Laat hem een foto maken met zijn mobieltje en die dan mailen.quote:Op dinsdag 4 november 2008 23:57 schreef Isabeau het volgende:
Oh, ik ben niet boos hoor, ik wilde alleen de nieuwe PI gebruiken
Komt net een jongen binnen: "Een maat van me heeft een gat in zijn hoofd en we weten niet of het gehecht moet worden" .....
Ik "De dokter gaat heus niet naar buiten, dus als hij niet binnen komt weten we niet of het gehecht moet worden"
Hij: "Maar hij wil niet naar binnen, hij wil alleen weten of het gehecht moet worden"
Goed idee voor een volgende keerquote:Op woensdag 5 november 2008 00:06 schreef Duderinnetje het volgende:
Laat hem een foto maken met zijn mobieltje en die dan mailen.
Jeugd.
Al strepsils geprobeerd ?quote:Op woensdag 5 november 2008 00:07 schreef Isabeau het volgende:
En ik heb keelpijn en het wordt steeds erger
Uh oh. Keelpijn is voor mij de voorloper van 3-4 weken ontstoken bronchiën.quote:Op woensdag 5 november 2008 00:07 schreef Isabeau het volgende:
He bah.quote:Op woensdag 5 november 2008 00:07 schreef Isabeau het volgende:
Ja, ook effectiefquote:Op woensdag 5 november 2008 00:16 schreef Duderinnetje het volgende:
Eigenlijk zou je een lekker warm cognacje met citroen en honing moeten nemen dan.
Trachitol, dat werkt toch wel? Stilt in elk geval de pijn, vind ik altijd. Of is dat ook onzin?quote:Op woensdag 5 november 2008 00:15 schreef Isabeau het volgende:
Dat soort dingen werken helemaal nietDaar wordt alleen de strepsilsproducent rijker van.
Ik heb paracetamol genomen en drink ijswater.
Ijswater is fijnquote:Op woensdag 5 november 2008 00:15 schreef Isabeau het volgende:
Dat soort dingen werken helemaal nietDaar wordt alleen de strepsilsproducent rijker van.
Ik heb paracetamol genomen en drink ijswater.
Van Trachitol krijg ik een dikke verdoofde tongquote:Op woensdag 5 november 2008 00:18 schreef Duderinnetje het volgende:
Trachitol, dat werkt toch wel? Stilt in elk geval de pijn, vind ik altijd. Of is dat ook onzin?
Geweldig om Guernica eens te zien.quote:Op woensdag 5 november 2008 00:19 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ijswater is fijnBeterschap!
Dude: Picasso's Guernica hangt in Madrid. En je hebt er het Prado, dat is heel tof.
Soort Rijksmuseum; Goya, Velasquez, El Greco en ook heel veel Bosch.quote:Op woensdag 5 november 2008 00:33 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Geweldig om Guernica eens te zien.![]()
Wat is het Prado?
Nou, daar moet ik dan zeker naartoe!quote:Op woensdag 5 november 2008 00:44 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Soort Rijksmuseum; Goya, Velasquez, El Greco en ook heel veel Bosch.
Guernica is trouwens echt heel groot
Kunst heeft véél blote tieten hè? Dus het valt mee.quote:Op woensdag 5 november 2008 00:45 schreef Stereotomy het volgende:
Het niveau begon wel erg hoog te worden met kunst en politiek.
Er zijn drie heul toffe musea in Madrid: het Prado, klassiek, het Reina Sofia, modern: Miro, Picasso en Dali, en het Thyssen-Bornemisza, een ontzettend uitgebreide prive-collectie. Van negende-eeuwse iconen tot contemporary artquote:Op woensdag 5 november 2008 00:47 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nou, daar moet ik dan zeker naartoe!
Not YET ook gewoon he.quote:Op woensdag 5 november 2008 00:52 schreef Memento-Mori het volgende:
http://www.isobamapresidentyet.com/
Ja hou eens op!quote:Op woensdag 5 november 2008 00:53 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Er zijn drie heul toffe musea in Madrid: het Prado, klassiek, het Reina Sofia, modern: Miro, Picasso en Dali, en het Thyssen-Bornemisza, een ontzettend uitgebreide prive-collectie. Van negende-eeuwse iconen tot contemporary art
En naar het park. En het paleis bekijken, en naar de schildpadden bij station Atocha met neefje van 2en churros en jamon iberico eten
quote:Op woensdag 5 november 2008 00:52 schreef Memento-Mori het volgende:
http://www.isobamapresidentyet.com/
con chocolatequote:
Echt?quote:Op woensdag 5 november 2008 01:26 schreef Isabeau het volgende:
Geen CNN hier. Drenthe vond CNN niet belangrijk genoeg meer om uit te zenden
Kijk ik ook! Waar is Van Rossum dan?quote:Op woensdag 5 november 2008 01:52 schreef Isabeau het volgende:
Nee, ik ben niet afgehaaktIk kijk Nederland 1 waar ze nog langer weigeren om Maarten van Rossem aan het woord te laten
Morgen wordt het toch, lieve steer. Better get it over with door te gaan slapen. Welterusten en sterkte met waarmee je sterkte nodig hebt!quote:Op woensdag 5 november 2008 01:54 schreef Stereotomy het volgende:
Ik wil niet dat het morgen wordt.
Maar ik ga toch zo slapen.
Liefs aan jullie beiden.
Dat was een grapje Isa. Vanwege zijn veelgebruik op de Nederlandse TV noemen wij hem Van Rossum. Maartunn van Rossum. Ameriekadeskundiguh. Kom d'r maar in, Maartunn. "Ja nou ik ben het 'r gewoon niet mee eens het deugt niet dat hele Amerika deugt niet en eigenlijk deugt de hele wereld niet maar daar hebben we het niet over maar laat duidelijk zijn dat de republikeinen al een lange geschiedenis hebben waarin weinig deugt." Dank je wel Maartunn.quote:Op woensdag 5 november 2008 01:57 schreef Isabeau het volgende:
Het is overigens Van Rossem, Dude.
Niet Van Rossum.
Is dat Oboema?quote:Op woensdag 5 november 2008 02:20 schreef golfer het volgende:
Ik ga even een klein dutje doen in het volste vertrouwen dat als ik straks weer opsta om even te kijken Obama de winnaar is.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |