Toen ik tegen kwart voor 2 naar bed ging was dat nog wel zo inderdaad. Daarbij werd echter wel vermeld dat dit veroorzaakt werd doordat alleen nog maar een aantal rurale counties de uitslag bekend hadden gemaakt en Obama daar bovendien al significant beter scoorde dan Kerry in 2004.quote:Op woensdag 5 november 2008 11:55 schreef Specularium het volgende:
[..]
McCain begon met lichte voorsprong, dat was wel grappig.
Daarna begon de landslide min of meer.
Jaa, maar ik was toch een beetje ongerust.......quote:Op woensdag 5 november 2008 12:00 schreef Monolith het volgende:
[..]
Toen ik tegen kwart voor 2 naar bed ging was dat nog wel zo inderdaad. Daarbij werd echter wel vermeld dat dit veroorzaakt werd doordat alleen nog maar een aantal rurale counties de uitslag bekend hadden gemaakt en Obama daar bovendien al significant beter scoorde dan Kerry in 2004.
Als hij wordt herkozen zal hij worden ontslagen dus komt er een positie vrij die onze Sarah mag toewijzenquote:Op woensdag 5 november 2008 11:42 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Is het nu niet heel spannend met betrekking tot de senaatszetel in Alaska want de Republikeinse buddy van Palin is toch recent veroordeeld? En volgens mij zag ik vanmorgen dat het een nek-aan-nekrace was daar
Whehehe. Ik zit er net naar te zoeken, maar kan niks echt concreets vinden nog.quote:Op woensdag 5 november 2008 12:15 schreef Janena het volgende:
Heeft iemand hier toevallig wat filmpjes van teleurgestelde of boze rednecks toen de uitslag bekend was?
Een beetje leedvermaak is nooit weg natuurlijk..
dan maakt ze haar man senator.quote:Op woensdag 5 november 2008 12:16 schreef Re het volgende:
[..]
Als hij wordt herkozen zal hij worden ontslagen dus komt er een positie vrij die onze Sarah mag toewijzen
quote:Op woensdag 5 november 2008 12:21 schreef Caesu het volgende:
[..]
dan maakt ze haar man senator.
die kan ook prima Rusland en Canada zien daar.
Oregon, Alaska, Minnesota en Georgia.quote:Op woensdag 5 november 2008 12:22 schreef Nielsch het volgende:
Gaan de Democraten trouwens die 60-zetel grens in de Senaat nog halen. Ik zie dat ze er nu 56 hebben en dat er nog 4 zetels vergeven moeten worden. Welke staten zijn dat en staan de Democraten daar voor?
Neh, dat gaan ze dus niet halen.quote:Op woensdag 5 november 2008 12:25 schreef Caesu het volgende:
[..]
Oregon, Alaska, Minnesota en Georgia.
alleen overal staan de Republikeinen voor.
http://www.cnn.com/ELECTION/2008/results/main.results/#S
in ieder geval in Minnesota komt er een recount omdat het zo close is.
Zie Barack Obama: De 44ste president van de Verenigde Staten! pag. 10quote:Op woensdag 5 november 2008 12:15 schreef Janena het volgende:
Heeft iemand hier toevallig wat filmpjes van teleurgestelde of boze rednecks toen de uitslag bekend was?
Een beetje leedvermaak is nooit weg natuurlijk..
Cool! Zo snel mogelijk in roulatie brengenquote:Op woensdag 5 november 2008 12:26 schreef laforest het volgende:
Ik kreeg deze net binnen met de email:
Potential problem for historic Obama
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 5 november 2008 12:26 schreef laforest het volgende:
Ik kreeg deze net binnen met de email:
Potential problem for historic Obama
[ afbeelding ]
Met name in California sta ik er toch wel van te kijken, San Fransisco is toch de gay-capital of the worldquote:Op woensdag 5 november 2008 12:14 schreef Caesu het volgende:
in Arizona, California en Florida is nu dus in een grondwettelijk verbod op homo-huwelijken aangenomen.![]()
kijken hoelang het nog gaat duren voordat ze een homo-president hebben.
Al die reacties hier van jou doen mij zo schamen dat ik met jou in 1 land woon.quote:Op woensdag 5 november 2008 08:43 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
ga maar weer selectief lezen hoor linkschmensje. dat is in jullie kringen normaal.
Erg jammer. Het wordt wachten op een nieuwe SCOTUS om dat weer opnieuw te proberen denk ik.quote:Op woensdag 5 november 2008 12:14 schreef Caesu het volgende:
in Arizona, California en Florida is nu dus in een grondwettelijk verbod op homo-huwelijken aangenomen.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |