Ik heb ook medelijden met z'n evt. kinderen, vrouw, buren, huisdierenquote:Op woensdag 5 november 2008 13:46 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
In jouw geval had een abortus ook niet misstaan.. Ik heb nu al medelijden met je ouders.
Die zijn tevreden hoorquote:Op woensdag 5 november 2008 13:46 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
In jouw geval had een abortus ook niet misstaan.. Ik heb nu al medelijden met je ouders.
DAt stukje is pure vernaggelarij, er staat ook "handguns with trigger locks", en triggerlocks zijn als ik het goed heb maar in 2 staten verplicht, en de meeste mensen die een wapen voor 'zelfverdediging' hebben, gebruiken ze niet omdat ze vinden dat dan een wapen niet gelijk bereikbaar en schietklaar is als je hem nodig hebt.quote:Op woensdag 5 november 2008 10:05 schreef Pool het volgende:
[..]
Nou ja, dat wordt vaak ook weer schromelijk overdreven. De kans dat je kind omkomt door een zwembad is veel groter dan door een geweerschot. Zo las ik in het aan te raden boek Freakonomics. Ik heb er een quote van gevonden via google.
[..]
http://keepthisgoing.com/2008/09/08/swimming-pools-vs-guns/
Ik ben zelf veel principiėler tegen wapenbezit. Het lost niets op en veel mensen kunnen helemaal niet met die macht van een wapen omgaan.
Het stukje gaat over įlle kinderen onder de 10 jaar die jaarlijks in de VS overlijden door geweerschoten door įlle soorten geweren (met en zonder locks). En dat vergeleken met įlle kinderen onder de 10 jaar die verdrinken in zwembaden.quote:Op woensdag 5 november 2008 14:42 schreef BasOne het volgende:
[..]
DAt stukje is pure vernaggelarij, er staat ook "handguns with trigger locks", en triggerlocks zijn als ik het goed heb maar in 2 staten verplicht, en de meeste mensen die een wapen voor 'zelfverdediging' hebben, gebruiken ze niet omdat ze vinden dat dan een wapen niet gelijk bereikbaar en schietklaar is als je hem nodig hebt.
Van die laatste horen we ook al een tijdje niks meer hč... Die is opgehouden met raaskallen toen Obama een duidelijke voorsprong nam in de peilingen. Tenzij hij een kloontje heeft aangemaakt, natuurlijk. Op POL is niets meer wat het lijkt.quote:Op woensdag 5 november 2008 09:09 schreef Hexagon het volgende:
En laten we vooral JohnDope en StefanP niet vergeten
StefanP heeft eindelijk FOK! de rug toegekeerd....quote:Op woensdag 5 november 2008 15:34 schreef Elfletterig het volgende:
Van die laatste horen we ook al een tijdje niks meer hč... Die is opgehouden met raaskallen toen Obama een duidelijke voorsprong nam in de peilingen. Tenzij hij een kloontje heeft aangemaakt, natuurlijk. Op POL is niets meer wat het lijkt.
Woon je northside dublin ofzo? Dat je bang bent voor criminelen.quote:Op woensdag 5 november 2008 14:26 schreef laforest het volgende:
[..]
Die zijn tevreden hoor
En uit liefde geboren, niet uit verkrachting dus tja je vergelijking gaat niet op natuurlijk. Ik denk dat een moeder liever een zoon heeft die McCain/Palin ticket steunt dan een zoon die de Duits, Communistische, criminele terroristenclub RAF steunt (dat zijn meestal werkschuwe punker junkies).![]()
Maar aggut..... je pogingen om in de VS terecht te komen en ook daadwerkelijk het recht te hebben een wapen te bezitten strandden op je reis westwaards in Dublin?quote:Op woensdag 5 november 2008 09:32 schreef laforest het volgende:
Schieten natuurlijk, het recht om jezelf en je eigendommen te verdedigen.![]()
Ik woon in de country op het platteland, niet in de stad Dublin, noch Northside, noch Southside.quote:Op woensdag 5 november 2008 16:40 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Woon je northside dublin ofzo? Dat je bang bent voor criminelen.
Ik heb op het moment geen intentie om langer dan 6 maanden in de VS te verblijven, ik woon hier prima. Als Sarah Palin ooit president wordt zou ik wel willem emigreren naar de VS. Dan wordt de VS een heilstaat in mijn ogenquote:Op woensdag 5 november 2008 16:52 schreef maartena het volgende:
[..]
Maar aggut..... je pogingen om in de VS terecht te komen en ook daadwerkelijk het recht te hebben een wapen te bezitten strandden op je reis westwaards in Dublin?
Je zou zo bij StefanP in de straat kunnen wonen, maar ik betwijfel of het je lukt de VS in te komen....
en dan bedoel ik niet als toerist tot 6 maanden.
quote:Op woensdag 5 november 2008 16:55 schreef laforest het volgende:
[..]
Ik heb op het moment geen intentie om langer dan 6 maanden in de VS te verblijven, ik woon hier prima. Als Sarah Palin ooit president wordt zou ik wel willem emigreren naar de VS. Dan wordt de VS een heilstaat in mijn ogen
Jaquote:
Je kan nu ook al in Wassila gaan wonen!quote:Op woensdag 5 november 2008 16:55 schreef laforest het volgende:
[..]
Ik heb op het moment geen intentie om langer dan 6 maanden in de VS te verblijven, ik woon hier prima. Als Sarah Palin ooit president wordt zou ik wel willem emigreren naar de VS. Dan wordt de VS een heilstaat in mijn ogen
quote:Op woensdag 5 november 2008 18:54 schreef MikeyMo het volgende:
zeg lafirest ik drukte op de link in je url:
http://www.palinforamerica.com/
da's frappant
Oww nou hij is gehackt, stoerquote:Op woensdag 5 november 2008 18:54 schreef MikeyMo het volgende:
zeg laforest ik drukte op de link in je url:
http://www.palinforamerica.com/
da's frappant
Mooi dat er ook een vrouw met hoofddoek verwerkt is in dat plaatje.quote:Op woensdag 5 november 2008 17:10 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
JaHet is werkelijk te triest voor woorden.
[ afbeelding ]
Ah, dus het overgrote deel van de VS is radicaal en crimineel?quote:Op woensdag 5 november 2008 19:49 schreef laforest het volgende:
[..]
Oww nou hij is gehackt, stoer![]()
Ach we weten dat de mensen die Obama steunen allemaal radicalen en criminelen zijn dus dit verbaast me niets.
[..]
Ja, toen dat groepje mensen voor Bush stemde, was er niets aan de hand. Als zij straks (over 4 jaar) in het voordeel van de Republikeinen stemmen, noem je hen dan ook radicalen en criminelen?quote:Op woensdag 5 november 2008 19:49 schreef laforest het volgende:
[..]
Ach we weten dat de mensen die Obama steunen allemaal radicalen en criminelen zijn dus dit verbaast me niets.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |