oke: http://edition.cnn.com/ELECTION/2008/results/president/quote:
In dit topicquote:
quote:Op woensdag 5 november 2008 04:40 schreef _dirkjan_ het volgende:
[ afbeelding ]
Barack Obama
Dat Barack Obama vandaag gekozen is tot leider van het machtigste land ter wereld wordt steeds duidelijker. De drie westelijke staten Californië, Oregon en Washington zullen al genoeg zijn voor de overwinning, dan zijn de overgebleven swing states niet eens meer nodig. De zoon van een Keniaanse vader en Amerikaanse moeder wordt de eerste gekleurde president van de verenigde staten.
![]()
Nee, sinds 2000 zijn ze sowieso al voorzichtiger. Bovendien callen ze nog niet omdat ze in het westen nog aan het stemmen zijn.quote:Op woensdag 5 november 2008 04:45 schreef Gabbylicious het volgende:
Ja opzich, maar als het echt DUIDELIJK was, was hij allang gecalled.
Dat kan pas na vijf uur als de stembussen aan de westkust gesloten zijn.quote:Op woensdag 5 november 2008 04:45 schreef Gabbylicious het volgende:
Ja opzich, maar als het echt DUIDELIJK was, was hij allang gecalled.
McCain schijnt wel spoedig te gaan speechenquote:Op woensdag 5 november 2008 04:49 schreef DutchErrorist het volgende:
Hij heeft nog niet gewonnen hoor
Dat is slechts een formaliteit.quote:Op woensdag 5 november 2008 04:49 schreef DutchErrorist het volgende:
Hij heeft nog niet gewonnen hoor
Ja ik hoorde het, maar iedereen doet alsof hij al heeft gewonnen, en dat is nog niet zoquote:Op woensdag 5 november 2008 04:50 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
McCain schijnt wel spoedig te gaan speechen
Virginia is ook gevallen, het kan niet meer mis gaan.quote:Op woensdag 5 november 2008 04:51 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ja ik hoorde het, maar iedereen doet alsof hij al heeft gewonnen, en dat is nog niet zo
Maar nu welquote:Op woensdag 5 november 2008 04:51 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ja ik hoorde het, maar iedereen doet alsof hij al heeft gewonnen, en dat is nog niet zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |