Ja.quote:
KLB waardig. Iedereen vindt het stom zo'n kijkersfile, maar ze bestaan nog steeds. Die jostis die het doen moeten ze een nekschot geven.quote:Op woensdag 5 november 2008 08:21 schreef OA het volgende:
Echter, aan de andere kant was de kijkersfile groter...
Ik heb het fenomeen ook al bij de vrouwen gemist. Oosten des lands, normale mensen die tenminste tegen een schuifdeur aan lopenquote:Op woensdag 5 november 2008 08:27 schreef Californium het volgende:
goedemorgen
ken jullie het fenomeen ' mannen in skinny jeans' ook al daar in de lage landen
Eensquote:Op woensdag 5 november 2008 08:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
KLB waardig. Iedereen vindt het stom zo'n kijkersfile, maar ze bestaan nog steeds. Die jostis die het doen moeten ze een nekschot geven.
quote:Op woensdag 5 november 2008 08:27 schreef Californium het volgende:
goedemorgen
En doeiquote:
* KapiteinGasthof schrijft op Pheno in Oosten woontquote:Op woensdag 5 november 2008 08:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb het fenomeen ook al bij de vrouwen gemist. Oosten des lands, normale mensen die tenminste tegen een schuifdeur aan lopen
Ik ken het hele fenomeen skinny jeans nietquote:Op woensdag 5 november 2008 08:27 schreef Californium het volgende:
goedemorgen
Ik wel...quote:Op woensdag 5 november 2008 09:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ken het hele fenomeen skinny jeans niet.
Aan je PI te zien mag ik mij gelukkig prijzen met het feit dat ik niet gehinderd word door enige kennis van dit fenomeen!quote:
Correcte aanname.quote:Op woensdag 5 november 2008 09:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Aan je PI te zien mag ik mij gelukkig prijzen met het feit dat ik niet gehinderd word door enige kennis van dit fenomeen!
Bedankt. EN hoe raak ik deze kennis nu weer kwijt?quote:Op woensdag 5 november 2008 09:19 schreef Klonk het volgende:
skinny jeans worden meestal gedragen door nijlpaarden die denken dat ze dat maatje nog best kunnen hebben, zeg maar leggings maar dan van spijkerstof
Tell Sell kijken, minimaal een uur langquote:Op woensdag 5 november 2008 09:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bedankt. EN hoe raak ik deze kennis nu weer kwijt?
door een vrolijk liedje te zingen, deze bijvoorbeeld:quote:Op woensdag 5 november 2008 09:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bedankt. EN hoe raak ik deze kennis nu weer kwijt?
zal ik het nog een keer posten, of nog beter het duidelijk maken aan de hand van een plaatjequote:Op woensdag 5 november 2008 09:23 schreef DaMart het volgende:
Ik zie dat Klonk heeft gepost, maar zijn woorden dringen dit keer niet tot mij door!
Nee, ik geloof zo ook wel dat ik het niet wil weten!quote:Op woensdag 5 november 2008 09:24 schreef Klonk het volgende:
[..]
zal ik het nog een keer posten, of nog beter het duidelijk maken aan de hand van een plaatje
Jee, zo lastig is het niet te vinden hoor, waar ik woon, een blik in mijn posthistory en je weet hetquote:Op woensdag 5 november 2008 08:59 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
* KapiteinGasthof schrijft op Pheno in Oosten woont
Ik help graagquote:Op woensdag 5 november 2008 09:24 schreef Klonk het volgende:
[..]
zal ik het nog een keer posten, of nog beter het duidelijk maken aan de hand van een plaatje
Doe maar een plaatje. Gewoon, omdat het kan.quote:Op woensdag 5 november 2008 09:24 schreef Klonk het volgende:
[..]
Waar is Bubba als je hem nodig hebt?quote:Op woensdag 5 november 2008 09:26 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik help graag
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 5 november 2008 09:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Jee, zo lastig is het niet te vinden hoor, waar ik woon, een blik in mijn posthistory en je weet het
En toch is het niet lastigquote:
wat sjeg je?quote:
Zeg maar een pedicure die heeft doorgeleerd...quote:Op woensdag 5 november 2008 09:37 schreef Klonk het volgende:
dat is de ooroloog, orthopeed is een voeten fetisjist
Je UI is gehackt!quote:
Wat van die studenten, maar die zie ik weinig.quote:Op woensdag 5 november 2008 09:50 schreef Californium het volgende:
Ben jij ze niet tegen gekomen daar waar jij woont Pheno.... IK woon daar ook en heb er veuls te veel gezien
ik denk dat als je dat tegen die vent zegt dat ie een mes pakt en zonder verdoving je voeten er af haktquote:Op woensdag 5 november 2008 09:46 schreef OA het volgende:
[..]
Zeg maar een pedicure die heeft doorgeleerd...
Cute hè?quote:
Zo komt het 'evil-element' weer wat terug.quote:
Dat was nooit weg hoor.quote:Op woensdag 5 november 2008 10:07 schreef OA het volgende:
Zo komt het 'evil-element' weer wat terug.
Ow joh, ben je daarvoor opgebleven? Ik lees dat soort dingen altijd wel de volgende dag in het nieuws hoor.quote:Op woensdag 5 november 2008 10:13 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Pffff... begin spontaan spijt te krijgen van het opblijven voor de verkiezingen...
Natuurlijk!quote:Op woensdag 5 november 2008 10:20 schreef Klonk het volgende:
duimen jullie dadelijk even voor Klonkette, ze heeft om 11:00 een solligesprek

Ik zie 'm nietquote:Op woensdag 5 november 2008 10:25 schreef BrandX het volgende:
Klonk en de rest.
Zo gelijk mijn sinterklaas ava van vorig jaar maar even ingesteld. Misschien dat ik hem nog verander.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |