Hij heeft ook heel veel moeite gehad om het conservatieve gedeelte van de Republikeinen achter zich te krijgen.quote:Op woensdag 5 november 2008 05:28 schreef Jasza het volgende:
[..]
Dat gevoel krijg ik ook een beetje inderdaad
Denk je dat echt?quote:Op woensdag 5 november 2008 05:28 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Ze lijkt mij dom genoeg om tot nu geloofd te hebben dat ze aan de winnende hand waren de laatste maanden ?
6 uur ongeveer dacht ik gehoord te hebben.quote:Op woensdag 5 november 2008 05:29 schreef Isabeau het volgende:
En hoe laat komt Obama?
Wow, he really did it
Say it aint so, Joe.quote:Op woensdag 5 november 2008 05:30 schreef Sloggi het volgende:
Als Obama nu wordt neergeknald, wordt Biden dan president?
Idd, dat is zn grootste probleem geweest denk ik. Hij wilde zich (terecht) presenteren als de maverick binnen de GOP, maar moest ook de die-hard Repu's binnenboord houden en kwam zo binnen een onmogelijke spagaat terecht... Zonde.quote:Op woensdag 5 november 2008 05:27 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Hij was nooit zichzelf en leek te spartelen tussen wat hij zelf zou doen en wat de partij hem opdroeg, aldus Martens.
Jaquote:Op woensdag 5 november 2008 05:30 schreef Sloggi het volgende:
Bij mijn weten welquote:Op woensdag 5 november 2008 05:30 schreef Sloggi het volgende:
Natuurlijk, het was geen close-to-call uitslag ofzo, McCain is ingemaakt met zout en peper, dus beter houd hij zich een beetje rustigquote:
Is best een relevante vraag hoorquote:
Het leek er meer op dat ie een stel dolle stieren probeerde te temmen met die speech.quote:Op woensdag 5 november 2008 05:30 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Natuurlijk, het was geen close-to-call uitslag ofzo, McCain is ingemaakt met zout en peper, dus beter houd hij zich een beetje rustig
Ik denk echt dat Palin iemand is die tot op vandaag rotsvast geloofde dat ze zou winnen, eigenlijk.quote:Op woensdag 5 november 2008 05:30 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Denk je dat echt?
Zou het niet gewoon kunnen dat deze maanden enorm veel indruk op haar hebben gehad?
Of ze heeft het hillary-tje onder de knie en kweekt een paar traantjes.
Juist !quote:Op woensdag 5 november 2008 05:30 schreef NorthernStar het volgende:
Het woord van McCain is geen fluit waard dus al hoe mooi de woorden ook zijn, ben blij dat de gek niet in het WH komt.
Dat dus, want het was een lange nachtquote:Op woensdag 5 november 2008 05:32 schreef Zwansen het volgende:
Nou, nu half uur wachten op die nergert? Fuck it. Ik moet slapen.
Ze heeft er toch voor gebeden?quote:Op woensdag 5 november 2008 05:32 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Ik denk echt dat Palin iemand is die tot op vandaag rotsvast geloofde dat ze zou winnen, eigenlijk.
De halve duivel want hij is niet helemaal zwartquote:Op woensdag 5 november 2008 05:32 schreef Sloggi het volgende:
[..]
De helft van 666, Obama is de duivel!
ja hèquote:Op woensdag 5 november 2008 05:32 schreef VeX- het volgende:
Het is eigenlijk gewoon niet te bevatten dat Barack Obama de president van America wordt. Ik heb er in elk geval een licht surrealistisch gevoel bij.
....kom op. Blind en nu nog doof ook?!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |