Jee, zo lastig is het niet te vinden hoor, waar ik woon, een blik in mijn posthistory en je weet hetquote:Op woensdag 5 november 2008 08:59 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
* KapiteinGasthof schrijft op Pheno in Oosten woont
Ik help graagquote:Op woensdag 5 november 2008 09:24 schreef Klonk het volgende:
[..]
zal ik het nog een keer posten, of nog beter het duidelijk maken aan de hand van een plaatje
Doe maar een plaatje. Gewoon, omdat het kan.quote:Op woensdag 5 november 2008 09:24 schreef Klonk het volgende:
[..]
zal ik het nog een keer posten, of nog beter het duidelijk maken aan de hand van een plaatje
Waar is Bubba als je hem nodig hebt?quote:Op woensdag 5 november 2008 09:26 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik help graag
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 5 november 2008 09:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Jee, zo lastig is het niet te vinden hoor, waar ik woon, een blik in mijn posthistory en je weet het
En toch is het niet lastigquote:
wat sjeg je?quote:
Zeg maar een pedicure die heeft doorgeleerd...quote:Op woensdag 5 november 2008 09:37 schreef Klonk het volgende:
dat is de ooroloog, orthopeed is een voeten fetisjist
Je UI is gehackt!quote:
Wat van die studenten, maar die zie ik weinig.quote:Op woensdag 5 november 2008 09:50 schreef Californium het volgende:
Ben jij ze niet tegen gekomen daar waar jij woont Pheno.... IK woon daar ook en heb er veuls te veel gezien
ik denk dat als je dat tegen die vent zegt dat ie een mes pakt en zonder verdoving je voeten er af haktquote:Op woensdag 5 november 2008 09:46 schreef OA het volgende:
[..]
Zeg maar een pedicure die heeft doorgeleerd...
Cute hè?quote:
Zo komt het 'evil-element' weer wat terug.quote:
Dat was nooit weg hoor.quote:Op woensdag 5 november 2008 10:07 schreef OA het volgende:
Zo komt het 'evil-element' weer wat terug.
Ow joh, ben je daarvoor opgebleven? Ik lees dat soort dingen altijd wel de volgende dag in het nieuws hoor.quote:Op woensdag 5 november 2008 10:13 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Pffff... begin spontaan spijt te krijgen van het opblijven voor de verkiezingen...
Natuurlijk!quote:Op woensdag 5 november 2008 10:20 schreef Klonk het volgende:
duimen jullie dadelijk even voor Klonkette, ze heeft om 11:00 een solligesprek

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |