OMGquote:Op woensdag 5 november 2008 07:18 schreef laforest het volgende:
[..]
Hier
Tja als mensen over bedreigd worden door Black Panthers als ze McCain willen stemmen dan verliest McCain ook wel
Ben je nou echt zo dom?quote:Op woensdag 5 november 2008 07:18 schreef laforest het volgende:
Hier
Tja als mensen over bedreigd worden door Black Panthers als ze McCain willen stemmen dan verliest McCain ook wel
Nou omdat ik het met haar standpunten eens ben. Ik ben niet zozeer religeus of zo maar toch hebben we veel dezlefde opvatting zoals een totaal verbod op abortus (ook bij verkrachting etc), gun rights, anti stem cell research, tegen het homohuwelijk, etcquote:Op woensdag 5 november 2008 08:45 schreef MikeyMo het volgende:
maar forest, waarom was jij eigenlijk voor McCain/Palin? Met name palin moet je, tenzij je SGP stemt, toch enorm afschrikken? Helemaal als ze uitspraken doet waarvan je hoopt dat ze het als grapje bedoelt, maar toch bloedserieus blijkt te zijn....
quote:Op woensdag 5 november 2008 08:30 schreef laforest het volgende:
Nou ik vind het erg leuk dat ik zo'n grote stempel op de Amerikaanse verkiezingen heb kunnen drukken
ah op die fiets. Mja ik ben liberaal progressief dus ik ben het niet met je eens, maar omdat zelfs Obama behoorlijk rechts ten opzichte van de VVD zit verbaasde me het dat er toch nog mensen die dweepten met een McCain/Palin.quote:Op woensdag 5 november 2008 08:50 schreef laforest het volgende:
[..]
Nou omdat ik het met haar standpunten eens ben. Ik ben niet zozeer religeus of zo maar toch hebben we veel dezlefde opvatting zoals een totaal verbod op abortus (ook bij verkrachting etc), gun rights, anti stem cell research, tegen het homohuwelijk, etc
Maar McCain was bijvoorbeeld wel voor stem cell research onder bepaalde voorwaarden door stem cells van volwassen te gebruiken bijvoorbeeld en daar valt wat voor te zeggen. Ik denk dat die twee een goed balans hadden voor Amerika.
ik vind dat je maar een "donker" gezicht trekt..quote:
quote:Op woensdag 5 november 2008 07:18 schreef laforest het volgende:
[..]
Hier
In Nederland kun je ook een wapenvergunning krijgen als je aan alle voorwaarden voldoet. Ik vind het een goedrecht en het de regels zijn te streng in Nederland maar het is zeker niet onmogelijk om legaal een wapen te bezitten.quote:Op woensdag 5 november 2008 08:57 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
ah op die fiets. Mja ik ben liberaal progressief dus ik ben het niet met je eens, maar omdat zelfs Obama behoorlijk rechts ten opzichte van de VVD zit verbaasde me het dat er toch nog mensen die dweepten met een McCain/Palin.
Toch vind ik het frappant, dat jij kennelijk pro-gun bent terwijl jij als nuchtere Nederlander van een afstand zou moeten gadeslagen dat het grondwettelijke recht om de meest zware wapens in je bezit te mogen hebben niet een ideaalschets is. Die Amerikanen leren vanaf dag 1 dat ze mogen schieten dat het een lieve lust is, maar in mijn ogen is het zorgelijk wanneer iedereen maar zomaar een wapen mag dragen...
Om je eigendommen en jezelf te beschermen.quote:Op woensdag 5 november 2008 09:11 schreef MikeyMo het volgende:
Even uitgaande van het feit dat je ws geen jager bent. Waarom zou je hier moeten toestaan dat elke nutjob bij de dumpstore een uzi zou kunnen aanschaffen
Het enige wat je daarmee realiseert is een stijging in het aantal schotwonddoden, Nederland wordt er niet veiliger op. Kijk maar naar Amerika, al dat wapenbezit heeft het land op zich geen spoortje veiliger gemaakt.
In Amerika zijn juist door die legaliteit veel te veel wapen in slechte handen gekomen, het is een voorwerp waar veel te makkelijk mee gehandeld kan worden. Een vuurwapen beschermt overigens niet maar is een aanvalswapen.quote:Op woensdag 5 november 2008 09:08 schreef laforest het volgende:
[..]
In Nederland kun je ook een wapenvergunning krijgen als je aan alle voorwaarden voldoet. Ik vind het een goedrecht en het de regels zijn te streng in Nederland maar het is zeker niet onmogelijk om legaal een wapen te bezitten.
Ben jij in de situatie geweest dat je dat nodig had?quote:Op woensdag 5 november 2008 09:16 schreef laforest het volgende:
[..]
Om je eigendommen en jezelf te beschermen.
Daar heb je toch geen M-16 voor nodig?quote:Op woensdag 5 november 2008 09:16 schreef laforest het volgende:
[..]
Om je eigendommen en jezelf te beschermen.
Ja.quote:Op woensdag 5 november 2008 09:17 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Ben jij in de situatie geweest dat je dat nodig had?
het is de ultieme schijnveiligheid die zorg voor vele onschuldige doden per jaar. De politie schiet snel want iedereen kan elk moment met een wapen aan komen in aanhoudings-situaties en dus krijg je verhalen van iemand die wordt neergeschoten terwijl ze enkel hun portemonnee pakten. Laatst ook weer een jongetje van 8 op een wapenbeurs...quote:Op woensdag 5 november 2008 09:17 schreef KlappernootatWork het volgende:
[..]
In Amerika zijn juist door die legaliteit veel te veel wapen in slechte handen gekomen, het is een voorwerp waar veel te makkelijk mee gehandeld kan worden. Een vuurwapen beschermt overigens niet maar is een aanvalswapen.
nou vertel maar wat er gebeurde dan...quote:Op woensdag 5 november 2008 09:19 schreef laforest het volgende:
[..]
Ja.
En ik heb ook wel met wapens geschoten op een wapenvereniging.
Die ben ik hier de afgelopen tijd minder tegen gekomen eerlijk gezegd. Vooral Stefan dan.quote:Op woensdag 5 november 2008 09:09 schreef Hexagon het volgende:
[..]
En laten we vooral JohnDope en StefanP niet vergeten
Je wilt toch niet met een .25 ACP je leven verdedigen ofzo.quote:Op woensdag 5 november 2008 09:19 schreef Specularium het volgende:
[..]
Daar heb je toch geen M-16 voor nodig?
Ik ben in een park overvallen door twee gewapende negers bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 5 november 2008 09:20 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
nou vertel maar wat er gebeurde dan...
Kom niet zo somber. De komende vier jaar wordt het prijsschieten. Immers opgebouwde verwachtingen moeten worden ingelost. Een welhaast religieuze persoonlijkheidscultus schreeuwt om persiflage en ook de logomanie doet alweer een beroep op de creativiteit.quote:Op woensdag 5 november 2008 07:18 schreef laforest het volgende:
[..]
Hier
Amerikaanse wapenlobbyisten willen de mensen graag wijsmaken dat een wapen nodig is voor "home defence"quote:Op woensdag 5 november 2008 09:17 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Ben jij in de situatie geweest dat je dat nodig had?
Glock lijkt me meer dan voldoende als het al moet.quote:Op woensdag 5 november 2008 09:22 schreef laforest het volgende:
[..]
Je wilt toch niet met een .25 ACP je leven verdedigen ofzo.
de afgelopen tijd heb ik natuurlijk amerikaanse verkiezingsitems op oa. Fox gezien op het web, een groot deel hiervan begon met een commercial voor een inbraakinstallatie...quote:Op woensdag 5 november 2008 09:28 schreef KlappernootatWork het volgende:
[..]
Amerikaanse wapenlobbyisten willen de mensen graag wijsmaken dat een wapen nodig is voor "home defence"
vertel DIT maar eens aan al die mensen die door de crisis hun huis zijn kwijtgeraakt en in tenten leven
Schieten natuurlijk, het recht om jezelf en je eigendommen te verdedigen.quote:Op woensdag 5 november 2008 09:29 schreef MikeyMo het volgende:
en wat had jij dan tegen die 2 gewapende (messen, pistolen?) negers gedaan? Je pistool getrokken en een bloedbad aangericht, welllicht nog een onschuldige passeerder rakend?
Ga naar Duitsland, koop Pepperspray... klaar
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |