Quoted. Just in case.quote:Op woensdag 5 november 2008 02:14 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Als Obama Texas wint, hak ik mijn lul af en eet ik hem op.
Hou ik je aan.quote:Op woensdag 5 november 2008 02:14 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Verdomd. Alweer reclame op CNN.quote:Op woensdag 5 november 2008 02:13 schreef Asskicker14 het volgende:
Het enige positieve dat NOS heeft gedaan, is goede streams voor Fox en NBC beschikbaar stellen, laten we maar zwijgen over hun TV-coverage, wat een aanfluiting zeg. Totaal geen statistieken over het verloop.
Voor Obama is het te hopen dat de Senaat voor 2/3e uit democraten bestaat, maakt het leven een stuk makkelijkerquote:
0% van de stembureau's hè, maar wel 2 miljoen votes al.quote:Op woensdag 5 november 2008 02:13 schreef Myers het volgende:
Texas zal wel omslaan, 0% geteld zegt niets.
Whehehe. Als het zo doorgaat wordt het echt een landslide, ja.quote:Op woensdag 5 november 2008 02:15 schreef Almanack het volgende:
CNN site: Alabama 92 Obama, 8 McCain (obv van iets meer dan 400 stemmen geloof ik)
quote!quote:Op woensdag 5 november 2008 02:14 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Dat mogen ze van mij inderdaad ook best doen, je moet de race ook niet spannender proberen te laten lijken dan ze is.quote:Op woensdag 5 november 2008 02:14 schreef TC03 het volgende:
[..]
Natuurlijk, die logica snapt iedereen. Maar als Illinois op basis van 0% blauw wordt gekleurd en South Carolina rood wordt gekleurd ondanks dat de Obama 10 procenpunt voorstaat, dan gaat het nergens meer over. Maak Californië alvast blauw en Alaska alvast rood, dat zijn ook zekerheidjes.
Er wonen rond de 17 miljoen mensen in Floridaquote:Op woensdag 5 november 2008 02:17 schreef Schadenfreude het volgende:
florida nog steeds +300.000, 4.000.000 stemmen geteld, bijn aklaar volgens mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |