar afkomst nooit zal verloochenen presenteert BoF! vol trots haar BF2 top 3 op basis van global score. Heb je nu altijd al willen weten hoe het voelt om pinda's uit je PKM te blaffen, ongegeneerd te spawnkillen of wil je ook wel een K/D van 2.2 door middel van de BF2 godmode cheat > vraag het deze heren, ze zijn vrijwel dagelijks in dit topic te vinden!

Game on!

Ps. Iedereen binnen BoF! is aan de doping!
pi_63079992
Gele kaart, een bloedneus een verzwikte enkel maar zeker geen pingel!

OP
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
  zondag 9 november 2008 @ 18:10:46 #3
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_63080032
Om met de andere Schwalbes verder te gaan..

Van Basten wil Suarez bestraffen na zoveelste kaart

pi_63080179
quote:
Op zondag 9 november 2008 18:10 schreef ursel het volgende:
Om met de andere Schwalbes verder te gaan..

Van Basten wil Suarez bestraffen na zoveelste kaart

"En volgens mij had de scheidsrechter gelijk",

Hij heb het dus nog niet terug gezien???

Als dat gebeurt, dan word dat praatje vast later gehouden.
BF2: Diamond3d
pi_63080255
quote:
Op zondag 9 november 2008 18:17 schreef diamondvoodoo het volgende:
"En volgens mij had de scheidsrechter gelijk",
Hij heb het dus nog niet terug gezien??
Hoe kom je daar dan weer bij

Als je je eigen redenatie volgt dan heb je zelf het stuk ook niet gezien. Volgens jou heeft de scheidsrechter ongelijk dus heb jij het nog niet terug gezien.

pi_63080351
quote:
Op zondag 9 november 2008 18:21 schreef FJD het volgende:

[..]

Hoe kom je daar dan weer bij

Als je je eigen redenatie volgt dan heb je zelf het stuk ook niet gezien. Volgens jou heeft de scheidsrechter ongelijk dus heb jij het nog niet terug gezien.

Verklaar u nader
pi_63080458
Als Van Basten zegt "Volgens mij heeft de scheidsrechter gelijk" dan zegt dat nog niets over of hij de beelden wel of niet terug heeft gezien. Je conclusie klopt dus niet. Sterker nog, als je jouw redenatie volgt (waar de zin "volgens mij heeft de scheidsrechter gelijk" betekent dat hij het nog niet heeft terug gezien) dan heb je zelf het stuk ook niet eens terug gezien. Jij zegt immers zelf dat de scheidsrechter ongelijk heeft (want Suarez had een pingel verdiend), volgens bovenstaande redenatie geef je daarmee aan dat je zelf het stuk nog niet hebt teruggezien.

Kortom, of van Basten het stuk wel of niet heeft terug gezien valt niet op te maken uit zijn commentaar.
pi_63080628
HHH
Narf!
  zondag 9 november 2008 @ 18:57:17 #9
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_63081038
quote:
Op zondag 9 november 2008 17:56 schreef diamondvoodoo het volgende:

[..]

Wat is er meneer Frankje....??

Ik zeg dat Suarez een pingel verdiend en gelijk een hele heisa.... Het klinkt raar maar het is wel een feit dat hij die verdiende. Punt, klaar.. niet meer niet minder..
Ik ga zo de samenvatting kijken, dan zal ik mijn definitieve oordeel vellen

Houd u allen vast voor dit naderende zinderende eindoordeel
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_63081075
Het was geen penalty. Suarez liet zich weer eens veel te gemakkelijk vallen. Werd wel geraakt maar zeker niet genoeg voor een penalty.
Battlefield2: [BoF]Raffie
Wii: 6819 1537 1425 3765
pi_63081172
quote:
Op zondag 9 november 2008 18:57 schreef Morpheus2002 het volgende:

[..]

Ik ga zo de samenvatting kijken, dan zal ik mijn definitieve oordeel vellen

Houd u allen vast voor dit naderende zinderende eindoordeel
dat doen we zeker

het blijft bij jou altijd spannend tot de laatste minuut
Narf!
pi_63081339
quote:
Op zondag 9 november 2008 18:30 schreef FJD het volgende:
Als Van Basten zegt "Volgens mij heeft de scheidsrechter gelijk" dan zegt dat nog niets over of hij de beelden wel of niet terug heeft gezien.
Dat klopt, maar dan moet hij nog geen uitspraken doen om Suarez wel of niet een boete op te leggen.. zou erg raar zijn als hij dat op DIT moment gaat doen..
pi_63081634
quote:
Op zondag 9 november 2008 18:59 schreef -Raffie- het volgende:
Het was geen penalty. Suarez liet zich weer eens veel te gemakkelijk vallen. Werd wel geraakt maar zeker niet genoeg voor een penalty.
Tegenstander gaat op z'n schoen staan en aangezien Suarez in de voorwaartse beweging zit valt ie. Denk dat dat wel zwaar genoeg is voor een pingel aangezien Suarez anders een vrije doelpoging had.

Duidelijk dus slachtoffer geworden van z'n eigen gedrag. Justice is served
pi_63081721
quote:
Op zondag 9 november 2008 19:25 schreef FJD het volgende:

[..]

Tegenstander gaat op z'n schoen staan en aangezien Suarez in de voorwaartse beweging zit valt ie. Denk dat dat wel zwaar genoeg is voor een pingel aangezien Suarez anders een vrije doelpoging had.

Duidelijk dus slachtoffer geworden van z'n eigen gedrag. Justice is served
Dat bedoel ik dus vanmiddag... en een beetje scheidsrechter die geeft een penalty ook al is het Suarez die zijn reputatie tegen heeft. (tenzij hij het niet heeft gezien maar dan moet je sowieso geen geel geven)
pi_63081898
quote:
Op zondag 9 november 2008 19:29 schreef diamondvoodoo het volgende:
Dat bedoel ik dus vanmiddag... en een beetje scheidsrechter die geeft een penalty ook al is het Suarez die zijn reputatie tegen heeft. (tenzij hij het niet heeft gezien maar dan moet je sowieso geen geel geven)
Gelul. Je weet net zo goed als ik dat een scheidsrechter niet alles perfect kan zien. Kijk alleen al naar de wedstrijd van Feyenoord, dat had gewoon met 10-10 moeten eindigen want er zaten twee zwaar smerige overtredingen in. Bij deze pingel kostte het mij 5x heen en weer spoelen om uiteindelijk te zien dat de verdediger op de schoen van Suarez gaat staan. Een scheidsrechter kan dat niet en maakt dus in een split second een beslissing. Daarbij wordt gewoon meegewogen wie het slachtoffer is. Suarez speelt het hele seizoen al de stervende zwaan en dat weten scheidsrechters, die zitten 's avonds met het bord op schoot en zien week in week uit Suarez een soort slechte hordenloop doen; over de verdediger heen springen en je dan laten vallen.

In een split second zal Suarez dus altijd het nadeel van de twijfel krijgen en dat is volkomen terecht. Een Makaay of een Koevermans had de wel pingel gekregen. Daar staat dan weer tegenover dat Suarez al een paar keer in z'n schwalbe is geslaagd. Kortom, de scheidsrechter is in deze niet de schuldige, dat is Suarez zelf. Alstie stopt met zich te gedragen als een klein kind dan wordt hij vanzelf serieus genomen door de scheidsrechter en krijgt hij die pingel wel.
  zondag 9 november 2008 @ 20:06:16 #16
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_63082731
quote:
Op zondag 9 november 2008 19:03 schreef Sickert het volgende:

[..]

dat doen we zeker

het blijft bij jou altijd spannend tot de laatste minuut

Eindoordeel: het was geen penalty maar een gele kaart was ook wat overdreven. Dat heb je nou eenmaal als je de schijn al tegen je hebt.
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_63083150
pi_63083411
quote:
Op zondag 9 november 2008 19:37 schreef FJD het volgende:

[..]

Gelul. Je weet net zo goed als ik dat een scheidsrechter niet alles perfect kan zien
Dan moet hij ook geen geel geven als hij niet alles perfect kan zien.. of het Suarez nou is of iemand anders maakt dan niet uit..

Maar NL scheidsrechters zien wel vaker dingen niet, en soms wel... achjaa dat hoort erbij.
pi_63086004
quote:
Op zondag 9 november 2008 20:26 schreef diamondvoodoo het volgende:
Dan moet hij ook geen geel geven als hij niet alles perfect kan zien.. of het Suarez nou is of iemand anders maakt dan niet uit..
Tuurlijk wel, de scheidsrechter ziet een schwalbe en dat is bij iemand als Suarez geen gekke gedachte. Daarop staat geel en die kaart kun je Suarez niet vaak genoeg tonen, zou fijn zijn alstie eens kapt met dat irritante gedrag. Hij heeft het namelijk helemaal niet nodig, die jongen kan zo goed voetballen.

CoD5 kan bij mij iig weer van de koop-lijst af. Tis nog net geen on-rails-shooter maar wel erg lineair. Blijft hetzelfde gezeik dat als je niet hard genoeg doorloopt dat er dan steeds nieuwe ventjes spawnen. Dat zou allemaal niet zo erg zijn als het spel zelf lekker wegspeelt maar waar je bij CoD4 in een constante rush zat met rondvliegende onderdelen, vijanden en ga zo maar door, vind ik dat hier een beetje tegenvallen. Die hele WO II / jungle setting is toch niet echt mijn ding.
pi_63087467
quote:
Op zondag 9 november 2008 21:35 schreef FJD het volgende:

[..]

Tuurlijk wel, de scheidsrechter ziet een schwalbe en dat is bij iemand als Suarez geen gekke gedachte. Daarop staat geel en die kaart kun je Suarez niet vaak genoeg tonen, zou fijn zijn alstie eens kapt met dat irritante gedrag. Hij heeft het namelijk helemaal niet nodig, die jongen kan zo goed voetballen.
Eerst zeg je "de scheidsrechter kan niet alles perfect zien en nu zeg je weer "de scheidsrechter ziet een schwalbe"

Misschien bedoel je de scheids zag het niet perfect en dacht een schwalbe te zien? Dan zat hij erg fout en bovendien heeft hij nog een grensrechter die misschien iets meer ziet.
pi_63087584
quote:
Op zondag 9 november 2008 22:10 schreef diamondvoodoo het volgende:
Eerst zeg je "de scheidsrechter kan niet alles perfect zien en nu zeg je weer "de scheidsrechter ziet een schwalbe"
De scheids ziet niet perfect wat er gebeurt en denkt een schwalbe te zien. Kom op zeg, die uitleg kan zelfs jij bedenken.

-edit-
Tjezus blijf je posten en dan direct editen
quote:
Dan zat hij erg fout
Tja, noem het karma.
pi_63087660
quote:
Op zondag 9 november 2008 22:12 schreef FJD het volgende:

[..]

De scheids ziet niet perfect wat er gebeurt en denkt een schwalbe te zien. Kom op zeg, die uitleg kan zelfs jij bedenken.

-edit-
Tjezus blijf je posten en dan direct editen
Ja bij sommige mensen moet je proberen het zo duidelijk mogelijk uit te leggen en houd je rekening naar wie je het typt..
pi_63087747
quote:
Op zondag 9 november 2008 22:13 schreef diamondvoodoo het volgende:
Ja bij sommige mensen moet je proberen het zo duidelijk mogelijk uit te leggen en houd je rekening naar wie je het typt..
Komt door je Ajax-bril, ik kan alleen objectieve redenaties volgen
pi_63087781
quote:
Op zondag 9 november 2008 22:15 schreef FJD het volgende:

[..]

Komt door je Ajax-bril, ik kan alleen objectieve redenaties volgen
Dat betwijfel ik enorm na al je posts vanmiddag op 1-na.
pi_63087863
quote:
Op zondag 9 november 2008 22:16 schreef diamondvoodoo het volgende:
Dat betwijfel ik enorm na al je posts vanmiddag op 1-na.
Je betwijfelt wel meer maar gelijk heb je nog steeds niet gekregen

Anyway, tis wel weer mooi geweest met het kinderachtige gedrag van ons. Ik heb me weer prima vermaakt, morgen weer een serieuze werkweek.

Die reacties blijven echt geniaal
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')