Inderdaad.quote:Op woensdag 5 november 2008 05:26 schreef Plato1980 het volgende:
Palin heeft hem mede de overwinning gekost, dat was een strategische bliunder van formaat.
Nee. Niet overdreven.quote:Op woensdag 5 november 2008 05:28 schreef _dirkjan_ het volgende:
Is het overdreven om te zeggen dat Martin Luther King's dream een half uur geleden is uitgekomen?
[ afbeelding ]
I have a dream that my four little children will one day live in a nation where they will not be judged by the color of their skin but by the content of their character.
I have a dream today!
Zeker, maar hij stond op dat moment ver achter en nam risico en dat heeft verkeerd uitgepakt.quote:Op woensdag 5 november 2008 05:26 schreef Plato1980 het volgende:
Palin heeft hem mede de overwinning gekost, dat was een strategische bliunder van formaat.
Klopt, er moet wat aan de hoeveelheid geposte berichten gewerkt wordenquote:Op woensdag 5 november 2008 05:32 schreef GGMM het volgende:
Bij de NOS zeiden ze dat slechts 3% van de Nederlanders zou gaan kijken, heel fok is gvd wakker
Dat is zeker gelukt denk ik zo.quote:Op woensdag 5 november 2008 05:34 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Klopt, er moet wat aan de hoeveelheid geposte berichten gewerkt worden
Achteraf praten is altijd makkelijkquote:Op woensdag 5 november 2008 05:32 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Zeker, maar hij stond op dat moment ver achter en nam risico en dat heeft verkeerd uitgepakt.
Mijn hele straat is dan ook donker, volgens mij ben ik de enigequote:Op woensdag 5 november 2008 05:32 schreef GGMM het volgende:
Bij de NOS zeiden ze dat slechts 3% van de Nederlanders zou gaan kijken, heel fok is gvd wakker
Same here, me ma is al 3x binnengekomen dat ik moet gaan slapen, but i don't carequote:Op woensdag 5 november 2008 05:36 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Mijn hele straat is dan ook donker, volgens mij ben ik de enige
dat ging over de Obama supporters.quote:Op woensdag 5 november 2008 05:33 schreef Apollyon het volgende:
FOX : "The crowd never booood"
Soort gebed ofzo. Wees niet bang. Obama komt over 20 min.quote:Op woensdag 5 november 2008 05:36 schreef Myers het volgende:
Wtf, er komt eindelijk iemand het podium op bij de Obama rally, en dan gaat CNN naar reclame?
Nee, het is een heel bijzonder idee.quote:Op woensdag 5 november 2008 05:28 schreef _dirkjan_ het volgende:
Is het overdreven om te zeggen dat Martin Luther King's dream een half uur geleden is uitgekomen?
Het is wel een beetje zoquote:Op woensdag 5 november 2008 05:28 schreef _dirkjan_ het volgende:
[ afbeelding ]
I have a dream that my four little children will one day live in a nation where they will not be judged by the color of their skin but by the content of their character.
I have a dream today!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |