Laat hem een foto maken met zijn mobieltje en die dan mailen.quote:Op dinsdag 4 november 2008 23:57 schreef Isabeau het volgende:
Oh, ik ben niet boos hoor, ik wilde alleen de nieuwe PI gebruiken
Komt net een jongen binnen: "Een maat van me heeft een gat in zijn hoofd en we weten niet of het gehecht moet worden" .....
Ik "De dokter gaat heus niet naar buiten, dus als hij niet binnen komt weten we niet of het gehecht moet worden"
Hij: "Maar hij wil niet naar binnen, hij wil alleen weten of het gehecht moet worden"
Goed idee voor een volgende keerquote:Op woensdag 5 november 2008 00:06 schreef Duderinnetje het volgende:
Laat hem een foto maken met zijn mobieltje en die dan mailen.
Jeugd.
Al strepsils geprobeerd ?quote:Op woensdag 5 november 2008 00:07 schreef Isabeau het volgende:
En ik heb keelpijn en het wordt steeds erger
Uh oh. Keelpijn is voor mij de voorloper van 3-4 weken ontstoken bronchiën.quote:Op woensdag 5 november 2008 00:07 schreef Isabeau het volgende:
He bah.quote:Op woensdag 5 november 2008 00:07 schreef Isabeau het volgende:
Ja, ook effectiefquote:Op woensdag 5 november 2008 00:16 schreef Duderinnetje het volgende:
Eigenlijk zou je een lekker warm cognacje met citroen en honing moeten nemen dan.
Trachitol, dat werkt toch wel? Stilt in elk geval de pijn, vind ik altijd. Of is dat ook onzin?quote:Op woensdag 5 november 2008 00:15 schreef Isabeau het volgende:
Dat soort dingen werken helemaal nietDaar wordt alleen de strepsilsproducent rijker van.
Ik heb paracetamol genomen en drink ijswater.
Ijswater is fijnquote:Op woensdag 5 november 2008 00:15 schreef Isabeau het volgende:
Dat soort dingen werken helemaal nietDaar wordt alleen de strepsilsproducent rijker van.
Ik heb paracetamol genomen en drink ijswater.
Van Trachitol krijg ik een dikke verdoofde tongquote:Op woensdag 5 november 2008 00:18 schreef Duderinnetje het volgende:
Trachitol, dat werkt toch wel? Stilt in elk geval de pijn, vind ik altijd. Of is dat ook onzin?
Geweldig om Guernica eens te zien.quote:Op woensdag 5 november 2008 00:19 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ijswater is fijnBeterschap!
Dude: Picasso's Guernica hangt in Madrid. En je hebt er het Prado, dat is heel tof.
Soort Rijksmuseum; Goya, Velasquez, El Greco en ook heel veel Bosch.quote:Op woensdag 5 november 2008 00:33 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Geweldig om Guernica eens te zien.![]()
Wat is het Prado?
Nou, daar moet ik dan zeker naartoe!quote:Op woensdag 5 november 2008 00:44 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Soort Rijksmuseum; Goya, Velasquez, El Greco en ook heel veel Bosch.
Guernica is trouwens echt heel groot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |