Laat hem een foto maken met zijn mobieltje en die dan mailen.quote:Op dinsdag 4 november 2008 23:57 schreef Isabeau het volgende:
Oh, ik ben niet boos hoor, ik wilde alleen de nieuwe PI gebruiken
Komt net een jongen binnen: "Een maat van me heeft een gat in zijn hoofd en we weten niet of het gehecht moet worden" .....
Ik "De dokter gaat heus niet naar buiten, dus als hij niet binnen komt weten we niet of het gehecht moet worden"
Hij: "Maar hij wil niet naar binnen, hij wil alleen weten of het gehecht moet worden"
Goed idee voor een volgende keerquote:Op woensdag 5 november 2008 00:06 schreef Duderinnetje het volgende:
Laat hem een foto maken met zijn mobieltje en die dan mailen.
Jeugd.
Al strepsils geprobeerd ?quote:Op woensdag 5 november 2008 00:07 schreef Isabeau het volgende:
En ik heb keelpijn en het wordt steeds erger
Uh oh. Keelpijn is voor mij de voorloper van 3-4 weken ontstoken bronchiën.quote:Op woensdag 5 november 2008 00:07 schreef Isabeau het volgende:
He bah.quote:Op woensdag 5 november 2008 00:07 schreef Isabeau het volgende:
Ja, ook effectiefquote:Op woensdag 5 november 2008 00:16 schreef Duderinnetje het volgende:
Eigenlijk zou je een lekker warm cognacje met citroen en honing moeten nemen dan.
Trachitol, dat werkt toch wel? Stilt in elk geval de pijn, vind ik altijd. Of is dat ook onzin?quote:Op woensdag 5 november 2008 00:15 schreef Isabeau het volgende:
Dat soort dingen werken helemaal nietDaar wordt alleen de strepsilsproducent rijker van.
Ik heb paracetamol genomen en drink ijswater.
Ijswater is fijnquote:Op woensdag 5 november 2008 00:15 schreef Isabeau het volgende:
Dat soort dingen werken helemaal nietDaar wordt alleen de strepsilsproducent rijker van.
Ik heb paracetamol genomen en drink ijswater.
Van Trachitol krijg ik een dikke verdoofde tongquote:Op woensdag 5 november 2008 00:18 schreef Duderinnetje het volgende:
Trachitol, dat werkt toch wel? Stilt in elk geval de pijn, vind ik altijd. Of is dat ook onzin?
Geweldig om Guernica eens te zien.quote:Op woensdag 5 november 2008 00:19 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ijswater is fijnBeterschap!
Dude: Picasso's Guernica hangt in Madrid. En je hebt er het Prado, dat is heel tof.
Soort Rijksmuseum; Goya, Velasquez, El Greco en ook heel veel Bosch.quote:Op woensdag 5 november 2008 00:33 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Geweldig om Guernica eens te zien.![]()
Wat is het Prado?
Nou, daar moet ik dan zeker naartoe!quote:Op woensdag 5 november 2008 00:44 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Soort Rijksmuseum; Goya, Velasquez, El Greco en ook heel veel Bosch.
Guernica is trouwens echt heel groot
Kunst heeft véél blote tieten hè? Dus het valt mee.quote:Op woensdag 5 november 2008 00:45 schreef Stereotomy het volgende:
Het niveau begon wel erg hoog te worden met kunst en politiek.
Er zijn drie heul toffe musea in Madrid: het Prado, klassiek, het Reina Sofia, modern: Miro, Picasso en Dali, en het Thyssen-Bornemisza, een ontzettend uitgebreide prive-collectie. Van negende-eeuwse iconen tot contemporary artquote:Op woensdag 5 november 2008 00:47 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nou, daar moet ik dan zeker naartoe!
Not YET ook gewoon he.quote:Op woensdag 5 november 2008 00:52 schreef Memento-Mori het volgende:
http://www.isobamapresidentyet.com/
Ja hou eens op!quote:Op woensdag 5 november 2008 00:53 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Er zijn drie heul toffe musea in Madrid: het Prado, klassiek, het Reina Sofia, modern: Miro, Picasso en Dali, en het Thyssen-Bornemisza, een ontzettend uitgebreide prive-collectie. Van negende-eeuwse iconen tot contemporary art
En naar het park. En het paleis bekijken, en naar de schildpadden bij station Atocha met neefje van 2en churros en jamon iberico eten
quote:Op woensdag 5 november 2008 00:52 schreef Memento-Mori het volgende:
http://www.isobamapresidentyet.com/
con chocolatequote:
Echt?quote:Op woensdag 5 november 2008 01:26 schreef Isabeau het volgende:
Geen CNN hier. Drenthe vond CNN niet belangrijk genoeg meer om uit te zenden
Kijk ik ook! Waar is Van Rossum dan?quote:Op woensdag 5 november 2008 01:52 schreef Isabeau het volgende:
Nee, ik ben niet afgehaaktIk kijk Nederland 1 waar ze nog langer weigeren om Maarten van Rossem aan het woord te laten
Morgen wordt het toch, lieve steer. Better get it over with door te gaan slapen. Welterusten en sterkte met waarmee je sterkte nodig hebt!quote:Op woensdag 5 november 2008 01:54 schreef Stereotomy het volgende:
Ik wil niet dat het morgen wordt.
Maar ik ga toch zo slapen.
Liefs aan jullie beiden.
Dat was een grapje Isa. Vanwege zijn veelgebruik op de Nederlandse TV noemen wij hem Van Rossum. Maartunn van Rossum. Ameriekadeskundiguh. Kom d'r maar in, Maartunn. "Ja nou ik ben het 'r gewoon niet mee eens het deugt niet dat hele Amerika deugt niet en eigenlijk deugt de hele wereld niet maar daar hebben we het niet over maar laat duidelijk zijn dat de republikeinen al een lange geschiedenis hebben waarin weinig deugt." Dank je wel Maartunn.quote:Op woensdag 5 november 2008 01:57 schreef Isabeau het volgende:
Het is overigens Van Rossem, Dude.
Niet Van Rossum.
Is dat Oboema?quote:Op woensdag 5 november 2008 02:20 schreef golfer het volgende:
Ik ga even een klein dutje doen in het volste vertrouwen dat als ik straks weer opsta om even te kijken Obama de winnaar is.
[ afbeelding ]
heeft iemand je aangestoken?quote:Op woensdag 5 november 2008 00:07 schreef Isabeau het volgende:
Incubatietijd 2-5 dagen dus dat kan primaquote:
quote:Op woensdag 5 november 2008 08:45 schreef octopussy het volgende:
Wow, dat was echt cooluitzinnige mensen in de kroeg. Op straat iedereen elkaar omhelzen
![]()
Daarna lekker gefeest met de studenten hier![]()
en over een paar uurtjes weer teamleader zijn en met brakke hoofden conference calls maken naar management in NederlandYes we can
Wat grappig zeg. Moet je voorstellen dat iedereen hier zo gaat feesten als er verkiezingen zijn.quote:Op woensdag 5 november 2008 08:45 schreef octopussy het volgende:
Wow, dat was echt cooluitzinnige mensen in de kroeg. Op straat iedereen elkaar omhelzen
![]()
Daarna lekker gefeest met de studenten hier![]()
en over een paar uurtjes weer teamleader zijn en met brakke hoofden conference calls maken naar management in NederlandYes we can
Best legendarisch voor het kut klanten topic trouwens.quote:Op dinsdag 4 november 2008 23:57 schreef Isabeau het volgende:
Oh, ik ben niet boos hoor, ik wilde alleen de nieuwe PI gebruiken
Komt net een jongen binnen: "Een maat van me heeft een gat in zijn hoofd en we weten niet of het gehecht moet worden" .....
Ik "De dokter gaat heus niet naar buiten, dus als hij niet binnen komt weten we niet of het gehecht moet worden"
Hij: "Maar hij wil niet naar binnen, hij wil alleen weten of het gehecht moet worden"
Wie heeft dat gedaan dan?quote:Op woensdag 5 november 2008 08:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Incubatietijd 2-5 dagen dus dat kan prima![]()
Nou, legio mensen die ik de afgelopen week gezoend heb, hoe moet ik daar nou uit kiezen!quote:
dat dusquote:Op woensdag 5 november 2008 08:57 schreef Vrok het volgende:
Ik ben blij dat het die obama is geworden hoor, daar niet van, maar er is na bush toch wel verdomde veel van dat toverwoord 'change' nodig om echt een verschil te kunnen maken. Ik weet niet of dat 'm gaat lukken. De verwachtingen zijn zo hoog gespannen dat het haast alleen nog maar tegen kan vallen. Maargoed, we zullen zien wat deze poppenkast gaat brengen.
quote:Op woensdag 5 november 2008 08:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, legio mensen die ik de afgelopen week gezoend heb, hoe moet ik daar nou uit kiezen!
je datum was ook wel een beetje onhandig gekozen.quote:Op woensdag 5 november 2008 08:59 schreef motorbloempje het volgende:
en niemand van de fok!kers die ik had uitgenodigd komt op mn housewarming
Ik kan het woord change dan ook niet meer horen!quote:Op woensdag 5 november 2008 08:57 schreef Vrok het volgende:
Ik ben blij dat het die obama is geworden hoor, daar niet van, maar er is na bush toch wel verdomde veel van dat toverwoord 'change' nodig om echt een verschil te kunnen maken. Ik weet niet of dat 'm gaat lukken. De verwachtingen zijn zo hoog gespannen dat het haast alleen nog maar tegen kan vallen. Maargoed, we zullen zien wat deze poppenkast gaat brengen.
Ik denk het. Nooit geweten! Wel bijzonder.quote:Op woensdag 5 november 2008 09:21 schreef motorbloempje het volgende:
hij koestert iets en is analfabeet
Och hemel, het is nog erger dan analfabeet! Gespleten persoonlijkheid gekoppeld aan verschillende technologie.quote:Op woensdag 5 november 2008 09:23 schreef Vrok het volgende:
Ik ben vrok wanneer ik mobiel internet, zoals nu, live vanuit m'n eigen nest.
gets!!!quote:Op woensdag 5 november 2008 09:30 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb net andijviestamppot voor me staan! Yum!
Ja, ik heb dan ook de hele nacht tv gekeken en zowel de toespraken van McCain en Obama gezien. Ik heb Jesse Jackson (en Oprah) zien huilenquote:Op woensdag 5 november 2008 09:37 schreef Vrok het volgende:
Volgens mij is dat baantje van jou in een hele andere tijdszone.
Ik zou ook wel andijvie lusten, nu.quote:Op woensdag 5 november 2008 09:30 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb net andijviestamppot voor me staan! Yum!
Dat weet ik, maar ze gaan de straat opbreken enzo... Kan dus wel even duren.quote:Op woensdag 5 november 2008 09:55 schreef Isabeau het volgende:
Waar heb je je gekoesterde diepvriesdingetjes nu ondergebracht dan?![]()
(met dichte vriesdeurtjes wil het meestal nog wel een paar uur goed gaan, maar ik weet niet hoe lang dat nu gaat duren natuurlijk)
Ik heb geen drukke dag vandaag. Ziek enzo. Ik kan nieteens fatsoenlijk zitten.quote:Op woensdag 5 november 2008 09:53 schreef Isabeau het volgende:
Ja, dat ga ik straks doen als jij een drukke dag hebt
Nee, zo'n lab is het bepaald nietquote:Op woensdag 5 november 2008 09:59 schreef Isabeau het volgende:
Ja snap ik(op je werk geen enorme vrieskist ergens bij een lab of zo?
)
Nee, wel koorts en koppijn (dat gaat welweer over, da's het punt niet zo) en een vreemde pijn onder in m'n in m'n onderrug, waardoor ik al een week ongeveer amper nog fatsoenlijk kan zitten.quote:
Blijft Belgie hequote:Op woensdag 5 november 2008 09:53 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
De stroom is uitgevallen bij ons dus moest ik als een razende asiel aanvragen voor mijn diepvriesvoorraad pastadeeg en stoofpotjes
Maar ik moet dus nog ontbijten
http://www.kilroynews.net/latestnews.htm (flink langs alle reclame naar beneden scrollen) ongeluk bij Westerbork, die auto...quote:Op woensdag 5 november 2008 10:42 schreef Den_Haag het volgende:
@isalijkt me niet leuk dat soort momenten
Holy Macquote:Op woensdag 5 november 2008 10:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
http://www.kilroynews.net/latestnews.htm (flink langs alle reclame naar beneden scrollen) ongeluk bij Westerbork, die auto...
Was eerder een wonder geweest als daar iemand levend uit was gekomen.
dat is geen zachte geweest. Maar ja, 80 tegen 80 frontaal is einde.quote:Op woensdag 5 november 2008 10:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
http://www.kilroynews.net/latestnews.htm (flink langs alle reclame naar beneden scrollen) ongeluk bij Westerbork, die auto...
mijn god wat verschrikkelijk zegquote:Op woensdag 5 november 2008 10:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
jeeheeeheeezusquote:Op woensdag 5 november 2008 10:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Tropic Thunder is wel lekker flauw grappig, Bride Flight hebben we nog niet gezien.quote:Op woensdag 5 november 2008 14:39 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Demes en heren, ik heb jullie raad nodig.
Bride Flight of Tropic Thunder?
quote:Op woensdag 5 november 2008 10:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Lekker is dat, wat een logge organisatiequote:Op woensdag 5 november 2008 15:24 schreef Den_Haag het volgende:
Echt, waarom werk ik nog bij dit bedrijf
3 weken geleden aangeven dat ik aanhoudende rugklachten heb door de werkomgeving. Bedrijf doet nog niks.
Heb nu wat spullen bij elkaar gejat wat iets beter is maar het is het nog niet helemaal. Dus ik er weer achteraan bellen. Nee, er kan niks aangepast worden. Toestemming van mijn lijnmanager, HR en ik moet een doktersverklaring regelen
Gaat nog weer 5 weken wachten worden. 5 weken ziektewet klinkt steeds leuker
De bureaucratie lijkt hier uitgevondenquote:Op woensdag 5 november 2008 15:40 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Lekker is dat, wat een logge organisatie
quote:Op woensdag 5 november 2008 16:02 schreef Stereotomy het volgende:
Daarom zeg ik tegen bedrijven: neem alleen kleine mensen aan.
Pasta ?quote:Op woensdag 5 november 2008 16:35 schreef Hoogstaande het volgende:
Ik weet niet wat ik wil eten vanavond
Iemand nog wat tips?
Budget van rond de 6 a 7 euro, wil niet al teveel koken
Hoeveel personen?quote:Op woensdag 5 november 2008 16:35 schreef Hoogstaande het volgende:
Ik weet niet wat ik wil eten vanavond
Iemand nog wat tips?
Budget van rond de 6 a 7 euro, wil niet al teveel koken
Voor mezelfquote:
Aardappels schillen en koken, spekjes uitbakken, verse andijvie door de aardappels stampen, spekkies & vet erdoorheen. Evt. een rookworst erbij. Zo klaar en haske cheap.quote:Op woensdag 5 november 2008 17:06 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Voor mezelf
Kan altijd twee persoonsmaaltijd maken en de rest invriezen
Pasta heb ik gisteren al gehad.
Lekkerquote:Op woensdag 5 november 2008 17:26 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Aardappels schillen en koken, spekjes uitbakken, verse andijvie door de aardappels stampen, spekkies & vet erdoorheen. Evt. een rookworst erbij. Zo klaar en haske cheap.
Wat jammer, want dat hoort er echt een beetje bij.quote:Op woensdag 5 november 2008 17:40 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Lekkeralleen ben ik dan wel zo'n slank-en-gezonderd dat ik niet het spekvet door mn aardappeltjes zou stampen
Ah dat is idd serieus echt lekker maar ook dat heb ik deze week al gehadquote:Op woensdag 5 november 2008 17:26 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Aardappels schillen en koken, spekjes uitbakken, verse andijvie door de aardappels stampen, spekkies & vet erdoorheen. Evt. een rookworst erbij. Zo klaar en haske cheap.
Wokschotel ? Ook simpel en snel klaar te maken.quote:Op woensdag 5 november 2008 17:45 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ah dat is idd serieus echt lekker maar ook dat heb ik deze week al gehad
Dat zal best. Mijn macrobiotische-Dr-moermanopvoeding, wat doe jequote:Op woensdag 5 november 2008 17:43 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Wat jammer, want dat hoort er echt een beetje bij.
Ik ben voor een quiche gegaanquote:Op woensdag 5 november 2008 17:48 schreef borisz het volgende:
[..]
Wokschotel ? Ook simpel en snel klaar te maken.
Jonge dingen daar zegquote:Op woensdag 5 november 2008 16:56 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Bluezz ---> Mooie vrouwen van boven de 40
Ik weet de remedie!! Haagse hopjesquote:Op woensdag 5 november 2008 18:13 schreef Isabeau het volgende:
Ik ga zo maar weer slapen...alhoewel ik nu ook pp de bank kan slapenis een 3-persoons met plek voor minstens 4. Koppijn, keelpijn (kan amper slikken), koorts, niet hoesten, misselijk, opgezwollen lymfeklieren, ik heb het ijskoud, algehele blèh en ik ruik uit m'n mond...mijn diagnose is streptokokken
Ik weet niet eens wat een Caesar Salad is!quote:Op woensdag 5 november 2008 17:52 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dat zal best. Mijn macrobiotische-Dr-moermanopvoeding, wat doe je
Maar nu je er toch bent: wat doe ik allemaal in een Caesar Salad?
Spekkies door de sla is lekker, maar pleur je daar nou echt het spekvet overheen?quote:Op woensdag 5 november 2008 18:22 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wat een Caesar Salad is!
Maar ik denk spekkies en spekvet.Dat heb ik serieus net door mijn salade gegooid.
![]()
Uit die paar spekkies komen paar een paar druppen spekvet hoor! Letterlijk.quote:Op woensdag 5 november 2008 18:27 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Spekkies door de sla is lekker, maar pleur je daar nou echt het spekvet overheen?
Meerderequote:Op woensdag 5 november 2008 18:23 schreef Isabeau het volgende:
Haagse Hopjes klinkt lekker. Dat ijskoud is nu alweer achterhaald, zweet breekt me net uit
Dank je BluezzebeebIs er trouwens een foto van De tattoo?
Heerlijkquote:Op woensdag 5 november 2008 18:27 schreef ColdFeet het volgende:
Spekkies door de sla is lekker, maar pleur je daar nou echt het spekvet overheen?
quote:Op woensdag 5 november 2008 18:31 schreef Isabeau het volgende:
Welneeeeee, CF, leer eens een grapje te herkennen
Oh! Dat is groot ja!quote:Op woensdag 5 november 2008 18:33 schreef Bluezz het volgende:
[..]
MeerdereWel bewogen
De schaduw rond de rode stiksels van de baseball worden er nog bij gedingest.
klik. en klik.
Goed gebakken hequote:Op woensdag 5 november 2008 18:34 schreef Duderinnetje het volgende:
Maar het past wel bij 'm. Leuk en mooi jong zeg!
Smaken verschillen idd...zonde van die mooie armquote:Op woensdag 5 november 2008 18:33 schreef Bluezz het volgende:
[..]
MeerdereWel bewogen
De schaduw rond de rode stiksels van de baseball worden er nog bij gedingest.
En live ziet die bal er wél uit als een bal trouwens. En verder tja... smaken verschillen zullen we maar zeggen
klik. en klik.
quote:Op woensdag 5 november 2008 18:38 schreef Duderinnetje het volgende:
Ja! Een echte nkeukenprinses ben je!
Babequote:Op woensdag 5 november 2008 18:13 schreef Isabeau het volgende:
Ik ga zo maar weer slapen...alhoewel ik nu ook pp de bank kan slapenis een 3-persoons met plek voor minstens 4. Koppijn, keelpijn (kan amper slikken), koorts, niet hoesten, misselijk, opgezwollen lymfeklieren, ik heb het ijskoud, algehele blèh en ik ruik uit m'n mond...mijn diagnose is streptokokken
Ziek is ziek hoorquote:Op woensdag 5 november 2008 19:04 schreef Isabeau het volgende:
heyhey! ze zijn vast heel blij op mijn werk met mij nu
Moet de zuster vrijdag op huisbezoek komen met vers fruit?quote:Op woensdag 5 november 2008 19:10 schreef Isabeau het volgende:
ja, dat vond ik uiteindelijk ook maar...vannacht was al niet prettig en toen had ik niet eens koorts en een opgezwollen gevoelige hals. Maar ik voel me nu wel comfortabel ziek, als zoiets bestaat
Ok, gaan we doenquote:Op woensdag 5 november 2008 19:13 schreef Isabeau het volgende:
Vers fruit zat in huis! Leuk gezelschap totaal afwezig, dus breng dat maar mee.
quote:Op woensdag 5 november 2008 02:20 schreef golfer het volgende:
Ik ga even een klein dutje doen in het volste vertrouwen dat als ik straks weer opsta om even te kijken Obama de winnaar is.
[ afbeelding ]
Oei, griezelig hoor!quote:Op donderdag 6 november 2008 08:02 schreef AKnynke het volgende:
fijn dat het helpt isa!
Het feit dat het mistig is buiten, en dat het vriest betekend ook dat het ontzettend glad is. En dat loopt niet zo prettig, dus was snel weer thuis! nu even opwarmen in bed...brr.
Nee het zit al verrot genoeg zo.quote:Op donderdag 6 november 2008 10:21 schreef Isabeau het volgende:
Mag ik ook duwen? Misschien weet ik het ook niet
quote:Op donderdag 6 november 2008 10:21 schreef Isabeau het volgende:
Mag ik ook duwen? Misschien weet ik het ook niet
zwarte grogquote:Op woensdag 5 november 2008 17:24 schreef Isabeau het volgende:
Keelpijn is heftiger. Nu ook zweten en koorts. Heb me ziek gemeld(dat doe ik nooit...)
DH als jij nou die ziektewet in gaat hè
Over een half uurtje belt mn praktijkbegeleidster, daarna kan ik wel jouw kant op komen. Kan ook wel benodigdheden voor zwarte grog meenemen?quote:Op donderdag 6 november 2008 10:37 schreef Isabeau het volgende:
dan moet ik het huis uit en naar een winkel en dar heb ik echt geen puf voor
Ik ben ook geen leuk gezelschapquote:Op donderdag 6 november 2008 10:49 schreef Isabeau het volgende:
Oh graag! ik weet alleen niet of ik wel leuk gezelschap ben(en als je toch langs de winkel gaat: mijn paracetamol is bijna op)
simpelerquote:
Verder nog boodschappen nodig? Moet ik een fles rum pikken van je lover?quote:Op donderdag 6 november 2008 11:16 schreef Isabeau het volgende:
ijskoude appelmoes lijkt me nu ook wel lekker!
en ik lig op de bank in de woonkamerligt ook lekker
eens. Maar die constante dialogen tussen Lein en jou zorgen er ook niet voor dat ik heel veel zin krijg om mee te babbelen...quote:Op donderdag 6 november 2008 11:51 schreef Isabeau het volgende:
Als we hier wegblijven wordt het helemaal doods
Hey, ik val je niet persoonlijk aan hoor! Natuurlijk klets je ook tegen iedereen, maar de dialoog met Lein over wanneer ze daarheen komt, of over DH vind ik persoonlijk storend.quote:Op donderdag 6 november 2008 11:55 schreef Isabeau het volgende:
Ik klets tegen iedereen die hier kletst en Lein en ik kletsen nu wat meer dan anderen. Ik klets ook tegen jou, of zullen we allemaal maar via PM babbelen?
hey komop Isa, doe niet zo aangevallen.quote:Op donderdag 6 november 2008 12:01 schreef Isabeau het volgende:
En alsof we daar de hele dag mee doorgaan...even wat praktische dingen uitwisselen en jij stoort je al.
En de zon zie ik niet, ik heb de gordijnen dicht.
quote:Op donderdag 6 november 2008 11:53 schreef AKnynke het volgende:
[..]
eens. Maar die constante dialogen tussen Lein en jou zorgen er ook niet voor dat ik heel veel zin krijg om mee te babbelen...
To be honest! Maar goed, dat is alleen maar mijn bescheiden mening..
Wat is nu de uitkomst, Brussel of Londen? In geval van Brussel kom je even op de thee, toch?quote:Op donderdag 6 november 2008 13:11 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Bevalt prima hier.
En wat betreft dat uitzoeken. Tja ik was ook wel gefrustreerd, maar toen kwamen de waterlanders, want haar moeder heeft toch ook niks anders te doen. Dat weet ik ook wel, maar daar kan ik ook niks aan veranderen...,
Lastig.
Dat soort reacties zijn dus de reden dat ik steeds mijn mond hield. Afijn, ik ga weer aan het werk, trek je van mij vooral niets aanquote:Op donderdag 6 november 2008 13:31 schreef Isabeau het volgende:
Weet je, ik ga wel elders kletsen met leuke mensen.
dat dusquote:Op donderdag 6 november 2008 13:40 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik denk dat ze het meer inhoudelijk bedoelen Isa. Dat het een dialoog is waar anderen niets mee kunnen. Het boodschappenlijstje, hoe laat iemand langskomt etc. Het gaat, denk ik, dus niet zo zeer om het feit dát jullie hier met elkaar kletsen, maar dat het een ontoegankelijk gesprek is voor anderen.
Mij kan het trouwens niets schelen en ik vind het zelfs wel gezellig om dit soort dingen mee te lezen.![]()
Ik kan me er ook niet in verplaatsen, zal de koorts wel zijnquote:Op donderdag 6 november 2008 13:40 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik denk dat ze het meer inhoudelijk bedoelen Isa. Dat het een dialoog is waar anderen niets mee kunnen. Het boodschappenlijstje, hoe laat iemand langskomt etc. Het gaat, denk ik, dus niet zo zeer om het feit dát jullie hier met elkaar kletsen, maar dat het een ontoegankelijk gesprek is voor anderen.
Mij kan het trouwens niets schelen en ik vind het zelfs wel gezellig om dit soort dingen mee te lezen.![]()
Welnee, je koorts spreekt nu. MeMo en ik vinden het ook knus, dus doe het dan voor ons!quote:Op donderdag 6 november 2008 13:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik kan me er ook niet in verplaatsen, zal de koorts wel zijnIk vind het namelijk ook wel wat knus' hebben om mee te lezen met andermans kleine onzindingetjes. Het gaat om een paar kleine berichtjes. Jezus christus, wat heb je voor kutdag dat je je daar aan gaat ergeren. Maar ik heb er even gewoon geen zin meer in, dus ik blijf weg, kan het hier eindelijk weer gezellig worden.
Ik niet, want ik heb honger en er is niks in huis en ik kan nog geen boodschappen gaan doen.quote:Op donderdag 6 november 2008 13:56 schreef Duderinnetje het volgende:
Goed. En nu ben ik benieuwd wat voor ijs het wordt.
Je zult allicht gelijk hebben, Dude. Maar ik moet zeggen dat ik hier ook alleen maar voor m'n lol kom en dat het me dan stomweg ontbreekt aan zin om er dan even een ego-boodschap doorheen te gooien, dat is ook zo suf.quote:Op donderdag 6 november 2008 13:56 schreef Duderinnetje het volgende:
En voor de mensen die zich eraan storen: lul dan gewoon door zo'n gesprekje heen. Als iedereen zijn mond gaat zitten houden en Isa en Lein zich hier 'alleen' wanen, kun je ook niet verwachten dat ze ruiken dat het misschien toch mensen stoort.
Motormeet?quote:Op donderdag 6 november 2008 14:00 schreef motorbloempje het volgende:
ik mis de oude gezellige SC
ik ga 't met een meet gewoon nieuw leven inblazen![]()
want dit is écht triest
Nou, toegegeven, inhaken is wel een beetje lastig op dat soort dialogen. Maar je kan er natuurlijk wel gewoon doorheen tetteren!quote:Op donderdag 6 november 2008 13:57 schreef Isabeau het volgende:
Wow, je kan natuurlijk ook inhaken op zo'n gesprekIk wist niet dat dat kon, Dude!
same counts for me. Geen behoefte gehad om een rel te starten, maar heb er even geen plezier meer in.quote:Op donderdag 6 november 2008 14:02 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Je zult allicht gelijk hebben, Dude. Maar ik moet zeggen dat ik hier ook alleen maar voor m'n lol kom en dat het me dan stomweg ontbreekt aan zin om er dan even een ego-boodschap doorheen te gooien, dat is ook zo suf.
Afijn, ik kom wel weer terug als de gemoederen hier wat bedaard zijn
In feite is zo'n SC toch gewoon een grote hoop ego-posts. Als je het goed bekijkt dropt iedereen hier de hele dag zijn ditjes en datjes en that's it. Maar ik snap je punt wel hoor. Ik snap alleen de ergernis niet. Of die vind ik in elk geval jammer. Nou, meer weet ik er ook niet over te zeggen.quote:Op donderdag 6 november 2008 14:02 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Je zult allicht gelijk hebben, Dude. Maar ik moet zeggen dat ik hier ook alleen maar voor m'n lol kom en dat het me dan stomweg ontbreekt aan zin om er dan even een ego-boodschap doorheen te gooien, dat is ook zo suf.
Afijn, ik kom wel weer terug als de gemoederen hier wat bedaard zijn
Ow MoBlo als ik terug ben maak ik een speciale CUL-report over het eten in Japan, met foto'squote:Op donderdag 6 november 2008 14:00 schreef motorbloempje het volgende:
ik lees gewoon alleen posts over eten
raketjes zijn lekkerquote:Op donderdag 6 november 2008 13:56 schreef Duderinnetje het volgende:
En voor de mensen die zich eraan storen: lul dan gewoon door zo'n gesprekje heen. Als iedereen zijn mond gaat zitten houden en Isa en Lein zich hier 'alleen' wanen, kun je ook niet verwachten dat ze ruiken dat het misschien toch mensen stoort.
Goed. En nu ben ik benieuwd wat voor ijs het wordt.
Neem een ijsje!quote:Op donderdag 6 november 2008 14:07 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ow MoBlo als ik terug ben maak ik een speciale CUL-report over het eten in Japan, met foto'svanaaf vroeg erin want mijn keel voelt als door schuurpapier behandeld.
Zeg mot jij niet ff lekker vakantie houden FOK! verslaafde hihiquote:Op donderdag 6 november 2008 14:01 schreef kaasplankje het volgende:
aaaaaaw ga er ff lekker een punt van lopen maken, de tering!![]()
verder wat Dude zegt
Ja alles ook goed met jou babe? wat voor boodschappen heb je vandaag gedaan?quote:Op donderdag 6 november 2008 14:11 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Zeg mot jij niet ff lekker vakantie houden FOK! verslaafde hihi
Bevalt het goed daar in verweggiestan?
Wauw, wat vind ik dat stoer!!quote:Op donderdag 6 november 2008 14:10 schreef motorbloempje het volgende:
jij en Liejannuh moeten natuurlijk ook komen om sushi te rollen
enneh... in het kader van de nieuwtjes en reizen:
er komt nog een échte site, maar dit is het voorlopige ( http://feefie.web-log.nl , zie ook mijn sig).
René en ik zijn een WERELDREIS aan het plannenvoor na mijn studie
Ach vrouwenquote:Op donderdag 6 november 2008 14:15 schreef Memento-Mori het volgende:
jammer hoor gaat iedereen wegbij tijd en wijle o dit een hele grote kliek, maar dat is overal zo en ook al hoor ik er niet altijd bij ik meng mezelf er gewoon in
Ik heb toevallig spruitjes gehaaldquote:Op donderdag 6 november 2008 14:12 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja alles ook goed met jou babe? wat voor boodschappen heb je vandaag gedaan?
Engelandquote:Op donderdag 6 november 2008 14:21 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Euhm even op terug komend het wordt dus Engeland, maar precies waar weten we nog niet.
nee kerstshoppen wel opletten hequote:Op donderdag 6 november 2008 14:23 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Engeland![]()
wat ga je doen? emigreren
Bubblesquote:Op donderdag 6 november 2008 14:22 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ik heb toevallig spruitjes gehaalden ik ga denk nog een lekkere fles prosecco zoeken!
verder lekker gerelaxed en gisteren Nok noi food gehaaldzo mjam is die he
je hebt nog bijna 2 maanden de tijd om daar wat aan te veranderen, nu al concluderen dat je alleen zit toont niet écht van wilskracht, zoek een hobby, desnoods een waar je op 2 januari weer mee stoptquote:Op donderdag 6 november 2008 14:28 schreef Memento-Mori het volgende:
ik zit met oud&nieuw wss alleenyay voor geen sociaal leven
nou eh als je zin hebt kom je maar langs hoor MeMoquote:Op donderdag 6 november 2008 14:28 schreef Memento-Mori het volgende:
ik zit met oud&nieuw wss alleenyay voor geen sociaal leven
Bubbles rulesquote:Op donderdag 6 november 2008 14:27 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Bubblesenne hoe is t met de nieuwe auto afgelopen Hobs? heb je er al een gekocht?
Al de MiTo geprobeerd?quote:Op donderdag 6 november 2008 14:32 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Bubbles rulesenne ben nog aan het kijken en rijden
Dus ergens volgende week hoop ik te weten hoe of wat, zo lastig, al die auto;s zijn leuk en rijden tof en pff haha!@
ik ben ook best positief alleen heel heel onzeker over mezelf.quote:Op donderdag 6 november 2008 14:50 schreef Den_Haag het volgende:
toch positief proberen te blijven?
Krijg je zo snel een strakke leuter dan van iemand?quote:Op donderdag 6 november 2008 14:55 schreef Stereotomy het volgende:
...Ik vond haar op zich wel ok de eerste 10 minuten, maar daarna begon ze te zeuren dat ze geen vrienden had e.d. en daar kreeg ik wel een slappe leuter van. ...
Figuurlijk.quote:Op donderdag 6 november 2008 14:56 schreef KrnKje het volgende:
[..]
Krijg je zo snel een strakke leuter dan van iemand?
dat dusquote:Op donderdag 6 november 2008 14:55 schreef Stereotomy het volgende:
Ik werd laatst gekoppeld aan een vriendin van een vriend van mij. Ik vond haar op zich wel ok de eerste 10 minuten, maar daarna begon ze te zeuren dat ze geen vrienden had e.d. en daar kreeg ik wel een slappe leuter van. Ik vond haar leuk zoals ze was, maar dat ze negatief over haarzelf was, was een afknapper.
En ik jou nog nooitquote:Op donderdag 6 november 2008 14:56 schreef Stereotomy het volgende:
Frank, volgens mij heb ik jou zo vaak in het auditorium gezien, maar durf ik nooit op je af te stappen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |